آیا مصرف قرص ایمیونس برای درمان زگیل تناسلی مفید است؟

تاریخ ایجاد :

امروزه بیماری زگیل تناسلی یا ویروس پاپیلومای انسانی در بین افراد با شریک جنسی متعدد بسیار شایع است. شاید بپرسید که قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی است یا خیر؟ از آنجایی که این بیماری بیشتر در افراد با سیستم ایمنی ضعیف بروز پیدا می کند، بهترین راه جلوگیری از ابتلا به آن تقویت سیستم ایمنی بدن است. همچنین برای درمان زگیل تناسلی داروهای تقویت کننده سیستم ایمنی مانند قرص ایمیونس تجویز می شود تا ویروس HPV به سرعت از بین برود. اگر در فکر خرید قرص ایمیونس برای درمان زگیل تناسلی خود هستید، ولی در مورد ویژگی ها، ترکیبات و خواص آن اطلاعاتی ندارید، با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید.

قرص ایمیونس دارای طرفداران بسیاری است و برای پیشگیری و درمان زگیل تناسلی همراه با سایر داروها توسط پزشکان تجویز می شود. تاثیر قرص ایمیونس در درمان زگیل تناسلی به دلیل ترکیبات بسیار مفید موجود در آن است. مکمل مورد نظر بدن را تقویت می کند و مقاومت آن را در برابر عوامل خارجی و بیماری زا مانند ویروس HPV بالا می برد. آنتی اکسیدان ها یکی از مهمترین ترکیبات موجود در قرص ایمیونس عنوان می شوند که تاثیر فراوانی در تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی دارند.

خرید قرص ایمیونس ویتابیوتیکس ۳۰ عددی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

مکانیسم اثر قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی

قرص ایمیونس دارای طرفداران بسیاری است و برای پیشگیری و درمان زگیل تناسلی همراه با سایر داروها توسط پزشکان تجویز می شود. تاثیر قرص ایمیونس در درمان زگیل تناسلی به دلیل ترکیبات بسیار مفید موجود در آن است. مکمل مورد نظر بدن را تقویت می کند و مقاومت آن را در برابر عوامل خارجی و بیماری زا مانند ویروس HPV بالا می برد. آنتی اکسیدان ها یکی از مهمترین ترکیبات موجود در قرص ایمیونس عنوان می شوند که تاثیر فراوانی در تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی دارند. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این قرص نیز مانع از رسیدن آسیب رادیکال های آزاد به سد دفاعی بدن می شوند و با محافظت از دستگاه ایمنی، سطح سلامت عمومی بدن افراد را نیز افزایش می دهند. مصرف این مکمل برای بهبود بیماری های ویروسی مانند: سرماخوردگی و آنفولانزا نیز بسیار مفید است.

خرید قرص ایمیونس ویتابیوتیکس

خواص کلی قرص ایمیونس ویتابیوتیکس

سیستم ایمنی بدن مانند یک سد دفاعی محکم عمل می کند و مانع از ورود میکروب ها، ویروس ها و سایر عوامل بیماری زا به بدن می شود. به همین حفظ دلیل سلامت این سیستم بسیار ضروری است و از ابتلا افراد به زگیل تناسلی و سایر بیماری های ویروسی جلوگیری می کند. قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی و افزایش ایمنی بدن فرموله شده است. البته مصرف مواد غذایی سالم بهترین راه برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی محسوب می شود، اما برخی از افراد ممکن است از مواد غذایی ویتامین ها، مواد معدنی و آمینو اسیدهای ضروری و کافی را دریافت نکنند. در این صورت بدن آنان به خصوص سیستم ایمنی به دلیل کمبود این مواد مغذی ضعیف می شود و کارایی خود را از دست می‌ دهد. مکمل ایمیونس بهترین راهکار برای جبران کمبود ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریزمغذی های مورد نیاز بدن است‌. این مکمل خواص بیشماری دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  • کمک به درمان و پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی برای مبارزه با اثر مخرب رادیکال های آزاد
  • کمک به تولید گلبول‌ های سفید خون و افزایش قدرت ایمنی بدن
  • جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا و بهبود این بیماری ها
  • کمک به کاهش واکنش های آلرژیک دستگاه ایمنی
  • موثر در افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت‌ ها، میکروب ها، قارچ ها، ویروس ها و عفونت‌ ها
  • افزایش سطح ایمنی بدن برای محافظت از سلول ها در برابر بیماری های خود ایمنی

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس

تاثیر ترکیبات موجود در قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی

قرص ایمیونس جز مکمل های خارجی بسیار محبوب و پرفروش در ایران و سایر نقاط جهان است که به بهبود سیستم ایمنی و افزایش تعداد گلبول های سفید کمک می کند. این قرص حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که برای حفظ سلامت بدن در برابر ویروس HPV مزایای فراوانی دارد. افراد مبتلا به این ویروس با استفاده روزانه از این محصول اثرات شگفت انگیز آن را به سرعت در درمان این بیماری مشاهده خواهند کرد. این ترکیبات شامل: ویتامین های K ،E، A ،B ، C ،D، بتاکاروتن و مواد معدنی همچون: زینک، آهن، منیزیم، منگنز، مس، سلنیوم، ید، کروم، اسید آمینه های ال-کارنیتین و سیستئین و بیوفلاونوئیدها می شوند. تمامی این مواد دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که با تقویت سیستم ایمنی برای درمان زگیل تناسلی فواید بسیاری دارند. در ادامه تاثیر هر کدام از این ترکیبات را روی بهبود زگیل تناسلی بررسی می کنیم.

بیشتر بدانید: بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی

خواص ویتامین‌ های موجود در قرص ایمیونس

یکی از مهمترین ترکیبات موجود در قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی، ویتامین ها نام دارند. برخی از این ترکیبات به صورت محلول در آب و برخی دیگر محلول در چربی هستند. این ترکیبات با تقویت سیستم ایمنی به بهبود بیماری زگیل تناسلی کمک می کنند. در ادامه این ویتامین ها را با خواص بی نظیر آنها بررسی می کنیم.

بیشتر بدانید: پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای تقویت سیستم ایمنی بهتر است؟

ویتامین‌ های خانواده B این ویتامین‌ ها شامل: B1 ،B2 ،B3 ،B5 ،B6 ،B9 و B12 می شود که تمامی آنها در ترکیبات قرص ایمیونس به کار برده شده اند. ویتامین‌ های B6 ،B12 و فولیک اسید به تولید گلبول های سفید خون کمک می کنند و بدین طریق در محافظت از بدن در برابر ورود ویروس پاپیلومای انسانی موثر هستند. همچنین این ویتامین ها با تولید هموگلوبین و گلبول‌ های قرمز خون جذب آهن و سایر مواد معدنی در بدن را تسریع می کنند. در نتیجه سرعت خونرسانی و اکسیژن رسانی به سلول ها افزایش می یابد. این ویتامین ها نقش مهمی در تقویت سد دفاعی بدن نیز ایفا می کنند. به همین دلیل قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی گزینه مناسبی است.

خرید انواع ویتامین های گروه B از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

ویتامین C ویتامین C به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود در محتویات قرص ایمیونس استفاده می شود. این ماده با تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن رادیکال‌ های آزاد نقش مهمی در تقویت دستگاه ایمنی بدن دارد. با مصرف قرص مورد نظر خواص ضد التهابی ویتامین C از سلول‌ های دفاعی بدن محافظت می کند و با از بین بردن ویروس HPV، سلامت بدن را ارتقا می دهد. ویتامین D ویتامین D برای جذب بهتر کلسیم و تقویت استخوان‌ ها مفید است. همچنین از آن برای تقویت سیستم ایمنی و محافظت از سلامت پوست نیز استفاده می شود. بدون شک با تقویت پوست، ویروس HPV به راحتی قادر به وارد شدن به بدن و رساندن آسیب به سلول ها نخواهد بود.

ویتامین E موجود در قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی این ویتامین به صورت محلول در چربی است و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود در از بین بردن عوامل بیماری زا نقش مهمی را ایفا می کند. ویتامین E با خنثی سازی اثر رادیکال های آزاد مانع از ابتلا به زگیل تناسلی می شود و در صورت ابتلا نیز روند درمان را سرعت می بخشد.

خرید انواع مکمل های ویتامین E از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

ویتامین A این ماده به دلیل فواید شگفت انگیز خود در افزایش ایمنی بدن و حفاظت از لایه مخاطی و اپیدرم پوست در محتویات قرص ایمیونس استفاده می شود. در واقع لایه مخاطی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس ها و عوامل عفونت زا بسیار مفید است و به حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌ کند. ویتامین K این ویتامین در تقویت سلول‌ های T سیستم ایمنی و از بین بردن عوامل بیماری زا نقش مهمی دارد. ویتامین K موجود در این قرص با تقویت سیستم ایمنی موجب کاهش التهابات بدن می‌ شود و بدین طریق در کاهش ابتلا به بیماری های خود ایمنی و زگیل تناسلی نیز موثر است.

فواید مهمترین مواد معدنی موجود در قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی

در ادامه نقش مواد معدنی موجود در این قرص را روی درمان زگیل تناسلی بررسی می کنیم. آهن این ماده مهمترین عنصر معدنی محسوب می شود که برای تولید هموگلوبین خون و افزایش قدرت سیستم ایمنی ضروری است. با مصرف قرص ایمیونس، کمبود این عنصر در بدن جبران می شود و خونرسانی و اکسیژن رسانی به سلول های بدن سریع تر اتفاق می‌ افتد. در نتیجه آهن ارتباط مستقیمی با درمان زگیل تناسلی دارد. سلنیوم سلنیوم نیز جز آنتی اکسیدان های قوی موجود در قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی است که تاثیر فراوانی در خنثی سازی اثر مخرب رادیکال های آزاد روی سلول های بدن دارد. این ماده با افزایش مقاومت بدن، از سلول ها در برابر  ویروس‌ HPV محافظت می‌کند. زینک روی یا زینک عنصر معدنی مهمی است که موجب تقویت پوست و سیستم ایمنی می شود. پوست اولین سد دفاعی بدن است که از ورود میکروب ها و ویروس ها به داخل بدن جلوگیری می کند. این ماده آنتی اکسیدانی قوی است که با تقویت پوست مانع از ابتلا به زگیل تناسلی می‌ شود.

خرید انواع قرص و مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

نقش آمینو اسیدها و ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در مکمل ایمیونس

بدن برای تقویت سیستم ایمنی به آمینو اسیدها و آنتی اکسیدان های فراوانی نیاز دارد. مهمترین آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن که در تقویت سیستم ایمنی و تولید پروتئین های دفاعی نقش مهمی دارند شامل: ال-سیستئین و ال-کارنیتین می شوند. این دو ماده همراه با آنتی اکسیدان های قوی همچون: بتاکاروتن و بیوفلانونوئیدها در ترکیبات قرص ایمیونس به کار می روند و با تولید انرژی و کاهش واکنش های آلرژیک سیستم ایمنی، خطر ابتلا به بیماری های عفونی و ویروسی همون زگیل تناسلی را کاهش می دهند.

بیشتر بدانید: عوارض شربت ایمیونس ویتابیوتیکس و قرص ایمیونس چیست؟

در نتیجه…

در واقع قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی فرموله نشده است، اما این مکمل به دلیل ترکیبات مفید خود موجب تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به ویروس HPV می شود. ویتامین ها، مواد معدنی، آمینو اسیدها و آنتی اکسیدان های موجود در این قرص نقش مهمی در تقویت سد دفاعی بدن و محافظت از سلول ها دارند. این ترکیبات رادیکال های آزاد و ویروس ها را از بین می برند و با کاهش التهابات بدن در درمان زگیل تناسلی نیز بسیار مفید هستند.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم