با خواص قرص پرفکتیل اورجینال آشنا شوید. قرص پرفکتیل اورجینال برای چی خوبه؟

تاریخ ایجاد :

خواص قرص پرفکتیل اورجینال روی سلامت پوست، مو و ناخن ها بعد از چند دوره مصرف به خوبی قابل مشاهده خواهد بود. این مکمل معتبر و موثری به شمار می رود که در زمینه بهبود مشکلات پوست، مو و ناخن ها تولید شده است. پرفکتیل اورجینال با ترکیبی از مواد مغذی و گیاهی، تاثیر قابل توجه‌ ای در سلامت این اعضای مهم بدن دارد. در ادامه به بررسی خواص پرفکتیل اورجینال خواهیم پرداخت، برای اطلاع از خواص این دارو تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

قرص پرفکتیل اورجینال جزو مکمل های غذایی است که برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن طراحی شده است. این قرص حاوی 20 نوع ترکیبات متفاوت می باشد که هر کدام از آنها نقش مهمی در حفظ زیبایی و سلامت این اندام ها ایفا می کنند. این قرص توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده و عوارض جانبی آن در مقایسه با خواص آن بسیار ناچیز است. اگر به دنبال یک مکمل غذایی مناسب برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن خود هستید، قرص پرفکتیل اورجینال یک گزینه عالی محسوب می‌ شود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خواص قرص پرفکتیل اورجینال که باید بدانید

قرص پرفکتیل اورجینال یکی از محصولات موثر و مفید در زمینه بهبود عملکرد پوست، مو و ناخن ها است که برای سلامت کلی بدن نیز به کار می رود. در ادامه به بررسی خواص این محصول خواهیم پرداخت.

  1. افزایش سلامت پوست: پرفکتیل اورجینال حاوی ترکیبات مقوی است که به بهبود سلامت پوست و بازسازی سلول های آسیب دیده آن کمک می‌ کند. همچنین پوست شما با مصرف این محصول از نرمی، درخشش و استحکام بیشتری برخوردار خواهد شد. مکمل مورد نظر با تحریک کلاژن سازی، از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و مانع از افتادگی و چروک پوست می شود. همچنین در صورت بروز مشکلات پوستی نظیر: خشکی، لک، جای اسکار، چروک و غیره به ترمیم پوست آسیب دیده کمک می‌ کند.
  2. بهبود مشکلات مو و افزایش زیبایی موها: موها عضو مهمی از چهره محسوب می شوند که در زیبایی نقش بسیاری دارند. مشکلات مو همچون: ریزش مو، خشکی تارهای مو، شوره کف سر، کم شدن حجم مو و غیره اگر ناشی از کمبود ریزمغذی ها در بدن باشند، با مصرف قرص پرفکتیل اورجینال به راحتی برطرف خواهند شد. خواص قرص پرفکتیل اورجینال روی سلامت موها به دلیل ویتامین ها و مواد معدنی مفید موجود در ترکیبات آنها است. این ترکیبات فولیکول های مو را تقویت می کنند و با افزایش استحکام آنها، مانع از ریزش یا ایجاد سایر مشکلات دیگر روی مو می شود.
  3. موثر در افزایش استحکام ناخن ها: یکی دیگر از خواص بسیار مفید این قرص، افزایش استحکام ناخن ها و تقویت آنها است. این قرص به دلیل برخورداری از مواد معدنی و ویتامین‌ های متفاوت به بهبود مشکلات ناخن مانند: شکنندگی و سفید شدن آنها کمک می کنند و استقامت ناخن ها را افزایش دهد.
  4. افزایش انرژی و رفع خستگی بدن: مکمل مورد نظر نوعی مولتی ویتامین کامل به شمار می رود که در تولید آن از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و همچنین عصاره دانه انگور استفاده شده است. برخی از این ترکیبات مانند ویتامین های گروه B و زینک نقش مهمی در متابولیسم و افزایش انرژی بدن دارند. از این رو خواص قرص پرفکتیل اورجینال روی کاهش خستگی بدن و افزایش انرژی نباید نادیده گرفته شود.
  5. تقویت سیستم ایمنی بدن: ترکیبات موجود در قرص پرفکتیل اورجینال می‌ توانند موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و  حفظ سلامتی آن شوند. زیرا بسیاری از این ترکیبات مانند: ویتامین E، ویتامین C، عصاره دانه انگور، زینک و غیره دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند و با تقویت بدن به بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک می کنند.

خرید مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

خواص ترکیبات مورد استفاده در قرص پرفکتیل اورجینال روی بدن

قرص پرفکتیل اورجینال جز مکمل های غذایی است که برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن طراحی شده است. این قرص حاوی 20 نوع ترکیبات متفاوت است که هر کدام از آنها نقش مهمی در حفظ زیبایی و سلامت این اندام ها ایفا می کنند. برخی از ترکیبات مهم موجود در قرص پرفکتیل اورجینال، شامل مواد زیر هستند که در ادامه به بررسی خواص قرص پرفکتیل اورجینال بر اساس ترکیبات موجود در آن خواهیم پرداخت.

ال سیستئین؛ آمینو اسیدی با خواص آنتی اکسیدانی

یکی از بهترین ترکیبات موجود در این قرص، ال سیستئین نام دارد. این ماده جز آمینو اسیدهای ضروری به شمار می‌ رود که با مصرف این قرص به راحتی در بدن تامین خواهد شد. ال سیستئین دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوانی است که با رادیکال های آزاد مبارزه می‌ کند و همچنین با تقویت پوست، مانع از رسیدن آسیب های محیط به آن می شود. این ماده موجب تحریک سنتز کلاژن و کراتین در بدن می شود و بدین طریق، چین و چروک پوست، ریزش مو و شکنندگی ناخن ها را درمان می‌ کند. 

تاثیر ویتامین های گروه B روی پوست، مو و ناخن ها

این ویتامین ها جز مواد مفید موجود در بسیاری از مکمل های پوست و مو هستند. ویتامین های گروه B به خصوص بیوتین نقش مهمی در افزایش خواص قرص پرفکتیل اورجینال دارند. بیوتین در تبدیل مواد غذایی به انرژی مفید است و با افزایش خونرسانی در زیر پوست، موجب بهبود سلامت مو و ناخن ها می‌ شود. 

بیوتین جز ویتامین های مهم برای سلامت پوست، مو و ناخن است که به رشد و تقویت موها کمک می کند و از شکنندگی ناخن ها نیز جلوگیری به عمل می آورد. همچنین این ویتامین در بهبود مشکلات پوستی بسیار موثر است و از پیری زودرس پوست جلوگیری خواهد کرد. بیوتین و سایر ویتامین های گروه B جوانساز پوست هستند. این ویتامین ها با تقویت فولیکول‌ های مو، مانع از ریزش موها نیز می شوند.

عصاره هسته انگور برای حفاظت از پوست و مو

این عصاره گیاهی حاوی اسید لینولئیک است که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد. این ماده موجب بازسازی و ترمیم سلول های آسیب دیده پوست می شود. همچنین نرمی و لطافت موها را افزایش می دهد. عصاره هسته انگور اثر مخرب رادیکال‌ های آزاد روی پوست، مو و ناخن ها را خنثی می سازد و به دلیل خواص مرطوب کنندگی خود، زیبایی و طراوت موها و پوست را چندین برابر می کند.

خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

ویتامین C موثر در حفظ سلامت و شادابی پوست و مو

ویتامین C تقریبا در ترکیبات تمامی مکمل های مخصوص پوست، مو و ناخن استفاده می شود. این ماده جز آنتی اکسیدان های قوی است که به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می‌ کند. رادیکال های آزاد مولکول هایی هستند که به سلول های پوست آسیب می رسانند و باعث پیری زودرس می شوند. 

ویتامین C خواص قرص پرفکتیل اورجینال را در سنتز کلاژن که یک پروتئین مهم برای حفظ سلامت و شادابی پوست است، افزایش می دهد. قرص پرفکتیل اورجینال از آن دسته مکمل های غذایی عالی است که برای افراد دارای مشکلات مربوط به پوست، مو و ناخن فواید بسیاری دارد. این قرص علاوه بر ویتامین C، حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی دیگری است که هر کدام از آنها نقش مهمی در حفظ زیبایی و سلامت این اندام ها ایفا می کنند.

نقش ویتامین E موجود در پرفکتیل روی بهبود وضعیت پوست

ویتامین E یکی دیگر از ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در این مکمل است که به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند. این ویتامین موجب بهبود گردش خون در پوست می‌ شود و بدین طریق در بهبود ظاهر پوست موثر است. ویتامین E رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و موجب جلوگیری از خشکی، التهاب، جوش و لک روی پوست می شود. با مصرف قرص پرفکتیل بدون شک افراد قادر به تامین ویتامین E مورد نیاز بدن خود خواهند بود. 

لازم به ذکر است که بدن هر فرد واکنش متفاوتی به این مکمل‌ نشان می‌ دهد. به همین دلیل برای دریافت تمامی خواص قرص پرفکتیل اورجینال باید چگونگی مصرف آن را با پزشک خود در میان بگذارید. همچنین، هنگام مصرف هر نوع مکمل یا محصول دیگر توصیه می‌ شود که دستورالعمل‌ ها و مشاوره پزشک را در زمان مصرف این قرص رعایت کنید.

زینک ماده ای برای سلامت ناخن ها

روی یا زینک یکی از مواد معدنی مهم برای سلامت پوست، مو و ناخن است. این ماده معدنی به رشد و تقویت مو کمک می کند و از شکنندگی و نازک شدن ناخن ها جلوگیری به عمل می آورد. همچنین این ماده مغذی به حفظ سلامت پوست کمک شایانی می کند. زینک در انجام واکنش های آنزیمی بدن تاثیر فراوانی دارد و یکی از خواص آن بهبود خونرسانی است. از این طریق جریان خود در زیر پوست شدت پیدا می کند و مواد مغذی سریع تر به لایه های زیرین پوست نفوذ پیدا خواهند کرد. به همین دلیل زینک در جلوگیری از پیری زودرس پوست، ریزش مو و شکنندگی ناخن ها موثر است.

تاثیر سلنیوم روی خواص قرص پرفکتیل اورجینال برای بهبود وضعیت مو و ناخن

سلنیوم نیز جز مواد مینرال مورد نیاز بدن است که در ترکیبات پرفکتیل اورجینال به کار می رود. این ماده معدنی برای سلامت پوست، مو و ناخن فواید بسیاری دارد. سلنیوم در رشد و تقویت مو تاثیر گذار است و از شکستن و ضعیف شدن ناخن ها نیز جلوگیری می کند. همچنین سلنیوم در حفظ سلامت پوست نیز موثر است و مانع از پیری زودرس پوست، افتادگی و چروک های پوستی می شود.

بیشتر بدانید: عوارض قرص پرفکتیل، موارد منع مصرف و تداخل دارویی قرص پرفکتیل چیست؟

نتیجه..

در این مقاله به بررسی تمامی خواص قرص پرفکتیل اورجینال پرداختیم. قرص پرفکتیل اورجینال دارای خواص بسیاری است و به عنوان مکمل غذایی ایمن و موثر شناخته می شود که به بهبود سلامت پوست، مو و ناخن کمک می کند.

این قرص توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده است و عوارض جانبی آن در مقایسه با خواص آن بسیار ناچیز است. اگر به دنبال یک مکمل غذایی مناسب برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن خود هستید، قرص پرفکتیل اورجینال یک گزینه عالی محسوب می‌ شود. این قرص حاوی ترکیبی از ویتامین‌ ها، مواد معدنی و آنتی‌ اکسیدان‌ ها است که به تقویت رشد مو، افزایش رطوبت پوست و بهبود سلامت ناخن کمک می کند.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم