بهترین قرص جوشان ویتامین C برای تقویت سیستم ایمنی کدام است؟

بهترین قرص جوشان ویتامین c برای شما
تاریخ ایجاد :

آیا می دانستید قرص جوشان ویتامین C سریعتر از شکل های دیگر این مکمل جذب می شود؟ این روزها زندگی سالم و پرانرژی به مصرف روزانه ویتامین ها بستگی دارد. قرص جوشان راه بسیار خوبی برای رساندن ویتامین C به بدن است که از نیازهای حیاتی آن محسوب می شود. اگر می خواهید با بهترین قرص جوشان ویتامین C آشنا شوید، این مقاله را دنبال کنید. 

در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از قرص جوشان های ویتامین c آشنا کنیم. مصرف ویتامین c سیستم ایمنی شما را تقویت کرده همچنین از دیگر مزایای مصرف آن رفع خستگی و کاهش استرس می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین قرص جوشان های ویتامین c را به شما معرفی کنیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید

قرص جوشان ویتامین C؛ راهی برای زندگی سالمتر

ویتامین C سیستم ایمنی شما را تقویت می کند و در مبارزه با سرماخوردگی کمک حال شما است. همچنین خستگی و استرس را کاهش می دهد و کیفیت خواب را بهتر می کند. ویتامین C فواید بی شماری برای پوست نیز دارد. این ویتامین از چین و چروک جلوگیری می کند و مانع از سیاه شدن رنگدانه ها می شود.

اگر دنبال کاهش وزن هستید، حتما مصرف روزانه ویتامین C را در برنامه خود داشته باشید؛ چراکه باعث افزایش متابولیسم و سوزاندن کالری های بیشتر می شود. همچنین عضله سازی را سرعت می بخشد. به دلیل این که بدن در هنگام ورزش ویتامین C را دفع می کند، مصرف مکمل برای ورزشکاران ضروری است. پس باید حتما در جستجوی بهترین قرص جوشان ویتامین C باشند.

برای کودکان در حال رشد که از خوردن میوه ها و سبزیجات خودداری می کنند، مکمل ویتامین C ضروری است؛ چراکه این ویتامین برای استخوان سازی ضروری است و به جذب آهن در بدن کمک می کند. همچنین مانع از شکل گیری رادیکال های آزاد می شود و سلول های بدن را حفظ می کند.

خرید: انواع مکمل ها برای رشد کودکان در داروخانه داروهوم

ویژگی های بهترین قرص جوشان ویتامین C

اگر شما نیاز دارید که مقدار بالایی ویتامین C به بدن خود برسانید، اما دنبال جایگزین بهتری برای قرص های بلعیدنی هستید، قرص جوشان بهترین انتخاب برای شما است. با توجه به مقدار نیازی که به این ویتامین دارید و دلیلی که آن را مصرف می کنید، باید بهترین قرص جوشان ویتامین C را بر اساس ویژگی های زیر انتخاب کنید.

  • کمک به استحکام استخوان، لثه و دندان ها
  • کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
  • جلوگیری از ضعف و خستگی
  • کاهش استرس و افزایش کیفیت خواب
  • افزایش متابولیسم و تولید انرژی لازم در هنگام ورزش کردن
  • تقویت عملکرد حافظه و جلوگیری از آلزایمر
  • تاثیر خوب بر کاهش فشار خون
  • نداشتن رنگ و شیرین کننده های مصنوعی]

بستگی به دلیلی که ویتامین C را بخاطر آن مصرف می کنید، محصولی را انتخاب کنید که میزان درستی از ویتامین را بر اساس نیاز بدن شما تامین کنید.

بیشتر بدانید: آیا قرص جوشان ویتامین C باعث چاقی می شود؟

معرفی بهترین قرص جوشان ویتامین C

تعداد زیادی مکمل های ویتامین C در فروشگاه ها وجود دارد، اما باید مکملی را انتخاب کنید که هماهنگ با نیاز شما باشد. قرص جوشان ویتامین C به دلیل اینکه در آب حل می شود، جذب سریع تری دارد و می توانید اثربخشی آن را زودتر مشاهده کنید. همچنین قرص جوشان ویتامین سی طعم میوه ای دارد و مصرف آن راحت تر است. در ادامه چندتا از بهترین مارک های قرص جوشان ویتامین C را معرفی می کنیم.

قرص جوشان ویتامین ث یوروویتال ۱۰۰۰ میلی گرم

ویتامین ث یوروویتال به دلیل فرمولاسیون خارق العاده ای که دارد، مقدار دقیق و متعادلی از ویتامین C را که برای بدن شما لازم است، فراهم می کند. قرص جوشان ویتامین ث یوروویتال به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد، به تقویت سیستم ایمنی بدن یاری می رساند. همچنین این محصول بهترین قرص جوشان ویتامین C برای پوست محسوب می شود و با افزایش کلاژن سازی سلامت پوست شما را به خوبی حفظ می کند.

بهترین قرص جوشان ویتامین c

به دلیل طعم جذاب پرتقال این قرص، مصرف آن بسیار لذت بخش است. همچنین می تواند مقاومت بدن را در برابر ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا افزایش دهد. پس از مصرف این قرص ویتامین C وارد جریان خون می شود و اثر مخرب مواد شیمیایی را بر بافت های بدن خنثی می کند.

 بهترین زمان مصرف قرص جوشان ویتامین c سی دقیقه قبل صبحانه است. اگر دوست ندارید این مکمل را صبح ها مصرف کنید، می توانید آن را در طی روز و بین وعده های غذایی، با فاصله 2 ساعت استفاده کنید. همچنین استفاده از قرص جوشان ویتامین C در حین تمرین مانع از بروز دردهای مفصلی می شود.

بیشتر بدانید: ویتامین C را روزانه چقدر مصرف کنیم ؟(نحوه مصرف)

قرص جوشان ویتامین C ۱۰۰۰ میلی گرم های هلث

قرص جوشان هلث دوز مناسب و مورد نیاز ویتامین C بدن را فراهم می کند. همچنین در دو طعم دلپذیر پرتقالی و لیمویی ارائه می شود که مصرف آن را لذت بخش تر می کند. روزانه یک قرص جوشان ویتامین سی های هلث را در یک لیوان آب حل و آن را مصرف کنید. توجه داشته باشید که این محصول مکمل است و جهت درمان بیماری ها به کار نمی رود. همچنین زنان باردار و شیرده باید آن را تحت نظر پزشک مصرف کنند. 

قرص جوشان ویتامین C ۱۰۰۰ میلی گرم هانسال

قرص جوشان ویتامین C هانسل یک مکمل عالی غذایی برای تقویت سیستم ایمنی است و تمام ویتامین ث مورد نیاز بدن را تامین می کند. می توان گفت که این محصول در دسته بهترین قرص جوشان ویتامین C قرار می گیرد؛ چراکه حاوی 1000 میلی گرم ویتامین است و از آن جایی که بدن نمی تواند ویتامین ث را تولید و ذخیره کند، این قرص مکمل ایده آلی برای جبران کمبود ویتامین بدن است. بهتر است این قرص جوشان را با معده خالی مصرف کنید.

قرص جوشان ویتامین C ۵۰۰ میلی گرم ویتافیز

این قرص جوشان در فصل های سرد سال طرفدار بیشتری دارد؛ چراکه ویتامین C در کمک به بهبود سریعتر سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. البته برخلاف باور عموم این قرص از آنفولانزا و سرماخوردگی پیشگیری نمی کند.

ممکن است مصرف این قرص باعث رفلاکس معده و بی خوابی شود. پس هرگز آن را بیشتر از دوز مجاز مصرف نکنید. همچنین بهتر است که این قرص را پس از هر وعده غذایی مصرف کنید؛ زیرا باعث سریعتر شدن جذب آن می شود.

قرص جوشان ویتامین C ۱۰۰۰ میلی گرم ویتاپرا

قرص جوشان ویتامین سی ویتاپرا که در بسته های 20 عددی ارائه می شود، به راحتی نیاز روزانه شما را به ویتامین C تامین می کند. طعم مطلوب پرتقالی و توت فرنگی، تاثیر درمانی زیاد و سریع بودن جذب آن از ویژگی های این قرص است که آن را جزو گروه بهترین قرص جوشان ویتامین C قرار می دهد.

 همچنین این قرص جوشان به بهبود زخم و جای زخم کمک می کند. افرادی که بیماری خاصی دارند یا تحت درمان هستند، حتما این محصول را زیر نظر پزشک مصرف کنند.

قرص جوشان ویتامین C ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید

با مصرف این مکمل می توانید کاملا نیاز بدن خود را به ویتامین C برطرف کنید. این قرص جوشان از بروز سرطان به ویژه سرطان دستگاه گوارش کمک می کند. همچنین سلامت لثه و دندان را افزایش می دهد. عارضه جانبی برای این محصول ثبت نشده است، اما اگر داروی خاصی مصرف می کنید، حتما با پزشک خود مشورت کنید. همچنین در دوران بارداری و شیردهی باید مطابق با تشخیص پزشک متخصص مصرف شود. 

قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم نیچرز پلنتی

قرص جوشان نیچرز پلنتی با طعم جذاب توت فرنگی خود و همچنین جذب بهتر و عوارض گوارشی کمتر، حتی برای کودکان نیز قابل استفاده است. این محصول به کاهش دوره نقاهت کرونا و سرماخوردگی کمک می کند. همچنین مصرف قرص جوشان ویتامین c جذب آهن را در بدن بالا می برد. این محصول را دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

قرص جوشان ویتامین C ۱۰۰۰ میلی گرم اکسیر

از بهترین قرص جوشان ویتامین c، قرص جوشان اکسیر است. این محصول خواص آنتی اکسیدان دارد و باعث خنثی کردن رادیکال های آزاد می شود. قرص جوشان اکسیر در بسته های 20 عددی با طعم پرتقال عرضه می شود. برای مصرف، هر قرص جوشان را در نصف لیوان حل کنید و سپس میل کنید. همچنین بعد از هر مصرف درپوش ظرف قرص ها را محکم ببندید.

قرص جوشان ویتامین C 500 میلی گرم آرگوسول

این قرص در حفظ سلامت پوست و مرطوب نگه داشتن آن موثر است. همچنین در دوره شیمی درمانی و پرتو درمانی به مبتلایان به سرطان کمک می کند. مصرف همزمان دفروکسامین با قرص جوشان ویتامین c ممکن است باعث افزایش مسمومیت آهن شود. این محصول هیچ عارضه جانبی شناخته شده ندارد، اما اگر بیش از مقدار تعیین شده مصرف شود ممکن است باعث ایجاد سنگ کلیه، حالت تهوع و اسهال شود.

قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم دنیا دارو

این قرص جوشان یک مکمل رژیم غذایی است که خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری ها می شود. قرص جوشان دنیا دارو به این دلیل که در متابولیسم پروتئین ها موثر بوده و باعث ساخت کلاژن، ال کارنیتین و انتقال دهنده های عصبی می شود، جزو بهترین قرص های جوشان ویتامین c است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید

کلام آخر

مصرف روزانه ویتامین c باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین در مبارزه با آنفولانزا و سرماخوردگی به یاری شما می آید. اگر که پوست جوان و شفاف می خواهید نیز مصرف قرص جوشان ویتامین c را فراموش نکنید. استفاده از این قرص در هنگام ورزش به افزایش عضله سازی منجر می شود. 

بهترین قرص جوشان ویتامین c، قرص جوشان ویتامین ث یوروویتال ۱۰۰۰ میلی گرم است؛ چراکه مقدار متعادلی از ویتامین c مورد نیاز بدن را فراهم می کند. همچنین طعم مطلوبی دارد که باعث دلچسب شدن مصرف آن شده است. این قرص با قدرت جذب بالا سیستم ایمنی را تقویت و بدن را در برابر بیماری مقاوم می کند. همچنین وضعیت پوست و مو را بهبود می بخشد و جذب آهن را افزایش می دهد.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم