با خواص قرص پرفکتیل پلاتینوم بیشتر آشنا شوید. قرص پرفکتیل پلاتینوم برای چی خوبه؟

تاریخ ایجاد :

قرص پرفکتیل پلاتینوم جز مکمل های بسیاری محبوب مخصوص سلامت پوست، مو و ناخن ها محسوب می شود که برای عموم افراد همچنین گیاهخواران قابل استفاده است. این قرص به دلیل برخورداری از ترکیبات آنتی اکسیدانی و گیاهی برای بهبود سلامت عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی نیز استفاده می شود. مکمل پرفکتیل پلاتینوم یک مکمل غذایی عالی برای افرادی است که می خواهند سلامت پوست، مو و ناخن خود را بهبود ببخشند. این قرص در بسته بندی 60 عددی و تحت لیسانس شرکت ویتابیوتکس تولید و روانه بازار می شود. برای آشنایی بیشتر با خواص این محصول و ترکیبات آن با ما همراه باشید.

قرص پرفکتیل پلاتینوم یک مکمل غذایی است که برای کمک به بهبود سلامت پوست، مو و ناخن و تقویت سیستم ایمنی بدن فرموله شده است. در ترکیبات این قرص، انواع ویتامین ها و مواد معدنی مختلف، عصاره هسته انگور، کارتنوئیدهای طبیعی، عصاره پوست درخت کاج، آلفا لیپوئیک اسید، لیکوپن، عصاره چای سبز و روغن انگور فرنگی سیاه به چشم می خورد. این قرص برای بهبود گردش خون و افزایش تولید کلاژن نیز فواید بسیاری دارد و به همین دلیل، موجب حفظ سلامت و تقویت ساختار پوست، مو و ناخن خواهد شد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

موارد مصرف قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس

این قرص حاوی ترکیبات متفاوتی است که هر کدام از آنها نقش مهمی در سلامت پوست، مو و ناخن ها ایفا می کنند. این مکمل غذایی حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و عصاره های گیاهی است که موجب بهبود سلامت و عملکرد این اعضای بدن و سایر ارگان ها می شوند. پرفکتیل پلاتینوم یک مکمل مولتی ویتامین مینرال است که به طور تخصصی برای حفاظت از سلامت پوست، مو و ناخن طراحی شده است.

این محصول تحت لیسانس شرکت ویتابیوتیکس انگلستان است، اما پروانه تولید آن در ایران تحت نظارت شرکت ویتابیوتیکس فارمد قرار دارد. البته مراحل تولید و بسته بندی این قرص در کارخانه داروسازی مداوا انجام شده است. قرص پرفکتیل پلاتینوم به دلیل ترکیبات آنتی اکسیدانی خود به محافظت از سلول ها در برابر آسیب عوامل خارجی مانند: نور خورشید، رادیکال های آزاد، آلودگی هوا و غیره کمک می کند. این قرص برای بهبود گردش خون و افزایش تولید کلاژن نیز فواید بسیاری دارد. در ادامه به بررسی خواص قرص پرفکتیل خواهیم پرداخت.

خرید مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

حمایت از سلامت پوست

بدون شک مهمترین خواص این مکمل حفظ سلامت پوست است. پرفکتیل پلاتینوم حاوی مواد معدنی، ویتامین ها، آمینو اسیدها و عصاره های گیاهی متنوعی است که برای حفظ سلامت پوست مهم هستند. این محصول خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد و یکی از کامل ترین مولتی ویتامین های مینرال به شمار می رود که به تقویت سلول های پوست کمک می کند.

ترکیبات موجود در این قرص با نفوذ با عمیق ترین لایه های پوست موجب تغذیه رسانی و آبرسانی به آن می شوند. به همین دلیل بعد از مصرف این مکمل در یک دوره حداقل 3 ماهه تاثیرات فوق العاده آن را روی زیبایی، درخشندگی، سلامت و روشن شدن پوست مشاهده خواهید کرد. این قرص در بازسازی سلول های آسیب دیده پوست نیز موفق عمل می‌ کند و در صورت بروز لک، جای جوش، جای زخم، اگزما و سایر مشکلات پوستی ناشی از کمبود ریزمغذی ها به راحتی به ترمیم پوست می پردازد.

خرید انواع مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

قرص پرفکتیل پلاتینوم موثر در افزایش استحکام ناخن ها

برخی از تحقیقات نشان داده اند که این مکمل به حفظ سلامت ناخن ها کمک شایانی می کند. مواد معدنی مانند: سلنیوم، روی، آهن موجود در این محصول دارای خواص تقویت کنندگی ناخن ها هستند و ضخامت لایه های ناخن را افزایش می دهد. همچنین برخی از ترکیبات موجود در این محصول به ساخت کراتین در بدن کمک می کنند. به همین دلیل بعد از مصرف مکمل مورد نظر ناخن ها شفاف تر، ضخیم تر و زیباتر دیده می شوند.

بهبود سلامت مو و رفع ریزش آن

قرص پرفکتیل پلاتینوم به عنوان یک محصول طبیعی، دارای تاثیرات بسیار مفید در بهبود سلامت مو است. این قرص باعث کاهش استرس و اضطراب می شود و بدین طریق از ریزش موی ناشی از آن جلوگیری می کند. همچنین ترکیبات موجود در این محصول با کنترل ترشح هورمون ها، در جلوگیری از ریزش مو و سایر آسیب های دیگر به آن موثر هستند. مکمل مورد نظر برای تقویت و آبرسانی به فولیکول های مو گزینه مناسبی است، زیرا برخی از ترکیبات موجود در آن موجب افزایش گردش خون و در نتیجه تغذیه رسانی بهتر به فولیکول‌ ها می شوند. به همین دلیل با مصرف این قرص، به موهایی درخشان، نرم و زیبا دست پیدا خواهید کرد.

خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

تقویت سیستم ایمنی

قرص پرفکتیل پلاتینوم دارای ترکیبات متنوع آنتی اکسیدانی است که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. آنتی اکسیدان ها به عنوان محافظ بدن در برابر آسیب های اکسیداتیو ناشی از فعالیت مخرب رادیکال های آزاد عمل می کنند و در پیشگیری از بروز بیماری ها و عفونت ها سهم بسزایی دارند. به همین دلیل با مصرف این قرص سد دفاعی بدن یا پوست تقویت می شود و عوامل خارجی قادر به رساندن آسیب به سلول های بدن نخواهند بود.

افزایش سطح انرژی با مصرف پرفکتیل پلاتینوم

پرفکتیل پلاتینوم ممکن است به افزایش سطح انرژی و تحرک کمک کند. این مکمل حاوی مواد معدنی مانند: روی، مس، سلنیوم و ویتامین های گروه B است که موجب افزایش متابولیسم بدن و تولید انرژی می‌ شوند. از این رو افراد با مصرف این قرص انرژی مضاعفی دریافت خواهند کرد.

خواص ترکیبات موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم روی سلامت پوست، مو و ناخن

قرص پرفکتیل پلاتینوم یک مکمل غذایی است که برای کمک به بهبود سلامت پوست، مو و ناخن فرموله شده است. این قرص حاوی ترکیبات مختلفی است که هر کدام نقش مهمی در سلامت این اندام ها ایفا می کنند. در ادامه تاثیر ترکیبات پرفکتیل پلاتینوم را بررسی می کنیم.

خواص ویتامین C به کار رفته در پرفکتیل پلاتینوم

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. رادیکال های آزاد باعث پیری زودرس پوست، چین و چروک و لک های پوستی می شوند. ویتامین C همچنین به تولید کلاژن کمک می کند که پروتئین اصلی ساختار پوست است. این پروتئین در جوانسازی، نرمی و انعطاف پذیری پوست تاثیر فوق‌ العاده‌ ای دارد.

نقش ویتامین E استفاده شده در پرفکتیل پلاتینوم

ویتامین E موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند. این ماده با بهبود گردش خون، در رفع کاهش قرمزی، تورم و التهاب پوست موثر است.

فواید ویتامین های گروه B روی پوست، مو و ناخن

ویتامین B6 برای تولید انرژی، متابولیسم چربی ها و پروتئین ها ضروری است. این ویتامین به تولید گلبول های قرمز خون کمک می کند و بدین طریق مواد مغذی و اکسیژن را به پوست می رساند. ویتامین B7 یا بیوتین نیز یکی از ویتامین مهم خانواده B است که برای تقویت مو، سلامت پوست، استحکام ناخن در ترکیبات این قرص به کار می رود. این ویتامین به جلوگیری از ریزش مو و بهبود رشد مو نیز کمک می کند. فولیک اسید موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم برای رشد و تقسیم سلولی ضروری است. همچنین با تولید DNA و RNA به حفظ سلامت پوست کمک می کند.

بیشتر بدانید: با خواص قرص پرفکتیل اورجینال آشنا شوید. قرص پرفکتیل اورجینال برای چی خوبه؟

خواص زینک موجود در این قرص

زینک یک ماده معدنی مفید است که برای سلامت پوست، مو و ناخن ضرورت دارد. این ماده با تنظیم واکنش های آنزیمی بدن موجب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش چین و چروک روی آن می شود. زینک در تقویت موها و افزایش رشد آنها نیز فواید بسیاری دارد. از طریق این ماده مشکلات التهابی روی پوست، ریزش مو و شکنندگی ناخن ها بهبود پیدا می کنند. روی برای رشد و ترمیم بافت های آسیب دیده نیز ضروری است. همچنین این ماده به تولید کلاژن و الاستین که پروتئین های اصلی ساختار پوست هستند، کمک می کند. کمبود روی منجر به خشکی، خارش و ترک خوردگی پوست می شود.

تاثیر آهن موجود در پرفکتیل پلاتینوم روی سلامت پوست، مو و ناخن

آهن در تولید گلبول های قرمز و رساندن اکسیژن به پوست ضروری است. کمبود آهن منجر به کم خونی، رنگ پریدگی، خستگی و خشکی پوست شود. همچنین یکی از دلایل شایع ریزش مو و ضعیف شدن ناخن ها کمبود آهن در بدن است. به همین دلیل با مصرف قرص پرفکتیل پلاتینوم مشکلات مربوط به پوست، مو و ناخن حل می شوند.

خواص سلنیوم مورد استفاده در این قرص

سلنیوم یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت از پوست در برابر تاثیر مخرب ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. همچنین این ماده موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود که با عفونت های پوستی مبارزه کند.

نقش کوآنزیم Q10 موجود در پرفکتیل

کوآنزیم Q10 یک آنتی اکسیدان قوی است که به تولید انرژی در بدن کمک بسیاری می کند. این ماده موجب محافظت از پوست در برابر آسیب ناشی از رادیکال های آزاد می شود. همچنین کوآنزیم کیوتن در حفظ رطوبت پوست، مو و ناخن بسیار مفید است.

کلاژن بایومارین و تاثیر آن در خواص قرص پرفکتیل پلاتینوم

کلاژن پروتئین اصلی ساختار پوست است. با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست کاهش پیدا می کند که منجر به چین و چروک، شل شدن و افتادگی پوست می شود. کلاژن بایومارین موجود در مکمل پرفکتیل پلاتینوم در بهبود تولید کلاژن مورد نیاز پوست موثر است.

خواص عصاره های گیاهی موجود در مکمل پرفکتیل پلاتینوم در تقویت پوست، مو و ناخن

در ترکیبات این قرص از عصاره هسته انگور، کارتنوئیدهای طبیعی، عصاره پوست درخت کاج، آلفا لیپوئیک اسید، لیکوپن، عصاره چای سبز و روغن انگور فرنگی سیاه استفاده شده است. این ترکیبات گیاهی دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوانی هستند که از تغییرات پوستی همچون: لک، افتادگی و چروک پوست، التهاب، آکنه و غیره جلوگیری می کنند. همچنین با محافظت از پوست، مو و ناخن ها نقش پررنگی در خنثی سازی تاثیر مخرب رادیکال‌ های آزاد دارند. با مصرف این قرص بدون شک از پوستی شاداب، موهایی درخشان و ناخن هایی محکم برخوردار خواهید شد.

بیشتر بدانید: عوارض قرص پرفکتیل، موارد منع مصرف و تداخل دارویی قرص پرفکتیل چیست؟

نتیجه …

قرص پرفکتیل پلاتینوم مکمل تغذیه ای محبوبی است که به تقویت پوست، مو، ناخن و سیستم ایمنی بدن کمک می کند. قبل از خرید این مکمل و استفاده از قرص پرفکتیل پلاتینیوم بهتر است با متخصص پوست و مو مشورت کنید. این افراد شما را در مورد نحوه استفاده، دوز مناسب و زمان مصرف صحیح این قرص راهنمایی می کنند. همچنین، مشورت با پزشکان متخصص پوست به شما کمک می کند که عوارض جانبی احتمالی ناشی از استفاده نادرست این قرص را کاهش دهید و خواص بی‌ نظیر آن را مشاهده کنید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم