بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد چه موقع است؟

تاریخ ایجاد :

حفظ سلامت پوست از طریق مصرف مکمل کلاژن گلد به راحتی امکان پذیر است. البته بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد تاثیر فراوانی در جلوگیری از پیری زودرس پوست دارد. این قرص، کلاژن مورد نیاز بدن را تامین می کند و روند پیری زودرس پوست را کاهش می‌ دهد. این مکمل در قالب پودر نیز به تولید می‌ رسد و با نام تجاری گلد آدریان به بازار عرضه می شود.

در واقع خواص این مکمل ها یکی است، ولی نحوه مصرف آنها با یکدیگر تفاوت دارد. این محصولات اگر در بهترین زمان و به اندازه مصرف شوند، چین و چروک های ریز روی پوست را از بین می برند و علاوه بر آن به حفظ سلامت موها، ناخن ها، مفاصل و استخوان ها نیز کمک می کنند. در صورتی که می خواهید بدانید بهترین زمان مصرف این مکمل ها چه موقع است و چگونه باید از آنها استفاده کرد؟ با ما همراه باشید.

نحوه مصرف این قرص با توجه به توصیه شرکت تولید کننده آن به میزان 3 عدد در روز است. در واقع با مصرف 3 عدد از این قرص در طول روز یا شب، 2500 میلی‌ گرم کلاژن هیدرولیز شده به بدن وارد می شود. این قرص باید همراه با یک لیوان آب و به مدت 4 الی 12 هفته به صورت مستمر مورد استفاده قرار گیرد تا اثر مطلوبی روی پوست، مو، ناخن ها و بافت های همبند داشته باشد. زمان مصرف این مکمل نقش مهمی در تاثیرگذاری آن ندارد، ولی استفاده روزانه و مداوم از این محصول بدون شک در نتیجه نهایی آن موثر است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد آدریان 

قرص کلاژن گلد آدریان یکی از محصولات پرفروش ایرانی محسوب می‌ شود که در ترکیبات آن از کلاژن هیدرولیز استفاده شده است. این قرص در گروه مکمل های کلاژن ساز، ضد چروک و جوان کننده قرار دارد که علاوه بر جلوگیری از ایجاد چین و چروک، به از بین بردن لک و تیرگی روی پوست نیز کمک می کند. استفاده از قرص کلاژن گلد آدریان در جلوگیری از پیری پوست و افزایش سلامت آن موثر است، زیرا در محتویات هر عدد از این قرص 833 میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده نوع 1 و 3 وجود دارد که کلاژن مورد نیاز پوست را جبران می کند. 

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد به صورت روزانه است. در این صورت لایه های زیرین پوست آبرسانی می شوند و مشکلات پوستی مانند: چروک، افتادگی، لک، تیرگی و خشکی پوست از بین می روند. در هر قوطی پلاستیکی این محصول 60 عدد قرص وجود دارد که اگر به مدت 20 روز مصرف شود، تاثیرات شگفت انگیزی روی سلامت پوست باقی می گذارد.

نحوه مصرف این قرص با توجه به توصیه شرکت تولید کننده آن به میزان 3 عدد در روز است. در واقع با مصرف 3 عدد از این قرص در طول روز یا شب، 2500 میلی‌ گرم کلاژن هیدرولیز شده به بدن وارد می شود. این قرص باید همراه با یک لیوان آب و به مدت 4 الی 12 هفته به صورت مستمر مورد استفاده قرار گیرد تا اثر مطلوبی روی پوست، مو، ناخن ها و بافت های همبند داشته باشد. 

از آنجایی که در زمان استفاده از این قرص محدودیتی وجود ندارد، بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد نیز به طور قطع مشخص نشده است و مصرف آن در هر زمان از شبانه روز مفید خواهد بود. البته اگر دچار بیماری های خاص یا مصرف کننده داروهای به خصوصی هستید، قبل از شروع مصرف قرص کلاژن گلد با یک پزشک متخصص مشورت کنید. البته نحوه و بهترین زمان مصرف این قرص توسط شرکت تولید کننده آن مشخص شده است. 

خرید و قیمت انواع مکمل های کلاژن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

مصرف قرص کلاژن گلد با معده خالی 

برخی از افراد بهترین زمان مصرف این محصول را با معده خالی و قبل از صرف صبحانه می دانند، زیرا معده پر موجب ترشح بیشتر اسید معده می‌ شود که ممکن است روی جذب و اثرگذاری کلاژن تاثیر منفی داشته باشد. با این حال اگر دچار مشکلات گوارشی و ناراحتی معده هستید، این قرص را همراه با وعده های اصلی غذایی میل کنید.

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد قبل از خواب

برخی از افراد نیز برای بهبود کیفیت خواب خود این قرص را قبل از خواب و همراه با یک لیوان شیر مصرف می کنند. اگر هدف خود را از مصرف این مکمل مشخص کنید،  زمان تاثیر زیادی روی جذب و تاثیرگذاری آن ندارد. نکته ای که باید به آن توجه کنید، مصرف مداوم و به اندازه این محصول در طول شبانه روز است.

خرید و قیمت انواع مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

بهترین زمان مصرف پودر کلاژن گلد

یکی از پرکاربردترین مکمل های حاوی کلاژن، پودر کلاژن گلد آدریان است که در هر بسته از آن 20 عدد ساشه وجود دارد. در ترکیبات هر ساشه نیز 5000 میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده نوع 1 و 3، 50 میلی گرم هیالورونیک اسید و 80 میلی گرم ویتامین C به کار رفته است. این محصول برخلاف سایر پودرهای کلاژن با طعم پرتقالی تولید می شود که بعد از حل در آب یا آب میوه های طبیعی، به راحتی قابل خوردن است.

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد و پودر آن تفاوتی با یکدیگر ندارد و تنها نحوه استفاده از آنها متفاوت است. برای مصرف این مکمل باید روزانه محتویات یک عدد از ساشه کلاژن گلد را در 30 میلی لیتر آب حل کنید و بعد از شفاف شدن، آن را بنوشید. البته این پودر با ماست، سوپ و ژله نیز قابل استفاده است. 

مصرف مداوم‌ این محصول در طول 4 الی 12 هفته به شما کمک می‌ کند که پوستی جوان و زیبا داشته باشید. بهترین زمان خوردن پودر کلاژن گلد نیز روی بسته بندی آن درج شده است، ولی برای اطلاع دقیق تر از بهترین زمان مصرف آن بهتر است با پزشک مشورت کنید. البته بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد نقش مهمی در تاثیرگذاری آن ندارد، ولی استفاده روزانه و مداوم از این محصول بدون شک در نتیجه نهایی آن موثر است. 

از آنجایی که پروتئین کلاژن توسط روده کوچک جذب می شود، بنابراین مصرف آن با معده خالی یا پر اهمیت زیادی ندارد. برخی از افراد تصور می کنند که بهترین زمان برای مصرف پودر کلاژن بین وعده‌ های غذایی است، زیرا موجب سیری می شود. از آنجایی که حجم کمی از این مکمل در طول روز مصرف می شود، بنابراین نقش سیر کنندگی آن بسیار کمرنگ است و تنها دلیل کاهش اشتهای شما بدون شک مصرف این محصول همراه با محصولات حاوی فیبر و چربی مانند: اسموتی، شیر و کره مغزها خواهد بود. 

حتی مصرف این پودر در زمان خواب نیز تاثیر چندانی روی جذب و تاثیرگذاری آن ندارد و تنها ممکن است به بهبود خواب کمک کند. بنابراین با توجه به شرایط خود در هر زمان از شبانه روز که دوست دارید، این محصول را همراه با نوشیدنی مورد علاقه خود مصرف کنید.

بیشتر بدانید: قرص کلاژن بهتر است یا پودر کلاژن

نحوه و بهترین زمان مصرف قرص کلاژن بعد از تمرینات بدنسازی 

همانطور که می دانید، کلاژن پروتئین مورد نیاز بدن است که 80 درصد آن در پوست ذخیره می شود. به همین دلیل نقش آن در جلوگیری از پیری زودرس پوست بسیار مهم است. این پروتئین با افزایش سن در بدن کاهش پیدا می‌ کند و خاصیت ارتجاعی پوست را کاهش می دهد. به همین دلیل در سنین بالای ۳۵ سال به تدریج چروک های ریز و درشت روی پوست نمایان می شود. از این رو شرکت های دارویی با تولید انواع مکمل های کلاژن به فرم پودر، شربت، قرص، کپسول و کرم های موضعی، به تامین کلاژن مورد نیاز بدن به خصوص پوست کمک بسیاری کرده اند. 

بسیاری از بدنسازان برای افزایش میزان کلاژن در بدن خود از قرص کلاژن گلد استفاده می کنند. بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد موجب ترمیم عضلات و جلوگیری از تحلیل آنها می شود. همچنین با بهبود خاصیت ارتجاعی پوست بدنسازان در زمان افزایش یا کاهش حجم، به سلامت و جلوگیری از افتادگی پوست کمک بسیاری می کند. 

شاید بپرسید که این قرص چگونه در ترمیم عضلات موثر است؟ از آنجایی که یک سوم کلاژن را گلیسین تشکیل می دهد، با مصرف روزانه این قرص، کراتین مورد نیاز بدن برای ترمیم آسیب های وارد شده به عضلات تامین می شود. علاوه بر آن گلیسین در بهبود کیفیت خواب نیز تاثیر فراوانی دارد و به همین دلیل بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد برای بدنسازان در زمان شب و قبل از خواب است، زیرا بدن در حالت ریکاوری قرار می گیرد و ترمیم عضلات سریع تر اتفاق می افتد. 

این قرص همچنین با کاهش درد و خستگی مفاصل و عضلات، موجب آرامش بعد از تمرینات سخت بدنسازی نیز خواهد شد. قرص کلاژن گلد به دلیل برخورداری از کلاژن هیدرولیز شده دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که با تقویت سیستم ایمنی بدن به دفع رادیکال های آزاد از بدن بدنسازان کمک می‌ کند و موجب جلوگیری از بیمار شدن آنها می شود. 

بیشتر بدانید: کلاژن تراپی چیست؟ مصرف کلاژن به جای کلاژن تراپی

طریقه مصرف قرص کلاژن گلد 

شرکت تولید کننده این قرص، دستورالعمل مصرف آن را برای هر فرد از 1 الی 3 عدد قرص در طول روز یا قبل از خواب مشخص کرده است. در واقع هر فرد مجاز به مصرف حداکثر 3 عدد از این قرص در یک روز است. دوره مصرف این مکمل نیز از 4 تا 12 هفته برای هر فرد در نظر گرفته شده است. 

استمرار در مصرف قرص کلاژن گلد تاثیر آن را روی پوست و سایر بافت های همبند افزایش می دهد. البته اگر دچار مشکلات شدید پوستی هستید، با پزشک متخصص پوست در خصوص نحوه مصرف این قرص گفت و گو کنید. مصرف همزمان 3 عدد از این قرص در یک ساعت به خصوص بعد از شام در جذب آن تاثیر بیشتری می گذارد و اثربخشی محصول را بالاتر می برد.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد آشنا کنیم. برخی از افراد این محصول را در شب و بعد از شام مصرف می کنند و برخی دیگر در زمان صبح و قبل از صرف صبحانه تمایل به مصرف آن دارند. در واقع هیچ زمان خاصی برای مصرف این مکمل توصیه نشده است و تنها عاملی که موجب تاثیرگذاری بیشتر آن در بدن می شود، استفاده به اندازه، مداوم و روزانه از آن است. 

در این صورت کلاژن مورد نیاز پوست، مو، ناخن ها، عضلات، مفاصل و سایر بافت ها تامین می‌ شود و سلامت کلی بدن به خصوص پوست افزایش پیدا می کند، زیرا بیشتر از 80 درصد کلاژن در پوست ذخیره می شود. به همین دلیل برای جلوگیری از پیری زودرس پوست و جوانسازی آن بهتر است مکمل های کلاژن نظیر قرص یا پودر کلاژن گلد به میزان 3 عدد در هر شبانه روز مصرف شوند.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم