قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟

تاریخ ایجاد :

امروزه از قارچ شیتاکه برای تولید انواع قرص ها و کپسول های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی، قارچی و باکتریایی استفاده بسیاری می شود. به دلیل تنوع این قرص ها، بسیاری از شما نمی دانید که قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟ 

برای اینکه بهترین انتخاب را بین این دو کپسول داشته باشید، در ادامه قصد داریم ترکیبات، ویژگی ها و خواص هر کدام از آنها را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

هر کدام از این مکمل ها خواص و تاثیرگذاری فوق العاده ای روی بهبود سلامت بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی، میکروبی و قارچی دارند. پاورفیت حاوی مقدار بیشتری از قارچ شیتاکه است، ولی در ترکیبات قرص شیتاکه پلانتا علاوه بر این قارچ، از عصاره قارچ گانودرما و مایتاکه نیز استفاده شده است. قرص پاورفیت بیشتر برای تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود و قرص شیتاکه در بهبود و جلوگیری از ابتلا به سرطان و زگیل تناسلی نقش مهمی دارد. نحوه مصرف و برند این مکمل ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد و هر فرد بر اساس نوع بیماری یا میزان نیاز بدن خود به انواع ریز مغذی ها باید مکمل مناسبی را انتخاب کند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟ کدام را انتخاب کنیم؟ 

سیستم ایمنی ضعیف، مهمترین عامل ابتلا به بیماری ها است. به همین دلیل بسیاری از افراد برای جلوگیری از ابتلا به بیماری ها و مهار آنها، از مکمل های گیاهی و دارویی استفاده می کنند. این محصولات با ترکیبات مقوی و توسط شرکت های متفاوتی تولید می شوند و در دسترس عموم قرار می گیرند. یکی از مهمترین گیاهانی که در تولید قرص ها و کپسول های تقویت کننده سیستم ایمنی استفاده بسیاری دارد، قارچ شیتاکه است.

این قارچ از جمله گیاهان حاوی انواع ریز مغذی های مورد نیاز بدن محسوب می شود که دارای خواص ضد قارچ، ضد میکروب و ضد ویروس است و با تقویت سیستمی ایمنی، موجب افزایش سلامتی بدن می شود. در ترکیبات قرص شیتاکه و کپسول پاورفیت، عصاره این قارچ به چشم می خورد. برای اینکه بدانید قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟ در ادامه هر کدام از این مکمل ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم.

بیشتر بدانید: بررسی بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت و نحوه مصرف پاورفیت

کپسول ایمیون شیتاکه ماشروم مد 60 عددی 

این کپسول توسط شرکت ایرانی دانش گستران برنا تولید و فرموله شده است و در ترکیبات آن عصاره‌ کامل قارچ شیتاکه وجود دارد. این مکمل بسیار قوی موجب تقویت سیستم ایمنی و افزایش سلامت کبد می شود و یکی از محصولات دارویی ارگانیک است که در جلوگیری از ابتلا به سرطان و کاهش کلسترول خون نقش موثری دارد. البته مهمترین خواص این کپسول، کمک به درمان بیماری های ویروسی و قارچی مانند: زگیل تناسلی، آنفولانزا، ایدز و هپاتیت است.

در هر بسته از این مکمل 60 عدد کپسول وجود دارد که نحوه مصرف آن با توجه به نوع بیماری هر فرد متفاوت است. در هر عدد از کپسول ایمیون شیتاکه ماشروم مد، 300 میلی گرم عصاره قارچ شیتاکه وجود دارد که برای تامین روزانه ریز مغذی های مورد نیاز بدن کافی است. افراد دارای بیماری زگیل تناسلی برای بهبودی سریع تر باید این کپسول را به میزان 1 الی 3 عدد در روز و به مدت 3 تا 6 ماه مصرف کنند تا قادر به مشاهده تاثیرات شگفت انگیز آن باشند.

کپسول شیتاکه پلانتا 60 عددی

اگر می خواهید بدانید که قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟ بهتر است هر کدام از این مکمل ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید. کپسول شیتاکه پلانتا نیز توسط شرکت ایرانی متین آسا فارمد تولید شده است و در ترکیبات آن علاوه بر قارچ شیتاکه، عصاره قارچ مایتاکه و گانودرما نیز وجود دارد. این 3 نوع قارچ خواص درمانی فوق العاده بالایی دارند و با تقویت سیستم ایمنی بدن، مانع از ابتلا به بیماری ها به خصوص زگیل تناسلی می شوند. در هر بسته از این مکمل نیز 60 عدد کپسول وجود دارد که برای درمان زگیل تناسلی، تقویت قوای جسمی و جنسی، کاهش خستگی و کنترل کلسترول خون استفاده می‌ شود. 

این قرص از ابتلا به سرطان دهانه رحم ناشی از ویروس HPV جلوگیری می کند و مانع از رشد موتورهای سرطانی می شود. تاثیر قارچ شیتاکه موجود در این کپسول به دلیل ترکیبات شیمیایی AHCC موجود در آن است که عفونت‌ های ویروسی و زگیل‌ های تناسلی را از بین می برد. مطالعات علمی نشان می دهد که این قارچ تا 90 درصد در از بین بردن این ویروس خطرناک موثر است.

البته این قرص با تقویت سیستم ایمنی، به درمان زگیل تناسلی و سایر بیماری های ویروسی، قارچی و میکروبی کمک می‌ کند. برای درمان زگیل تناسلی باید روزانه 2 عدد از این کپسول در یک دوره 3 الی 6 ماهه، برای تقویت سیستم ایمنی 2 عدد به مدت یک ماه و افزایش قوای جسمی و جنسی روزانه 1 الی 2 عدد در روز مصرف شود. برای اینکه متوجه شوید قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟ باید خواص ترکیبات این دو مکمل را به طور کامل بررسی کنید. در ادامه خواص قارچ های موجود در کپسول شیتاکه پلانتا را عنوان می کنیم.

خواص قارچ شیتاکه برای سلامت بدن  

قارچ شیتاکه جز موثرترین و مفیدترین قارچ‌ های دارویی موجود در جهان است که در چین و ژاپن می روید. این قارچ حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی، قندهای ضروری، آنتی اکسیدان ها، آمینو اسیدها و ترکیبات شیمیایی به نام AHCC است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. این قارچ با تقویت سلول های ایمنی ماکروفاژ مانع از تشکیل سلول های سرطانی می شود. همچنین قارچ شیتاکه با خواص ضد ویروسی و قارچی خود به پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی کمک می کند. 

خواص قارچ گانودرما موجود در قرص شیتاکه پلانتا

قارچ گانودرما با جلوگیری از پیری زودرس، موجب افزایش طول عمر می‌ شود. این قارچ نیز با افزایش عملکرد لنفوسیت‌ ها، در از بین بردن سلول‌ های سرطانی نقش مهمی دارد. قارچ گانودرما حاوی ترکیباتی از جمله: ویتامین ها، مواد معدنی و بتاگلوکان است که مانع از گسترش ویروس ها و باکتری ها در بدن می شوند. همچنین ترکیبات فعال دیگر موجود در این قارچ با تقویت سیستم ایمنی از سلول های سالم محافظت می کند. در صورتی که هنوز نمی‌ دانید قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟ بهتر است تا ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

فواید قارچ مایتاکه

این قارچ بیشتر روی شاخه درختان رشد می‌ کند و استفاده فراوانی در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها دارد. مهمترین ترکیبات این قارچ دارویی شامل: نیاسین، آمینو اسیدها، فیبرها، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، ویتامین‌ های  B2 و D2 می شوند. 

بیشتر بدانید: معرفی بهترین قرص برای رفع زگیل تناسلی چیست؟ [درمان HPV]

مقدار ترکیبات موجود در یک عدد کپسول شیتاکه 

همانطور که گفته شد، در ترکیبات قرص یا کپسول شیتاکه پلانتا از عصاره قارچ شیتاکه، گانودرما و مایتاکه استفاده شده که میزان هر ترکیب به صورت زیر در نظر گرفته شده است:

  • 100 میلی گرم پودر قارچ شیتاکه
  • 1.5 میلی گرم عصاره قارچ شیتاکه
  • 100 میلی گرم پودر قارچ گانودرما
  • 30 میلی گرم عصاره قارچ گانودرما
  • 100 میلی گرم عصاره قارچ مایتاکه

کپسول پاورفیت هولیستیکا ۳۲ عددی 

برای اینکه بهتر متوجه این موضوع شوید که قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟ قصد داریم ویژگی ها و ترکیبات قرص پاورفیت را نیز بررسی کنیم. این قرص یکی از بهترین مکمل های تحت لیسانس فرانسه است که در شرکت ایران آرین سلامت سینا بسته بندی و عرضه می شود. در هر بسته از این محصول فوق حرفه ای 32 عدد کپسول وجود دارد که هر فرد با توجه به نوع و شدت بیماری خود باید به میزان متفاوتی آن را مصرف کند.

ترکیبات و خواص کپسول پاورفیت 

کپسول پاورفیت جز مکمل های دارویی و کمک تغذیه ای است که از عصاره قارچ شیتاکه تولید می شود. این قارچ حاوی انواع آمینو اسیدهای ضروری، آلفا گلوکان، بتا گلوکان، قندهای مورد نیاز بدن (فوکوز، گزیلوز، گلوکوزامین، گالاکتوز آمین، اسید سیالیک و مانوز پروتئین)، انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. این مواد خواص آنتی‌ اکسیدانی فراوانی دارند و موجب تقویت قوای جسمی و جنسی می شوند. همچنین تقویت سیستم ایمنی در برابر بیماری‌ های ویروسی و سرطانی نیز از جمله فواید دیگر کپسول پاروفیت است.

قارچ شیتاکه موجود در این مکمل به دلیل ترکیبات فعال هگزوز (AHCC) در از بین بردن ویروس پاپیلومای انسانی نقش مهمی دارد. این قارچ ضد ویروس، ضد میکروب، ضد قارچ و ضد باکتری است که از ابتلا به سرطان نیز جلوگیری می کند. برای تصمیم گیری درست در مورد اینکه قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟ در ادامه خواص این مکمل را عنوان می کنیم:

  • افزایش انرژی و قدرت بدن 
  • کاهش طول دوره نقاهت بعد از شیمی درمانی 
  • کنترل کلسترول خون
  • درمان تب خال و آفت دهان
  • حفظ سلامت قلب و عروق
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم

بیشتر بدانید: آیا مصرف قرص پاورفیت موجب چاقی می شود؟

نحوه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی 

از آنجایی که این کپسول خواص بسیاری دارد و برای پیشگیری و درمان بیماری ها به خصوص زگیل تناسلی استفاده می شود، نحوه مصرف آن نیز برای هر بیماری متفاوت است. افرادی که قصد تقویت سیستم ایمنی خود را دارند، باید روزانه 2 عدد از این کپسول را به مدت 1 ماه مصرف کنند. برای کمک به درمان زگیل تناسلی مصرف روزانه 2 عدد از کپسول مورد نظر تا مدت 3 الی 6 ماه ضروری است.‌ همچنین این مکمل برای افزایش قوای جسمی و سطح انرژی باید به میزان 1 الی 2 عدد در روز مصرف شود. این کپسول برای بهبود وضعیت جسمانی کودکان بالای 1 سال نیز مفید است و مصرف روزانه 1 عدد از این قرص برای آنان توصیه شده است.

بررسی ارزش غذایی قارچ شیتاکه در قرص پاورفیت

در هر عدد قرص پاورفیت 175 میلی گرم عصاره قارچ شیتاکه و 1750 میلی گرم پودر شیتاکه وجود دارد. در واقع با مصرف هر 100 گرم قارچ شیتاکه حدود 34 کیلو کالری، 7 گرم کربوهیدرات، نیم گرم چربی، 5.2 گرم فیبر، 4.2 گرم شکر و 5.2 گرم پروتئین به بدن وارد می شود.

بیشتر بدانید: عوارض کپسول پاورفیت چیست؟

در نتیجه

در این مقاله مکمل های حاوی قارچ شیتاکه را مورد بررسی قرار دادیم تا بدانید قرص شیتاکه بهتر است یا پاورفیت؟ بدون شک هر کدام از این مکمل ها خواص و تاثیرگذاری فوق العاده ای روی بهبود سلامت بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی، میکروبی و قارچی دارند. پاورفیت حاوی مقدار بیشتری از قارچ شیتاکه است، ولی در ترکیبات قرص شیتاکه پلانتا علاوه بر این قارچ از عصاره قارچ گانودرما و مایتاکه نیز استفاده شده است.

نحوه مصرف و برند این مکمل ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد و هر فرد بر اساس نوع بیماری یا میزان نیاز بدن خود به انواع ریز مغذی ها باید مکمل مناسبی را انتخاب کند. قرص پاورفیت بیشتر برای تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود و قرص شیتاکه در بهبود و جلوگیری از ابتلا به سرطان و زگیل تناسلی نقش مهمی دارد.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم