طرز مصرف قرص آنادرم: طریقه مصرف قرص جوان سازی پوست آنادرم

طرز مصرف قرص آنادرم
تاریخ ایجاد :

قرص آنادرم یک محصول مخصوص جوانسازی پوست است و به دلیل اینکه از  آنتی اکسیدان، عصاره ماهی و ویتامین سی و چند ماده مفید برای پوست تشکیل شده است در پیشگیری از چین و چروک پوست موثر است. در این مقاله قصد داریم شما را با طرز مصرف قرص آنادرم آشنا کنیم.

توضیح خاصی در مورد زمان مصرف این قرص وجود ندارد، اما مناسب ترین زمان برای مصرف صبح و شب است که بهتر است به همراه غذا، با آب فراوان مصرف شود. تعداد مصرف قرص آنادرم در روز نباید بیشتر از ۲ عدد باشد. برای اثر بخشی  و کاهش چین و چروک پوست و تقویت پوست بهتر است دارو به مدت به مدت حداقل ۱۲ هفته مصرف شود. استفاده از سبزیجات، میوه جات و همچنین غذا های سالم در طول دوره به بهتر و سریع تر شدن روند دوره کمک می کند.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید قرص آنادرم سلامت پرمون امین

طرز مصرف قرص آنادرم چگونه است؟

با اینکه قرص آنادرم یک قرص تمام عیار برای چین و چروک های پوستی است اما باید نکات مهمی را در مورد آن رعایت کنید. قرص آنادرم برای افراد بزرگسال (حدودا افراد ۲۵ سال به بالا) مناسب است و برای کودکان مناسب نیست و نباید مورد استفاده قرار گیرد.  توضیح خاصی در مورد زمان  مصرف این قرص وجود ندارد، اما مناسب ترین زمان برای مصرف صبح و شب است که بهتر است به همراه غذا، با آب فراوان مصرف شود.

تعداد مصرف قرص آنادرم در روز نباید بیشتر از ۲ عدد باشد. برای اثر بخشی  و کاهش چین و چروک پوست و تقویت پوست بهتر است دارو به مدت به مدت حداقل ۱۲ هفته مصرف شود. استفاده از سبزیجات، میوه جات و همچنین غذا های سالم در طول دوره به بهتر و سریع تر شدن روند دوره کمک می کند.

خرید انواع مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص آنادرم را می توان در بارداری مصرف کرد؟

مصرف قرص آنادرم در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است و ممکن است مصرف قرص آنادرم در بارداری آسیب و مشکلاتی جدی ایجاد کند.

چه کسانی نباید از قرص آنادرم استفاده کنند؟

کودکان زیر ۱۲ سال نباید از این قرص استفاده کنند  و کسانی که بیماری هایی مانند آسم، نارسایی یا سنگ کلیه، مشکلات انعقادی (انعقاد خون) دارند و همچنین کسانی که تحت شیمی درمانی هستند بهتر است از مصرف خودسرانه دارو خودداری کنند و قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

قرص آنادرم از ترکیباتی مانند عصاره ماهی، ویتامین سی، لیکوپن، عصاره سویا و روغن هسته انگور تشکیلی شده است، افرادی که به هر کدام از این موارد گفته شده حساسیت دارند بهتر است با پزشک مشورت کنند و با احتیاط مصرف کنند.

بیشتر بدانید: بهترین مکمل های جوان سازی پوست کدامند؟

چرا نباید افراد دارای مشکلات انعقادی خون از آنادرم استفاده کنند؟

قرص آنادرم چون از ترکیب عصاره هسته انگور تشکیل شده است، به عنوان یک ماده رقیق کننده طبیعی خون عمل می کند بنابراین افرادی که دچار این بیماری هستند، نباید از محصولاتی که باعث رقیق تر شدن خون می شود، استفاده کنند. همچنین عصاره ماهی که منبع غنی از ویتامین ای هست و از لخته شدن خون جلوگیری می کند و بهترین رقیق کننده ها محسوب می شود، درنتیجه این بیماران نباید به هیچ عنوان از این ماده ها استفاده کنند؛ چرا که باعث آسیب جدی به بدن می شود.

بیشتر بدانید: رازهای زیبایی پوست و مو که هر خانمی باید بداند

چرا افراد دارای نارسایی و سنگ کلیه از آنادرم استفاده کنند؟

کلیه ها در تنظیم مواد معدنی بدن و حذف مواد زائد بدن نقش اساسی دارند. مصرف قرص آنادرم برای افرادی که دارای نارسایی کلیه دارند و دچار مشکلاتی در کلیه هستند، ممنوع است چرا که آنادرم حاوی لیکوپن است که برگرفته از گوجه فرنگی است و این ماده اگر چه یک منبع غذایی مفید و مغذی است اما برای بیماران کلیوی بسیار مضر است و باید کمتر از مواد غذایی که حاوی لیکوپن است استفاده کنند چون حاوی مقدار زیادی پتاسیم است.

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص آنادرم

چرا مصرف آنادرم برای کسانی که آسم دارند ممنوع است؟

بیماری آسم یکی از بیماری های تنفسی است که در آن راه های تنفسی فرد تنگ و متورم می شود و نفس کشیدن برای فرد سخت می شود. مصرف قرص آنادرم برای بیمارانی که آسم دارند، ممنوع است؛ چرا که قرص آنادرم حاوی مقدار زیادی عصاره ماهی و عصاره سویا است که به دلیل پتاسیم بالا برای این دسته از بیماران مضر است. بنابراین، استفاده از قرص آنادرم برای بیمارانی که آسم دارند ضرر دارد و باعث به وجود آمدن مشکلات جدی در افراد می شود.

بیشتر بدانید: بهترین قرص برای پوست صورت چیست؟

قرص آنادرم با چه دارو هایی نباید تداخل داشته باشد؟

مصرف قرص آنادرم برای کسانی که مشکلات انعقاد خون دارند و دارو هایی مانند داروی رقیق کننده خون، داروی کنترل کننده مونوآمین اکسیداز یا داروی آنتی پلاکت مصرف می کنند، مشکل آفرین است و به سلامتی فرد آسیب می زند؛ مصرف قرص آنادرم و این دارو ها منع شده و تداخل دارویی دارد.

بیشتر بدانید: بررسی تاثیر قرص آنادرم بر جوان سازی پوست

مناسب ترین زمان برای مصرف قرص آنادرم

قرص آنادرم را می توان در هر ساعتی از شبانه روز مصرف کرد، اما بهترین زمان برای مصرف صبح و شب هست که بهتر است وسط غذا مصرف شود و با آب فراوان آن را میل کرد. همچنین بهتر است قرص اولی را بعد از غذای اصلی استفاده کنید و در دو وعده شب و صبح مصرف کنید.

اگر در طول دوره از غذا های سالم و مقوی استفاده کنید بهترین نتیجه را میگیرید. غذاهایی که حاوی انواع ویتامین ها مانند ویتامین B، C، E در جذب بهتر قرص بر بدن تاثیر دارد. قرص آنادرم معمولا در ۳ مدل ارائه می شود که مدل اول برای گروه های سنی بین ۳۰تا ۴۰ سال است؛ مدل دوم برای افراد دارای سنی ۴۰ تا ۵۰ است و مدل سوم برای افراد ۵۰ تا ۶۰ سال است.

اندازه قرص ها چون کوچک هستند برای شما اذیت کننده نخواهد بود و سیستم گوارش را دچار اختلال نمی کند. تاثیر مکمل آنادرم خیلی محسوس و شدید نیست که پوست شما را کاملا لیفت و جوان کند؛ اما با مصرف آن می توان از چین و چروک های احتمالی جلوگیری کرد. با طرز مصرف قرص آنادرم به صورت صحیح به مدت ۳ دوره می توان تاثیر آن را مشاهده کرد و از دیدن نتیجه لذت برد.

قرص آنادرم جایگزین مناسبی برای قرص ایمدین است. به دلیل اینکه عصاره سویا در قرص آنادرم وجود دارد برای کسانی که در سابقه خانوادگی شان سرطان سینه دیده می شود، استفاده از این قرص برایشان ممنوع است. همچنین افرادی که مشکلات تیروئیدی دارند بهتر است از مصرف این مکمل خودداری کنند.

بیشتر بدانید: بهترین مکمل ویتامین برای پوست صورت کدام است؟

سخن پایانی

قرص آنادرم یک قرص کلاژن ساز مفید برای پوست است که هم بر جوانسازی پوست تاثیر دارد و هم برای تقویت استخوان ها و سیستم ایمنی مفید است؛ این قرص را هم خانم ها می توانند مصرف کنند و هم آقایان می توانند از آن بهره ببرند.

اگر با بالا رفتن سنتان نگران افتادگی و چروک شدن پوست خود هستید می توانید با طرز مصرف قرص آنادرم به صورت صحیح از ایجاد مشکلاتی برای پوستتان جلوگیری کنید. البته به یاد داشته باشید که تغذیه سالم، ورزش کردن و پرهیز از مصرف سیگار و مواد مخدر در کنار مصرف قرص آنادرم بی تاثیر نیست.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم