با خواص قرص پرفکتیل برای مو آشنا شوید. قرص پرفکتیل برای ریزش مو

تاریخ ایجاد :

اگر به دلیل کمبود ریز مغذی ها در بدن دچار مشکلات مربوط به مو شده اید، بهتر است از طریق مصرف مکمل های مخصوص مو، به جبران این کمبودها بپردازید. قرص پرفکتیل برای حفظ سلامت مو، پوست و ناخن تولید شده است. این محصول برای افراد دارای ریزش مو، خشکی و شکنندگی تارهای مو، شوره سر و غیره فواید بسیاری به همراه دارد، زیرا در ترکیبات آن مجموعه ای کامل از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و عصاره های گیاهی وجود دارد که از ایجاد مشکلات مو جلوگیری می کنند و در صورت نیاز به رفع آنها می پردازند. این مکمل توسط شرکت ویتابیوتیکس و در دو نوع پلاتینوم و اورجینال تولید شده است که در محتویات هر کدام از این محصولات ترکیبات متنوعی وجود دارد. به همین دلیل میزان تاثیرگذاری آنها روی سلامت مو، کمی با یکدیگر متفاوت است. برای اینکه با مکمل پرفکتیل و تاثیر آنها روی مو آشنا شوید، تا ادامه این مقاله همراه ما باشید.

قرص پرفکتیل به خصوص سری پلاتینوم آن بیشترین تاثیر را در بهبود مشکلات مربوط به مو دارد. این قرص به واسطه مواد موجود در ترکیبات آن همچون عصاره هسته انگور، عصاره پوست درخت کاج، عصاره گوجه فرنگی، عصاره چای سبز، ویتامین های گروه B و غیره فولیکول های مو را تقویت می کند و با افزایش اکسیژن رسانی به فولیکول های مو، مانع از ریزش موها می شود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

فواید ترکیبات موجود در قرص پرفکتیل برای مو چیست؟

قرص پرفکتیل به خصوص سری پلاتینوم آن بیشترین تاثیر را در بهبود مشکلات مربوط به مو دارد. این قرص حاوی ترکیباتی از قبیل: عصاره هسته انگور، عصاره پوست درخت کاج، عصاره گوجه فرنگی، عصاره چای سبز، ویتامین های گروه B، آلفا لیپوئیک اسید، ویتامین C، ال سیستئین، ویتامین D، بتاکاروتن، زینک، کلاژن بایومارین، ویتامین E، سیلیکون، آهن، منیزیم، کوآنزیم Q10، مس، سلنیوم، کروم، ید و منگنز است. این ترکیبات فواید بسیاری برای مو دارند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

خرید انواع مکمل های تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

درمان ریزش مو

این مکمل به دلیل برخورداری از عصاره های گیاهی، ویتامین ها و مواد معدنی دارای خواص آنتی اکسیدانی است که اثر رادیکال های آزاد را روی مو از بین می برند، به افزایش گردش خون کمک می کنند و سطح هورمون ها در بدن را متعادل نگه می دارند‌. این قرص فولیکول های مو را تقویت می کند و با افزایش اکسیژن رسانی به فولیکول های مو، مانع از ریزش موها می شود. 

افزایش ضخامت و بهبود رشد مو

قرص پرفکتیل برای مو فواید فراوانی دارد که یکی از آنها افزایش ضخامت تارهای مو است. این مزیت به دلیل ترکیباتی از قبیل: ویتامین B6 ،B3 ،D، ویتامین E، کوآنزیم Q10، زینک، ال سیستئین و بیوتین در این قرص حاصل می شود. مواد مورد نظر ساقه مو را تقویت می کنند و با تغذیه رسانی به فولیکول های مو، در بهبود شکنندگی تارهای مو نقش مهمی دارند. این مکمل مولتی ویتامین حاوی کلاژن بایومارین است که در تولید کلاژن مورد نیاز مو تاثیر فراوانی دارد و به رشد مجدد موهای ریخته شده نیز کمک می کند. این ماده در ترمیم آسیب های وارد شده به مو نیز موثر است.

بیشتر بدانید: عوارض قرص پرفکتیل، موارد منع مصرف و تداخل دارویی قرص پرفکتیل چیست؟

لطافت و درخشش موها

در ترکیبات پرفکتیل از کلاژن هیدرولیز شده، روغن روغن انگور فرنگی سیاه و زینک استفاده شده است که به رفع خشکی مو و افزایش درخشندگی آن کمک می کنند. روغن انگور فرنگی حاوی اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز موها است که سبب آبرسانی به ساقه مو می شوند. همچنین این ماده در درخشش و شفافیت موها نیز سهم بسزایی دارد. زینک نیز یکی از ترکیبات بسیار مفید و مورد نیاز موها است که با تنظیم واکنش های آنزیمی و هورمون ها سلامت مو را حفظ می کند و مانع از خشکی تارهای مو می شود.

جلوگیری از سفید شدن مو

مس موجود در قرص پرفکتیل برای جلوگیری از سفید شدن مو، افزایش استحکام مو و تشکیل فولیکول های مو مفید است. این ماده یکی از ضروری ترین ترکیبات مورد نیاز موها به شمار می رود که به جلوگیری از پیری زودرس مو کمک می کند. 

کاهش چربی مو

قرص پرفکتیل به دلیل برخورداری از عصاره درخت چای، سیلیکون و ویتامین A یا بتاکاروتن موجب کاهش چربی مو و جلوگیری از ریزش ناشی از آن می شود. چربی مو حاوی سبومی است که افزایش بیش از حد آنها روی پوست سر در ریزش مو نقش مهمی دارد.

عصاره درخت چای حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قوی است که از مو در برابر عوامل خارجی محافظت می کنند و تاثیر عوامل خارجی و داخلی در ایجاد چربی بیش از حد مو را از بین می برند. از این رو با مصرف قرص پرفکتیل تا حدود زیادی از ریزش مو جلوگیری می شود.

در چه صورت قرص پرفکتیل برای ریزش مو موثر است؟

یکی از روش های کم خطر و تاثیرگذار در تقویت ریشه و ساقه موها، استفاده از قرص پرفکتیل برای مو است. از آنجایی که مشکلات مو به خصوص ریزش موها به دلایل متفاوتی ایجاد می شوند، شاید بپرسید که این قرص در چه صورت روی سلامت مو تاثیرگذار است. مکمل پرفکتیل در صورتی که ریزش موها ناشی از دلایل زیر باشند، به بهبود مشکلات مو کمک خواهد کرد:

ریزش مو ناشی از کمبود ویتامین‌ ها و مواد معدنی

رژیم غذایی سالم حاوی تمامی ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، پروتئین و سایر ریز مغذی های مورد نیاز بدن است. از آنجایی که بسیاری از شما سبک غذایی ناسالمی دارید، میزان ریز مغذی ها در  بدنتان کاهش پیدا می کند. موها یکی از مهمترین اعضای چهره به شمار می روند که برای رشد و سلامت آنها باید مواد مغذی مورد نیاز فولیکول های مو را تامین کرد.

اگر این مواد از طریق غذا در بدن تامین نشوند، مصرف قرص پرفکتیل برای مو در طول روز ضروری است. در این صورت ترکیبات این قرص به ریشه مو می‌ رسند و موجب حفظ سلامت و جلوگیری از ریزش مو می شوند. تقویت موها بهترین راه برای ممانعت از ایجاد مشکلاتی نظیر ریزش مو است. در این صورت علاوه بر کنترل ریزش مو، ضخامت موها افزایش پیدا می کند، شوره سر از بین می رود، خشکی پوست کف سر درمان می‌ شود و از شکنندگی تارهای مو جلوگیری به عمل می آید.

استرس و کاهش وزن شدید، دلیل ریزش مو

شرایط پرتنش و استرس زا عامل مهمی در ایجاد مشکلات مو است. در این صورت امکان ریزش موها وجود دارد. از آنجایی که قرص پرفکتیل حاوی مواد مفیدی است که به آرامش اعصاب کمک می‌ کند، در نتیجه ریزش موی ناشی از مشکلات عصبی به راحتی از بین می رود. کاهش وزن نیز تاثیر بسیاری در پیدایش ریزش مو و سایر مشکلات مربوط به آن دارد، زیرا با از دست دادن وزن، ممکن است دچار کمبود مواد مغذی در بدن شوید. مصرف روزانه یک عدد قرص پرفکتیل برای مو مزایای بسیاری دارد، زیرا هم شما را به وزن ایده آل می رساند و هم مانع از رسیدن آسیب به مو و ریزش آن می شود.

بیشتر بدانید: عوارض قرص پرفکتیل، موارد منع مصرف و تداخل دارویی قرص پرفکتیل چیست؟

ریزش موی ناشی از داروهای شیمی‌ درمانی

یکی دیگر از عواملی که بدون شک ریزش موها را هر چند به صورت موقتی در پی دارد، مصرف داروهای خاص مانند شیمی درمانی است. این داروها به قدری قوی هستند که سلول های مو را از بین می برند و موجب ریزش آنها می شوند. در این صورت مصرف قرص پرفکتیل با تقویت فولیکول‌ های مو به جلوگیری از ریزش یا ایجاد مشکلات دیگر روی موها کمک می کند. این قرص حاوی مواد مغذی است که با افزایش گردش خون در پوست کف سر سهم بسیاری در رویش مجدد موها دارند. همچنین از این طریق اکسیژن رسانی به کف سر افزایش پیدا می کند و موهای ریخته شده در اثر شیمی درمانی با سرعت بیشتری رشد پیدا خواهد کرد.

تاثیر قرص پرفکتیل برای مو از طریق بهبود مشکلات پوستی

بیماری های پوستی از جمله دلایل ریزش مو هستند که در صورت عدم درمان به موقع آنها، التهابات کف سر افزایش پیدا می کند. در این صورت با ایجاد خارش های پوستی، ریشه یا فولیکول مو ضعیف می شود که ریزش مو را در پی خواهد داشت. البته برخی از این بیماری ها باید توسط پزشک متخصص پوست درمان شوند، ولی در برخی از مواقع مصرف این قرص موجب تقویت سیستم ایمنی و از بین رفتن مشکلات پوستی می شود. در نتیجه پرفکتیل بهترین گزینه برای درمان ریزش موی ناشی از این مشکلات است.

پرفکتیل مناسب ترین مکمل برای درمان ریزش موهای ناشی از محصولات آرایشی مو

در صورتی که به طور مداوم و روزانه از محصولات شیمیایی یا لوازم آرایشی مخصوص مو استفاده کنید، دچار ریزش و خشک شدن تارهای مو خواهید شد. برای جلوگیری از تاثیر لوازمی مانند اتو و سشوار یا دکلره و رنگ روی موها بهتر است از مکمل تقویتی پرفکتیل استفاده کنید، زیرا این قرص با رساندن مواد مغذی و آبرسانی به ریشه موها مانع از ریزش مو می شود.

بیشتر بدانید: درمان ریزش مو: بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو

در نتیجه…

قرص پرفکتیل برای مو، پوست و ناخن ها فرموله شده است. این مکمل حاوی ریز مغذی هایی همچون: ویتامین ها، مواد معدنی، عصاره های گیاهی و آمینو اسیدهایی است که در تقویت فولیکول های مو نقش مهمی دارند. 

این قرص ریزش موی ناشی از عوامل متفاوت مانند: مصرف داروهای شیمی درمانی، مشکلات پوستی، استفاده از لوازم آرایشی مو، کمبود مواد مغذی و غیره را درمان می کند و بدون هیچگونه عوارض جانبی حادی سلامت موها را افزایش می‌ دهد. 

از این قرص علاوه بر کنترل ریزش مو برای افزایش نرمی، لطافت، بهبود خشکی، کاهش چربی و شوره کف سر، بهبود ضخامت تارهای مو و جلوگیری از سفید شدن زودهنگام موها نیز استفاده می شود.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم