تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن چیست؟

تاریخ ایجاد :

زیبایی و سلامت پوست، مو و ناخن ها به میزان ریز مغذی های موجود در بدن بستگی دارد. تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن به دلیل وجود انواع مواد مغذی در فرمولاسیون آن است. دو نوع این مکمل به نام های پرفکتیل پلاتینوم و پرفکتیل اورجینال در بازار موجود هستند که هر دوی این محصولات توسط شرکت ویتابیوتیکس انگلستان فرموله شده‌ اند. 

این محصولات باکیفیت و تخصصی، برای تامین ریز مغذی های مورد نیاز پوست، مو و ناخن ها به تولید رسیده اند. البته قبل از مصرف آنها بهتر است با پزشک متخصص یا داروساز مشورت شود. در این مقاله قصد داریم هر کدام از این مکمل ها و تاثیر آنها روی پوست، مو و ناخن ها را به صورت جداگانه بررسی کنیم که به راحتی قادر به انتخاب مناسب ترین نوع آنها باشید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نقد و بررسی قرص پرفکتیل اورجینال

قرص پرفکتیل اورجینال جز مکمل های تولید شده توسط برند ویتابیوتیکس است که برای سلامت پوست، مو و ناخن ها به کار می رود. این مکمل حاوی بیوتین، مواد معدنی، انواع ویتامین‌ ها، اسیدهای آمینه و برخی از ترکیبات گیاهی است که تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن را افزایش می‌ دهند. مولتی ویتامین مینرال پرفکتیل اورجینال با تغذیه رسانی به این اعضای مهم بدن در تقویت و حفظ استحکام آنها موثر است.

افراد دارای کمبود ریز مغذی ها که از مشکل ریزش مو، شکنندگی ناخن ها و اختلالات پوستی رنج می‌برند، برای افزایش شادابی و زیبایی پوست، مو و ناخن های خود بهتر است، این مکمل را به صورت روزانه مصرف کنند. برخی از افراد به دلیل رژیم های سنگین، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، داشتن اضطراب و غیره دچار کمبود ویتامین ها و مواد معدنی می شوند.

از آنجایی که سلامت پوست، مو و ناخن ها تحت تاثیر ریز مغذی های موجود در بدن است، قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس برای حفظ سلامت و بهبود مشکلات مربوط به این اعضای مهم بدن به کار می رود.

ترکیبات موجود در این مکمل خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارند که موجب تولید کلاژن، کراتین و الاستین در بدن می شوند و در افزایش استحکام پوست و مو موثر هستند. همچنین این ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند: ویتامین E، عصاره هسته انگور و غیره به محافظت از سلول‌ های پوست، مو و ناخن در برابر رادیکال‌ های آزاد و سایر عوامل مخرب محیطی کمک می کنند. تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن توسط سازمان بهداشت و غذا و دارو نیز تایید شده است.

خرید مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

ویژگی‌ های قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس

مکمل پرفکتیل اورجینال به دلیل برخورداری از ویژگی های زیر فروش و محبوبیت بالایی دارد:

  • تقویت فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش مو
  • موثر در بهبود مشکلات پوستی نظیر: خشکی، شکنندگی، تیرگی و بیماری‌ های پوستی
  • کاهش تاثیر آلاینده های محیطی روی سلول های بدن و جلوگیری از رسیدن آسیب به پوست، مو و ناخن ها  
  • کمک به تولید کلاژن برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست 
  • کاهش چین و چروک های پوست
  • جلوگیری از تغییرات دما روی ساختار پوست، مو و ناخن 
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی برای مقابله با تاثیر رادیکال های آزاد 
  • فاقد رنگ مصنوعی، مواد نگهدارنده، مخمر، لاکتوز، ژلاتین و گلوتن
  • مناسب برای گیاهخواران
  • بدون تست حیوانی 

خرید انواع مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن به واسطه ترکیبات مفید آن

ترکیبات موجود در قرص پرفکتیل اورجینال عبارت اند از: عصاره هسته انگور، ویتامین D ، ویتامین E، ویتامین C، تیامین (ویتامین B1)، ریبوفلاوین (ویتامین B2)، نیاسین (ویتامین B3)، ویتامین B6، فولیک اسید، ویتامین B12، بیوتین، پانتوتنیک اسید، منیزیم، آهن، زینک، مس، منگنز، سلنیوم، کروم، ید، ال سیستئین، کاروتنوئیدهای ترکیبی طبیعی. در ادامه تاثیر برخی از این ترکیبات را روی سلامت پوست، مو و ناخن ها بررسی می‌کنیم.

عصاره هسته انگور

این عصاره یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان هایی است که در ترکیبات این محصول به کار رفته است. عصاره هسته انگور حاوی ویتامین‌ های C و E است که از رسیدن آسیب به سلول های پوست، مو و ناخن جلوگیری می کند. این عصاره در جلوگیری از روند پیری زودرس پوست تاثیر بسیاری دارد.

تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن به دلیل برخورداری از ویتامین های گروه B

مهمترین ویتامین های گروه B موجود در این مکمل دارای خواص زیر هستند:

ویتامین B3: این ویتامین از ایجاد التهاب روی پوست جلوگیری می کند و همچنین  نقش مهمی در جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش روی پوست دارد. 

ویتامین B7 (بیوتین): بیوتین مهمترین ویتامین مورد نیاز پوست، مو و ناخن ها است که به رشد موها، بهبود ساختار ناخن ها و افزایش حالت ارتجاعی و سفتی پوست  کمک می کند.

ویتامین فولیک اسید و B12: این ویتامین ها نقش مهمی در جذب آهن و افزایش خونرسانی به بدن دارند. در این صورت استحکام ناخن ها افزایش پیدا می‌ کند، از ریزش موها جلوگیری می شود و پوست شفاف تر و سالم تر خواهد شد.

ال سیستین: این ماده اسید آمینه ضروری بدن است که به رشد موها، تشکیل سلول های پوست و ناخن ها کمک می کند.

زینک (روی): تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن به دلیل وجود ماده معدنی زینک افزایش چشمگیری پیدا کرده است. این ماده به رفع خشکی، پوست، شکنندگی موها و ناخن ها کمک می کند و مانع از ایجاد مشکلات دیگر روی پوست مو و ناخن می شود.

ویتامین C: ویتامین C در تولید کلاژن پوست ماده ای مفید است و با آبرسانی به بافت های زیرین پوست سهم بسزایی در سلامت آن بر عهده دارد. 

بیشتر بدانید: با خواص قرص پرفکتیل برای مو آشنا شوید. قرص پرفکتیل برای ریزش مو

نقد و بررسی قرص پرفکتیل پلاتینوم

قرص پرفکتیل پلاتینوم نیز تحت لیسانس شرکت ویتابیوتیکس انگلیس قرار دارد و برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها فرموله شده است. این مکمل تشابه بسیاری به پرفکتیل اورجینال دارد و تنها تفاوت این دو محصول، مربوط به برخی از ترکیبات موجود در آنها است. در ترکیبات این مکمل علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی، عصاره های گیاهی مفیدی همچون: عصاره هسته انگور، کلاژن بایومارین، عصاره پوست درخت کاج، عصاره گوجه فرنگی، عصاره روغن انگور فرنگی سیاه، کوآنزیم کیوتن و بتاکاروتن وجود دارد که به کلاژن سازی پوست کمک می کنند. 

این ترکیبات تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن را افزایش می دهند و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود، حالت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشند. همچنین از این قرص برای تقویت فولیکول‌ های مو و حفظ ساختار ناخن ها نیز استفاده می‌ شود. قرص پرفکتیل پلاتینوم اثر مخرب رادیکال‌ های آزاد و اشعه مضر نور خورشید روی پوست و مو را خنثی می کند و با محافظت از سلول های پوست روند پیری زودرس را به تعویق می اندازد.

بیشتر بدانید: عوارض قرص پرفکتیل، موارد منع مصرف و تداخل دارویی قرص پرفکتیل چیست؟

خواص و تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن

این مکمل در گروه محصولات مخصوص پوست و مو و ناخن ها قرار دارد که از طریق بایوکلاژن ها و کوآنزیم کیوتن، سلول های آسیب دیده پوست، مو و ناخن ها را بازسازی می کند و موجب جوان سازی آنها می شود. این قرص به طور کلی دارای مزایای زیر است:

  • فاقد طعم دهنده مصنوعی، گلوتن، ژلاتین، نمک، مخمر، لاکتوز و ماده نگهدارنده
  • دارای ترکیبات گیاهی و مناسب گیاهخواران 
  • تغذیه رسانی به پوست، مو و ناخن ها به صورت عمقی
  • مانع از بروز لکه های پوستی ناشی از افزایش سن به دلیل برخورداری از کلاژن بایومارین
  • حاوی عصاره پوست درخت کاج برای محافظت از پوست در برابر عوامل آسیب زای خارجی 
  • کمک به سنتز کلاژن و الاستین در پوست از طریق کوآنزیم کیوتن 
  • تقویت سیستم ایمنی بدن و پوست به دلیل وجود عصاره چای سبز 
  • حاوی آلفا لیپوئیک اسید برای کاهش چین و چروک های پوست
  • بازسازی سلول های پوست از طریق لیکوپن یا عصاره گوجه فرنگی 
  • آنتی اکسیدان قوی برای محافظت از پوست، مو و ناخن ها در برابر نور مضر آفتاب  
  • جلوگیری از سفید شدن موها
  • کاهش التهابات پوستی

در نتیجه…

در این مقاله به بررسی قرص های پرفکتیل اورجینال و پلاتینوم پرداختیم که با تاثیر قرص پرفکتیل روی سلامت پوست، مو و ناخن آشنا شوید. این مکمل ها برای حفظ سلامت و جلوگیری از مشکلات پوست، مو و ناخن ها فرموله می شوند و هر دوی آنها تحت لیسانس ویتابیوتیکس انگلستان قرار دارند. تفاوت این دو محصول در برخی از ترکیبات آنها است که قرص پرفکتیل پلاتینوم بدون شک ترکیبات گیاهی بیشتری نسبت به پرفکتیل اورجینال دارد. به همین دلیل تاثیر پرفکتیل پلاتینوم روی پوست، مو و ناخن ها بیشتر است. این قرص آنتی اکسیدانی قوی به شمار می رود که مشکلات حاد این اعضای مهم بدن را از بین می برد و زیبایی آنها را چندین برابر می کند. 

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم