فواید مصرف قرص پاورفیت چیست؟

فواید قرص پاورفیت چیست؟
تاریخ ایجاد :

قرص پاورفیت برای چیست؟ امروزه استفاده از ترکیبات ارگانیک در تولید مکمل های دارویی و تقویت کننده بدن، روند به رو رشدی به خود گرفته است. هولیستیکا شرکت فرانسوی تولید کننده قرص پاورفیت، در تولید آن از قارچ شیتاکه استفاده می کند. مکمل مورد نظر به دلیل برخورداری از عصاره این قارچ، خواص ضد سرطانی، ضد میکروبی، ضد ویروسی و ضد قارچی فراوانی دارد.

خواص قرص پاورفیت چیست؟ قارچ شیتاکه موجود در مکمل پاورفیت دارای مواد معدنی از جمله: سلنیوم، فسفر، پتاسیم، کلسیم، مس، روی، سیلیسیوم، منیزیم و آهن است که مجموعه ای کامل از املاح مورد نیاز بدن را برای افزایش سطح سلامت عمومی آن تامین می کند. در ادامه به بررسی مهمترین فواید این قرص می پردازیم.

  • رفع پوکی استخوان و جلوگیری از ایجاد آن
  • افزایش انرژی بدن
  • کنترل فشار خون بالا
  • جلوگیری از پوسیدگی دندان ها
  • درمان زگیل تناسلی
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • خواص ضد سرطانی قرص پاورفیت

در ترکیبات این کپسول از هیچگونه ماده نگهدارنده، رنگ ها و فرآورده های مصنوعی استفاده نشده است. از این رو مکمل مورد نظر فرآورده ای طبیعی به شمار می‌ رود. این قارچ دارای اسیدهای آمینه ضروری بدن، ویتامین ها، قندهای مفید و مواد معدنی فراوانی است که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت کلی آن می شوند. در ادامه، توضیحات جامع تری در مورد این قرص و فواید آن ارائه می کنیم.

خرید انواع مکمل تقویت سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

ترکیبات موجود در قرص پاورفیت چیست؟

شرکت هولیستیکا، یکی از معتبرترین کمپانی های تولیدکننده مکمل های دارویی و تغذیه ای در فرانسه است که با استفاده از ترکیبات گیاهی، محصولاتی باکیفیت و طبیعی را به تولید می رساند. پاورفیت نیز از جمله مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و افزایش سطح سلامت عمومی آن به شمار می رود که عصاره قارچ شیتاکه در تولید آن به کار رفته است. این قارچ خوراکی در بسیاری از کشورهای جهان به خصوص ژاپن و چین شناخته شده است و در تولید مکمل های دارویی و تقویتی استفاده فراوانی دارد. در ادامه، ترکیبات این قارچ را بررسی می کنیم.

https://daroohome.com/p/%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%A7

ترکیبات قارچ شیتاکه موجود در قرص پاورفیت

این قارچ سرشار از پروتئین ها و اسید آمینه های ضروری بدن و مشتقات آنها مانند: هیدروکسی پرولین و هیدروکسی لیزین است که در ارتقای سلامت بدن نقش مهمی بر عهده دارند. 8 قند ضروری موجود در این قارچ مانند: اسید سیالیک، گالاکتوز آمین، فوکوز، گلوکز آمین، گزیلوز و مانوز که برای افزایش سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند و تامین آنها از طریق رژیم غذایی به سختی صورت می گیرد،  با مصرف این مکمل در بدن تامین می شوند.

در ترکیبات این قارچ، مواد مفید دیگری نظیر: لنتینان، بتاگلوکان، ویتامین ها، مواد معدنی، KS₂ و AC₂P وجود دارد که همگی آنها در تقویت قوای جسمی، افزایش سلامت قلب و عروق و سلامت عمومی افراد موثر هستند. بتاگلوکان ها با از بین بردن عوامل بیماری زا در ماکروفاژها و افزایش توانایی گلبول های سفید T4 در تشخیص سلول های بدن از سلول های مخرب خارجی، سهم بسزایی در سلامت آن بر عهده دارند.

قرص پاورفیت به دلیل برخورداری از این قارچ، سیستم ایمنی و دفاعی بدن را تقویت می کند و بدین طریق، از ابتلا به بیماری های خطرناک ویروسی، میکروبی، قارچی و همچنین سرطان در بدن جلوگیری به عمل می آورد. فیبر، ویتامین های گروه B، ویتامین D و برخی از مواد معدنی نیز در ترکیبات این قارچ کم کالری وجود دارند. این مواد در افزایش قوای فیزیکی و تولید انرژی مورد نیاز بدن کاربرد گسترده ای دارند و همراه با ریز مغذی های دیگر موجود در این قارچ، از بدن در برابر عوامل خارجی محافظت می کنند.

آهن موجود در این قارچ جذب بسیار بالاتری در مقایسه با ترکیبات گیاهی دیگر در بدن دارد و به همین دلیل با مصرف این قرص، گلبول های قرمز سریع تر در خون تولید می شوند. همچنین سلنیوم، مس و روی نیز از جمله مواد معدنی موجود در قارچ شیتاکه هستند که خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارند. ماده اریتادنین نیز یکی دیگر از ترکیبات موجود در این قارچ است که سبب کاهش سطح کلسترول خون می ‌شود و بدین طریق از مسدود شدن رگ های خونی جلوگیری به عمل می آورد.

بیشتر بدانید: درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت 

ترکیبات موجود در قرص پاورفیت چیست؟

خواص قارچ شیتاکه چیست؟

قارچ شیتاکه موجود در قرص پاورفیت به دلیل برخورداری از ریز مغذی های مورد نیاز بدن خواص بیشماری دارد و مصرف آن برای کسانی که دارای مشکلات خود ایمنی و ضعف قوای جسمانی هستند، بسیار توصیه می‌ شود. این قارچ از جمله گیاهان مفیدی است که در ترکیبات قرص مورد نظر به کار می رود و فواید زیر را به همراه دارد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کنترل بیماری HIV/AIDS
  • کاهش سطح کلسترول مضر خون
  • جلوگیری از تنگ شدن و مسدود شدن شریان ها
  • پیشگیری از ابتلا به دیابت
  • رفع اگزما و مشکلات ناشی از بیماری های قارچی
  • پیشگیری و درمان بیماری های ویروسی همچون: سرماخوردگی و آنفولانزا
  • کمک به معالجه و پیشگیری از ابتلا به سرطان پروستات، سرطان پستان و سرطان دهانه رحم
  • پیشگیری از ابتلا به پیری زودرس
  • افزایش قوای جسمی
  • تولید انرژی مورد نیاز سلول های بدن
  • افزایش سطح سلامت عمومی بدن به خصوص سیستم قلب و عروق
  • جلوگیری از ابتلا به هپاتیت B و درمان آن
  • رفع تبخال و آفت های دهانی
  • درمان زگیل تناسلی
  • کنترل فشار خون
  • کاهش درد معده
  • جلوگیری از بزرگ شدن توده های سرطانی
  • موثر در کاهش دوره نقاهت بیماری ها
  • جلوگیری از خستگی بدن و رفع آن
  • کمک به رشد و نمو بدن

بیشتر بدانید: عوارض کپسول پاورفیت چیست؟ 

خواص قارچ شیتاکه چیست؟

مصرف قرص پاورفیت چه فوایدی دارد؟

قارچ شیتاکه موجود در مکمل پاورفیت دارای مواد معدنی از جمله: سلنیوم، فسفر، پتاسیم، کلسیم، مس، روی، سیلیسیوم، منیزیم و آهن است که مجموعه ای کامل از املاح مورد نیاز بدن را برای افزایش سطح سلامت عمومی آن تامین می کند. در ادامه به بررسی مهمترین فواید این قرص می پردازیم.

بیشتر بدانید: بهترین دارو و قرص برای زگیل تناسلی چیست؟

رفع پوکی استخوان و جلوگیری از ایجاد آن

در ترکیبات این مکمل مقادیر زیادی مواد معدنی کلسیم، پتاسیم، فسفر و غیره وجود دارد که برای سلامت استخوان ها و سایر بافت های همبند موثر هستند. از این رو با مصرف روزانه این مکمل از خطر ابتلا به پوکی استخوان در سنین بالا کاسته می شود.

بیشتر بدانید: آیا مصرف قرص پاورفیت موجب چاقی می شود؟

افزایش انرژی بدن

قرص پاورفیت دارای ویتامین های گروه B از جمله: ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6 و مواد دیگری همچون مس و اسید پانتوتنیک است‌. این مواد موجب سوخت و ساز مواد غذایی و تبدیل آنها به انرژی مورد نیاز سلول ها می شوند و بدین طریق نشاط، شادابی و انرژی بدن را تامین می کنند. از طریق مصرف این مکمل از خستگی و کسالت بدن نیز پیشگیری به عمل می آید.

کنترل فشار خون بالا

بر اساس نتیجه تحقیقات به عمل آمده روی خواص قارچ شیتاکه در ژاپن، این گیاه برای کنترل فشار خون و جلوگیری از افزایش آن موثر است. در این قارچ آنزیم اریتادنین وجود دارد که موجب کاهش انقباض عروق یا رگ های خونی می شود. بدین طریق فشار خون بالا به راحتی با استفاده از این مکمل کنترل خواهد شد.

جلوگیری از پوسیدگی دندان ها

کلسیم ماده اصلی در تقویت و استحکام دندان ها به شمار می رود. همچنین وجود مواد ضد میکروبی و قارچی در ترکیبات قرص پاورفیت موجب کاهش پوسیدگی دندان ها می شود. این ترکیبات از رشد باکتری استرپتوکوک موتانس که مهمترین دلیل خرابی دندان ها است، جلوگیری می کنند. بدین طریق قرص مورد نظر خطر ابتلا به پوسیدگی دندان ها را کاهش می دهد.

خرید آنلاین پاورفیت از داروهوم

لینک خرید پاورفیت

درمان زگیل تناسلی 

زگیل تناسلی، شایع ترین مشکل پوستی ناشی از فعالیت های جنسی کنترل نشده است که در اثر برخی از سویه های خطرناک ویروس HPV در ناحیه تناسلی افراد ایجاد می شود. این عفونت مقاربتی از نوع STI به شمار می رود که با درد، ناراحتی و خارش همراه است. این عفونت برای زنان خطرات بسیاری به همراه دارد، زیرا در صورت ابتلا به نوع خطرناک ویروس پاپیلومای انسانی، احتمال ابتلا به سرطان دهانه و گردنه رحم افزایش پیدا می کند. از این رو مصرف قرص پاورفیت تا حدود زیادی از این عارضه پیشگیری به عمل می آورد. البته زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد و تنها قابل کنترل است. به همین دلیل برای پیشگیری، کنترل و درمان زگیل تناسلی، باید اقدامات پزشکی دیگری نیز انجام شود.

نقش قرص پاورفیت در افزایش سیستم ایمنی بدن

یکی از ترکیبات بسیار مهم در قارچ شیتاکه، بتا گلوکان ها هستند. این مواد در گروه کربوهیدرات های ضروری بدن قرار می گیرند و به وسیله آنزیم های دستگاه گوارش قابل هضم نیستند. به همین دلیل با ورود به بدن، تبدیل به قندهای مضر نمی شوند. بتاگلوکان ها در افزایش سطح ایمنی بدن و تقویت آن موثر هستند و بدین طریق، از سلامت بدن به خصوص قلب و عروق محافظت می کنند.

از طریق این مواد، گلبول های سفید T4 به درستی سلول های بیگانه از خودی را تشخیص می دهند. همچنین با افزایش توانایی ماکروفاژها برای از بین بردن سلول های بیگانه، موجب افزایش ایمنی بدن می شوند. بتاگلوکان ها جذب کلسترول خون را کاهش می دهند و از بدن در برابر عفونت های خارجی و تحریک کننده محافظت می کنند. شما می توانید دیگر مکمل های تقویت سیستم ایمنی را از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت اینترنتی تهیه نمایید که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم نمود:

بیشتر بدانید: پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای سیستم ایمنی بهتر است؟

خواص ضد سرطانی قرص پاورفیت

مصرف خوراکی این قرص به دلیل پلی ساکاریدهای موجود در این قارچ، التهابات ناشی از فعالیت میکروب ها، باکتری ها و قارچ ها در بدن را کاهش می دهد و ایمنی بالای بدن را به خصوص در زمان پیری تضمین می کند. این مواد به خصوص لنتینان، پلی ساکاریدی با خواص ضد سرطانی است که به پیشگیری از فعالیت تومورها و غده های سرطانی کمک می کند. این ماده موجب کاهش تکثیر و گسترش سلول های لوسمی نیز می‌ شود و برای بهبود عملکرد سیستمی ایمنی بدن و افزایش کیفیت زندگی افراد مبتلا به سرطان بسیار مفید است. در برخی از مواقع همراه با شیمی درمانی از تزریق لنتینان نیز استفاده می شود.

مصرف قرص پاورفیت چه فوایدی دارد؟

نتیجه گیری

یکی از مکمل های بسیار موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش ابتلا به بیماری های خطرناک همچون سرطان، قرص پاورفیت نام دارد‌. این مکمل دارای ترکیب منحصر به فردی است که آن را بین مصرف کنندگان محبوب کرده است. قارچ شیتاکه مهمترین ترکیب گیاهی موجود در این قرص به شمار می رود که برای سلامت بدن، کاهش بیماری های قلبی و عروقی، پیشگیری از پوکی استخوان، درمان زگیل تناسلی، درمان دیابت، پیشگیری از بیماری های قارچی، میکروبی، باکتریایی و ویروسی موثر است.

این قارچ به دلیل برخورداری از ویتامین های گروه B، مواد معدنی، اسیدهای آمینه ضروری و سایر ریز مغذی های حیاتی بدن، ماده ای کامل در افزایش سیستم دفاعی بدن به شمار می‌ رود. این قرص برای بزرگسالان بالای 18 سال تولید می شود و محصولی منحصر به فرد در کنترل کلسترول و فشار خون آنان است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم