معرفی بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان

بهترین دارو درمان زگیل تناسلی
تاریخ ایجاد :

بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان چیست و آیا زگیل تناسلی مردان به طور قطع درمان می شود؟ اگر دارای زگیل تناسلی هستند و از بابت انتقال آن به شریک جنسی خود ترس دارید، باید با داروهای موثر در این خصوص آشنا شوید. البته درمان قطعی این بیماری تاکنون کشف نشده است و داروها یا مکمل های خوراکی یا موضعی تنها برای از بین بردن زگیل های ایجاد شده روی اندام تناسلی مردان و زنان و کنترل ویروس HPV به کار می روند.

بهترین قرص برای درمان زگیل تناسلی آقایان عبارت اند از قرص لوامیزول، قرص پاورفیت، قرص ایمیونس 

برخی از داروها با تقویت سیستم ایمنی مانع از ابتلا به زگیل تناسلی خواهند شد. از آنجایی که انواع متنوعی از داروهای درمان کننده این بیماری توسط شرکت های معتبری به تولید رسیده است، انتخاب مناسب ترین آنها به احتمال زیاد برای مردان سخت است. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با این بیماری و بهترین داروی مهارکننده‌ آن همراه ما باشید.

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

چه زمانی استفاده از بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان مناسب است؟

زگیل تناسلی جز بیماری های مقاربتی شایع است که با رابطه جنسی به دیگری منتقل می شود. این بیماری جز عفونت های جنسی است که از طریق ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV به افراد انتقال پیدا می کند. این ویروس تقریبا در بدن تمامی افراد دارای فعالیت جنسی وجود دارد ولی در اکثر مواقع به خودی خود از بین می رود.

برخی از انواع این ویروس ها نیز در بدن باقی می مانند و تبدیل به زگیل تناسلی می شوند. مردان بیشتر از زنان در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند. در صورتی که مردان به نوع پرخطر این ویروس مبتلا شوند، علاوه بر ایجاد زگیل روی ناحیه تناسلی، مقعد، بیضه ها و نوک آلت، آنان در معرض خطر ابتلا به سرطان پروستات و اندام تناسلی قرار می گیرند.

درمان زگیل های ایجاد شده روی پوست از طریق مصرف دارو، لیزر، سرما درمانی و سوزاندن به راحتی امکان‌ پذیر است. با این حال ویروس در بدن باقی می ماند و احتمال برگشت مجدد زگیل ها وجود دارد. راحت ترین راه برای بهبود این بیماری استفاده از بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان است. داروهای ضد ویروس زگیل تناسلی با تقویت سیستم ایمنی بدن به درمان این بیماری کمک می کنند.

بهترین زمان مصرف این مکمل ها و داروها قبل و بعد از رابطه جنسی است. زیرا با تقویت ایمنی بدن، احتمال ابتلا به زگیل تناسلی کاهش پیدا می کند و در صورت وارد شدن این ویروس در بدن، به سرعت از بین خواهد رفت.

این محصولات اگر بعد از ابتلا به ویروس نیز مصرف شوند، برای بهبود این بیماری جنسی بسیار مفید هستند. البته مصرف خودسرانه این داروها مجاز نیست و بهترین زمان مصرف این داروها باید توسط پزشک متخصص مشخص شود.

بیشتر بدانید: درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت

بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان دارای چه ترکیبات گیاهی است؟

در ترکیبات بیشتر این داروها یا مکمل های تقویت کننده بدن از پودر یا عصاره قارچ های زیر استفاده می شود:

قارچ شیتاکه

شیتاکه که یکی از مفیدترین قارچ های خوراکی و دارویی شرق آسیا محسوب می شود، حاوی انواع پروتئین ها، اسیدهای آمینه ضروری بدن، ویتامین ها، مواد معدنی و برخی از قندهای طبیعی کمیاب همچون: گلوکوزامین، فوکوز، گزیلوز، اسید سیالیک، گالاکتوزآمین و مانوز است که برای بدن خواص فراوانی دارند.

تاثیر قارچ شیتاکه در درمان زگیل تناسلی توسط پژوهش های علمی به اثبات رسیده است. در واقع ترکیب فعال هگزوز (AHCC) به دست آمده از عصاره قارچ شیتاکه در از بین بردن ویروس پاپیلومای انسانی موثر است. این قارچ به دلیل برخورداری از خواص ضد ویروسی، ضد قارچی، ضد باکتریایی و ضد میکروبی در ترکیبات بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان استفاده می‌ شود و خطر ابتلا به انواع سرطان های ناشی از ویروس HPV را کاهش می‌ دهد.

این قارچ روی بهبود زگیل تناسلی تاثیر فوق العاده ای دارد و تا حدود زیادی به مهار این بیماری عفونی جنسی کمک می کند. به همین دلیل در تولید بسیاری از داروها و مکمل های مخصوص درمان زگیل تناسلی و تقویت سیستم ایمنی از این قارچ استفاده می شود. به غیر از این قارچ سایر ترکیبات ضد ویروسی و تقویت کننده سیستم ایمنی موجود در این داروها نیز نقش مهمی در درمان زگیل تناسلی دارند.

بیشتر بدانید: بهترین دارو و قرص برای زگیل تناسلی چیست؟ [درمان HPV]

قارچ گانودرما

یکی از ترکیبات گیاهی که به عنوان داروی ضد ویروسی شناخته می شود، عصاره قارچ گانودرما است. این گیاه با برخورداری از  ترکیبات آلی و زیست فعال، به حفظ سلامت سلول‌ ها کمک می‌ کند. یکی از مفیدترین ترکیبات قارچ گانودرما، بتاگلوکان است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی را ایفا می کند.

قارچ مایتاکه

قارچ مایتاکه نیز از جمله قارچ های ژاپنی و چینی است که از زمان های گذشته تاکنون برای تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت عمومی آن استفاده می شود. در ترکیبات این قارچ نیز انواع متنوعی از مواد مفید همچون: فیبرها، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، نیاسین، ویتامین‌ B2 ،D3 و آمینواسیدها وجود دارند که همگی آنها به قارچ مایتاکه خواص آنتی اکسیدانی می بخشند.

عصاره های این 3 قارچ در تولید بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان مانند قرص یا کپسول شیتاکه پلانتا به کار می روند.

معرفی بهترین داروها و مکمل های درمان کننده زگیل تناسلی مردان

در  صورتی که به دنبال بهترین دارو برای درمان این بیماری ویروسی و مقاربتی هستید، در ادامه برخی از بهترین و پرفروش ترین مکمل ها در این خصوص را مورد بررسی قرار داده ایم.

قرص پاورفیت

این قرص حاوی عصاره قارچ شیتاکه است که تاثیر فوق العاده ای روی درمان زگیل تناسلی دارد. پاورفیت سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌ کند و بدین طریق مانع از ابتلا به زگیل تناسلی می شود. در واقع ترکیب فعال هگزوز (AHCC) به دست آمده از عصاره قارچ شیتاکه در از بین بردن ویروس پاپیلومای انسانی نقش مهمی دارد.

این قرص با خواص ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد میکروبی خود خطر ابتلا به سرطان آلت تناسلی و پروستات ناشی از این بیماری را در مردان کاهش می‌ دهد. اگر کپسول پاورفیت به مدت 6 ماه مصرف شود، به بهبود این بیماری مقاربتی کمک بسیاری می کند.

خرید کپسول پاورفیت

سایمتیدین، بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان

سایمتیدین جز داروهای خوراکی محسوب می شود که یکی از فواید آن کمک به درمان زگیل تناسلی است. این مکمل با دوزهای متفاوت و به فرم کپسول، قرص، شربت و آمپول به تولید می رسد و در اختیار عموم قرار می گیرد. آنتی اکسیدان های موجود در این قرص به بهبود زگیل های تناسلی مردان کمک بسیاری می کنند.

قرص های AHCC

سیستم ایمنی از طریق مصرف قرص های AHCC غنی شده از آلفا گلوکان تقویت می شود. از آنجایی که ویروس HPV از طریق سیستم ایمنی ضعیف به بدن نفوذ پیدا می کند، در نتیجه مصرف مکمل ها یا قرص های AHCC برای درمان و پیشگیری از ابتلا به این بیماری مقاربتی خطرناک مفید هستند.

در ترکیبات این محصولات از عصاره کشت شده قارچ ژاپنی شیتاکه استفاده شده است که تاثیر تقویت کنندگی بسیاری روی سیستم ایمنی بدن دارد. مصرف روزانه 3 گرم از این مکمل ها برای درمان زگیل تناسلی پیشنهاد می شود.

قرص ایمیونس

قرص ایمیونس اورجینال ویتابیوتیکس را باید بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان عنوان کرد. این قرص حاوی زینک، سلنیوم، بتاکاروتن، بیوفلاونوئیدها، ال سیستین، ال کارنتین و ویتامین های D3 ،E‌ C است.

این ترکیبات به قرص ایمیونس خاصیت آنتی اکسیدانی بخشیده اند‌. به همین دلیل با مصرف این مکمل سیستم ایمنی بدن تقویت می شود و از ابتلا به عفونت های ویروسی مانند: زگیل تناسلی جلوگیری به عمل می آید.

خرید قرص ایمیونس ویتابیوتیکس

کپسول شیتاکه پلانتا

این کپسول گیاهی است و در ترکیبات آن از عصاره قارچ شیتاکه، قارچ گانودرما و قارچ مایتاکه استفاده شده است. این مکمل به دلیل خاصیت تقویت کنندگی سیستم ایمنی بدن برای بهبود بیماری زگیل تناسلی مردان کارایی بالایی دارد. این کپسول دارای عصاره 3 قارچ مقوی است و بیشتر از سایر مکمل ها در بهبود زگیل تناسلی موثر است.

بیشتر بدانید: معرفی 5 بمب تقویت سیستم ایمنی بدن

مکمل های مولتی ویتامین به عنوان بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان

استفاده از مکمل های حاوی ویتامین هایی همچون: اسید فولیک، ویتامین D3 ،A ،E ،C ،B روی و سلنیوم تاثیر بسیاری در تقویت سیستم ایمنی و مهار بیماری مقاربتی زگیل تناسلی دارند.

بیشتر بدانید: آیا مصرف قرص ایمیونس برای درمان زگیل تناسلی مفید است؟

بهترین کرم ها، ژل ها و پمادها و محلول های درمان زگیل تناسلی

داروهای موضعی زیر جز بهترین داروها برای بهبود زگیل تناسلی مردان هستند. با استفاده از این پمادها و محلول های اسیدی سطح زگیل پوسته پوسته می شود و در نهایت از بین خواهد رفت.

  • کرم ایمی کیمود 5%
  • ژل پودوفیلوکس
  • محلول اسید تری کلرواستیک و بی‌ کلرواستیک‌ اسید
  • محلول اسید سالیسیلیک
  • پماد زگیل تناسلی رزین پودوفیلین
  • محلول پودوفیلین 15 الی 20 درصد
  • پماد فلوروراسیل
  • سینکاتچینز (ورجین)
  • پماد زگیل تناسلی آلدرا 5%

بیشتر بدانید: پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای تقویت سیستم ایمنی بهتر است؟

در نتیجه…

در صورتی که به دنبال بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان هستید، مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد. داروها یا مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن نقش مهمی در بهبود این بیماری مقاربتی بر عهده دارند. زیرا در ترکیبات بسیاری از آنها از عصاره گیاهی قارچ شیتاکه استفاده شده است.

این قارچ غنی از انواع آمینو اسیدها، ویتامین ها، مواد معدنی و قندهای کمیاب و مفید بدن است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی فراوان‌ خود در ترکیبات داروهای درمان کننده زگیل تناسلی به کار می رود. در صورتی که قصد پیشگیری از ابتلا به این بیماری را دارید یا به آن دچار شده اید، با نظر پزشک خود از بهترین نوع این داروها برای پیشگیری و درمان این بیماری استفاده کنید.

 

 

 

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم