درمان ریزش مو: بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو

تاریخ ایجاد :

درمان ریزش مو با روش های متفاوتی امکان پذیر است که یکی از بهترین آنها، مصرف مکمل ها و مولتی ویتامین های مخصوص مو است. قرص ها و مکمل های دارویی و تغذیه ای با توجه به نوع ریزش مو تجویز می شوند و برخی از آنها بدون نسخه پزشک نیز قابل خرید هستند. انتخاب بهترین قرص و مکمل برای رفع ریزش مو، کمی سخت است. زیرا انواع متفاوتی از قرص ها و مکمل های دارویی ریزش مو در بازار وجود دارند. به همین دلیل در ادامه این مقاله بهترین مکمل ها و قرص های مو را مورد بررسی قرار می دهیم. قیمت و خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

قرص های درمان ریزش مو

بهترین قرص برای درمان ریزش مو

مکمل های تغذیه ای که به فرم قرص تولید می شوند، بهترین گزینه برای جبران کمبود ویتامین ها در بدن هستند. این قرص ها انواع ریزش موی ناشی از کمبود مواد مغذی در بدن را درمان می کنند. ریزش مو دلایل متفاوتی دارد که شناخت این دلایل بهترین راه برای انتخاب قرص مناسب است. در واقع بهترین قرص یا مکمل تغذیه ای باید دارای ویژگی های متعددی باشد که نیاز بدن به انواع مواد مفید را تامین کند. برخی از ریزش موها با مصرف قرص های تقویتی به راحتی قابل درمان هستند. زیرا از این طریق کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن تامین می‌ شود که جبران آنها در درمان ریزش مو موثر است. برخی از این قرص هایی که برای از بین بردن ریزش مو تجویز می‌ شوند، شامل: هیرویت، پرفکتیل پلاتینوم، نورکرین، ریجن دایت، نوتری کپ، اکوفن، آناکپس دوکری، بیوتین، زینک پلاس، سیستین B6 و زینک بایو فرمولا و غیره هستند. این قرص ها هر کدام دارای ترکیباتی از ویتامین ها، مواد معدنی و گیاهی هستند که در دوزهای مشخص تولید می شوند.

قیمت و خرید کپسول هیرویت هلث اید
قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس
قیمت و خرید قرص فولیکوژن اروند فارمد
قیمت و خرید قرص پیلفود کمپلکس
قیمت و خرید قرص رینفولتیل فارمالایف

بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو

ویتامین ها از جمله مواد مفید و مورد نیاز بدن برای رشد موها و جلوگیری از ریزش آنها هستند. از میان این مواد، ویتامین های گروه B، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین A و ویتامین D بیشترین تاثیر را در کاهش ریزش مو دارند. ویتامین B3 یا نیاسین در ترکیبات بسیاری از قرص های ویتامین به خصوص اکوفن، آناکپس، پرفکتیل پلاتینیوم و نوتری کپ وجود دارد و مهمترین ماده در رفع ریزش مو به شمار می رود. همچنین بیوتین یا ویتامین B7 نیز مهمترین ماده در تقویت موها و جلوگیری از شکنندگی آنها است. از این رو حتما از آن در تولید مکمل ها یا قرص های ویتامین مخصوص درمان ریزش مو استفاده می شود. ویتامین E نیز از جمله موادی است که در ترکیبات قرص پرفکتیل پلاتینوم، هیراکتیوتور و نوتری کپ وجود دارد. این ویتامین آنتی اکسیدانی قوی است که از بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد و ریزش موی ناشی از آن جلوگیری می کند. در ادامه به بررسی برخی از مهمترین قرص های مولتی ویتامین درمان کننده و جلوگیری کننده از ریزش مو می پردازیم.

زینک پلاس یکی از بهترین قرص ها برای درمان ریزش مو

زینک پلاس از جمله شناخته شده ترین قرص ها برای افزایش ضخامت موها است. این قرص حاوی ویتامین های گروه B و روی است که دو ترکیب بسیار مهم برای رشد مو و جلوگیری از ریزش آن هستند.

خرید و قیمت زینک پلاس

قرص هیرویت، مولتی ویتامین قوی در رفع ریزش مو

قرص هیرویت نیز یکی از شناخته شده ترین قرص های مخصوص پرپشت شدن موها است و با تقویت آنها از ریزش موها نیز جلوگیری می کند. ویتامین ها و مینرال های موجود در این قرص کمبود ریز مغذی های بدن و در نتیجه ریزش مو را از بین می برند.

قرص فولیکوژن و تاثیر آن در رفع ریزش مو

در ترکیبات این قرص علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی از آمینواسیدهای ضروری بدن نیز استفاده شده است. رشد سریع مو، جلوگیری از نازکی و کم حجم شدن موها به راحتی از طریق این مصرف قرص ویتامین فولیکوژن امکان پذیر است.

درمان ریزش مو در بانوان

علل بسیاری برای ریزش مو بانوان وجود دارد که مشکلات هورمونی، آلودگی هوا، افزایش سن، تغییرات فصلی، عدم تغذیه مناسب و غیره مهمترین آنها به شمار می روند‌. مصرف مکمل ها و داروهای حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی بدون شک به رفع مشکل ریزش موی بانوان کمک بسیاری می کند. ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین های خانواده (B به خصوص بیوتین و فولیک اسید)، زینک، کلسیم، آهن، منیزیم، ژلاتین هیدرولیز شده، ید، کولین، مخمر، پروتئین ها و غیره از جمله ضروری ترین مواد برای درمان این مشکل به شمار می روند که در ترکیبات بسیاری از مکمل های مولتی ویتامین و مینرال از آنها استفاده شده است. این محصولات به فرم قرص بلعیدنی، کپسول، آمپول، پودر، شربت و قرص های جوشان به فروش می رسند و برای درمان ریزش مو استفاده می شوند‌.

خرید و قیمت کپسول هیالورون پلاس آپوویتال
خرید و قیمت کپسول هیالورون سائور پلاس یوروویتال

درمان قطعی ریزش مو

رفع ریزش مو در آقایان

شاید از خود بپرسید که بهترین مولتی ویتامین برای ریزش مو مردان چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در ابتدا باید دلیل ریزش مو مشخص شود. سپس بر اساس آن پزشک درمان مناسب را به مردان پیشنهاد می دهد. ریزش موهای ناشی از کمبود ریز مغذی ها در بدن با استفاده از قرص های حاوی ویتامین ها و مینرال ها به راحتی قابل درمان است. زینک و ویتامین های گروه B جز موادی هستند که در ترکیبات تمامی مکمل های تقویتی وجود دارند. این مواد از ریزش مو، شکنندگی تارها و سایر مشکلات دیگر مو جلوگیری می کنند. این مکمل ها به عنوان زینک پلاس در بازار موجود هستند و تهیه آنها از داروخانه و مراکز فروش محصولات کمک‌ تغذیه ای به راحتی امکان پذیر است.

بهترین روش درمان ریزش مو

روش های درمانی برای جلوگیری از ریزش مو تنوع بسیاری دارند و باید با در نظر گرفتن عوامل بسیاری انجام شوند. علل ریزش موها تاثیر مهمی در انتخاب بهترین روش درمانی دارد. زیرا اگر این عارضه در اثر مشکلات هورمونی یا ژنتیکی ایجاد شود، بدون شک داروهای متفاوتی برای درمان این نوع ریزش مو توسط پزشک تجویز خواهد شد. افرادی که دچار ریزش موی ناشی از کمبود ریز مغذی ها در بدن هستند، مصرف مولتی ویتامین ها و مینرال هایی همچون: قرص هیرتامین، قرص یونی زینک، کپسول کپ منز و کپ وومنز ناتیریس، قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس، کپسول رجوا درمکس، قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس و غیره بهترین روش برای درمان آنها به شمار می رود. این محصولات دارای ترکیباتی از قبیل: ویتامین A، ویتامین B ،C  و E، مس، کلسیم، روی، آهن، منگنز، منیزیم و غیره هستند که بدون رساندن آسیبی به بدن، در درمان ریزش مو به کار می روند.

خرید و قیمت انواع مکمل های بیوتین
خرید و قیمت قرص بیوتین یوروویتال
خرید و قیمت کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید
خرید و قیمت قرص بیوتین 1000 میکروگرم برونسون
خرید و قیمت قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم
خرید و قیمت قرص بیوتین آپوویتال 2500 میکروگرم

موثرترین روش درمان و جلوگیری از ریزش مجدد مو

همانطور که گفته شد، مکمل های حاوی ریز مغذی هایی همون ویتامین‌ ها و مینرال ها بهترین و موثرترین روش برای درمان یا جلوگیری از ریزش مو به شمار می روند. این مواد با تقویت فولیکول‌ های مو از شکنندگی و در نتیجه ریزش آنها جلوگیری می کنند. مکمل‌ ها و قرص‌ های مراقبت از مو باید در کنار یک تغذیه خوب و سالم مصرف شوند که نتیجه فوق العاده خود را به نمایش بگذارند. این قرص ها آسیبی به بدن وارد نمی کنند و باید در دوز و دوره ای مشخص مصرف شوند که نیاز مو را به انواع مواد مغذی تامین کنند. درمان ریزش مو

راه های جلوگیری از ریزش مو

بدون شک ریزش مو یکی از شایع ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد به آن درگیر هستند. برای درمان ریزش مو و جلوگیری از ایجاد مجدد آن، راه های متنوعی وجود دارد که مصرف مکمل ها بهترین و به صرفه ترین آنها به شمار می‌ رود. در ادامه راه های جلوگیری کننده از ریزش مو را بررسی می کنیم

مصرف ویتامین ها

در ترکیبات مولتی ویتامین ها از انواع ویتامین ها همچون: ویتامین A، ویتامین های B، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین D استفاده می شود. این ویتامین ها بهترین و موثرترین مواد برای حفظ سلامت مو، پوست و ناخن ها به شمار می روند. این مواد موجب رشد مجدد موهای ریخته شده می شوند و تامین روزانه آنها در بدن به درمان ریزش مو نیز کمک می کند.

قرص

قرص های بدون نسخه اغلب برای تمامی افراد دارای ریزش مو قابل استفاده هستند. زیرا عوارض آنها ناچیز است و با جبران کمبود ریز مغذی ها در بدن به تقویت فولیکول‌ های مو کمک می‌ کنند. اما برخی از قرص ها همچون: فیناستراید، کتوکونازول، داروهای ضد آندروژن، اسپیرونولاکتون و غیره باید با تجویز پزشک مصرف شوند. این قرص ها روند ریزش مو را کند می کنند و در رشد آن تاثیرگذار هستند.

مکمل دارویی

مکمل های دارویی حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها، چربی های غیر اشباع، کلاژن و غیره هستند که بدن برای رشد موها به آنها نیاز دارد. مکمل های بیوتین، زینک پلاس، آهن و غیره جز محبوب ترین مکمل های دارویی در این خصوص به شمار می روند. خرید و قیمت انواع مولتی ویتامین عمومی و مینرال

خرید و قیمت قرص های درمان ریزش مو

برای درمان ریزش مو روش های متعددی وجود دارد که کم هزینه ترین و کم عارضه ترین آنها مکمل های تغذیه ای است. این محصولات حاوی ویتامین ها، مینرال ها، پروتئین ها، کلاژن، امگا 3 و بسیاری از ریز مغذی های مورد نیاز بدن هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. بنابراین با کمبود این مواد در بدن، مشکلاتی بسیاری از جمله ریزش مو رخ می دهد. برای رفع این مشکل در ابتدا باید عامل ریزش مو مشخص شود که در صورت کمبود ریز مغذی ها، مکمل های متنوع بسیاری برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود که در این مقاله به بررسی آنها پرداختیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم