آیا پودر کلاژن برای چاقی صورت مفید است؟

تاریخ ایجاد :

آیا پودر کلاژن باعث چاقی صورت می شود؟ بهترین قرص کلاژن برای چاقی صورت کدام است؟ بدون شک فرم صورت و پوست آن تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی چهره و جذابیت افراد می گذارد. مصرف پودر کلاژن برای چاقی صورت یکی از روش های بسیار کم دردسر و مقرون به صرفه به شمار می‌ رود که بسیاری از افراد را به خود علاقه مند کرده است‌‌. پر بودن صورت مانع از افتادگی و چروک های پوستی می شود و سن افراد را نیز کمتر نشان می‌ دهند. همچنین طراوت و شادابی چهره را نیز دو چندان می کند.

بهترین پودر/قرص کلاژن برای چاقی صورت:

حال سوال اینجا است که مکمل های کلاژن تا چه اندازه در چاقی صورت نقش دارند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

پودر کلاژن برای چاقی صورت چه تاثیری دارد؟

پودر کلاژن برای چاقی صورت چه تاثیری دارد؟

آیا قرص کلاژن گلد برای چاقی صورت تأثیر دارد؟ جهت بررسی پودر کلاژن گلد برای چاقی صورت می توان گفت کلاژن پروتئین بسیار ضروری و فراوان‌ بدن است که به صورت طبیعی در پوست، مو، ناخن ها، بافت های همبند، استخوان ها، عضلات، تاندون ها و رباط ها تولید می شود. این پروتئین خود از آمینو اسیدهای بسیار ضروری تشکیل شده است که وظیفه حفظ سلول ها در کنار یکدیگر را بر عهده دارند. از این رو کلاژن برای سلامت بدن به خصوص پوست دارای اهمیت بسیاری است. به دلیل کاهش توانایی بدن در تولید کلاژن طبیعی در سنین بالا، چین و چروک و افتادگی پوست افزایش پیدا می کند. البته دلایل دیگری نیز موجب کاهش این ماده در بدن می‌ شوند که کشیدن سیگار، نور مضر خورشید و آلودگی های محیطی نیز جز مهمترین آنها بعد از افزایش سن هستند. 

خرید انواع مکمل های کلاژن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

از آنجایی که بیشترین کلاژن‌ بدن یعنی حدود 70 درصد آن در پوست تولید می‌ شود، بدون شک این ماده در زیبایی پوست تاثیر فراوانی دارد. به همین دلیل پودر کلاژن برای چاقی صورت گزینه مناسبی است، زیرا با تولید کلاژن در پوست، چروک ها و تورفتگی های پوست از بین می‌ رود و سلامت آن نیز افزایش پیدا می کند. پودر کلاژن یکی از محصولات پرطرفدار در بین مکمل های تغذیه ای است که به مکمل جوانساز پوست نیز شناخته می شود. مصرف این مکمل همراه با یک رژیم غذایی مناسب بهترین گزینه برای افزایش سلامتی پوست و پر نشان دادن صورت است. این مکمل آمینو اسیدها و مواد مغذی مورد نیاز بدن به خصوص پوست را تامین می کند و به رفع کمبود کلاژن و سایر مواد تولید کننده آن می پردازد. یکی از دلایل عدم پر بودن صورت، افتادگی پوست و خشکی آن، کاهش آب میان بافتی و چربی زیر پوست است. از آنجایی که کلاژن در لایه های میانی پوست تولید می شود، با مصرف این محصول آبرسانی به لایه های داخلی پوست به راحتی اتفاق می افتد و انعطاف پذیری پوست نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین این محصول به طور غیر مستقیم ممکن است سبب چاقی یا پر نشان دادن صورت شود.

چاقی صورت توسط مکمل کلاژن چگونه ممکن است؟

بر اساس تحقیقات گسترده دانشمندان در این زمینه، نقش پودر کلاژن برای چاقی صورت هنوز به طور دقیق اثبات نشده است. طی یک مطالعه در سال 2015 مکمل های کلاژن با افزایش تراکم کلاژن پوست موجب رطوبت رسانی و ترمیم بافت های آسیب دیده پوست شدند. این محصولات علائم پیری پوست را از بین بردند و با افزایش خاصیت ارتجاعی آن به بهبود سلامت پوست کمک بسیاری کردند.  طی مطالعه دیگری در زمینه مکمل های کلاژن افرادی که این محصولات را در مدت زمان 8 هفته استفاده کرده بودند، خاصیت ارتجاعی پوست آنها افزایش چشمگیری داشت. بنابراین دانشمندان نتیجه گرفتند که این مکمل ها رطوبت پوست را تامین می‌ کنند و با افزایش تراکم کلاژن، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهند. این ویژگی لیفت کنندگی کلاژن ممکن است زیبایی صورت را چندین برابر کند و موجب چاق دیده شدن آن شود. برای استعلام قیمت پودر کلاژن برای چاقی صورت به صفحه مربوطه هر محصول مراجعه نمایید:

آیا مکمل کلاژن موجب چاقی صورت می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بافت صورت نیز مانند بسیاری از نواحی دیگر بدن برای چاق شدن به چربی نیاز دارد. البته آب میان بافتی پوست نیز تاثیر بسیاری در چاقی صورت و پر نشان دادن آن می گذارد. از آنجایی که پودر یا مکمل کلاژن دارای کالری اضافی نیست و هر 15 گرم آن حدود 19.5 کیلو کالری به بدن می رساند، در نتیجه با مصرف این محصول چربی در بافت زیر پوست ذخیره نمی شود. از طرف دیگر تاثیر پودر کلاژن برای چاقی صورت ممکن است به دلیل افزایش آبرسانی به پوست تحت بررسی قرار گیرد. از آنجایی که یکی از وظایف کلاژن آبرسانی به پوست و تامین رطوبت مورد نیاز آن است، این مکمل نقش مهمی در جلوگیری از افتادگی پوست و لاغری صورت دارد. همچنین این ماده چروک ها و افتادگی پوستی را درمان می کند و مصرف روزانه آن موجب تامین پروتئین کلاژن و در نتیجه زیبایی صورت و شادابی آن می شود. البته این مکمل ها تنها روند پیری زودرس پوست را کاهش می دهند یا چین و چروک های سطحی را از بین می برند. بنابراین نباید از این محصولات انتظار معجزه داشت و چاقی صورت نیز با مصرف مواد غذایی مفید و پرکالری سریع تر اتفاق خواهد افتاد.

بهترین زمان پودر کلاژن برای چاقی صورت چه موقع است؟

تأثیر پودر کلاژینو برای چاقی صورت چیست؟ پروتئین کلاژن جز واحدهای سازنده مهم در بدن است که موجب اتصال مفاصل، غضروف ها، رباط ها، سلول های پوست و استخوان ها به یکدیگر می شود. این ماده در سوخت و ساز بدن نیز تاثیر فراوانی دارد. به همین دلیل مکمل های حاوی کلاژن برای سلامت بدن به خصوص پوست اهمیت فراوانی دارند. یکی از سوالاتی که در خصوص فواید این مکمل مطرح می‌ شود، بهترین زمان مصرف آن برای چاقی صورت است. باید بگوییم که چاقی با افزایش کالری بدن و مصرف غذاها ارتباط مستقیمی دارد. در واقع هر زمانی که کالری دریافتی بدن بیش از حدی باشد که فعالیت های روزانه قادر به سوزاندن آن در بدن نباشند، چاقی ایجاد می‌ شود. در این صورت چربی اضافی در بدن ذخیره می شود و موجب چاقی خواهد شد. در این زمان تمامی اعضای بدن به طور مساوی دچار چاقی می شوند. به همین دلیل نمی توان گفت که چاقی تنها در صورت یا عضو به خصوصی در بدن به وجود می آید. سبک زندگی نادرست نیز مهمترین دلیل برای ذخیره چربی اضافی در بدن است.  بدون شک پودر کلاژن برای چاقی صورت تهیه نمی شوند و هدف از تولید آن تامین کلاژن مورد نیاز بدن برای بهبود سلامت و جلوگیری از ایجاد مشکلاتی نظیر: پیری زودرس پوست، ریزش مو، کاهش ابتلا به آرتروز و غیره است. بنابراین بهترین زمان مصرف برای این مکمل در نظر گرفته نمی شود و افراد در هر زمان از روز قادر به مصرف آن هستند. البته برخی از افراد ممکن است برای افزایش شادابی و نشاط بدن خود آن را در اول صبح و با نوشیدنی مورد علاقه خود میل کنند. برخی دیگر نیز برای بهبود خواب آن را قبل از خواب مصرف می کنند. بنابراین در ابتدا باید هدف افراد از مصرف این مکمل مشخص شود.

چه ارتباطی بین قرص کلاژن و چاقی صورت وجود دارد؟

پودر یا قرص کلاژن در افزایش وزن تاثیری ندارد، اما با بهبود متابولیسم بدن، سلامت آن را افزایش می دهد. این مکمل ممکن است به دلیل ترکیبات موجود در خود موجب سیری افراد در مدت زمانی طولانی شود. البته این مطالعه روی برخی از افراد دیابتی دارای اضافه وزن انجام گرفته که در ترشح هورمون سیری و کاهش اشتهای آنان تاثیرگذار بوده است. به همین دلیل پودر کلاژن برای چاقی صورت و افزایش وزن و چاقی تاثیری ندارد و برعکس موجب کاهش وزن نیز می شوند. در ترکیبات این محصولات از هیچگونه ماده چاق کننده استفاده نشده است. به همین دلیل آنها تاثیری روی افزایش کلسترول و کالری بدن ندارند. البته برخی از افراد ادعا می کنند که این مکمل ها در پر شدن صورت آنان تاثیرگذار است. پر شدن صورت با مصرف مکمل کلاژن ممکن است به دلیل خواص ضد پیری و آبرسانی این مکمل ها باشد، زیرا با رفع افتادگی و چروک ها، پوست صورت نرم تر، جوان تر و پرتر نشان داده می شود. 

بهترین برندهای ایرانی قرص و پودر کلاژن برای چاقی صورت کدام اند؟

این قرص ها بدون شک در دو نوع ایرانی و خارجی و توسط کارخانه و برندهای متفاوت تولید می شوند. قرص های ایرانی بهترین نوع از مکمل های کلاژن به شمار می روند که علاوه بر دسترسی راحت از قیمت مقرون به صرفه تری نیز برخوردار هستند. در ادامه برخی از برندهای بسیار مطرح قرص های کلاژن ایرانی را نام می بریم.

خرید و قیمت بهترین پودر کلاژن برای چاقی صورت

به عنوان سخن پایانی باید بگوییم که پودر کلاژن برای چاقی صورت استفاده نمی‌ شود. این مکمل با افزایش کلاژن سازی پوست و از بین رفتن چین و چروک های آن، سبب لیفت پوست و پر نشان دادن آن خواهد شد. به همین دلیل برخی از افراد با مصرف این مکمل تصور می کنند که پودر کلاژن برای چاقی صورت موثر است. این پودرها حاوی هیچگونه کالری و مواد اضافی برای افزایش وزن نیستند و علاوه بر آن با افزایش سوخت و ساز بدن در لاغری افراد نیز تاثیر می گذارد. بنابراین اگر به دنبال چاق کردن صورت خود هستید، روش های دیگر را برای این کار امتحان کنید. 

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم