بهترین مولتی ویتامین برای رشد مو کدام است؟

تاریخ ایجاد :

بسیاری از افراد به دنبال بهترین مولتی ویتامین‌ برای رشد مو هستند، ولی نمی دانند چگونه به آن دسترسی پیدا کنند. این مکمل ها باید حاوی انواع ویتامین‌ ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن باشند و با تقویت فولیکول های مو به رشد بهتر آنها کمک کنند.

هر برند یا شرکت دارویی بر اساس دستورالعمل های مشخصی دست به تولید این محصولات می زند. بنابراین تمامی مکمل های مخصوص مو از ویژگی های بسیار شگفت انگیزی برای رشد مو برخوردار هستند. البته دوز هر ترکیب، تعداد ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این مکمل ها با یکدیگر متفاوت است و همین امر موجب تفاوت در کیفیت و اثرگذاری آنها در رشد مو خواهد شد. اگر قصد خرید بهترین مکمل مولتی ویتامین برای رشد مو را دارید، مطالعه این مطلب انتخاب را برای شما راحت تر خواهد کرد، زیرا در ادامه قصد داریم به بررسی کامل این مکمل ها بپردازیم.

خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

قرص یونی زینک لیبرتی کپسول هیرویت هلث اید قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس قرص فولیکوژن اروند فارمد قرص آنادرم سلامت
یونی زینک لیبرتی سوئیس کپسول هیرویت هلث اید قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس  قرص فولیکوژن اروند فارمد قرص آنادرم سلامت

بهترین مولتی ویتامین خارجی برای رشد مو

مولتی ویتامین ها همان مکمل های تقویت کننده بدن هستند که به دلیل برخورداری از انواع ویتامین ها و مواد معدنی برای سلامت عمومی بدن به خصوص رشد موها خواص بسیاری دارند. این محصولات توسط شرکت های دارویی ایرانی و خارجی و به فرم های متفاوتی از جمله: کپسول، قرص، شربت، قطره، پودر و غیره تولید می شوند، زیرا مصرف کنندگان آنها شامل طیف گسترده ای از افراد با سنین متفاوت هستند. بدون شک کودکان نیز برای تقویت موهای خود به مکمل های مولتی ویتامین نیاز دارند. به همین جهت مصرف فرم شربت یا قطره این محصولات برای آنان راحت تر است. برای انتخاب بهترین مولتی ویتامین‌ برای رشد مو باید با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا به شما در انتخاب مناسب ترین مکمل خارجی یا ایرانی مخصوص رشد مو کمک کند. شرکت های دارویی خارجی در تولید انواع محصولات کمک تغذیه ای مخصوص پوست و مو سابقه ای درخشان دارند. این شرکت ها تمامی مکمل های خود را با بهترین کیفیت روانه بازار می کنند و تمامی آنها از استانداردهای سازمان بهداشت، غذا و دارو (FDA) برخوردار هستند. به همین دلیل شاید انتخاب بهترین مکمل مولتی ویتامین خارجی برای رشد مو کار ساده ای نباشد. با بررسی این نکات به راحتی قادر به انتخاب بهترین مولتی ویتامین‌ برای رشد مو خواهید بود. در ادامه برخی از بهترین مکمل های شناخته شده خارجی مخصوص مو را بررسی می کنیم.

بیشتر بدانید: بهترین قرص زینک برای رشد مو کدام است؟

کپسول هیرویت هلث اید

این کپسول تحت لیسانس انگلیس قرار دارد و مراحل بسته بندی آن در ایران انجام می شود. بنابراین هیرویت جز مکمل های خارجی باکیفیت برای توقف ریزش مو و کمک به رشد مجدد موها به شمار می رود. این محصول از انواع ویتامین ها، ژلاتین هیدرولیز شده، مواد معدنی و اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن برخوردار است و موجب تقویت فولیکول‌ های مو می شود. در ترکیبات این محصول از هیچگونه ماده مضر، نگهدارنده مصنوعی، طعم دهنده و گلوتن استفاده نشده است. به همین دلیل دلیل هیرویت یکی از مکمل های پرفروش و محبوب تقویت مو به شمار می رود.

خرید کپسول هیرویت هلث اید از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

خرید هیرویت

قرص بیوتین یوروویتال

این قرص حاوی ویتامین B7 یا بیوتین است که مانع از ریزش مو می شود. این قرص تحت لیسانس آلمان در ایران تولید می شود و یکی از مکمل های بسیار محبوب مخصوص پوست، مو و ناخن ها است. با مصرف این مکمل بیوتین مورد نیاز بدن تامین می شود و فولیکول های مو تقویت خواهند شد.

خرید قرص بیوتین یوروویتال از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

این قرص نیز بهترین مولتی ویتامین برای رشد مو به شمار می رود که جز مکمل های خارجی مخصوص پوست، مو و ناخن ها است. در محتویات این قرص علاوه بر زینک، ویتامین های گروه B و ویتامین C نیز وجود دارند. با مصرف روزانه این مکمل موها تقویت می شوند و شرایط لازم برای رشد آنها مهیا خواهد شد.

خرید قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

بهترین مولتی ویتامین ایرانی برای رشد مو

مولتی ویتامین های ایرانی در سال های اخیر محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان به دست آورده اند‌. این محصولات با برندهای متنوعی در بازار به فروش می رسند و به صورت قرص، کپسول، شربت و غیره در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. مصرف این محصولات همراه با یک رژیم غذایی متعادل به رشد موها کمک می کنند و مانع از ریزش آنها می شوند. در ترکیبات این محصولات نیز از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای تقویت فولیکول های مو استفاده شده است. البته دوز ترکیبات هر مکمل با دیگری متفاوت است که در تفاوت قیمت و کیفیت این فرآورده ها با یکدیگر نقش مهمی را ایفا می کند. اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین و بهترین مولتی ویتامین‌ برای رشد مو هستید، در ادامه برخی از محبوب ترین مکمل های ایرانی مخصوص رشد مو را معرفی می کنیم.

خرید انواع مولتی ویتامین عمومی و مینرال از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص بیوتین 5 میلی گرم ایران دارو

در هر عدد از این قرص 5 میلی گرم بیوتین یا ویتامین B7 وجود دارد که به رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش آنها کمک می کند. این قرص توسط شرکت ایران دارو تولید می شود. با مصرف روزانه این مکمل نتایج شگفت انگیز آن را روی سلامت مو و رشد آنها به خوبی مشاهده خواهید کرد.

خرید قرص بیوتین ایران دارو ۵ میلی گرم از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

کپسول زینک پلاس ب کمپلکس دانا

اگر به دنبال بهترین مولتی ویتامین ایرانی برای رشد موها هستید، کپسول زینک پلاس را در سبد غذایی خود قرار دهید. این مکمل حاوی زینک، ویتامین های گروه B و ویتامین C است که همگی آنها برای رشد مو و بهبود مشکلات آن بسیار ضروری هستند.

خرید کپسول زینک پلاس ب کمپلکس دانا 10 میلی گرم از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

قرص فولیکوژن اروند فارمد، بهترین مولتی ویتامین‌ برای رشد مو

در ترکیبات این مولتی ویتامین ایرانی از  ال-متیونین، ال-سیستین، بیوتین، ویتامین‌ D3، ویتامین E، ویتامین B5، فولیک اسید، ویتامین B6، زینک، سلنیوم و مس استفاده شده است. این محصول پرطرفدار برای رشد موها، درمان ریزش مو و حتی رفع مشکلات پوستی به کار می رود. در واقع با استفاده روزانه از قرص فولیکوژن، فولیکول های مو مواد مغذی مورد نیاز را دریافت می کنند و بدین طریق رشد موها افزایش پیدا خواهد کرد.

خرید قرص فولیکوژن اروند فارمد از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

قویترین دارو برای رشد مو

قوی ترین مولتی ویتامین های مخصوص مو شامل: انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری بدن هستند که علاوه بر بهبود مشکلات مو به درمان اختلالات پوستی نیز کمک می کنند. از آنجایی که تعداد این مکمل ها بسیار زیاد است در ادامه شما را با برخی از قوی ترین داروهای مغذی برای رشد موها آشنا می کنیم.

بهترین مکمل مولتی ویتامین برای رشد مو مردان

مولتی ویتامین های مخصوص رشد مو با توجه به شرایط فیزیکی افراد فرموله می شوند. از آنجایی که فیزیک بدن زنان و مردان با یکدیگر متفاوت است، از این رو شرکت های دارویی بسیاری مکمل های ضد ریزش و تقویت کننده مو را بر اساس جنسیت افراد تولید و روانه بازار کرده اند. پرفروش ترین و بهترین مولتی ویتامین‌ برای رشد مو  عبارت اند از:

بهترین مولتی ویتامین برای رشد مو زنان

مکمل های مخصوص رشد مو زنان باید حاوی ویتامین های گروه B، ویتامین C، ویتامین A، ویتامین D، آهن، زینک، مس، سلنیوم و سایر مواد مغذی باشند. این محصولات بدون شک با برندهای متفاوتی در بازار دارویی به فروش می رسند و هر کدام از آنها ویژگی ها و خواص مربوط به خود را دارند. از بین این محصولات، مکمل های زیر شناخته شده تر هستند:

البته برخی از این مکمل ها به دلیل ترکیبات مغذی خود برای آقایان نیز قابل استفاده هستند. به همین دلیل قبل از خرید این محصولات باید از دوز ترکیبات موجود در آنها اطلاع کامل پیدا کنید.

خرید مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

بهترین شربت مولتی ویتامین برای رشد مو کودکان

کودکان نیز مانند بزرگسالان ممکن است به ریزش مو دچار شوند. برای تقویت مو کودکان مکمل های مولتی ویتامین به شکل شربت، پودر و قطره تولید شده اند که علاوه بر بهبود رشد مو به سلامت عمومی آنان نیز کمک می کنند. کودکان برای رشد و نمو خود به انواع ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارند. در صورت کمبود این مواد در بدن ابتلا به ریزش مو امری طبیعی است. به همین دلیل شرکت های دارویی با تولید انواع مولتی ویتامین های مخصوص کودکان به جلوگیری از مشکلات مو، پوست و ناخن آنان کمک بسیاری کرده اند. در ادامه بهترین مکمل های مخصوص رشد مو کودکان را عنوان می کنیم.

شربت زینک پلاس یوروویتال

بیشتر بدانید: بررسی نحوه مصرف و بهترین زمان مصرف زینک پلاس

با توجه به مطلب منتشر در سایت healthline مزایای کلی زینک به شرح زیر بیان شده است.

Zinc may reduce the duration of cold symptoms, support blood sugar management, improve severe and inflammatory acne, decrease heart disease risk, and slow the progression of macular degeneration

زینک علائم سرماخوردگی و خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد و مدیریت قند خون را حمایت می کند، آکنه های التهابی را بهبود می بخشد و پیشرفت دژنراسیون ماکولا را کند می کند.

در نتیجه…

در این مقاله سعی کردیم بهترین مولتی ویتامین برای رشد مو را از نظر برند، ترکیبات و کیفیت مورد بررسی قرار دهیم. همچنین شما را با بهترین برندهای تولید کننده مولتی ویتامین های مخصوص رشد مو مردان، زنان و کودکان بیشتر آشنا کنیم. در ترکیبات تمامی این مکمل ها از ویتامین های گروه B، ویتامین‌ C و زینک استفاده شده است. همچنین برخی از آنها حاوی سایر ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه مغذی برای رشد مجدد موها هستند. با بررسی دوز ترکیبات موجود در این محصولات به راحتی قادر به انتخاب بهترین مکمل تقویت کننده فولیکول های مو متناسب با نیاز  بدن خود خواهید بود.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم