درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت

درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت
تاریخ ایجاد :

تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی چیست؟ قرص پاورفیت از جمله محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی و افزایش سطح سلامت بدن است که به دلیل محتویات خود، مکملی همه جانبه برای ارتقای عملکرد بدن به شمار می رود. در ترکیبات این قرص تنها از قارچ شیتاکه استفاده شده است. این قارچ بومی آسیای شرقی است و علاوه بر مصرف خوراکی امروزه در تولید دارو از آن استفاده می شود. این قارچ منبع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، اسید آمینه ها و سایر ترکیبات مفید مورد نیاز بدن است. درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت به دلیل برخورداری از این قارچ است، زیرا قارچ شیتاکه دارای ترکیبات ضد سرطان زا، ضد ویروسی، میکروبی، باکتریایی و قارچی است و در کمترین زمان ممکن عوامل بیماری زا و سرطان زا را از بدن پاک می کند. عصاره این قارچ دارای ترکیب فعال هگزوز (AHCC) است که آن را در از بین بردن ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV موثر می کند. مواد مفید این قارچ موجب تقویت سیستم دفاعی بدن می شوند و بدین طریق، احتمال ابتلا به انواع سرطان های ناشی از این ویروس مانند: سرطان رحم در بانوان و سرطان پروستات در مردان را کاهش می دهند.

طریقه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی:

برای اثرگذاری بهتر این مکمل، مصرف آن نیم ساعت قبل از صبحانه و نیم ساعت قبل از ناهار پیشنهاد می شود. مصرف این مکمل بعد از ساعت 4 بعدازظهر یا در شب مناسب نیست، زیرا همانطور که گفته شد، انرژی که پاورفیت به بدن می بخشد، بعد از این زمان امکان بی خوابی و بی قراری را در افراد افزایش می‌ دهد. بنابراین شرکت هولیستیکا توصیه کرده است که این مکمل در ساعات اولیه روز مصرف شود. این محصول برای کودکان بالای یک سال نیز قابل استفاده است و برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش سطح سلامت آنان تجویز می‌ شود. البته کودکان مجاز به مصرف یک عدد از این قرص در وعده صبحانه هستند.

مدت زمان مصرف قرص برای درمان زگیل تناسلی:

معمولا برای درمان زگیل تناسلی مصرف متوالی پاورفیت به مدت 3 الی 6 ماه توصیه می شود. در این صورت سیستم دفاعی بدن نیز تقویت خواهد شد و از بروز مجدد زگیل تناسلی جلوگیری به عمل می آید.

تاثیر قرص پاورفیت بر درمان زگیل تناسلی چگونه است؟ زگیل تناسلی، از جمله بیماری های شایع مقاربتی است که توسط ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV ایجاد می شود. این ویروس دارای گونه های متفاوتی است که برخی از آنها زگیل تناسلی را ایجاد می کنند. درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت، یکی از قابل توجه ترین فواید این مکمل است و بسیاری از افراد با مصرف این مکمل، قادر به درمان زگیل های ایجاد شده روی آلت تناسلی خود هستند.

این بیماری توسط رابطه جنسی از فرد آلوده به فرد سالم منتقل می شود و از جمله بیماری های مقاربتی و پوستی است که در صورت عدم درمان به موقع، گسترش پیدا می کند. البته درمان خودسرانه این بیماری و مصرف مکمل مورد نظر به هیچ وجه توصیه نمی شود و پزشک معالج با توجه به نوع ویروس و میزان گسترش آن گزینه درمانی مناسبی را به بیماران پیشنهاد می دهد.

قرص پاورفیت به دلیل برخورداری از قارچ شیتاکه در ترکیبات خود، برای درمان و پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی تجویز می شود. این قارچ حاوی ترکیبات ضد میکروبی، ضد قارچی و ضد باکتریایی است و به راحتی ویروس HPV را غیر فعال می کند. در ادامه این مقاله به بررسی خواص و فواید قرص پاورفیت در درمان زگیل تناسلی می پردازیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت

آیا درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت امکان پذیر است؟

زگیل تناسلی یکی از بیماری های مقاربتی به شمار می رود که به سرعت واگیردار است و از طریق تماس جنسی طرفین را به خود درگیر می کند. این بیماری در اثر ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV ایجاد می‌ شود. ویروس HPV دارای انواع متفاوتی است که حدود 75 درصد آنها روی پوست رشد می کنند و تنها 25 درصد آنها در غشاهای مخاطی بدن تکثیر می شوند. برخی از این ویروس ها خطرناک هستند و برخی دیگر به خودی خود در بدن از بین می روند.

ویروس های خطرناک این گروه که منجر به ایجاد زگیل تناسلی می شوند، روی مخاط بدن رشد می کنند و در صورت عدم درمان به موقع، ممکن است موجب سرطان دهانه رحم در بانوان شوند. درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت در حال حاضر یکی از راه حل های مطمئن برای کنترل این ویروس و از بین بردن زگیل تناسلی است، زیرا این قرص به دلیل برخورداری از ترکیب طبیعی عصاره قارچ شیتاکه، عفونت ها و ویروس ها را از بین می برد و به راحتی از پیشرفت و گسترش زگیل تناسلی جلوگیری می کند.

البته تاکنون درمان قطعی برای این بیماری کشف نشده است و افرادی که این ویروس به بدن آنها انتقال پیدا کند، تنها قادر به از بین بردن زگیل های تناسلی هستند. ولی ویروس پاپیلوما در بدن این افراد موقتا غیر فعال می شود و باید درمان های لازم در این خصوص را ادامه دهند. نوع خطرناک این ویروس بیشتر به مراقبت و رسیدگی نیاز دارد، زیرا در صورت عدم درمان، این ویروس ممکن است موجب ایجاد سرطان دهانه یا گردنه رحم در بانوان و سرطان پروستات در مردان شود.

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

آیا درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت امکان پذیر است؟

درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت در چه شرایطی صورت می گیرد؟

این بیماری جنسی از طریق انواع رابطه های متعدد و کنترل نشده مانند: رابطه واژینال، رابطه آنال یا مقعدی، رابطه اورال یا دهانی، استفاده از تجهیزات جنسی، اپیلاسیون و در برخی از مواقع استخر و لیزر انتقال پیدا می کند. برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس، تزریق واکسن اهمیت بسیاری دارد. واکسن گارداسیل از جمله واکسن های بسیار مشهور در این زمینه است که باید در سنین نوجوانی به دختران و پسران تزریق شود. زگیل تناسلی در برخی از مواقع ممکن است بدون علائم باشد و فرد آلوده هیچگونه برجستگی روی ناحیه تناسلی خود مشاهده نکند.

برخی از زگیل ها قادر به رشد در واژن بانوان هستند و به همین دلیل در نواحی خارجی بدن مشاهده نمی شوند. زگیل تناسلی عموما با درد، خارش، خونریزی و عفونت واژینال برای بانوان همراه است. این عارضه روی آلت تناسلی مردان نیز موجب ایجاد درد و خارش می شود. در صورت عدم فعال بودن این ویروس نیز انتقال آن به فرد دیگر وجود دارد. از این رو درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت، بهترین گزینه برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و عدم انتقال ویروس به شریک جنسی است.

البته درمان زگیل تناسلی از طریق این دارو یا روش های دیگر همچون سوزاندن توسط لیزر به راحتی امکان پذیر است، اما این بیماری دوره کمون یا نهفتگی دارد و ممکن است از 3 هفته تا 2 سال در بدن غیر فعال باشد. به عبارت دیگر در صورت تماس جنسی با شخص دارای زگیل تناسلی، این بیماری ممکن است تا دو سال بعد در بدن افراد خود را نشان دهد. در این مدت هیچگونه علائمی از زگیل تناسلی در بدن افراد ایجاد نمی‌ شود.

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه وقت است + طرز استفاده

کپسول پاورفیت هولیستیکا 32 عددی

درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت در چه شرایطی صورت می گیرد؟

چرا قرص پاورفیت در درمان زگیل تناسلی تاثیرگذار است؟

قرص پاورفیت از جمله محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی و افزایش سطح سلامت بدن است که به دلیل محتویات خود، مکملی همه جانبه برای ارتقای عملکرد بدن به شمار می رود. در ترکیبات این قرص تنها از قارچ شیتاکه استفاده شده است. این قارچ بومی آسیای شرقی است و علاوه بر مصرف خوراکی امروزه در تولید دارو از آن استفاده می شود.

بیشتر بدانید: بهترین دارو و قرص برای زگیل تناسلی چیست؟ [درمان HPV]

مواد مفید موجود در قرص پاورفیت

این قارچ منبع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، اسید آمینه ها و سایر ترکیبات مفید مورد نیاز بدن است. درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت به دلیل برخورداری از این قارچ است، زیرا قارچ شیتاکه دارای ترکیبات ضد سرطان زا، ضد ویروسی، میکروبی، باکتریایی و قارچی است و در کمترین زمان ممکن عوامل بیماری زا و سرطان زا را از بدن پاک می کند. عصاره این قارچ دارای ترکیب فعال هگزوز (AHCC) است که آن را در از بین بردن ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV موثر می کند. مواد مفید این قارچ موجب تقویت سیستم دفاعی بدن می شوند و بدین طریق، احتمال ابتلا به انواع سرطان های ناشی از این ویروس مانند: سرطان رحم در بانوان و سرطان پروستات در مردان را کاهش می دهند.

در واقع وجود 1750 میلی گرم پودر قارچ شیتاکه در هر عدد از این قرص نشان از تاثیر فوق العاده آن در درمان زگیل تناسلی و سایر بیماری های خطرناک می‌ دهد، زیرا اسیدهای آمینه ضروری و مشتقات آنها همچون: هیدروکسی پروپیلن و هیدروکسی لیزین، ویتامین ها، مواد معدنی، فیبرهایی  محلول در آب مانند: بتاگلوکان ها، قندهای ضروری بدن و ترکیبات دیگر این قارچ موجب اثرگذاری بسیار بالای قرص پاورفیت روی سیستم ایمنی، سلامت بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها می شود.

بیشتر بخوانید: فواید قرص پاورفیت

درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت به دلیل ترکیبات غیر مصنوعی آن

عدم استفاده از رنگ های مصنوعی، نگهدارنده‌ های شیمیایی و طعم دهنده های صنعتی، از جمله دلایل دیگر تاثیرگذاری بالای این قرص در درمان بیماری هایی همچون زگیل تناسلی است. در واقع این قرص دارای ترکیب گیاهی حاوی عصاره خشک شده قارچ شیتاکه است که برای بدن فواید بسیاری به همراه دارد.

بیشتر بدانید: عوارض کپسول پاورفیت چیست؟ [تداخل دارویی و موارد منع مصرف]

خرید آنلاین قرص پاورفیت

لینک خرید آنلاین پاورفیت

نحوه مصرف قرص پاورفیت چه تاثیری در درمان زگیل تناسلی دارد؟

بدون شک تاثیر یک مکمل یا قرص در درمان بیماری ها به نحوه مصرف آن بستگی دارد. این مکمل دارویی باید زیر نظر پزشک و با تجویز او مصرف شود، زیرا پزشک بر اساس مشکل ایجاد شده، سن، جنسیت، شرایط جسمی و غیره، میزان و نحوه مصرف این قرص را مشخص می کند. یکی از مزایای قرص پاورفیت، درمان و پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی است. این کپسول به دلیل خواص بسیار بالا و طبیعی خود در درمان این بیماری، محبوبیت بالایی دارد و با افزایش متابولیسم بدن، به تولید انرژی و رفع خستگی آن کمک می کند. در صورتی که درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت توصیه شود، باید به میزان دو عدد در روز مورد استفاده قرار گیرد.

طریقه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی چگونه است؟ برای اثرگذاری بهتر این مکمل، مصرف آن نیم ساعت قبل از صبحانه و نیم ساعت قبل از ناهار پیشنهاد می شود. مصرف این مکمل بعد از ساعت 4 بعدازظهر یا در شب مناسب نیست، زیرا همانطور که گفته شد، انرژی که پاورفیت به بدن می بخشد، بعد از این زمان امکان بی خوابی و بی قراری را در افراد افزایش می‌ دهد. بنابراین شرکت هولیستیکا توصیه کرده است که این مکمل در ساعات اولیه روز مصرف شود. این محصول برای کودکان بالای یک سال نیز قابل استفاده است و برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش سطح سلامت آنان تجویز می‌ شود. البته کودکان مجاز به مصرف یک عدد از این قرص در وعده صبحانه هستند.

مدت زمان مصرف قرص نیز تاثیر بسیار زیادی در اثرگذاری آن دارد. معمولا برای درمان زگیل تناسلی مصرف متوالی پاورفیت به مدت 3 الی 6 ماه توصیه می شود. در این صورت سیستم دفاعی بدن نیز تقویت خواهد شد و از بروز مجدد زگیل تناسلی جلوگیری به عمل می آید. این کپسول با ترکیبات منحصر به فرد خود عوامل عفونت زا و ویروسی را از بین می برد و بدین طریق، خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم و سرطان پروستات ناشی از زگیل تناسلی را نیز کاهش می دهد.

بیشتر بدانید: پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای تقویت سیستم ایمنی بهتر است؟

نحوه مصرف قرص پاورفیت چه تاثیری در درمان زگیل تناسلی دارد؟

درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت تا چه حد موثر است؟

بدون شک قرص پاورفیت را باید یکی از بهترین مکمل های دارویی در درمان یا بهبود زگیل تناسلی به شمار آورد. این مکمل به دلیل قارچ شیتاکه و مواد موجود در آن، برای سلامتی بدن نیز مفید است. شاید دغدغه بسیاری از کاربران این قرص اطلاع از میزان تاثیرگذاری آن در درمان زگیل تناسلی باشد.

باید بگوییم که هنوز اطلاعات و مطالب علمی دقیقی در این خصوص انتشار نیافته و تنها برخی از پژوهش ها و آزمایشات حیوانی و انسانی در مراحل اولیه آن انجام شده است. طبق آزمایشات صورت گرفته روی شماری از موش های مبتلا به HPV، باید گفت که این حیوانات با مصرف دوز مشخصی از عصاره قارچ شیتاکه طی 90 روز درمان شده اند.

به همین دلیل تاثیر این قارچ و مکمل روی درمان زگیل تناسلی کاملا مشخص است، اما میزان تاثیرگذاری آن و احتمال برگشت مجدد این بیماری هنوز در دست آزمایش و بررسی است. مصرف این مکمل بدون شک بهترین و ایمن ترین درمان برای بهبود زگیل تناسلی و غیر فعال کردن ویروس پاپیلومای انسانی به شمار می رود.

بیشتر بدانید: معرفی 5 بمب تقویت سیستم ایمنی بدن

درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت تا چه حد موثر است؟

در سایت who درباره پیشگیری و درمان زگیل تناسلی با واکسن HPV به شرح زیر توضیح داده است:

HPV Vaccines Two prophylactic HPV vaccines have been available since 2006. Both vaccines are prepared from virus-like particles (VLPs) produced by recombinant technology. Purified L1 protein self-assembles to form empty shells that resemble HPV VLPs. These vaccines do not contain viral genetic material or live biological product, so they cannot multiply and are not infectious. These two vaccines are

A bivalent vaccine comprised of HPV types 16 and 18 protein expressed and purified from insect cells infected with a recombinant baculovirus. This vaccine is formulated with a novel adjuvant, AS04, which contains aluminium hydroxide and monophosphoryl lipid A (MPL); and A tetravalent vaccine comprised of HPV types 6, 11, 16 and 18 expressed and purified from yeast cells containing the specific L1 expression plasmids The VLPs are adsorbed to an amorphous aluminium hydroxyphosphate sulfate adjuvant. Both vaccines induced high levels of serum antibodies against all vaccine-related types in more than 99% of females aged 9–45 years (quadrivalent vaccine) or 10–55 years (bivalent vaccine). Neutralizing antibodies to HPV are thought to be important in protection. However, so far, a serologic correlate of protection has not been identified, and the minimum antibody level required for clinical protection is unknown

در نتیجه

زگیل تناسلی، بیماری جنسی عصر جدید است که همه ساله میلیون ها انسان را در سراسر جهان به خود درگیر می کند. درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت، بهترین روش برای پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم و پروستات عنوان می شود، زیرا زگیل تناسلی نشانه فعال بودن ویروس پاپیلومای انسانی در بدن است. به همین دلیل برخی از افراد ممکن است بدون هیچگونه علائمی از زگیل تناسلی مبتلا به ویروس HPV شود.

راه انتقال این ویروس از طریق رابطه جنسی است و در صورت عدم درمان به موقع، سلامتی افراد را در معرض خطر قرار می‌ دهد. در محتویات این قرص از قارچ شیتاکه استفاده شده است که منبع غنی از انواع ریز مغذی ها و مواد مفید در درمان زگیل تناسلی است. این درمان کمکی باید در دوز مشخص و به مدت 3 الی 6 ماه متوالی ادامه داشته باشد. در این صورت نتایج موثر آن روی درمان و بهبود زگیل تناسلی به راحتی قابل مشاهده است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم