بهترین مکمل های جوان سازی پوست کدامند؟

تاریخ ایجاد :

بهترین مکمل جوان سازی پوست چیست؟ ویتامین های مورد نیاز برای سلامت پوست کدامند؟ زیبایی رویای تمامی افراد به شمار می رود. داشتن اجزای زیبا در صورتی جلوه خواهد داشت که بستر مناسبی داشته باشد. پوست زیبایی که بدون لک، جوش و چروک باشد، نهایت خواسته انسان محسوب می شود. امروزه روش های زیادی برای داشتن پوستی سالم و جوان ابداع شده اند که مورد توجه افراد قرار گرفته است. تعداد بالای قرص و سرم ضد چروک و جوان کننده پوست که در بازار موجود هستند، حاکی از آن است که توجه به زیبایی و سلامت پوست از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است.

شناختن راه های مراقبت از پوست در سنین مختلف می تواند راه گشای مناسبی برای افراد تلقی شود. همانطور که می دانیم، پیشگیری از وقوع مشکل به مراتب راحت تر از رفع آن خواهد بود. بررسی علت چروک و شناسایی مواد مغذی مورد نیاز برای پوست می تواند تا حد زیادی به این امر کمک کند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

خرید انواع مکمل های ضد چروک و جوانسازی پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

بهترین مکمل های جوانسازی پوست

علل چروک شدن پوست

چروک شدن پوست که سن خاصی را نیز نمی توان برای آن در نظر گرفت، علل مختلفی دارد. ژنتیک و بحث وراثتی بودن تا حد زیادی می تواند روی سلامت پوست موثر باشد. مراقبت های پوستی و استفاده از محصولات ضد چروک و جوان کننده پوست به مراتب می تواند از شدت آن ها بکاهد یا برای جلوگیری از عمیق شدن این چروک ها کمک کننده باشد.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

اخم و لبخند

اخم کردن و لبخندهای مکرر نیز می تواند از دیگر عوامل بروز چروک روی پیشانی و کنار لب ها محسوب شود. انجام ماساژهای صحیح صورت در کنار مصرف محصولات ضد چروک به میزان چشمگیری سبب جوان سازی پوست افراد خواهد شد. تکرار شدن حالت اخم و لبخند سبب می شود سلول های پوستی نتوانند به جای قبلی خود بازگردند، به همین علت چروک روی صورت افراد پدیدار می شود و سبب عمیق شدن آن ها خواهد شد.

خرید انواع مکمل کلاژن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

سبک و روش زندگی

چروک ها تنها روی صورت افراد پدید نمی آیند و روی گردن، دست ها و … نمایان می شوند. سبک زندگی افراد در کنار شرایط زندگی به مراتب تاثیراتی روی این میزان چروک ها خواهند گذاشت. تامین آب کافی بدن در کنار استفاده از سبزیجات و غذاهای تازه می تواند به عنوان ضد چروک و جوان کننده پوست طبیعی کمک کند. نوشیدنی های کافئین دار و زیاده روی در استفاده از آن ها نیز می تواند سلامت پوست را به خطر بیاندازد. یکی از عواملی که تمامی افراد با آن برخورد داشته اند، خواب کافی در شب است. افرادی که خواب عمیق و کافی در ساعات شب را تجربه نکنند، تیرگی و چروک بیشتری را روی پوست خواهند داشت. ادامه روند بی خوابی یا کم خوابی در ساعات شب و استراحت دادن به پوست در این ساعات می تواند در دراز مدت پیامدهای جبران ناپذیری را در برداشته باشد.

خرید انواع مکمل بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

سن

میزان تولید کلاژن ها که مواد تقویت کننده خاصیت کشسانی پوست به شمار می روند، با افزایش سن رو به کاهش خواهد بود. همین امر سبب می شود افراد با سن بالاتر چروک های بیشتری را روی پوست خود حس کنند. سن قطعی برای شروع این دوره نمی توان در نظر گرفت، چرا که این روند نیز در گرو وراثت و ژنتیک افراد خواهد بود.

خرید زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

سن

دخانیات

به طور کلی استعمال سیگار و هرگونه دخانیات می تواند روند پیری پوست را تسریع کند و سبب آسیب به بافت پوست شود. اختلال در جریان خون که توسط هر گونه دخانیات در بدن رخ خواهد داد، به معنی واقعی کلمه با مواد ضد چروک و جوان کننده پوست در تضاد هستند.

اشعه ماوراء بنفش خورشید

اشعه ماوراء بنفش خورشید یکی دیگر از عواملی است که می تواند سبب بروز چین و چروک و عمیق شدن آن ها شود. بدیهی است به دلیل وجود زیاد این اشعه در نور خورشید افرادی که در مناطق آفتابی و گرمسیری زندگی می کنند، چروک های بیشتر و عمیق تری روی پوست تجربه خواهند کرد. برای جلوگیری از این آسیب ها استفاده از کرم ضد آفتاب استاندارد پیشنهاد می شود. همچنین استفاده از محصولات جوان کننده و ضد چروک پوست در این نواحی باید از سنین پایین تر آغاز شود.

 قرص آنادرم سلامت پرمون امین

ویتامین های مورد نیاز برای سلامت پوست

مواد غذایی سالم و ارگانیک می تواند به سلامت پوست و تولید کلاژن بیشتر کمک کند. برای تامین سلامتی پوست و جلوگیری از بروز چروک استفاده از ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E به دلیل آنتی اکسیدان بیشتر موجود در آن بیشترین میزان اثرگذاری نیز انتظار می رود. استفاده از منابع این ویتامین های مغذی علاوه بر حالت خوراکی به صورت موضعی و کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست نیز موثر واقع می شود. مصرف آلوئه ورا، گوجه فرنگی، لیمو ترش، سیب زمینی، عسل، خیار، روغن زیتون، ویتامین E و … می تواند به حفظ سلامت پوست منتهی شود.

کپسول ویتامین E آپوویتال

بهترین ویتامین برای پوست صورت

بهترین مکمل های ضدچروک و جوان کننده پوست

محصولات ضد چروک و همینطور جوان کننده پوست به دلیل اهمیت این موضوع از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند. برای استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مرتبط با پوست بهتر است به سراغ با کیفیت ترین آن ها برویم. کیفیت بالای یک کالای بهداشتی و سلامت پوست صرفا در گرو قیمت بالای آن نخواهد بود. در ادامه به برخی از بهترین محصولات برای افزایش تولید کلاژن پوست و حفظ سلامتی آن اشاره خواهیم کرد.

تمامی محصولات فوق که حاوی مواد مغذی پوست هستند، باید طبق دستور پزشک مصرف شوند که عملکرد صحیحی را از خود بروز دهند. بدیهی است استفاده از مواد غذایی سالم و ویتامین ها می تواند به داشتن پوستی خوب کمک کند، ولی ممکن است برخی افراد به صورت ژنتیکی توانایی جذب این املاح را از مواد خوراکی نداشته باشند. مصرف محصولات فوق برای این افراد و اشخاصی که با توجه به مشغله زیاد توانایی تهیه خوراکی های مغذی را ندارند، مثمر ثمر خواهد بود.

در سایت verywellhealth درباره اهمیت استفاده از ویتامین ها برای سلامت پوست و بهترین مکمل های جوانسازی پوست خارجی صحبت شده است.

Certain vitamins are helpful for skin health, as they provide the building blocks needed for skin and help the skin repair when damaged. They can often be found in topical skin care products. Vitamins A, C, D, and E especially can play a role in skin health. You can get most of these from food–or with vitamin D, from the sun. However if you do not eat enough foods with these nutrients, then supplements may be helpful to boost your intake of skin health nutrients

Other nutrients like CoQ10, collagen, zinc, and omega 3s can also play a role in skin health. The specific skin health supplement that’s best for you—and if you can benefit from one—will depend on your skin care concerns, your diet, and any other medical issues you are experiencing. If you’re considering taking a supplement, it’s important to be aware of the tolerable upper limit (UL) of nutrients to prevent toxicity, as single-nutrient supplements often come in very high doses

We spoke with skin health experts to get their insights on the best vitamins and supplements for skin health and how to determine if a vitamin or supplement could benefit your skin. To select our top picks, we researched dozens of products on the market considering affordability, accessibility, research-based benefits, potency, and third-party testing

قرص کلاژن پلاس آپوویتال

سخن پایانی

استفاده از کرم های ضد آفتاب حتی در فصول سرد سال در کنار عینک آفتابی می تواند به میزان چشمگیری به اقدامات ضد چروک و جوان کننده پوست افراد کمک کند. پوشیدن لباس های پوشیده و آستین دار نیز می تواند از شدت اشعه ماوراء بنفش خورشید جلوگیری به عمل آورد. یکی دیگر از عواملی که می تواند به جوان ماندن سلول های پوستی کمک شایانی کند، حفظ رطوبت پوست خواهد بود. این مهم به وسیله کرم های مرطوب کننده قابل اجرا است و از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

لایه برداری، لیزر، بوتاکس، لیفت و … همگی روش های درمانی برای پوست به شمار می روند که باید حتما زیر نظر پزشک انجام شوند. برخی افراد با مراجعه به مراکز غیر پزشکی و غیر استاندارد سلامت پوست خود را به خطر خواهند انداخت. لازم به ذکر است بهترین فعالیت های ضد چروک و جوان کننده پوست انجام روتین های روزانه و مراقبت های پوستی است که پیش تر به آن ها پرداختیم. برای رفع چروک و پیشگیری از عمیق شدن آن ها می توان قرص های کلاژن ساز و ویتامین های مغذی را در کنار استفاده از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده ها مصرف کرد.

شما می توانید برای تهیه مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست و محصولات جوان کننده و ضد چین و چروک با اطمینان از اصالت محصول و قیمت مناسب به داروخانه آنلاین داروهوم مراجعه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم