بهترین قرص برای رفع زگیل تناسلی چیست؟ [درمان HPV]

بهترین قرص برای زگیل تناسلی
تاریخ ایجاد :

بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی چیست؟ بدون شک یافتن بهترین قرص برای زگیل تناسلی که یکی از شایع ترین بیماری های ویروسی اندام تناسلی مردان و زنان در دهه اخیر است، باید با دقت بسیاری صورت گیرد. زیرا این بیماری اگر در مراحل اولیه کنترل و درمان نشود، احتمال ابتلا به بیماری های خطرناک همچنین سرطان دهانه رحم را برای بانوان افزایش می‌ دهد.

بهترین کرم برای درمان زگیل تناسلی عبارت اند از : کرم آلدارا، پماد رزورسینول، سایمتدین، کرم ایمیکیمود، پودوفیلین و ژل پودوفیلوکس، پماد سینکاتچیز

بهترین قرص برای درمان زگیل تناسلی عبارت اند از قرص لوامیزول، قرص پاورفیت، قرص ایمیونس

بهترین قرص برای درمان زگیل تناسلی بانوان عبارت اند از : کپسول هگزایم اشبال شیمی, کپسول شیتاکه پلانتا، کپسول پاورفیت, کپسول جلبک اسپیرولینا آر ان جی، کپسول قارچ دارویی شیتاکه ماشروم مد

 

این بیماری در حال حاضر درمان صد درصدی ندارد و ویروس HPV تنها به صورت نیمه فعال در بدن بیمار باقی می ماند. برای از بین بردن زگیل ها از روی بدن نیز درمان های متفاوتی وجود دارد که استفاده از کرم ها، ژل ها و قرص های تقویت کننده سیستم ایمنی و ضد زگیل بهترین گزینه هستند. داروهای درمان HPV و پمادهای زگیل تناسلی با برندهای متفاوتی تولید می شوند که در این مقاله قصد داریم بهترین آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

انواع داروی درمان HPV و پماد زگیل تناسلی

زگیل تناسلی جز بیماری های ویروسی و واگیردار پوستی است که اندام تناسلی مردان و زنان را هدف قرار می دهد. البته این بیماری از طریق رابطه جنسی دهانی نیز قابل انتقال است و نواحی گلو را به خود درگیر می کند. با این حال بیشترین اثر آن روی آلت تناسلی افراد است.

این بیماری که منشا آن ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV است با استفاده از بهترین قرص برای زگیل تناسلی به راحتی قابل کنترل و درمان است. این قرص ها ترکیبات ضد ویروسی و تقویت کنندگی دارند و با افزایش قوای سیستم ایمنی بدن روند درمان را سرعت می بخشند. این داروها با توجه به شدت بیماری و نوع ویروس HPV که فرد به آن مبتلا شده است، تجویز می شوند. در ادامه انواع داروها و پمادهای زگیل تناسلی را بررسی می کنیم.

کپسول پاورفیت هولیستیکا 32 عددی

کرم آلدارا

این کرم یا پماد برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی به خصوص زگیل تناسلی به کار می رود. کرم آلدارا یکی از تعدیل کننده های سیستم ایمنی است و با افزایش مقاومت بدن به درمان سریع تر زگیل های تناسلی از روی پوست کمک می کند.

پماد رزورسینول

این دارو نیز به صورت موضعی تهیه می شود و به دلیل خواص ضد عفونی کننده خود به درمان انواع بیماری های عفونی و ویروسی کمک می کند. یکی از این بیماری ها زگیل تناسلی است که در ناحیه تناسلی افراد بزرگسال مشاهده می شود. این دارو با خواص لایه برداری خود به از بین رفتن جای لک زگیل تناسلی نیز کمک می کند و موجب ترمیم نواحی آسیب دیده پوست می شود.

قرص ایمیونس ویتابیوتیکس 30 عددی

سایمتدین، بهترین قرص برای زگیل تناسلی

سایمتدین یکی از داروهای خوراکی است که برای درمان بسیاری از مشکلات به خصوص زگیل تناسلی تجویز می شود. این دارو به دلیل خواص آنتی اسیدی خود تاثیر بسیاری روی کاهش زگیل های تناسلی و از بین بردن آنها می گذارد.

سایمتدین با دوزهای متفاوت و به صورت قرص، شربت، کپسول و آمپول تولید می شود که مصرف قرص آن متداول تر است. از این رو برای دریافت نتیجه موثر از قرص سایمتدین باید آن را زیر نظر پزشک مصرف کنید.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حجم 200 میلی لیتر

کرم ایمیکیمود

این کرم که یکی از داروهای موضعی برای درمان بیماری (HPV) است، در تمامی داروخانه ها به فروش می رسد. نحوه مصرف آن نیز بسیار ساده است. کرم ایمیکیمود با تقویت سیستم ایمنی بدن سرعت درمان را افزایش می دهد و از رشد سلول‌ ها روی نواحی خارجی پوست نیز جلوگیری به عمل می‌ آورد.

پودوفیلین و ژل پودوفیلوکس

قبل از بررسی بهترین قرص برای زگیل تناسلی به معرفی دو نمونه از بهترین پمادهای درمان زگیل تناسلی می پردازیم. پودوفیلین یکی از داروهای بسیار موثر در این زمینه است که از رزین گیاه پودوفیلوم همراه با الکل یا ترکیب بنزوئین تولید شده است.

ژل پودوفیلین (Podophyllin) به صورت موضعی روی زگیل ها استفاده می شود و به اندازه روش های درمانی دیگر تاثیرگذاری بالایی دارد. این داروی موضعی در کاهش رشد سلول‌ های خوش خیم پوست که منجر به سرطان پوست می شوند نیز بسیار مفید است.

پودوفیلوکس نیز ژل درمان کننده زگیل تناسلی است که باید به صورت موضعی روی ناحیه مورد نظر قرار گیرد. البته این ژل برای درمان زگیل های دهانه رحم، واژن و مقعد مناسب نیست و استفاده بیش از حد از آن توصیه نمی شود.

پماد سینکاتچیز

استفاده از پماد سینکاتچیز یکی از سریع ترین روش های درمان HPV است. این پماد از عصاره چای سبز تولید می شود و برای از بین بردن زگیل های خارجی و داخلی اندام تناسلی و اطراف مقعد مفید است. پماد سینکاتچیز باید 3 بار در روز و به مدت 4 ماه استفاده شود که به از بین بردن زگیل های اندام تناسلی کمک کند.

کپسول ایمون پلاس یوروویتال 60 عددی

لیست قرص های AHCC برای درمان زگیل تناسلی

تقویت سیستم ایمنی یکی از راه های بسیار کاربردی برای درمان سریع تر زگیل تناسلی است. این ویروس در بسیاری مواقع با تقویت سیستم ایمنی در بدن از بین می‌ رود و در نتیجه هیچگونه زگیلی روی اندام تناسلی اینجا نمی شود. برخی از ویروس های HPV از نوع خطرناک هستند که با ضعف این سیستم راحت تر در بدن باقی می مانند و موجب ایجاد زگیل می شوند.

بهترین قرص برای زگیل تناسلی شامل قرص های AHCC می شوند که در این زمینه بسیار مفید هستند و نتایج قابل قبولی از آنها در درمان این بیماری به ثبت رسیده است. این قرص ها که از عصاره کشت شده ریشه یا میسلیوم یک قارچ ژاپنی به نام شیتاکه تهیه می شوند، دارای اثر تقویت کنندگی سیستم ایمنی هستند. به همین دلیل از آنها برای از بین بردن ویروس پاپیلومای انسانی و جلوگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم ناشی از این ویروس استفاده می شود.

با توجه به نتیجه تحقیقات، مصرف 3 گرم از این قرص ها به صورت روزانه برای از بین بردن HPV موثر است. مکمل های غذایی AHCC غنی شده از آلفا گلوکان توسط قارچ‌ شیتاکه، خواص ضد سرطانی دارند و با تحریک سیستم به درمان زگیل تناسلی کمک می کنند. در ادامه بهترین قرص های AHCC را معرفی می کنیم.

  • قرص کینوکو AHCC پلاتینیوم Quality Of Life
  • قرص کینوکو AHCC طلایی Quality Of Life
  • کپسول هگزایم AHCC 500 اشبال شیمی 30 عددی
  • کپسول AHCC اکومکس

کپسول ویتامین C و زینک یوروویتال 10 میلی گرم 60 عددی

درمان صد در صد زگیل تناسلی

چه داروی برای زگیل تناسلی خوبه؟ با تمام تلاش های پزشکی برای درمان بیماری HPV باید بگوییم که درمان صد درصدی برای از بین بردن کامل این ویروس وجود ندارد و بهترین قرص برای زگیل تناسلی و پمادها تنها به افزایش سیستم ایمنی و کنترل این بیماری کمک می کنند.

درمان با این داروها نیز به شرایط جسمی بیمار، سن، جنسیت و نوع ویروس پاپیلومای انسانی بستگی دارد. افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند، بدون شک باید دوره درمان طولانی تری را طی کنند. این افراد با انجام مداوم درمان ها در مدت 2 سال به 90 درصد بهبودی دست پیدا می کنند.

بعد از این مدت نیز بیمار باید تحت نظر پزشک قرار گیرد که امکان بازگشت دوباره زگیل ها کاهش پیدا کند. در واقع تمامی داروها به درمان زگیل تناسلی از روی ناحیه تناسلی کمک می کنند و در از بین بردن کامل ویروس HPV تاثیرات کمی دارند.

بهترین قرص برای درمان زگیل تناسلی مردان

مردان آلوده به ویروس HPV برای درمان این عارضه و از بین بردن زگیل های تناسلی از روی بدن باید از داروهای افزایش دهنده سیستم ایمنی بدن استفاده کنند. این داروها به صورت قرص و پماد تولید می شود و حاوی ترکیبات تقویت کننده و ضد ویروسی مانند قارج شیتاکه هستند. در ادامه بهترین قرص برای زگیل تناسلی مردان را بررسی می کنیم.

قرص لوامیزول

قرص لوامیزول یکی از داروهای ضد ویروسی است که به تحریک سیستم ایمنی بدن کمک می کند. امروزه این دارو به دلیل خواص فوق العاده خود در درمان بیماری های قارچی، ویروسی و باکتریایی که منجر به ایجاد زگیل می شوند، کاربرد دارد. این دارو با فلج کردن عضلات به ضعیف شدن ویروس HPV یا دفع آن از بدن کمک می کند.

قرص پاورفیت

این قرص نیز حاوی ترکیبات قارچ ژاپنی شیتاکه است که موجب تقویت سیستم ایمنی می شود. استفاده روزانه از این قرص باید توسط پزشک و زیر نظر او باشد. در این صورت مدت زمان درمان زگیل تناسلی با مصرف این قرص کاهش پیدا می‌ کند و مردان سریع تر سلامتی خود را به دست می‌ آورند.

کپسول پاورفیت هولیستیکا 32 عددی

بهترین قرص برای زگیل تناسلی بانوان

بانوان بیشتر از مردان در معرض خطرات جدی این ویروس قرار دارند. زیرا در صورت عدم کنترل و درمان، احتمال ابتلا به سرطان دهانه رحم برای بانوان زیاد است. به همین دلیل بسیاری از داروها و قرص های تقویت کننده سیستم ایمنی برای بانوان به تولید می رسند. در ادامه برخی از بهترین نمونه های این قرص ها را نام می بریم.

  • کپسول هگزایم اشبال شیمی
  • کپسول شیتاکه پلانتا
  • کپسول پاورفیت آرین
  • کپسول جلبک اسپیرولینا آر ان جی
  • کپسول قارچ دارویی شیتاکه ماشروم مد

بهترین دارو و قرص برای زگیل تناسلی چیست؟

خرید و قیمت بهترین مکمل های درمان و پیشگیری از زگیل تناسلی

داروهای درمان کننده زگیل تناسلی دارای انواع متنوعی هستند که هر کدام از آنها به طور مستقیم روی تقویت سیستم ایمنی اثر می گذارند. بهترین قرص برای زگیل تناسلی دارای عصاره قارچ شیتاکه است که جز داروهای AHCC قرار می گیرد.

پمادهای درمان کننده زگیل تناسلی نیز همراه با این قرص ها برای بهبودی سریع تر این عارضه به کار می روند. در صورت استفاده مداوم از این قرص ها و پمادها همراه با سایر روش های درمانی در مدت 2 سال، حداکثر 90 درصد این ویروس در بدن از بین می رود، ولی هنوز درمان صد درصدی برای HPV ارائه نشده است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

2 replies on “بهترین قرص برای رفع زگیل تناسلی چیست؟ [درمان HPV]”

شاهرخ امیری گفت:

باسلام
بنده مبتلا به زگیل تناسلی هستم
کرایو کردم ازبین رفت. برای تقویت سیستم ایمنی کپسول پاورفیت وشیتاکه مصرف کردم متاسفانه بازهم مبتلا شدم که با محلول برطرف شد حالا ازشما میخام راهنماییم کنید که بهترین قرص ویا دارو برای بالابردن تقویت ایمنی بدنم چی هست باتوجه به اینکه بیماری زمینه ای فشارخون وقند خون دارم وقرص مصرف میکنم

سلام، شما دوباره مبتلا نشدید بلکه این ویروس در بدن شما هست و ممکنه چندین بار عود کنه مجدد. برای تقویت بیشتر سیستم ایمنی می تونید در کنار پاورفیت از ترکیب زینک و ویتامین ث استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم