شربت ایمیونس برای چیست؟ (موارد مصرف شربت ایمیونس)

تاریخ ایجاد :

اگر به دنبال یک مکمل غذایی مفید و حاوی انواع مواد مغذی مورد نیاز بدن هستید، خرید شربت ایمیونس را به شما پیشنهاد می دهیم. این مکمل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری هایی همچون: سرماخوردگی، آنفولانزا، کرونا و غیره فرموله شده است و سلامت عمومی بدن را بهبود می بخشد. 

این شربت برای کودکان بالای 2 سال مناسب است و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود طرفداران بسیاری دارد. برای اینکه با این شربت، موارد مصرف و فواید آن بیشتر آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس در فرمولاسیون خود 20 نوع ویتامین، ماده معدنی و آمینو اسید دارد که به لطف خاصیت آنتی اکسیدانی، مانع از ابتلا به بیماری های واگیردار عفونی، قارچی، باکتریایی و ویروسی می شود و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب است. به واسطه مصرف روزانه این مکمل، بدن مقاوم تر می شود و ایمنی آن در برابر رادیکال‌ های آزاد و عوامل مخرب خارجی مانند: آلودگی هوا، آلرژن ها، مولکول های بیماری زا و غیره افزایش پیدا می کند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

شربت ایمیونس چیست؟

در صورتی که سیستم ایمنی ضعیفی دارید و قادر به مصرف مواد غذایی متنوعی نیستید، باید از مکمل های مولتی ویتامین مینرال استفاده کنید. یکی از این مکمل ها شربت تقویت کننده ایمیونس است که به عنوان بهترین و قوی ترین داروی تقویت سیستم ایمنی شناخته می شود. این مکمل به دلیل فرم خود برای کودکان بالای 2 سال، افراد مسن و بیماران دارای مشکل بلع نیز قابل استفاده است. 

مکمل مورد نظر تحت لیسانس شرکت ویتابیوتیکس انگلستان قرار دارد، ولی مراحل تولید آن در شرکت ایرانی نماینده این برند انجام می شود. شربت ایمیونس به دلیل برخورداری از 20 نوع ویتامین، ماده معدنی و آمینواسید ضروری بدن، خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد که عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد.

آنتی اکسیدان های موجود در محتویات این شربت رادیکال های آزاد را از بین می برند و مانع از رسیدن آسیب به ارگان های متفاوت بدن می شوند. این محصول باکیفیت در جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند: سرطان، آنفولانزا، بیماری های عفونی و غیره نقش مهمی دارد. این فرآورده کمبود ریزمغذی های ضروری بدن را جبران می کند و یکی از منابع خوراکی مفید برای بهبود سلامت عمومی بدن است. 

خرید و قیمت انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی کودک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

ترکیبات موجود در شربت ایمیونس چیست؟

در هر بطری 200 میلی لیتری از این محصول، ترکیبات زیر وجود دارند:

ویتامین D3

این ویتامین به طور کلی از طریق تابش نور خورشید به پوست در بدن تامین می شود. این ویتامین در جذب کلسیم و فسفر بسیار مفید است. ویتامین دی با تقویت سیستم ایمنی از ابتلا به بیماری های عفونی، دیابت و سایر بیماری ها جلوگیری می کند. 

ویتامین B12

این ویتامین در جلوگیری از ابتلا به کم خونی و فقر آهن بسیار موثر است. با افزایش خون رسانی در بدن بدون شک سیستم ایمنی بدن تقویت و از ابتلا به بیماری ها جلوگیری می شود. 

ویتامین B6

از طریق ویتامین B6 موجود در محتویات شربت ایمیونس، عملکرد سیستم عصبی تقویت می‌ شود و سوخت و ساز بدن بهبود پیدا می کند.

ویتامین B1

ویتامین مورد نظر موجب افزایش سوخت و ساز بدن و تولید انرژی می‌ شود. به همین دلیل افرادی دارای ضعف های جسمی، خستگی و بیحالی با مصرف این مکمل انرژی و شادابی بسیاری به دست می آورند.

کولین

یکی از ترکیبات موجود در این شربت کولین نام دارد که در رشد سلول های مغزی و تقویت سیستم ایمنی موثر است. این ماده آنتی اکسیدانی قوی است که در بهبودی و جلوگیری از ابتلا به بیماری های واگیردار نقش مهمی را ایفا می کند.

خرید و قیمت انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

زینک

به واسطه زینک موجود در محتویات این مکمل از بروز بسیاری بیماری‌ ها مانند: مشکلات جنسی آقایان، ریزش مو، دیابت، مشکلات عصبی و غیره جلوگیری می شود. روی در تولید گلبول های سفید خون نیز نقش مهمی برعهده دارد و بدین طریق به حفظ سیستم ایمنی و سلامت عمومی بدن کمک می کند. خاصیت آنتی اکسیدانی زینک نیز در از بین بردن رادیکال های آزاد موثر است.

سلنیوم موجود در شربت ایمیونس

کمبود سلنیوم موجب ابتلا به نوعی بیماری خود ایمنی می‌ شود که با عملکرد تیروئید ارتباط مستقیمی دارد. سلنیوم در تولید آنتی‌ اکسیدان‌ های ضروری بدن نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

آهن

آهن موجود در ساختار گلبول‌ های قرمز خون به انتقال اکسیژن و مواد مغذی در خون و سلول ها کمک می کند. این ماده در رفع مشکل کم‌ خونی موثر است و سطح انرژی بدن را افزایش می دهد. همچنین از طریق این ماده سلول های ایمنی بدن تقویت می شوند و خطر ابتلا به بیماری ها کاهش پیدا می کند.

بتا کاروتن

بتاکاروتن موجود در شربت ایمیونس موجب افزایش تولید گلبول‌ های سفید می شود و به دلیل خاصیت آنتی‌ اکسیدانی خود رادیکال‌ های آزاد را از بین می برد.

ال کارنیتین

ال کارنیتین یکی از آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن است که در تولید انرژی، ساخت سلول‌ های جدید و ترمیم سلول‌ های آسیب دیده نقش مهمی را ایفا می کند. این ماده در جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی نیز بسیار موثر است.

سایر ترکیبات

در ترکیبات این مکمل از کروم، ید، منگنز، منیزیم و مس استفاده شده است که تمامی این مواد به تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد آن کمک می کنند.

بیشتر بدانید: شربت ایمیونس برای چاقی؟ آیا قرص ایمیونس چاق کننده است؟

مکمل ایمیونس باید در چه مواردی مصرف شود؟

این مکمل غذایی و دارویی مانع از ابتلا به بیماری های واگیردار عفونی، قارچی، باکتریایی و ویروسی می شود و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب است، زیرا در محتویات آن 20 نوع ویتامین، ماده معدنی و آمینو اسید وجود دارد. شربت ایمیونس برای تمامی فصول مناسب است و در موارد زیر مصرف می شود:

  • این شربت با افزایش سیستم ایمنی بدن در بهبود علائم سرماخوردگی و آنفولانزا نقش مهمی دارد.
  • با مصرف این محصول انواع بیماری های زمینه ای مانند: مشکلات قلب و عروق، تنگی نفس، مشکلات مربوط به مفاصل، دیابت و غیره به راحتی بهبود پیدا می کنند.
  • مکمل مورد نظر در مواردی که افراد دارای ضعف کلی بدن هستند، به کار می رود.
  • با مصرف ایمیونس ریزش موها کاهش  پیدا می کند، زیرا در ترکیبات شربت ایمیونس از مهم‌ ترین ریز مغذی‌ های مورد نیاز بدن برای تقویت فولیکول های مو استفاده شده است.
  • شربت تقویتی ایمیونس در افزایش اشتها نقش مهمی دارد و با جبران کمبود ریز مغذی هایی مانند: آهن، زینک و ویتامین های گروه B به افزایش وزن کودکان و بزرگسالان کمک بسیاری می‌ کند.
  • شربت ایمیونس موجب سوخت و ساز بدن و تولید انرژی و شادابی می شود و برای کسانی که دچار علائم بی حالی، خستگی و ضعف بدن هستند، فواید بسیاری دارد.

بیشتر بدانید: عوارض شربت ایمیونس ویتابیوتیکس و قرص ایمیونس چیست؟

شربت ایمیونس دارای چه خواصی در تقویت سیستم ایمنی بدن است؟

این شربت به دلیل برخورداری از انواع ریز مغذی ها و آنتی‌ اکسیدان های مورد نیاز بدن، در تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی دارد. به واسطه مصرف روزانه این مکمل، بدن مقاوم تر می شود و ایمنی آن در برابر رادیکال‌ های آزاد و عوامل مخرب خارجی مانند: آلودگی هوا، آلرژن ها، مولکول های بیماری زا و غیره افزایش پیدا می کند. 

این قرص در بهبود علائم بیماری ها نیز موثر است و با از بین بردن عامل بیماری زا، سلامت عمومی بدن را افزایش می دهد. مصرف این مکمل به دلیل خواص زیر موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود:

    • برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی برای از بین بردن رادیکال های آزاد 
    • تقویت کلی بدن برای مبارزه با عوامل بیماری زا
    • افزایش انرژی بدن و رفع خستگی، ضعف و کسالت 
    • کمک به افزایش تعداد گلبول‌ های سفید خون
    • مصرف شربت ایمیونس موثر در حفاظت از سلول‌ های مغز در برابر واکنش های خود ایمنی 
    • کاهش دوره درمان بیماری های عفونی و ویروسی مانند: سرماخوردگی و آنفولانزا 
    • از بین بردن عوامل بیماری زا و عفونی مانند: میکروب، ویروس، باکتری، انگل و قارچ 
    • دارای خواص ضد آلرژی و کاهش دهنده واکنش های آلرژیک
    • جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ های مسری 
    • تقویت دیواره های مخاطی پوست در برابر آلودگی های محیطی

بیشتر بدانید: معرفی ۵ بمب تقویت سیستم ایمنی بدن

شربت ایمیونس مناسب چه افرادی است؟ 

مصرف این مکمل به کسانی که دچار کمبود شدید ریز مغذی ها هستند، پیشنهاد می شود. البته محصول مورد نظر باید طبق تجویز پزشک و با نظر او مصرف شود. در غیر این صورت ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. این شربت در حالت کلی برای افراد زیر مناسب است:

  • افراد دارای آلرژی فصلی 
  • افراد بعد از عمل جراحی
  • مناسب افراد در شرایط استرس زا، آلودگی هوا و مستعد ابتلا به بیماری ها 
  • مصرف کنندگان دخانیات 
  • کودکان بالای ۲ سال 
  • افراد دارای کمبود ویتامین ها، مواد معدنی و آمینو اسیدها 
  • افراد با سیستم ایمنی ضعیف
  • مناسب گیاهخواران
  • قابل استفاده برای بزرگسالان و افراد مسن
  • مناسب بیماران دارای نقص سیستم ایمنی 
  • افراد دچار ریزش مو
  • زنان باردار به دلیل عدم برخورداری از نمک، رنگ مصنوعی، مواد نگهدارنده و مخمر 
  • افراد مبتلا به بیماری های عفونی، تنفسی، دیابت، مشکلات قلبی عروقی و مفصلی
  • بیماران دارای مشکل در بلعیدن 
  • افراد ورزشکار دارای فعالیت های شدید بدنی یا فیزیکی

در نتیجه

در ترکیبات شربت ایمیونس از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریز مغذی های ضروری بدن استفاده شده است. به همین دلیل محصول مورد نظر با خواص آنتی اکسیدانی خود به تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های واگیردار مانند: آنفولانزا و سرماخوردگی کمک می کند. 

این مکمل برای تمامی بزرگسالان، کودکان بالای 2 سال، زنان باردار، افراد مسن، بیماران دارای مشکل بلعیدن و گیاهخواران تجویز می شود. از دیگر موارد مصرف این شربت، بهبود بیماری های تنفسی، قلبی و عروقی، دیابت، سرطان و غیره است.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم