با انواع قرص پرفکتیل آشنا شوید (پرفکتیل اورجینال – پرفکتیل پلاتینوم)

تاریخ ایجاد :

انواع قرص پرفکتیل برای حفظ سلامت و بهبود مشکلات پوست، مو و ناخن ها تولید می شوند. این قرص ها دارای ترکیبات بی‌ نظیری هستند که سلامت عمومی بدن را نیز ارتقا می‌ دهند و به جلوگیری از ایجاد مشکلاتی از قبیل: خشکی پوست، شکنندگی ناخن ها، ریزش مو و غیره کمک می کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع قرص های پرفکتیل بپردازیم.

قرص های پرفکتیل هر دو دارای ترکیبات مفیدی همچون انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند که بدن برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن به آنها نیاز دارد. با این حال ترکیبات گیاهی متنوع تری در تولید قرص پرفکتیل پلاتینوم به کار رفته است که خواص آن را تقویت می کند. در هر بسته از مکمل پرفکتیل اورجینال 30 عدد قرص وجود دارد که برای مصرف یک ماه کفایت می‌ کند، در حالی که در بسته بندی مکمل پرفکتیل پلاتینیوم 60 عدد قرص موجود است که برای مصرف یک ماه توصیه می شود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

بررسی انواع قرص پرفکتیل

قبل از خرید و تصمیم گیری در مورد استفاده از هر نوع قرص پرفکتیل با پزشک خود مشورت کنید. پزشک براساس وضعیت سلامتی، تاریخچه پزشکی و نیازهای بدن شما، بهترین و ایمن ترین نوع قرص پرفکتیل را برای شما تجویز می کند. در ادامه به بررسی دو نوع قرص پرفکتیل می پردازیم.

قرص پرفکتیل اورجینال (Perfectil Original)

محافظت از پوست، مو و ناخن ها سبب می شود که زیباتر و جوان تر از قبل دیده شوید. از آنجایی که عوامل متعددی در پیری زودرس پوست، ریزش مو و شکنندگی ناخن ها موثر هستند، قرص ها و مکمل های مخصوص پوست، مو و ناخن طراحی و روانه بازار شده اند. یکی از بهترین مکمل های مخصوص پوست و مو، پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس نام دارد.

این محصول تحت لیسانس شرکت انگلیسی ویتابیوتیکس تولید شده است و تمامی ریز مغذی های مورد نیاز پوست، مو و ناخن را به آن می رساند. این محصول جزو انواع قرص پرفکتیل به شمار می رود که با تقویت پوست، مو و ناخن ها، مانع از رسیدن آسیب به آنها می شود. اثر بخشی این قرص به حدی است که روند پیری زودرس پوست را کاهش می‌ دهد و همچنین چروک های روی آن را از بین می برد.

با مصرف روزانه قرص پرفکتیل اورجینال شاهد کاهش خشکی و شکنندگی ناخن و ریزش موهای خود نیز خواهید بود. قرص پرفکتیل اورجینال دارای فرمولاسیون آهسته رهش است که ترکیبات آن به سرعت جذب بدن می شوند و به حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن کمک می کنند. قرص مورد نظر به دلیل عدم برخورداری از ترکیبات حیوانی، مناسب عموم به خصوص گیاه خواران است. در هر بسته از این مکمل 30 عدد قرص وجود دارد که برای مصرف یک ماه کفایت می‌ کند.

قرص پرفکتیل پلاتینوم (Perfectil Platinum)

پرفکتیل پلاتینوم یکی دیگر از انواع قرص پرفکتیل محسوب می شود که جز مکمل های تغذیه ای مقوی برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن ها است. این محصول نیز تحت لیسانس شرکت ویتابیوتیکس انگلستان قرار دارد و علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی، حاوی عصاره های گیاهی، آمینو اسید و کوآنزیم Q10 نیز است. با مصرف روزانه این محصول تمامی ریزمغذی های مورد نیاز بدن تامین می‌ شوند. 

در بسته بندی این مکمل 60 عدد قرص موجود است که برای مصرف یک ماه توصیه می شود. در ترکیبات قرص پرفکتیل پلاتینوم از ماده مصنوعی، گلوتن، لاکتوز، ژلاتین، مخمر، نمک، نگهدارنده های مصنوعی و هیچ نگهدارنده مضری استفاده نشده است. این قرص آنتی اکسیدانی بسیار قوی به شمار می رود که در بهبود مشکلات پوست، مو و ناخن تاثیرات فوق العاده ای دارد. 

موارد مصرف انواع قرص‌ پرفکتیل (اورجینال و پلاتینوم)

این قرص ها هر دو دارای ترکیبات مفیدی همچون انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند که بدن برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن به آنها نیاز دارد. البته ترکیبات گیاهی متنوع تری در تولید قرص پرفکتیل پلاتینوم به کار رفته است که خواص آن را تقویت می کند. در حالت کلی این قرص ها برای موارد زیر مصرف می شوند.

حفظ سلامت پوست

بدون شک مواد معدنی و ویتامین‌ ها بیشترین تاثیر را در حفظ سلامت پوست و بهبود مشکلات آن دارند. در ترکیبات هر دوی این محصولات از انواع ویتامین های گروه B، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D، آهن، منیزیم، زینک، عصاره دانه انگور و سایر ترکیبات دیگر استفاده شده است. این مواد به جلوگیری از پیری و چروک شدن پوست کمک می کنند و موجب جلوگیری از تاثیرات مخرب افزایش سن، آلودگی های محیطی، نور خورشید و رادیکال های آزاد روی پوست می شوند. همچنین ترکیبات و عصاره های گیاهی موجود در پرفکتیل پلاتینوم دارای خواص بازسازی سلول های آسیب دیده پوست نیز هستند.

تغذیه رسانی کل بدن از طریق مصرف انواع قرص پرفکتیل

این قرص ها شامل ریزمغذی های ضروری هستند که با تقویت سیستم ایمنی مانع از رسیدن آسیب به اعضای بدن می شوند. قرص های پرفکتیل از طریق گردش خون مواد مغذی را به اندام های بدن می رسانند و علاوه بر حفظ سلامت پوست، مو و ناخن موجب بهبود سلامت سایر اعضای بدن نیز می شوند. 

ساخت کلاژن و الاستین

ترکیبات موجود در این مکمل ها مانند ویتامین C، کلاژن بایومارین و سایر ترکیبات دیگر در تولید کلاژن و الاستین نقش مهمی دارند. کلاژن و الاستین جز مهمترین پروتئین های ساختاری پوست به شمار می روند که در اثر افزایش سن، تابش نور خورشید و سایر عوامل محیطی، میزان تولید آنها در پوست کاهش پیدا می کند. 

از آنجایی که این پروتئین ها در حفظ خاصیت الاستیسیته و ارتجاعی پوست نقش مهمی دارند، مصرف انواع قرص پرفکتیل برای تحریک تولید آنها ضروری است. قرص های پرفکتیل مانع از پیری زودرس پوست می شوند و نرمی، استحکام و زیبایی پوست را افزایش می دهند. الاستین در تقویت ریشه مو و ناخن ها نیز بسیار مفید است و از این اعضای مهم بدن در برابر آسیب های محیطی محافظت می‌ کند. 

بهبود سلامت ناخن ها

در ترکیبات مکمل‌ های پرفکتیل از سلنیوم، آهن، زینک و بیوتین استفاده شده است که از خشکی و شکستگی ناخن‌ ها جلوگیری می کنند. این محصولات انعطاف پذیری و استحکام ناخن ها را افزایش می دهند و میزان آسیب پذیری آنان را کاهش می دهند. بیوتین موجود در این قرص ها نیز مانع از شکنندگی ناخن ها و نازک شدن آنها می شود. آهن نیز در جلوگیری از تغییر رنگ ناخن ها موثر است. وجود سلنیوم در قرص های پرفکتیل نیز به جلوگیری از ایجاد لکه‌های سفید روی ناخن کمک می‌ کند.

جلوگیری از ایجاد مشکلات مو

در ترکیبات انواع قرص پرفکتیل از آهن، سلنیوم، زینک و ویتامین هایی همچون: بیوتین، فولیک اسید، ویتامین C، عصاره های گیاهی و غیره استفاده شده است که همگی آنها برای رفع مشکلات مو به خصوص ریزش مو بسیار مفید هستند. بیوتین (ویتامین B7) جز ضروری ترین  ویتامین های تقویت کننده فولیکول های مو است که موجب تحریک تولید کراتین در بدن می شود.

این پروتئین با تقویت رشد فولیکول‌ ها، رشد مو را سرعت می بخشد و به پر‌پشت‌ شدن موها نیز کمک می کند. در این صورت از ریزش موها نیز جلوگیری به عمل می آید. زینک نیز ماده معدنی مفیدی به شمار می رود که در حفظ تعادل هورمون های بدن موثر است و بدین طریق مانع از ریزش مو و ایجاد شوره روی سر می شود. مس موجود در مکمل های پرفکتیل نیز در جلوگیری از سفیدی مو تاثیر فوق العاده ای دارد.

بیشتر بدانید: آیا قرص پرفکتیل چاق کننده است؟

ترکیبات موجود در قرص پرفکتیل اورجینال و پلاتینوم

هر کدام از قرص های پرفکتیل دارای ترکیبات منحصر به فردی هستند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

ترکیبات قرص پرفکتیل اورجینال

در ترکیبات قرص پرفکتیل اورجینال، بیش از 20 ریزمغذی مورد نیاز پوست، مو و ناخن استفاده شده است که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شوند:

  • ویتامین D
  • ویتامین E
  • ویتامین C
  • ویتامین های گروه B شامل: تیامین (ویتامین B1)، ریبوفلاوین (ویتامین B2)، نیاسین (ویتامین B3)، ویتامین B6، فولیک اسید، ویتامین B12، بیوتین، پانتوتنیک اسید
  • مواد معدنی همچون: منیزیم، آهن، زینک، مس، منگنز، سلنیوم، کروم، ید
  • ال-سیستئین
  • کاروتنوئیدهای ترکیبی طبیعی
  • عصاره هسته انگور

ترکیبات استفاده شده در قرص پرفکتیل پلاتینوم

این نوع از انواع قرص پرفکتیل حاوی ترکیبات مفیدی است که موجب حفظ سلامت پوست، مو و ناخن می شوند. این ترکیبات عبارت اند از:

  • کلاژن بایومارین
  • عصاره دانه انگور
  • عصاره پوست درخت کاج
  • چای سبز
  • عصاره گوجه فرنگی
  • کوآنزیم Q10
  • آلفا لیپوئیک اسید
  • ویتامین C
  • ویتامین E
  • ویتامین D
  • انواع ویتامین‌ های گروه B
  • مواد معدنی مانند: آهن، زینک، منیزیم و غیره 
  • ال- سیستئین 

کلاژن بایومارین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که به تحریک ساخت کلاژن کمک می کنند. همچنین از طریق این ماده سلول های آسیب دیده پوست و مو نیز بازسازی می شوند. روغن دانه انگور سیاه موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و همراه با عصاره پوست درخت کاج، در کلاژن سازی و تولید الاستین پوست مفید است. 

کوآنزیم کیوتن یا Q10 نیز یکی از مفیدترین ترکیبات جوانساز است که در سنتز کلاژن و الاستین نقش مهمی دارد. این ماده به استحکام و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌ کند و روند پیری زودرس پوست را کاهش می دهد. سایر ویتامین ها و ترکیبات موجود در قرص پرفکتیل موجب بازسازی سلول های پوستی و آب رسانی به آنها می شوند. همچنین نرمی، شفافیت پوست، درخشندگی مو و استحکام ناخن ها را نیز بهبود می بخشند.

بیشتر بدانید: عوارض قرص پرفکتیل، موارد منع مصرف و تداخل دارویی قرص پرفکتیل چیست؟

نحوه مصرف انواع قرص پرفکتیل

نحوه مصرف پرفکتیل پلاتینیوم و اورجینال از طرف شرکت سازنده روی بسته بندی آنها درج شده است. در ادامه توضیح کلی راجع به نحوه مصرف این دو نوع قرص پرفکتیل می دهیم.

نحوه استفاده از قرص پرفکتیل اورجینال 

مصرف روزانه یک عدد از این قرص همراه با غذا یا بعد از آن توصیه می شود. برای جلوگیری از عوارض احتمالی این مکمل بهتر است آن را با معده خالی و به همراه نوشیدنی های کافئین دار مصرف نکنید.

شیوه مصرف قرص پرفکتیل پلاتینوم

طبق توصیه شرکت تولید کننده قرص پرفکتیل پلاتینوم، شما باید روزی 2 عدد از این محصول را همراه با وعده غذایی اصلی و با یک لیوان آب مصرف کنید. از جویدن و مصرف این مکمل همراه با معده خالی نیز پرهیز شود. اگر مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم را به مدت 3 ماه ادامه دهید، بدون شک خواص شگفت انگیز آن را روی سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن خود مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بدانید: قرص پرفکتیل برای سفیدی پوست کاربرد دارد؟

نتیجه…

در این مقاله سعی کردیم به بررسی انواع قرص پرفکتیل (اورجینال و پلاتینیوم) بپردازیم و اطلاعات مفیدی در مورد ترکیبات، نحوه مصرف و خواص آنها روی سلامت پوست، مو و ناخن ها ارائه دهیم. قبل از انتخاب هر کدام از این مکمل ها با پزشک خود مشورت کنید که با توجه به راهنمایی های او قادر به انتخاب بهترین محصول باشید. هر دوی این محصولات به طور تخصصی برای پوست، مو و ناخن ها فرموله شده اند و در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از کمبود ریزمغذی ها قابل مصرف هستند. 

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم