قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست کاربرد دارد؟

تاریخ ایجاد :

آیا از تیرگی پوست خود ناراضی هستند و به دنبال روشی برای سفید کردن آن می گردید؟ بدون شک قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست، رفع لک، چروک، جای اسکار و تیرگی های روی پوست گزینه مناسبی است. این قرص جز مکمل های تخصصی و پرفروش در زمینه حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها است که با تغذیه رسانی به سلول های درونی بدن و بافت های پوست، نقش مهمی در رفع دائمی یا طولانی مدت تیرگی های پوست دارد. استفاده روزانه از این محصول برای درخشندگی پوست ضروری است، زیرا ترکیبات و مواد مغذی موجود در فرمولاسیون این مکمل، آن را برای حفظ سلامت پوست مفید کرده است. در این مطلب قصد داریم خواص قرص پرفکتیل روی سلامت و سفیدی پوست را بررسی کنیم.

در فرمولاسیون مخصوص این محصول، ویتامین ها، مواد معدنی، لیکوپن، ALA، عصاره های گیاهی و کوآنزیم Q10 وجود دارد که همگی آنها دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند و از علائم پیری زودرس پوست جلوگیری می کنند. این ترکیبات مانع از ایجاد لک های تیره ناشی از پیری زودرس روی پوست می‌ شوند و همچنین با پاکسازی سلول های آسیب دیده از سطح پوست به شفافیت و درخشش آن کمک می کنند. بنابراین مصرف این مکمل برای سفیدی پوست توصیه می شود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

بیشتر بدانید: عوارض قرص پرفکتیل، موارد منع مصرف و تداخل دارویی قرص پرفکتیل چیست؟

آیا قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست مفید است؟

قرص پرفکتیل از جمله مکمل هایی است که به طور تخصصی برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن ها فرموله شده است. این محصول به دلیل برخورداری از تمامی ریز مغذی های مورد نیاز بدن، برای حفظ سلامت این اعضای مهم بدن و درمان مشکلاتی از قبیل تیرگی پوست تاثیر فوق العاده ای دارد. قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست تاثیر بسیاری دارد، زیرا در ترکیبات آن از 30 نوع ریز مغذی مفید استفاده شده است. این ترکیبات سهم بسیاری در سلامت و شادابی پوست برعهده دارند. 

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در پرفکتیل سبب تحریک کلاژن و الاستین مورد نیاز پوست می شوند. 80 درصد از کلاژن که مهمترین پروتئین بدن است، در پوست وجود دارد. این پروتئین موجب کاهش چین و چروک و تیرگی های پوست می شود و خاصیت ارتجاعی آن را نیز افزایش می دهد. به همین دلیل مصرف محصول مورد نظر برای رفع مشکلات پوستی مانند تیرگی و لک های روی پوست بسیار مفید است. 

عصاره هسته انگور، ریبوفلاوین (ویتامین B2)، نیاسین (ویتامین B3) و بیوتین (ویتامین B7) از جمله ترکیبات مفید موجود در این قرص به شمار می روند که به طور مستقیم در شادابی و زیبایی پوست تاثیرگذار هستند. این ترکیبات با افزایش گردش خون در زیر پوست و لایه های عمیق آن، از پیری زودرس جلوگیری می کنند و سبب روشن شدن رنگ و افزایش طراوت پوست می شوند. 

قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست و حفاظت کامل از مو و ناخن ها فرموله شده است و اثر تابش نور خورشید، آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد روی پوست را از بین می برد. این محصول به دلیل برخورداری از کلاژن بایومارین، ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که تاثیر مخرب رادیکال های آزاد روی پوست را کاهش می‌ دهد و به سفیدی و درخشندگی آن کمک می کند.

خرید انواع مکمل تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

ترکیبات موجود در قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست چه نقشی دارند؟ 

همانطور که گفته شد این قرص حاوی ترکیبی از ویتامین‌ ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی است که به سفید شدن پوست و حفظ سلامت کلی آن کمک می کنند. در ادامه نقش هر کدام از ترکیبات موجود در این قرص را روی سفیدی و سلامت پوست بررسی می کنیم.

خرید انواع مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

فواید ویتامین ها روی درخشندگی پوست

در ادامه خواص و تاثیر ویتامین های موجود در این مکمل را روی پوست بررسی می‌ کنیم. 

ویتامین های گروه B: این ویتامین ها به خصوص ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3) و بیوتین با آبرسانی و تغذیه رسانی به پوست موجب شفافیت و درخشندگی آن می شوند. 

ویتامین C: این ویتامین در کلاژن سازی و تولید کراتین مورد نیاز پوست مفید است و بدین طریق به شفافیت و سفیدی پوست کمک بسیاری می کند.

ویتامین E: ویتامین E موجود در قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست بسیار موثر است. این آنتی اکسیدان قوی با محافظت از لایه های پوست در برابر نور مضر UV خورشید مانع از چروک، تیرگی و ایجاد لک روی پوست می شود.

ویتامین D: این ویتامین نقش مهمی در تقسیم سلولی، تقویت سیستم ایمنی، ترمیم بافت ها و حفظ استحکام ساختمان پوست دارد.

مواد معدنی

در ترکیبات این مکمل از مواد معدنی زیر استفاده شده است که تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی و درخشش پوست دارند:

زینک و سلنیوم: این دو ترکیب معدنی ضروری بدن به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها کمک می‌ کنند. زینک در رفع لک های تیره روی پوست و سفید شدن آن نیز تاثیرگذار است. این ماده با کمک به رشد سلول های جدید پوست موجب طراوت و شفافیت پوست می شود. سلنیوم نیز از تاثیر مخرب رادیکال های آزاد روی پوست و تیره شدن آن جلوگیری می کند.

مس: این ماده معدنی به پیشگیری از سفیدی مو کمک می‌کند و با افزایش تولید ملانین در پوست مانع از ابتلا به بیماری های پوستی مانند پیسی می شود. همچنین مس در تولید کلاژن مورد نیاز پوست نیز تاثیر فوق العاده ای دارد.

آهن: آهن با بهبود خونرسانی به بدن از بروز مشکلات پوستی مانند: تیرگی، خشکی، جوش، رنگ پریدگی پوست، خارش و غیره جلوگیری می کند.

منیزیم: این ماده دارای خواص ضد التهابی قوی است که با تقویت سیستم ایمنی به جلوگیری از ایجاد چین و چروک، جوش و لک های تیره روی پوست کمک می‌ کند.

عصاره های گیاهی

بدون شک نقش عصاره های گیاهی موجود در قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست و پاکسازی آن را نباید نادیده گرفت. این عصاره ها دارای خواص زیر هستند:

کلاژن دریایی بایومارین: این عصاره آنتی اکسیدانی مانع از تیرگی پوست می شود و همچنین لک های تیره ایجاد شده روی پوست را به سرعت از بین خواهد برد. تولید کلاژن و بازسازی پوست از جمله خواص دیگر کلاژن دریایی بایومارین است که موجب حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

روغن هسته انگور: این ماده دارای اسید های چرب ضروری بدن است که مانع از پیری زودرس پوست می‌ شود. همچنین عصاره روغن هسته انگور به دلیل برخورداری از ماده پروآنتوسیانیدین، خاصیت آنتی اکسیدانی فراوانی دارد که در جلوگیری از چروک، تیرگی و لک های روی پوست تاثیرگذار است. این ماده از کاهش کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در بدن جلوگیری می کند و با پاکسازی سلول های مرده سطح پوست، موجب سفیدی آن می شود.

عصاره پوست درخت کاج: خواص قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست به دلیل عصاره پوست درخت کاخ موجود در آن است. این ترکیب گیاهی با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی خود، تاثیر رادیکال های آزاد روی پوست را از بین می برد و مانع از ایجاد لک های تیره روی پوست می شود. این عصاره گیاهی برای تقویت و محافظت از کلاژن و الاستین پوست نیز فواید بسیاری دارد.

عصاره چای سبز: از جمله ترکیبات مفید دیگر موجود در فرمولاسیون پرفکتیل، عصاره چای سبز است. این گیاه علائم پیری پوست مانند لک های پیری و چروک ها را از بین می‌ برد و با تقویت ساختار پوست، به حفظ سلامت آن کمک می کند.

لیکوپن: این ماده نیز به دلیل نقش آنتی اکسیدانی خود در ترکیبات این محصول به کار رفته است. لیکوپن در گیاهانی مانند گوجه فرنگی وجود دارد و به حفظ سلامت پوست در برابر نور مضر خورشید کمک می‌ کند. همچنین با ترمیم سلول های آسیب دیده پوست، سفیدی، شفافیت و درخشش آن را افزایش می دهد.

آلفا لیپوئیک اسید (ALA): استفاده از ALA در ترکیبات این قرص موجب افزایش استحکام سلول های پوست می‌ شود. قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست و از بین بردن خطوط و چروک های سطحی روی آن گزینه بسیار مناسبی است، زیرا آلفا لیپوئیک اسید موجود در آن خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به کاهش استرس اکسیداتیو و التهابات پوستی کمک می‌ کند. 

کوآنزیم Q10: کوآنزیم Q10 موجود در پرفکتیل نیز نقش مهمی در تحریک سنتز کلاژن و الاستین مورد نیاز پوست دارد. این ماده با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و استحکام آن مانع از پیری زودرس و پیدایش لک های تیره روی پوست می شود. 

بیشتر بدانید: با خواص قرص پرفکتیل برای مو آشنا شوید. قرص پرفکتیل برای ریزش مو

تاثیر قرص پرفکتیل روی سفیدی پوست چگونه است؟

این قرص بسیار مفید دارای فرمولاسیونی غنی از انواع آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی است که نقش مهمی در ترمیم سلولی ایفا می کنند. این ترکیبات با تحریک سنتز کلاژن، حفاظت از سلول ها و تقسیم سلولی به سلامت، درخشش، شادابی و سفیدی پوست کمک می‌ کنند. در ادامه به تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت و شفافیت پوست می پردازیم.

حفظ سلامت پوست و تشکیل کلاژن

ویتامین های موجود در این محصول به خصوص ویتامین C به تشکیل طبیعی کلاژن که ضروری ترین پروتئین پوست است کمک می کنند. این کلاژن برای جلوگیری از پیری زودرس پوست و ایجاد چروک، لک و افتادگی آن بسیار ضروری است. همچنین سایر ترکیبات موجود در قرص پرفکتیل به حفظ کلاژن کمک می‌ کنند. قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست و سلامت آن از طریق تولید کلاژن مفید است.

محافظت سلولی و تقسیم سلولی

این قرص دارای ترکیباتی با خواص آنتی اکسیدانی قوی است که مانع از تاثیر مخرب رادیکال های آزاد روی پوست می‌ شوند و بدین طریق از پوست محافظت می کنند. ریز مغذی های موجود در این مکمل استرس اکسیداتیو ناشی از عوامل مخرب محیطی را از بین می برند و با حفظ تقسیم سلولی طبیعی به استحکام ساختار پوست کمک می کنند. در نتیجه پوست دچار آسیب نمی شود و لک های تیره نیز روی آن ایجاد نخواهد شد.

در نتیجه

در این مقاله تاثیر قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست را بررسی کردیم. این قرص دارای ترکیبات مغذی بسیار مفیدی همچون: ویتامین ها، مواد معدنی، لیکوپن، ALA، عصاره های گیاهی و کوآنزیم Q10 است که همگی آنها دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند و از علائم پیری زودرس پوست جلوگیری می کنند. این ترکیبات مانع از ایجاد لک های تیره ناشی از پیری زودرس روی پوست می‌ شوند و همچنین با پاکسازی سلول های آسیب دیده از سطح پوست به شفافیت و درخشش آن کمک می کنند. بنابراین مصرف این مکمل برای سفیدی پوست توصیه می شود.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم