قرص ایمیونس برای چیست؟ (موارد مصرف قرص ایمیونس)

موارد مصرف قرص ایمیونس
تاریخ ایجاد :

گاهی تغذیه به تنهایی پاسخگوی نیازهای بدن نیست و ممکن است افراد به کمبود ویتامین ها و مواد معدنی دچار شوند. قرص ایمیونس یکی از بهترین مکمل های مخصوص تقویت سیستم ایمنی است که در صورت ابتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر بیماری های ویروسی و باکتریایی روند بهبودی را تسریع‌ می کند.

قرص ایمیونس اثرات فوق العاده ای روی تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و به دلیل ترکیبات متنوع موجود در خود به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ های واگیردار و ویروسی کمک می کند. برخی از مهمترین فواید قرص ایمیونس عبارتند از:

  • تقویت سیستم ایمنی
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا
  • حفظ سلامت پوست و مو
  • تنظیم متابولیسم بدن با قرص ایمیونس

این قرص دارای ترکیبات و ریز مغذی‌ های مفیدی همچون: ویتامین ها، مواد معدنی و آمینو اسید های ضروری است که برای بهبود وضعیت سلامت کلی بدن فواید بسیاری دارند. این ترکیبات به ایمیونس خواص آنتی اکسیدانی بخشیده اند. به همین دلیل این قرص برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی و التهابی نیز استفاده می شود. موضوع مورد بحث ما در این مقاله مربوط به ترکیبات، فواید، عوارض و بهترین زمان مصرف این مکمل است.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

  خرید قرص ایمیونس ویتابیوتیکس

قرص ایمیونس چیست؟

این قرص تحت لیسانس شرکت ویتابیوتکس انگلستان قرار دارد و در  ایران بسته بندی می شود. در هر بسته مقوایی از این مکمل 30 عدد قرص وجود دارد که باید در مدت یک ماه و به صورت روزانه مصرف شود. این مکمل بسیاری مقوی شامل ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوانی است و به حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک بسیاری می کند. این محصول برای بیماران دارای مشکلات قلبی و عروقی، دیابت، مشکلات عفونی، ضعف در بینایی، بیماری های پوستی و ریزش مو مناسب است. البته بسیاری از پزشکان این دارو را قبل و بعد از جراحی نیز تجویز می کنند. در ترکیبات این محصول از مواد معدنی، بتاکاروتن، بیوفلاونوئیدها، ال سیستین، ال کارنیتین، ویتامین های گروه ب، ویتامین A ،D3 ،C ،E و K استفاده شده است. این ترکیبات موجود در قرص ایمیونس با تقویت سیستم ایمنی بدن مانع از ابتلا به بیماری های عفونی و التهابی می شوند. در ادامه خواص مهمترین ترکیبات موجود در این مکمل را بررسی می کنیم.

خرید قرص ایمیونس ویتابیوتیکس ۳۰ عددی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

بیوفلاونوئیدها

این ترکیبات برای درمان مشکلات  قلب و عروق، آرتریت، سیستم لنفاوی، آلرژی و مشکلات التهابی بدن بسیار مفید هستند و با افزایش جذب ویتامین C موجب بهبود مشکلات پوست و مو می شوند.

کاروتنوئیدها

این ترکیبات، آنتی اکسیدان های قوی هستند که تاثیر مخرب رادیکال‌ های آزاد روی پوست و سایر ارگان های بدن را خنثی می سازند.

بتاکاروتن

بتاکاروتن پیش ساز ویتامین A است و موجب تولید برخی از گلبول‌ های سفید خون و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی می شود.

ال کارنیتین به کار رفته در ترکیبات قرص ایمیونس

ال کارنیتین جز آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن است که در بهبود عملکرد قلب، مغز و رگ‌ های خونی نقش مهمی را ایفا می کند. این ماده در جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع 2 و ضعف سیستم ایمنی نیز مفید است.

آمینو اسید ال سیستئین

این آمینو اسید نیز به ساخت پروتئین‌ های دفاعی، تولید انرژی و افزایش غلظت ایمونوگلوبولین ها کمک می کند و مانع از واکنش های شدید آلرژیک می شوند.

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

ویتامین‌ های موجود در قرص تقویت ایمنی ایمیونس

ویتامین های موجود در این قرص شامل: ویتامین های گروه B، ویتامین‌ C ،D3 ،E ،A  و ویتامین K می شوند که برخی از آنها به صورت محلول در آب و برخی دیگر محلول در چربی هستند. این ترکیبات برای تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش انرژی، تولید گلبول های سفید و قرمز، پیشگیری از ابتلا به حملات آلرژیک و عفونت‌ های ویروسی، باکتریایی، میکروبی و قارچی، تقویت استخوان ها، تنظیم هورمون های بدن، حفاظت از پوست، مو و ناخن ها در ترکیبات این مکمل به کار می روند.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس

مواد معدنی

املاح یا مواد معدنی‌ نیز از جمله ترکیبات مفید دیگری هستند که در محتویات قرص ایمیونس استفاده شده اند. این مواد شامل: آهن، منیزیم، زینک، مس، سلنیوم و ید می شوند. مواد معدنی ذکر شده دارای خواص زیر هستند:

  • تقویت سیستم ایمنی
  • بهبود خونرسانی
  • تولید آنتی بادی و مبارزه با آلرژیک های عفونی، ویروسی و قارچی
  • تقویت استخوان ها و عضلات
  • تقویت پوست و مو
  • تکامل سلول‌ های دفاعی بدن
  • خنثی کردن استرس اکسیداتیو ناشی از فعالیت مخرب رادیکال های آزاد در بدن
  • بهبود عملکرد غده تیروئید
  • کمک به متابولیسم طبیعی بدن و تولید انرژی

قرص immunace برای چیست؟

این قرص اثرات فوق العاده ای روی تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و به دلیل ترکیبات متنوع موجود در خود به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ های واگیردار و ویروسی کمک می کند. در ادامه برخی از مهمترین فواید قرص ایمیونس را بررسی می کنیم.

تقویت سیستم ایمنی

سیستم ایمنی بدن دارای دو بخش ذاتی و اکتسابی است که بخش ذاتی آن شامل: پوست، لایه های مخاطی و واکنش های التهابی می شوند و بخش اکتسابی آن از لنفوسیت ها و آنتی بادی ها تشکیل شده است. با مصرف این قرص، ویتامین ها و مواد معدنی به بدن وارد می شوند و به تقویت پوست و لایه های مخاطی بدن کمک می کنند. همچنین این ترکیبات موجب افزایش سلول های دفاعی بدن مانند لنفوسیت ها و تولید آنتی بادی ها نیز می شوند. خواص آنتی اکسیدانی ترکیبات موجود در این قرص به جلوگیری از آسیب سلول های ایمنی بدن کمک بسیاری می کند. در نتیجه سیستم ایمنی تقویت می شود و از ایجاد حملات خود ایمنی و آلرژیک پیشگیری خواهد شد.

بیشتر بدانید: پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای تقویت سیستم ایمنی بهتر است؟

درمان سرماخوردگی و آنفولانزا

ترکیبات موجود در قرص ایمیونس مانع از واکنش های التهابی و عفونت های قارچی می شوند و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی این ترکیبات، مکمل مورد نظر در از بین بردن عوامل بیماری زا نقش مهمی دارد.

بیشتر بدانید: بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی

حفظ سلامت پوست و مو

تقویت پوست و مو از جمله خواص دیگر این مکمل است. زیرا در ترکیبات این محصول از آهن، زینک، ویتامین E و ویتامین‌ های گروه B استفاده شده که همگی این ریز مغذی ها موجب افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی به فولیکول های مو و سلول های پوست می شوند. همچنین سایر ترکیبات دیگر این قرص مانند: ویتامین های C ،K و E در کاهش واکنش‌ های التهابی موثر هستند و از ریزش موی ناشی از فعالیت قارچ ها و باکتری ها روی سطح پوست سر جلوگیری می کنند.

بیشتر بدانید: آیا مصرف قرص ایمیونس برای درمان زگیل تناسلی مفید است؟

تنظیم متابولیسم بدن با قرص ایمیونس

مصرف این قرص به متابولیسم طبیعی بدن کمک می کند و موجب از بین رفتن حس خستگی و افزایش انرژی بدن می شود. زیرا در ترکیبات آن از ویتامین های گروه B و مواد معدنی استفاده شده است.

قرص ایمیونس اکسترا ویتابیوتیکس

عوارض مصرف مکمل ایمیونس

تمامی مکمل های تغذیه ای اگر به درستی مصرف نشوند، عوارض حادی خواهند داشت که ایمیونس نیز یکی از آنها است. این مکمل در حالت عادی عوارض خاصی ندارد ولی برخی از افراد بعد از مصرف این قرص ممکن است دچار سردرد، ضعف، سرگیجه، اسهال و استفراغ شوند. در واقع مشکلات گوارشی یکی از شایع ترین عوارض ایمیونس است که  با حالت تهوع، درد معده، اسهال و استفراغ بروز پیدا می کند و تنها راه جلوگیری از مشکلات ذکر شده، مصرف این قرص بعد از غذا یا همراه با آن است. واکنش‌های آلرژیک نیز از جمله عوارض دیگری عنوان می شوند که احتمال بروز آنها بسیار نادر است. با این حال از مصرف بی رویه این قرص خودداری کنید و در صورت بروز هر کدام از این علائم، پزشک را در جریان قرار دهید.از دیگر عوارض احتمالی قرص ایمیونس باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش فشار خون
  • خارش پوست
  • زرد شدن کف دست و پا
  • افزایش وزن و اشتها

بیشتر بدانید: عوارض شربت ایمیونس ویتابیوتیکس و قرص ایمیونس چیست؟

آیا مکمل ایمیونس چاق کننده است؟

اگر نگران چاقی بعد از مصرف این قرص هستید، باید بگوییم که افزایش وزن بعد از مصرف این قرص بستگی به سبک زندگی شما دارد. از آنجایی که در ترکیبات این مکمل از زینک، آهن و انواع ویتامین های گروه B استفاده شده است، احتمال افزایش اشتها برای کسانی که با کمبود این ریز مغذی ها در بدن مواجه هستند، وجود دارد. در صورتی که افراد بعد از حس گرسنگی به مصرف غذاهای پرکالری و چاق کننده روی آورند، بدون شک وزن آنها افزایش پیدا می کند و چاق می شوند. افراد لاغر که به منظور افزایش وزن از این مکمل استفاده می کنند باید طبق دستور پزشک این محصول را مصرف کنند که دچار چاقی کاذب نشوند. در واقع مصرف یک عدد از این قرص در طول روز موجب افزایش وزن شما نخواهد شد.

بیشتر بدانید: شربت ایمیونس برای چاقی؟ آیا قرص ایمیونس چاق کننده است؟

بهترین زمان مصرف قرص ایمیونس

از آنجایی که مصرف این مکمل با معده خالی ممکن است سبب بروز مشکلات گوارشی شود، پزشکان بهترین زمان مصرف آن را بعد از وعده غذایی و با معده پر می دانند. البته این قرص بهتر است در زمان صبح و بعد از وعده صبحانه مصرف شود که مواد مغذی مورد نیاز بدن را به آن برساند. در زمان صبح جذب  ویتامین‌ ها و مواد معدنی در بدن سریع تر اتفاق می‌ افتد و انرژی لازم برای انجام فعالیت های روزانه به راحتی فراهم می شود. البته برای اطلاع دقیق از بهترین زمان مصرف آن بهتر است با پزشک مشورت کنید.

 در نتیجه…

در ترکیبات قرص ایمیونس از انواع ویتامین ها، مینرال ها و آمینو اسیدهای ضروری بدن استفاده شده است. به همین دلیل مصرف یک عدد از این قرص بعد از صبحانه تمامی ریز مغذی های مورد نیاز بدن را تامین می کند. مکمل مورد نظر برای افزایش سطح سلامت کلی بدن فرموله شده است و با تقویت سیستم ایمنی مانع از ابتلا به بیماری های عفونی، قارچی، میکروبی و باکتریایی می‌ شود.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم