آیا قرص لیورگل برای لک صورت مفید است؟

قرص لیورگل برای لک صورت
تاریخ ایجاد :

آیا می دانستید قرص لیورگل علاوه بر تاثیر به سزایی که روی سلامت کبد می گذارد، برای سلامت پوست، مو و ارگان های دیگر نیز مفید است؟ عصاره تشکیل دهنده قرص لیورگل (LG) عصاره ماریانوم سیلیبوم است و معمولا آن را با نام خار مریم می شناسیم. این قرص مجوز فروش در ایران و سایر کشور ها را دریافت کرده است. قصد داریم در این مقاله به تاثیرات قرص لیورگل برای لک صورت بپردازیم.

قرص لیورگل چیست؟

ماده اصلی فعال که در قرص لیورگل وجود دارد، فلاونوئید است که این ماده مستقیما روی لک های پوستی تاثیر می گذارد. داروی لیورگل یک داروی گیاهی و بی خطر است و اثرات منفی شیمیایی برای بدن شما ندارد. در سال های اخیر، عصاره موجود در قرص لیورگل به دلیل فواید آن برای پوست شناخته شده بود؛ زیرا دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. علاوه بر تاثیر به سزایی که روی کبد و لک های پوستی دارد، برای مشکلات قلبی هم موثر است و کلسترول و دیابت را مدیریت می کند که خارج از بحث ما است. به نقل از سایت chetor درباره فلاونوئیدها:
فلاونوئیدها بزرگ‌ترین گروه فیتونوترینت (مواد مغذی گیاهی) هستند. فیتونوترینت‌هایی مثل فلاونوئید‌ها خواص ضدالتهابی مفیدی دارند که از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کنند.
خرید لیورگل 70

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

عصاره موجود در لیورگل چه اثری روی لک های پوستی دارد؟

گیاه خار مریم موجود در قرص لیورگل، مربوط به گل مروارید است که از جنوب اروپا، آسیا و کشور های مدیترانه منشا گرفته است. این گیاه با نام علمی silymarin marianum شناخته می شود. خار مریم قرن ها است که به عنوان یک مکمل گیاهی برای کمک به سنتز پروتئین در کبد و اختلالات کبدی تجویز می شود. امروزه ادعاهایی وجود دارد که قرص لیورگل دارای فواید پوستی زیادی است؛ زیرا ماده اصلی فعال در این قرص از دانه های گیاه استخراج می شود.

آیا اثر سم زدایی قرص لیورگل برای لک صورت مفید است؟

قرص لیورگل روی نقاط مختلف پوست تاثیر زیادی دارد. ممکن است به مرور زمان به علت تغییرات مختلفی، پوستتان دچار آکنه های ضعیف یا شدید شود. همانطور که می دانید این آکنه ها بعد از رفع شدن، لک هایی روی پوست بر جای می گذارند. طی تحقیقاتی، ثابت شده است قرص لیورگل برای لک صورت و آکنه ها؛ نیز می تواند مفید باشد. البته ناگفته نماند که اگر کبد در سلامتی کامل باشد، هورمون ها متعادل می شود و در نتیجه پوست شما بدون لک و آکنه خواهد بود. همچنین قرص لیورگل خاصیت سم زدایی دارد و اثرات مثبتی برای حفظ سلامت کبد در نتیجه اثرات مثبتی بر آکنه و لک های پوستی شما خواهد گذاشت.خرید قرص لیورگل 140

اثر ضد پیری قرص لیورگل برای لک صورت چیست؟

قرص لیورگل به دلیل داشتن عصاره خار مریم، خاصیت ضد پیری دارد و می تواند پوست شما را درخشان و شاد کند. به طور کلی لیورگل برای پوست کلاژن سازی می کند. همچنین عصاره موجود در لیورگل باعث رشد سلول های سالم پوست و نابودی سلول های مرده و در نتیجه لک های صورت می شود. به طور کلی تولید کلاژن با پیری پوست مبارزه می کند. 

خار مریم عصاره موجود در لیورگل بیش از ٢٠٠٠ سال است که به عنوان یک درمان سنتی برای درمان کاهش عملکرد مغز (به بیماری آلزایمر و پارکینسون فکر کنید)؛ نیز استفاده می شود؛ اما مواردی نشان داده است که امروزه قرص لیورگل اثرات مثبتی بر لک صورت داشته است.

آیا خاصیت آبرسانی قرص لیورگل برای لک های صورت مفید است؟

عصاره موجود در لیورگل خاصیت آبرسانی دارد و به خوبی رطوبت پوست را حفظ می کند. علاوه بر این نرمی و نشاط پوست می بخشد. در نتیجه پوستی بدون لک به شما هدیه می دهد. با مصرف قرص لیورگل به بافت پوست شما آبرسانی خواهد شد و رطوبت بافت پوست حفظ خواهد شد.

مهم ترین خواص قرص لیورگل برای پوست صورت

عصاره موجود در قرص لیورگل خاصیت های زیادی دارد که مهم ترین آن، خواص ضد التهابی قرص لیورگل است. این خاصیت، علاوه بر رفع لک ها ی پوستی با قرص لیورگل، می تواند شادابی و نشاط هم به پوست شما، هدیه دهد. همچنین، سبب مسدود سازی منافذ باز پوست و سلول های تی (نوعی از گلبول های سفید خون) می شود.

چه مدت زمان، طول می کشد تا لیورگل روی لک های پوست تاثیر مثبت بگذارد؟

همانطور که می دانید، امروزه لک های پوستی مشکلی است که بسیاری از افراد چه روی پوست صورت و چه روی بدنشان با آن روبرو هستند. مطمئنا داشتن پوستی شفاف و صاف آرزوی هر فردی است. قرص لیورگل در بسیاری از موارد برای لک های پوستی، درمان کننده گزارش شده است و در بسیاری از تجویز های پزشکی برای رفع لک های ناشی از کبد چرب، گنجانده شده است.

سیلیمارین موجود در قرص لیورگل همراه با سایر مواد به جلوگیری از آکنه و لک های پوستی ناشی از آن و همچنین محافظت از کرختی پوست کمک می کند. از آنجایی که گفته می شود، بیماری های کبدی می توانند روی رنگ پوست تاثیر بگذارند. مصرف ۴۲۰ میلی گرم سیلیمارین موجود در قرص لیورگل برای لک صورت کافی است و در موارد حاد در مدت ۱۲-۳ ماه منجر به بهبود ضایعات سلولی کبد و در نتیجه لک های پوستی ناشی از آن می شود.

ارتباط بین قرص لیورگل و سلامت کبد و تاثیر مثبت آن روی زیبایی پوست به چه صورت است؟

همه ما می دانیم وقتی کبد ناسالم باشد، پوست صورت و بدن دچار لک های زیادی می شود. به همین دلیل برای داشتن پوستی سالم و شفاف باید از سلامت گوارش خود شروع کنید. سلامت گوارش با پوست شما رابطه مستقیم دارد. آیا می دانید که کبد بیمار نیز در همه موارد روی پوست شما اثر می گذارد؟ بله وقتی کبد چرب می شود مشکلات پوستی زیادی برای شما اتفاق خواهد افتاد. لک های ناشی از مشکلات کبدی به لک های قهوه ای معروف هستند. وقتی مشکلات گوارشی و کبدی شما درمان شود لک های قهوه ای ناشی از آن هم به مرور زمان از بین می روند و این معجزه قرص لیورگل برای لک صورت است.

مهم ترین خواص قرص لیورگل برای پوست صورت

قرص لیورگل و سرکوب التهاب سلول های پوست

خواص ضد التهابی موجود در عصاره قرص لیورگل تحسین برانگیز است و بسیاری از متخصصان پوست آن را در تجویز مشکلات ناشی از لک های پوستی کبدی می گنجانند. این قرص، قرمزی مربوط به جوش های پوستی را از بین می برد و با خواص ضد التهابی که دارد تحریکات پوست را تسکین می دهد. لیورگل بافت پوست را التیام می بخشد و آن را صاف و لطیف می کند. لیورگل به پوست شما کمک می کند تا از شر لک های زشت مرتبط با جوش هایتان خلاص شوید. همچنین لیورگل ممکن است برای تقویت مکانیسم های طبیعی بدن مانند گلوتاتیون نیز کمک کننده باشد. علاوه بر این خاصیت ضد التهابی لیورگل در حفظ درخشندگی پوست، بسیار مفید خواهد بود.

قرص لیورگل و خواص آنتی اکسیدانی آن چه کمکی به پوست شما می کند؟

این روزها موضوعات زیادی در مورد آنتی اکسیدان ها می شنوید؛ اما اگر از آن ها آگاهی کافی نداشته باشید که چه هستند و با بدن شما چه می کنند، ممکن است متوجه نشوید که برای سلامتی همه ارگان های بدن از جمله پوست چقدر به آن ها نیاز دارید. آنتی اکسیدان موجود در عصاره قرص لیورگل دارای خواص ضد پیری برای پوست نیز است و از پیری زودرس پوست شما جلوگیری می کند. به لطف محتوای آنتی اکسیدانی موجود در قرص لیورگل، روند پیری روی پوست شما کندتر می شود. این آنتی اکسیدان موجود در قرص لیورگل برای تمام اندام ها مفید است؛ زیرا آنتی اکسیدان ها می توانند از بدن شما در برابر بیماری های مزمن محافظت کنند. 

داروی لیورگل با آکنه و لک های ناشی از آن چه می کند؟

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، عصاره موجود در قرص لیورگل، خار مریم است که دارای سابقه چندین قرن مراقبت از پوست و فواید سم زدایی برای سلامتی بدن است. گیاهی محبوب ​​که عمدتا در کشور های مدیترانه رشد می کند و حاوی مواد فعالی است که به محافظت از پوست و افزایش رطوبت آن نیز کمک می کند.

علاوه بر این، امروزه ثابت شده است که می تواند برای درمان آکنه مفید باشد. همانطور که می دانید منافذ مسدود شده، سلول های مرده پوست و سبوم (روغن) اضافی موجود در پوست صورت، می تواند باعث بروز آکنه شود. زمانی که باکتری های پوست از سبوم تغذیه می کنند، این آکنه های التهابی ظاهر می شوند که می تواند منجر به آکنه کیستیک شود؛ اما نگران نباشید، خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قرص لیورگل می تواند به درمان آکنه کمک کند.

نتیجه گیری

در این مقاله دریافتیم داروی لیورگل یک داروی گیاهی و بی خطر است و اثرات منفی شیمیایی برای بدن شما ندارد. دارای خواص ضد التهابی و از همه مهم تر آنتی اکسیدان قوی است و عصاره های گیاهی موجود در آن مانند خار مریم (سیلیمارین) تاثیرات به سزایی برای سلامت بدن و پوست شما دارد. باید به سلامتی کلی نگر باشیم. با مصرف قرص لیورگل برای لک صورت علاوه بر برطرف کردن لک صورتتان، مشکلات کبدی، التهاب و چربی کبد و حتی آکنه های پوست نیز به مرور زمان از بین می رود؛ اما تحقیقات در این زمینه، هنوز کامل نیست.

 

سوالات متداول

1- فواید قرص لیورگل برای لک صورت چیست؟

قرص لیورگل در بسیاری از موارد برای لک های پوستی، درمان کننده است و در بسیاری از تجویز های پزشکی برای رفع لک های ناشی از کبد چرب، گنجانده شده است.ماده اصلی فعال که در قرص لیورگل وجود دارد، فلاونوئید است که این ماده مستقیما روی لک های پوستی تاثیر می گذارد.

2- فواید قرص لیورگل برای جوش صورت چیست؟

قرص لیورگل خاصیت سم زدایی دارد و اثرات مثبتی برای حفظ سلامت کبد در نتیجه اثرات مثبتی بر آکنه و لک های پوستی شما خواهد گذاشت.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم