بررسی تاثیر قرص آنادرم بر جوان سازی پوست

تاثیر قرص آنادرم بر جوان سازی پوست
تاریخ ایجاد :

خیل عظیمی از داروها و پیشنهادات درمانی توسط پزشکان زیبایی برای جوان سازی پوست توصیه می شود. کدام یک از این داروها یا پیشنهادات گران قیمت کارآمد است؟ شاید شما هم هزینه های هنگفتی را برای جوان سازی پوست خود متحمل شده باشید، ولی نتیجه ای حاصل نشده باشد. امروزه داشتن صورتی صاف و شفاف به بزرگ ترین دغدغه اکثریت جامعه تبدیل شده است، اما راه حل آن چیست؟ تاثیر قرص آنادرم بر جوان سازی پوست غیر قابل انکار است. قرصی به صرفه و کارآمد که می تواند به تمامی نیاز های پوستی شما رسیدگی کند. در این محتوا با ما همراه باشید تا صحت گفته های خود را برای شما به اثبات برسانیم.

قرص آنادرم حاوی عصاره هسته انگور، عصاره لیکوپن، سویا، ویتامین ث و عصاره ماهی است. آنادرم حاوی زینک و آنتی اکسیدان های قوی نیز هست. برای جوان سازی پوست خود شما نیازمند تمامی این ترکیبات هستید و قرص آنادرم تمامی این ترکیبات را یکجا جمع آوری کرده است.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید قرص آنادرم سلامت پرمون امین

شناخت ترکیبات قرص جوان ساز پوست آنادرم

برای اطمینان از تاثیر گذاری هر دارویی روی نیاز مدنظر، ابتدا باید ترکیبات سازنده آن دارو را شناخت. ترکیبات مهندسی شده، تاثیر قرص آنادرم بر جوان سازی پوست را بیشتر از هر روش درمانی دیگر می کند. قرص آنادرم حاوی عصاره هسته انگور، عصاره لیکوپن، سویا، ویتامین ث و عصاره ماهی است. آنادرم حاوی زینک و آنتی اکسیدان های قوی نیز هست. برای جوان سازی پوست خود شما نیازمند تمامی این ترکیبات هستید و قرص آنادرم تمامی این ترکیبات را یکجا جمع آوری کرده است. شناخت ترکیبات قرص جوان ساز پوست آنادرم برای انتخابی مطمئن به شما کمک خواهد کرد. در ادامه به اثری که هر یک از این ترکیبات بر روی پوست می گذارند، خواهیم پرداخت.

خرید انواع مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

عصاره هسته انگور و عجایب ترکیبات آن برای سلامت پوست

برای آگاهی بیشتر، بهتر است بدانید که عصاره هسته انگور دارای طیف گسترده ای از مزایای سلامتی است. آن ها منبع ویتامین های C و E و آنتی اکسیدان های معروف به فلاونوئیدها هستند ک همگی روی بافت پوست اثر می کنند. اسکراب  ها، مرطوب کننده  ها، پاک کننده  ها و سایر محصولات و همچنین بسیاری از درمان  های حرفه ای، شامل عصاره هسته انگور، دانه  های له شده انگور و حتی سایر قسمت  های انگور هستند که به شما در مراقبت از پوست کمک می  کنند.

آسیب های ناشی از نور خورشید، چین و چروک، تغییرات رنگدانه ای پوست و حتی سرطان های پوستی همگی با استفاده از عصاره هسته انگور درمان می شوند. رادیکال های آزاد که از نور خورشید، آب و هوای آلوده حتی سیگار کشیدن و استرس به وجود می آیند، آسیب های فراوانی به پوست شما وارد می کنند. ثابت شده است که آنتی اکسیدان های داخل هسته انگور از پوست شما در برابر تمامی رادیکال های آزاد محافظت خواهد کرد.

بیشتر بدانید: بهترین مکمل های جوان سازی پوست کدامند؟

خواص آنتی اکسیدانی عصاره هسته انگور

پروآنتوسیانیدین، آنتی اکسیدانی با خواص درمانی و ضد التهابی برای پوست است. عصاره هسته انگور مقداری زیادی از این آنتی اکسیدن را برای محافظت از پوست شما به جریان می اندازد. این نوع از آنتی اکسیدان 20 تا 30 برابر قوی از آنتی اکسیدان های گروه ویتامین های E و C عمل می کند.

بیشتر بدانید: رازهای زیبایی پوست و مو که هر خانمی باید بداند

رنگدانه ی قرمز عامل اصلی پوستی جوان

تحقیقات جدید روی عصاره لیکوپن، یک کاروتنوئید منحصر به فرد برای مقابله با پیری پوست را نشان دادند. لیکوپن با رادیکال های آزاد که باعث افزایش سن پوست شما می شود مبارزه می کند همچنین عملکرد های متابولیک رشد و ترمیم را بهبود می بخشد. آنتی اکسیدان لیکوپن و قابلیت های مسدود کننده اشعه فرابنفش آن به طور طبیعی یک سلاح هوشمند برای مبارزه با پیری پوست در اختیار شما می گذارد. محافظت لیکوپن در برابر آفتاب معادل تقریبا SPF-3 است.

تحقیقات نشان داده اند که کاربرد آنتی اکسیدان لیکوپن نقش مهمی در تثبیت ساختار DNA در هسته سلول های پوست دارد همچنین توانایی در حفظ مسیر دو رشته ای DNA از قابلیت های مهم این ترکیب است. لیکوپن همچنین ممکن است با مهار فعالیت های آنزیم های دخیل در تخریب و تجزیه کلاژن، پوست شما را تقویت کند.

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص آنادرم

لیکوپن کجا یافت می شود؟

گریپ فروت صورتی، پاپایا، و گوجه فرنگی منابع غنی لیکوپن هستند. برای اکثریت مردم از گوجه فرنگی، سس های کچاپ، سس های مبتنی بر گوجه فرنگی و آبمیوه های قرمز رنگ برای منابع در دسترس لیکوپن می توان نام برد. لازم به ذکر است که خوردن گوجه فرنگی خام به دلیل وجود فیبر های غیر قابل هضم نمی تواند لیکوپن لازم برای جوان سازی پوست شما را فراهم کند.

پروتئینی سالم برای پوست شما

عصاره سویا از دانه سویا به دست می آید که از دیرباز به عنوان جواهر ضد پیری پوست شناخته می شود. این عصاره سرشار از پروتئین و مواد مغذی است که آن را به عنصری ایده آل برای مراقبت از پوست با مزایای ضد پیری مانند تحریک و تولید کلاژن تبدیل می کند. سویا چه در بشقاب شما و چه در کرم پوست تاثیر بسزایی برای جوانی پوست شما می گذارد. در اینجا 6 دلیل برای دوست داشتن این ماده شگفت انگیز آورده شده است:

  • بافت پوست شما را بهبود می بخشد.
  • پوست را روشن و درخشان می کند.
  • پوست پیر را سفت و حجیم می کند.
  • با هیپرپیگمانتاسیون مبارزه می کند.(یک نوع لکه معروف پیری پوست)
  • قرمزی پوست را کاهش می دهد.
  • آسیب های ناشی از نور خورشید را بهبود می بخشد.

بیشتر بدانید: بهترین مکمل ویتامین برای پوست صورت کدام است؟

اثرات ویتامین ث روی پوست

اگر چه احتمالا ویتامین ث را در رژیم غذایی خود دریافت کنید، ولی هیچ تضمینی برای اینکه مستقیما به پوست شما می رود وجود ندارد. تاثیرات ویتامین ث روی کلاژن سازی پوست و هیدراتاسیون پوست بر هیچکس پوشیده نیست. برای اکثر انواع پوست ها جزو بی خطر ترین و موثر ترین آنتی اکسیدان ها است.

یک بررسی در سال 2017 نشان داد که ویتامین ث در غلظت های بالای 20 درصد باعث تحریک پوست خواهد شد. به این دلیل برای تاثیر قرص آنادرم بر جوان سازی پوست از 10 تا 20 درصد از ویتامین ث استفاده شده است. ویتامین ث به علت کنترل تولید ملانین پوست، به محو شدن لکه های تیره و روشن شدن ظاهر پوست شما کمک می کند.

بیشتر بدانید: کلاژن چیست و چه فوایدی برای پوست و بدن دارد؟

بهبود طبیعی پوست با کلاژن ماهی

کلاژن مشتق شده از عصاره ماهی به بهبود پوست شما کمک شایانی می کند. فلس های پوشیده شده روی بدن ماهی برای دفاع و مراقبت در زیستگاه های خشن از کلاژن نوع یک و هیدروکسی آپاتیت تشکیل شده اند. از فواید کلاژن ماهی برای پوست نقل های زیادی از دانشمندان و پژوهشگران سرتاسر دنیا موجود است.

زینک برای جوان سازی پوست

زینک یک ماده ضروری که برای رشد و ترمیم سلولی نقش مهمی ایفا می کند. از نظر سلامت پوست و زیبایی، زینک برای رشد سلولی و کلاژن سازی بسیار حیاتی است. برای سنتز پروتئین و التیام زخم، یک آنتی اکسیدان ضروری به شمار می رود. در واقع کلاژن در پوست توسط آنزیم های وابسته به زینک به نام کلاژناز تولید می شود. فراوانی زینک در پوست را 5 درصد اعلام کرده اند که این رقم بالایی در بین سایر آنتی اکسیدن های پوستی است. زینک در لایه اپیدرم پوست یافت می شود و کمبود آن به سرعت باعث زبری و خشکی پوست خواهد شد.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر قرص آنادرم بر جوان سازی پوست

حال با اطلاع از تمامی ترکیبات قرص آنادرم و تاثیر آن بر جوان سازی پوست شما می توانیم نگاهی دقیق تر به مشخصات این قرص بپردازیم. قرص آنادرم برای مبارزه با پیری پوست طراحی شده است. از دلایل این امر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آنتی اکسیدان های جوان سازی

محصولات ضد پیری حاوی آنتی اکسیدان های قوی هستند که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کنند. رادیکال های آزاد می تواند در پیری پوست تاثیر بسزایی بگذارند. در قرص آنادرم از قوی ترین آنتی اکسیدان ها استفاده شده است.

ترمیم کاهش خاصیت ارتجاعی در پوست

بدن زنان در سنین بالا معمولا تولید هورمون استروژن را کاهش می دهد. استروژن باعث تولید و حفظ کلاژن می شود. قرص آنادرم می تواند از این فرآیند جلوگیری کرده و باعث ترمیم کاهش خاصیت ارتجاعی در پوست شود.

مبارزه با اثر پیری

قرص آنادرم باعث تولید اسید هیالورونیک در پوست می شود. این مولکول که معمولا در پوست های جوان در سطوح بالایی پوست یافت می شود، به مبارزه با اثرات پیری ناشی از افتادگی پوست و کمبود آبرسانی کمک می کند.

با آسیب خورشید مبارزه کنید

محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب یکی از اقدامات رایج برای جلوگیری از پیری پوست است. اجزای سازنده قرص آنادرم به مبارزه با آسیب های خورشید و آسیب های دیگر محرک های طبیعی مانند آلودگی هوا و باد های خشک کمک می کند.

رطوبت را فراهم کنید

ترکیبات قرص آنادرم را به عنوان طبیعی ترین مرطوب کننده های پوستی نام می برند. این به دلیل توانایی آن برای تامین رطوبت در نواحی خشک و در حین حال تنظیم درخشندگی و میزان چربی در سایر نواحی است. همچنین رطوبت مناسب پوست عامل اصلی شفافیت پوست شماست.

بیشتر بدانید: بهترین قرص برای پوست صورت چیست؟

نگاهی کلی به تاثیر جوان سازی پوست قرص آنادرم

در این محتوا سعی شد با تاثیر قرص آنادرم بر جوان سازی پوست و تشریح جز به جز ترکیبات آن به شما برای انتخاب یک راه حل مناسب برای جوان سازی پوست کمک کنیم. تمامی عوامل و مواد لازم برای پوستی شاداب و جذاب در این قرص جمع آوری شده اند. حال با خیال راحت می توانید از قرص آنادرم برای کمک به ساختار پوست خود استفاده کنید.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم