بررسی بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت و نحوه مصرف پاورفیت

تاریخ ایجاد :

عوامل بسیاری در تاثیرگذاری قرص پاورفیت نقش دارند که یکی از مهمترین آنها استفاده به موقع و به اندازه از آن است. این مکمل خارجی جز پرفروش ترین محصولات کمک تغذیه ای است که توسط شرکت فرانسوی هولیستیکا (Holistica ) تولید و روانه بازار جهانی می شود. این محصول حاوی مقدار فراوانی از عصاره قارچ شیتاکه است که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری های خطرناک می شود.

بهترین زمان مصرف این محصول نیم ساعت قبل از صبحانه و ناهار است. در این صورت مصرف کنندگان بدون تجربه کوچکترین عارضه احتمالی، نتایج بی نظیر پاورفیت را مشاهده خواهند کرد. در نتیجه باید گفت که بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت قبل از وعده های اصلی صبحانه و ناهار است که باید یک عدد در صبح و یک عدد در ظهر مورد استفاده قرار گیرد.

مکمل پاورفیت برای درمان زگیل تناسلی نیز فواید شگفت انگیزی دارد و به دلیل عدم برخورداری از مواد غیر طبیعی و مصنوعی، در دسته بندی مکمل های پرخاصیت قرار می گیرد. برای دریافت تمامی فواید این قرص باید به طرز استفاده و بهترین زمان مصرف آن توجه کنید. موضوع مورد بحث ما در این مقاله نیز در مورد بهترین زمان مصرف و نحوه استفاده از این محصول است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. همچنین افراد دچار بیماری های ویروسی مانند: سرماخوردگی و آنفلوآنزا به منظور افزایش انرژی و قدرت جسمانی خود بهتر است روزانه 3 الی 4 عدد از این قرص را در وعده صبحانه یا ناهار مصرف کنند، اما در شرایط عادی مصرف روزانه 1 الی 2 عدد از این مکمل برای ارتقای سطح سلامت بدن کافی است که این مقدار برای افراد بین 1 الی 8 سال یک عدد عنوان می شود.

خرید کپسول پاورفیت از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

تاثیر بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت روی فواید بی نظیر آن

این قرص در گروه مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی قرار می گیرد که توسط شرکت هولیستیکا در فرانسه فرموله و تولید می شود. قرص مورد نظر سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین، بتاگلوکان و اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن است، زیرا یک ترکیب گیاهی بسیار مفید در محتویات آن به کار رفته است. در واقع عصاره قارچ شیتاکه مهمترین ترکیب موجود در این قرص محسوب می شود که خود حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان های ضروری مورد نیاز بدن است. همچنین عدم استفاده از نگهدارنده های شیمیایی و رنگ های مصنوعی در ترکیبات پاورفیت این قرص را در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب کرده است. در محتویات این قارچ 8 اسید آمینه ضروری مانند لیزین و هیدروکسی پرولین وجود دارد که در تولید پروتئین ها نقش مهمی دارند. ترکیبات مهم دیگر قارچ شیتاکه موجود در قرص پاورفیت شامل 8 قند ضروری شامل: فوکوز، زایلوز، گالاکتوزامین، گلوکزامین، مانوز و اسید سیالیک و غیره می شوند که بدن به صورت طبیعی قادر به تولید آنها نیست. از این رو مصرف روزانه این مکمل برای افزایش سطح سلامت و تقویت سیستم ایمنی بسیار موثر است. این قرص اگر در بهترین زمان مصرف شود، انرژی و توان جسمی افراد را ارتقا می دهد و به آنان در درمان و پیشگیری از ابتلا به مشکلاتی نظیر: زگیل تناسلی، بیماری های عفونی و ویروسی، کسالت مفرط، مشکلات قلبی و عروقی، سرطان، پوکی استخوان و غیره کمک می کند. قارچ شیتاکه حاوی انواع مواد معدنی مانند: کلسیم، پتاسیم، منیزیم، آهن، سلنیوم، مس، فسفر، زینک، سیلیسیم، گوگرد و ویتامین هایی نظیر: بیوتین، ریبوفلاوین، نیاسین و ویتامین D است که خواص آنتی اکسیدانی این قرص را افزایش می دهند و به طور کلی موجب افزایش توان فیزیکی و سلامت فرد می شود.

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

خرید هیرویت

مزایای بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت در جذب ترکیبات موجود در آن

همانطور که گفته شد در ترکیبات این قرص از عصاره قارچ شیتاکه استفاده شده است. در واقع در هر عدد از این قرص 1750 میلی گرم عصاره قارچ خشک شیتاکه وجود دارد که آن را در افزایش سطح سلامت کلی بدن به خصوص تقویت سیستم ایمنی مناسب می‌ کند. این ترکیب مهم مکمل پاورفیت در درمان زگیل تناسلی نیز بسیار مفید است و بسیاری از پزشکان آن را به عنوان داروی کمکی برای درمان این مشکل تجویز می کنند. البته این مکمل مزایای فراوان دیگری نیز دارد که با مصرف آن در بهترین زمان، نتایج این قرص در کوتاه ترین مدت قابل مشاهده خواهد بود. حال شاید بپرسید که بهترین زمان مصرف این قرص چه تاثیری در جذب ترکیبات آن در بدن دارد؟ با مصرف به اندازه قرص پاورفیت انواع ویتامین های گروه B، مواد معدنی همچون: مس، زینک، آهن، سلنیوم، همچنین 8 قند کمیاب، بتاگلوکان و آمینواسیدهای مورد نیاز به بدن وارد می شوند. بدن به صورت طبیعی قادر به تولید این مواد نیست. از این رو برای افزایش سطح سلامت عمومی، مصرف روزانه مواد غذایی یا مکمل های حاوی این مواد توصیه می شود. بر اساس تحقیقات صورت گرفته روی خواص پاورفیت، جذب ترکیبات آن در بدن با نحوه و زمان مصرف این مکمل رابطه ای مستقیم دارد. این محصول ضد قارچ، باکتری، میکروب و ویروس است که با خواص دارویی و درمانی بی نظیر خود شناخته می شود. بسیاری از پزشکان و همچنین شرکت تولید کننده آن برای جذب بهتر ترکیبات این قرص در بدن، بهترین زمان مصرف آن را قبل از ساعت 4 بعد از ظهر می دانند. از آنجایی که این قرص در افزایش سطح انرژی بدن نیز تاثیرات شگفت انگیزی دارد، اگر بعد از ساعت 4 بعد از ظهر مصرف شود، بدون شک موجب بی خوابی در شب خواهد شد.

بیشتر بدانید: درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت [تأثیرات و بهترین نحوه مصرف]

نحوه و بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت در پیشگیری و درمان زگیل تناسلی

اگر قصد دارید از مکمل پاورفیت به منظور پیشگیری یا درمان زگیل تناسلی استفاده کنید، باید نحوه و بهترین زمان مصرف آن را بدانید. این قرص به صورت تخصصی برای افزایش ایمنی بدن در برابر زگیل تناسلی و سایر عوامل بیماری زا طراحی شده است. از این رو بسیاری از افراد برای بهبود هر چه سریع تر زگیل های تناسلی خود از این محصول استفاده می‌ کنند. در ترکیبات قارچ شیتاکه موجود در این مکمل ماده ای فعال به نام هگزوز (AHCC) وجود دارد که در بهبودی سریع تر این بیماری ویروسی تاثیرگذار است. مصرف روزانه 2 عدد از این قرص و به مدت چند ماه برای بهبودی کامل زگیل تناسلی توصیه می شود. البته قرص پاورفیت برای درمان کمکی HPV است و به عنوان داروی اصلی برای بهبود این بیماری تجویز نمی شود. برای بهره وری و تاثیرگذاری بهتر این قرص، مصرف روزانه یک عدد از آن در هنگام صبح و یک عدد دیگر قبل از ناهار و به مدت حداقل 3 الی 6 ماه، طول دوره درمان زگیل تناسلی را کوتاه تر می کند.

بیشتر بدانید: عوارض کپسول پاورفیت چیست؟ [تداخل دارویی و موارد منع مصرف]

بهترین زمان و طرز استفاده از مکمل پاورفیت در افزایش سلامت عمومی بدن

هر چقدر سلامت عمومی بدن ارتقا پیدا کند، کیفیت زندگی نیز بهبود می یابد. این قرص برای ارتقای سلامت کلی بدن فواید بسیاری دارد و استفاده روزانه از آن موجب افزایش کارایی و عملکرد ارگان های مهم بدن می شود. بهترین زمان مصرف این محصول نیم ساعت قبل از صبحانه و ناهار است. در این صورت مصرف کنندگان بدون تجربه کوچکترین عارضه احتمالی، نتایج بی نظیر پاورفیت را مشاهده خواهند کرد. در نتیجه باید گفت که بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت قبل از وعده های اصلی صبحانه و ناهار است که باید یک عدد در صبح و یک عدد در ظهر مورد استفاده قرار گیرد. این محصول حاوی پلی ساکاریدهای مفیدی همچون: لنتینان، KS2 و AC2P و مواد طبیعی آلفا هگزوز است که برای افزایش سطح سلامت بدن، بهبود انرژی و تقویت قوای جسمی خواص منحصر به فردی دارند. از این رو افراد دچار بیماری های ویروسی مانند: سرماخوردگی و آنفلوآنزا به منظور افزایش انرژی و قدرت جسمانی خود بهتر است روزانه 3 الی 4 عدد از این قرص را در وعده صبحانه یا ناهار مصرف کنند، اما در شرایط عادی مصرف روزانه 1 الی 2 عدد از این مکمل برای ارتقای سطح سلامت بدن کافی است که این مقدار برای افراد بین 1 الی 8 سال یک عدد عنوان می شود.

بیشتر بدانید: بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی

بهترین زمان و نحوه مصرف پاورفیت در افزایش سیستم ایمنی بدن

تقویت سیستم ایمنی راحت ترین راه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی، میکروبی، قارچی و باکتریایی است. در این صورت گلبول های سفید خون عملکرد بهتری در تشخیص عوامل خارجی و بیماری زا از خود نشان می‌ دهند. مصرف قرص پاورفیت بهترین روش برای تقویت سیستم ایمنی است. این قرص به دلیل برخورداری از قارچ شیتاکه به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و مانع از ابتلا به بیماری هایی نظیر زگیل تناسلی می شود. البته مصرف پاورفیت با داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی تداخل دارد و نباید همراه با آنها مصرف شود. بهترین زمان مصرف این قرص برای بهبود سیستم ایمنی 1 الی 2 ماه قبل از فصل سرما است‌. همچنین میزان مصرفی توصیه شده مکمل پاورفیت برای کسانی که به تقویت سیستم ایمنی بدن خود نیاز دارند، روزانه 2 قرص است که باید قبل از زمان صبحانه و ناهار مصرف شود. همچنین مصرف این محصول به مدت حداقل 1 ماه و بعد از پیدایش اولین نشانه های بیماری سرماخوردگی یا آنفولانزا ضروری است. البته برخی از افراد به خصوص کسانی که دارای اسید اوریک خون بالایی هستند، باید قبل از  مصرف این مکمل پزشک را در جریان قرار دهند و در صورت بروز علائم حساسیت مصرف آن را قطع کنند.

بیشتر بدانید: پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای تقویت سیستم ایمنی بهتر است؟

در نتیجه…

قرص پاورفیت مزایای بسیاری برای سلامت بدن دارد و مصرف روزانه آن موجب تقویت سیستم ایمنی می شود. این مکمل حاوی عصاره قارچ شیتاکه است که منبع غنی از انواع ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین، قندهای ضروری، آمینواسیدها و  بتاگلوکان به شمار می رود. این قارچ برای درمان زگیل تناسلی نیز تجویز می‌ شود و مصرف روزانه 1 الی 2 عدد از آن نیم ساعت قبل از صبحانه و ناهار تمامی نیازهای بدن به ریز مغذی ها را تامین می‌ کند و بهترین تاثیر را در تقویت قوای جسمی و افزایش سطح انرژی بدن می گذارد.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم