پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای تقویت سیستم ایمنی بهتر است؟

تاریخ ایجاد :

مصرف پاورفیت برای تقویت سیستم ایمنی بدن مؤثرتر است یا قرص ایمیونس؟ تفاوت این دو مکمل در چیست؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با بررسی و مقایسه پاورفیت و قرص ایمیونس، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • پاورفیت و‌ ایمیونس هر دو برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش سلامت بدن تولید می شوند.
  • قرص هیرویت دارای عصاره قارچ شیتاکه می باشد که برای تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت آن ماده ای مفید و پرخاصیت است.
  • قرص پاورفیت محدودیت سنی ندارد و برخلاف ایمیونس برای کودکان بالای یک سال نیز قابل استفاده است.
  • ایمیونس به افزایش مقاومت بدن و تقویت سیستم ایمنی آن کمک می کنند و مانع از ابتلای افراد به بیماری های ویروسی، عفونی و باکتریایی می‌ شوند.
  • پاورفیت می تواند به عنوان مکمل تقویت کننده برای سیستم ایمنی کودکان استفاده شود.
  • قرص ایمیونس از جمله قرص های دارای ریز مغذی های مفید است که خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارد.
  • قرص پاورفیت برای درمان زگیل تناسلی نیز به کار می‌ رود.
  • پاورفیت موجب کاهش کلسترول خون می‌ شود و بدین طریق برای رفع مشکلات ناشی از آن گزینه ای مناسب به شمار می رود.
  • ایمیونس از سلول های بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و مانع از رسیدن آسیب به آنها و استرس اکسیداتیو ناشی از فعالیت این رادیکال ها می شود.

بدن برای بهبود عملکرد خود به مواد مغذی نیاز دارد. در بسیاری از مواقع سیستم ایمنی ضعیف و ابتلای افراد به بیماری های متفاوت نتیجه کمبود ریزمغذی ها در بدن است. از این رو مصرف مکمل های تقویت کننده همراه با رژیم غذایی سالم به این دسته از افراد توصیه می شود.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک در تقویت سیستم ایمنی بدن موثرتر است؟ بدون شک این دو قرص را باید جزو مکمل های پرفروش و بسیار کاربردی در ارتقای سطح سلامت بدن دانست، اما بسیاری از متقاضیان این قرص ها در انتخاب آنها دچار تردید هستند و نمی دانند کدامیک برای بدن آنان مفیدتر است.

برای دانستن این سوال باید ترکیبات، خواص و سایر ویژگی های این قرص ها به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد. سپس با مقایسه این موارد، انتخاب برای افراد راحت تر می شود و بهترین قرص را با توجه به شرایط جسمی و کمبود ریز مغذی های بدن خود انتخاب می کنند. این مطلب در راستای کمک به شما در این زمینه جمع آوری شده است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

پاورفیت یا قرص ایمیونس؟

کدام‌ قرص برای سلامتی مفید است؟ پاورفیت یا قرص ایمیونس؟

ریز مغذی ها شامل ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، پروتئین و غیره می شوند که برای بهبود عملکرد ارگان های بدن و افزایش سیستم ایمنی آن بسیار مفید هستند. این مواد از طریق مصرف غذاهای متنوع و سالم در بدن تامین می شوند، اما در صورتی که افراد از رژیم غذایی مناسبی برخوردار نباشد، برخی از ریز مغذی های مهم مانند ویتامین ها و مواد معدنی در بدن کاهش پیدا می کنند. در این صورت سیستم ایمنی بدن آنان ضعیف می‌ شود و سریع تر به انواع بیماری ها مبتلا می شوند.

برای حل این مشکلات و پیشگیری از ایجاد آنها، سریع ترین و بهترین راه حل مصرف مکمل های تقویت کننده بدن است. این نوع از محصولات در ترکیبات خود دارای درصد مشخصی از مهمترین ریز مغذی های مورد نیاز بدن هستند که به سالم ماندن آن کمک می کنند. پاورفیت یا قرص ایمیونس دو مکمل بسیار حرفه ای و باکیفیت هستند که به ارتقای سیستم ایمنی بدن در برابر عوامل خارجی بیماری زا کمک می کنند. این قرص ها در گروه مکمل های تغذیه ای قرار دارند و افزایش دهنده انرژی بدن به شمار می روند. با این حال بسیاری از افراد در انتخاب این دو مکمل دچار تردید هستند.

باید بگوییم که مصرف این محصولات بهتر است با تجویز پزشک صورت گیرد، زیرا در صورتی که بدن به ریز مغذی های موجود در این مکمل ها نیاز نداشته باشد، احتمال ایجاد عوارضی همچون: سردرد، مسمومیت، درد معده و غیره وجود دارد. پزشک با توجه به کمبودهای بدن هر فرد و نیاز آن یکی از دو مکمل مورد نظر را تجویز می کند. به همین دلیل انتخاب این دو قرص باید با توجه به وضعیت سلامتی افراد، سن، جنسیت، میزان کمبود زیر مغذی ها و سوابق بیماری افراد صورت گیرد.

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خرید هیرویت

کدام‌ قرص برای سلامتی مفید است؟ پاورفیت یا قرص ایمیونس؟

قرص ایمیونس چه ویژگی‌ هایی دارد؟

این قرص برای پیشگیری از ابتلا به بیماری ها خواص بسیاری دارد، زیرا ترکیبات موجود در آن بدن را تقویت می کنند و سیستم ایمنی آن را ارتقا می دهند. در این صورت احتمال ابتلا به بیماری ها کاهش پیدا می کند. تغذیه سالم در کنار مصرف این مکمل، بهترین راه برای افزایش سطح سلامت بدن به شمار می رود. امروزه مکمل های متعددی برای تقویت سیستم ایمنی تولید شده اند که قرص ایمیونس تنها یکی از آنها به شمار می رود.

بیشتر بدانید: بهترین دارو و قرص برای زگیل تناسلی چیست؟ [درمان HPV]

برخی از افراد در انتخاب پاورفیت یا قرص ایمیونس دچار تردید هستند، زیرا این دو قرص محبوبیت بالایی در بین مکمل های تغذیه ای دارند و این امر انتخاب را برای آنان دشوار می‌ کند. قرص ایمیونس از جمله قرص های دارای ریز مغذی های مفید است که خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارد. این خاصیت قرص مورد نظر از سلول های بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و مانع از رسیدن آسیب به آنها و استرس اکسیداتیو ناشی از فعالیت این رادیکال ها می شود. در ترکیبات این قرص مواد مغذی وجود دارند که به افزایش مقاومت بدن و تقویت سیستم ایمنی آن کمک می کنند و مانع از ابتلای افراد به بیماری های ویروسی، عفونی و باکتریایی می‌ شوند.

همچنین در محتویات این مکمل از هیچگونه ماده نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، گلوتن، نمک و لاکتوز استفاده نشده است و این ویژگی قرص مورد نظر آن را نسبت به سایر مکمل های دارای ترکیبات شیمیایی محبوب تر کرده است. مصرف روزانه یک عدد از این قرص همراه با وعده غذایی و به مدت مشخص تاثیرات شگفت انگیز آن روی سلامت بدن و سیستم ایمنی آن را به خوبی نشان می دهد. با این حال برای رسیدن به پاسخ این سوال که پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای بدن مفیدتر است؟ باید ویژگی‌ های قرص پاورفیت را نیز تحت بررسی قرار دهیم.

بیشتر بدانید: معرفی 5 بمب تقویت سیستم ایمنی بدن

خرید قرص ایمیونس ویتابیوتیکس

قرص ایمیونس چه ویژگی‌ هایی دارد؟

چه ترکیباتی در قرص ایمیونس به کار رفته است؟

این قرص به دلیل محتویات منحصر به فرد و مفید خود، در گروه مکمل های تغذیه ای و تقویت کننده بدن قرار می‌ گیرد و بدین طریق به افزایش سطح سلامت آن کمک می کند. مهمترین ترکیبات این قرص شامل: ویتامین‌ ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، آنتی اکسیدان های مهم مانند: بیوفلاوونوئیدها و بتاکاروتن می شوند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

بیشتر بدانید: بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی

نقش ویتامین‌ ها در افزایش خواص قرص ایمیونس

ویتامین ها از جمله ترکیباتی هستند که به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها کمک می کنند. در محتویات این قرص از ویتامین های محلول در آب مانند: B کمپلکس، ویتامین C، همچنین ویتامین های محلول در چربی مانند: ویتامین های A ،K ،E و D استفاده شده است. در ادامه مزایای هر کدام از این ویتامین ها در قرص ایمیونس را عنوان کنیم که در انتخاب پاورفیت یا قرص ایمیونس تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

ویتامین های گروه B

این گروه از ویتامین ها برای بدن ضروری هستند و قسمت عمده ای از محتویات این قرص را تشکیل می دهند. ویتامین های گروه B به صورت محلول در آب هستند و به همین دلیل در بدن ذخیره نمی شوند. از این رو مصرف روزانه این مکمل به تامین آنها در بدن کمک می کند. این ویتامین ها در افزایش انرژی و سوخت و ساز سلول های بدن، تولید گلبول های قرمز خون، پیشگیری از ابتلا به کم خونی، افزایش سلامت بدن، بهبود عملکرد مغز، حفاظت از سلول های بدن و در بیان کلی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی بسیار مفید هستند. از این رو با مصرف قرص ایمیونس سلامت بدن حفظ می شود.

ویتامین A

این ویتامین دارای خواص ضد التهابی است و از جمله ریز مغذی های مفید برای افزایش سیستم بینایی به شمار می رود. ویتامین ‌A سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌ کند و موجب رشد سلول های مخاطی بدن می شود. این ماده در کاهش ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا نیز تاثیرگذار است و به تقویت سیستم ایمنی بدن می پردازد.

ویتامین C

بدون شک نقش ویتامین C در ارتقای سیستم ایمنی و سلامت بدن را نباید نادیده گرفت. این ماده در ترکیبات قرص پاورفیت یا قرص ایمیونس مشترک است. به همین دلیل هر دوی این مکمل ها برای تقویت بدن کاربرد دارند. ویتامین‌ C دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از بدن در برابر رادیکال های آزاد و اکسیداتیو ناشی از آن محافظت می کند. ویتامین C محلول در آب است و از طریق مصرف روزانه این قرص به راحتی در بدن تامین می شود.

ویتامین E

این ویتامین نیز آنتی اکسیدانی قوی است که وظیفه محافظت از سلول های بدن در برابر رادیکال های آزاد و سایر عوامل خارجی را بر عهده دارد. ویتامین‌ E از بروز عفونت در بدن جلوگیری می کند و مانع از ابتلا و پیشرفت بیماری های خطرناک همچون: سرطان و بیماری های خود ایمنی می‌ شود.

ویتامین‌ K

ویتامین K از جمله ترکیبات موجود در قرص ایمیونس است که در انعقاد خون و سلامت استخوان ها نقش مهمی دارد. همچنین این ویتامین‌ موجب افزایش عملکرد سیستم ایمنی نیز می شود.

ویتامین D

برای انتخاب بهتر بین پاورفیت یا قرص ایمیونس، باید به نقش این ویتامین در بدن توجه کرد، زیرا در ترکیبات قرص ایمیونس از این ویتامین استفاده شده است. این ماده برای جذب کلسیم و تقویت استخوان ها مفید است و خواص ضد التهابی دارد‌. همچنین با تقویت سد دفاعی بدن از رسیدن آسیب به سلول ها پیشگیری می کند.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس

تاثیر مواد معدنی در افزایش فواید قرص ایمیونس

این مکمل دارای مینرال هایی همچون: مس، آهن، منیزیم، سلنیوم، کروم، زینک، ید و منگنز است که عملکرد بدن را بهبود می بخشند. ماده معدنی زینک برای افزایش سیستم ایمنی بدن و سوخت و ساز آن بسیار ضروری است و به دلیل خواص ضد التهابی خود به ترمیم زخم ها کمک می کند. آهن نیز موجب افزایش سلول های سیستم ایمنی بدن و فعال سازی آنها می شود و مهمترین ماده در جلوگیری از ابتلا به کم خونی است. سایر مواد معدنی نیز در سلامت بدن نقش مهمی بر عهده دارند.

اسید آمینه های موجود در قرص ایمیونس

در ترکیبات این قرص اسیدهای آمینه ال-سیستئین و ال-کارنیتین به کار می روند که به تولید انرژی در بدن و بهبود عملکرد قلب و مغز کمک می کنند.

بیوفلاونوئیدها

این مواد نیز جزو آنتی اکسیدان های بسیار مهم به شمار می روند که در ترکیبات این قرص به کار رفته اند. بیوفلاونوئیدها مانع از ایجاد بیماری های خود ایمنی می شوند و عامل مهمی در از بین بردن عفونت ها هستند.

چه ترکیباتی در قرص ایمیونس به کار رفته است؟

خواص قرص پاورفیت چیست؟

همانطور که گفته شد، برای اینکه انتخاب بهتری بین پاورفیت یا قرص ایمیونس داشته باشید، باید ویژگی‌ های آنها را به صورت جداگانه بررسی کنید. در ترکیبات قرص پاورفیت از عصاره قارچ شیتاکه استفاده می شود. این قارچ برای تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت آن ماده ای مفید و پرخاصیت است، زیرا در ترکیبات قارچ شیتاکه مقدار فراوانی مواد معدنی، ویتامین های گروه B، ویتامین D، آمینو اسیدهای ضروری مورد نیاز بدن و بتاگلوکان وجود دارد.

همچنین 8 نوع قند مفید در ترکیبات این قارچ برای تقویت سیستم ایمنی و تولید سلول های آن بسیار مفید است. بتاگلوکان های موجود در این قارچ به تعدیل سیستم ایمنی و حفاظت از سلول های بدن در برابر سلول های سرطانی کمک می کنند. این قرص برای درمان زگیل تناسلی نیز بسیار مفید است و علاوه بر آن موجب افزایش انرژی بدن و قدرت جسمی آن می شود.

این قارچ به دلیل ترکیبات ضد سرطانی خود همچون ماکروفاژها، همراه با شیمی درمانی برای مبتلایان به سرطان تجویز می شود. پاورفیت در رفع آفت های دهان و تبخال نیز کارایی بالایی دارد و خطر ابتلا به بیماری های عفونی، میکروبی، باکتریایی و ویروسی را در بدن کاهش می دهد.

از دیگر فواید این قرص باید به خواص آن در پیشگیری از پوکی استخوان و پوسیدگی دندان ها اشاره کرد. خواص آنتی اکسیدانی مواد معدنی موجود در این قارچ همراه با تولید سیتوکین ها، موجب افزایش ایمنی بدن در برابر اثر مخرب رادیکال های آزاد می شود. همچنین قرص مورد نظر کلسترول خون را کنترل می کند و از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری به عمل می آورد.

خرید اینترنتی قرص پاورفیت

لینک خرید آنلاین قرص پاورفیت از داروهوم

بیشتر بخوانید: فواید قرص پاورفیت چیست؟

پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک گزینه بهتری برای افزایش سلامتی بدن هستند؟

این قرص ها از جمله محصولات تقویت کننده بدن هستند که جزو محبوب ترین ها در این زمینه به شمار می روند. قرص ایمیونس حاوی مجموعه ای کامل از مواد مغذی مورد نیاز در دوز مشخص است که برای افراد دارای کمبود شدید این مواد و حساس به گیاهان دارویی، گزینه مناسب تری است.

قرص پاورفیت محدودیت سنی ندارد و برخلاف ایمیونس برای کودکان بالای یک سال نیز قابل استفاده است. از این رو اگر به دنبال مکملی تقویت کننده برای سیستم ایمنی کودکان هستید، تهیه پاورفیت را فراموش نکنید. قرص پاورفیت برای درمان زگیل تناسلی نیز به کار می‌ رود، در صورتی که این مزیت در قرص ایمیونس وجود ندارد. بنابراین با توجه به نیاز خود به این مکمل ها باید انتخاب عاقلانه ای داشته باشید. پاورفیت همچنین موجب کاهش کلسترول خون می‌ شود و بدین طریق برای رفع مشکلات ناشی از آن گزینه ای مناسب به شمار می رود.

درمورد مصرف همزمان پاورفیت و ایمیونس میتوان گفت ایمیونس را میتوان روزی یکی در میان و پاورفیت را روزی دو عدد مصرف کرد.

پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک گزینه بهتری برای افزایش سلامتی بدن هستند؟

در سایت cdc (مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری) از اهمیت تغذیه، ویتامین ها و مواد مینرال در تقویت سیستم ایمنی صحبت کرده است. ولی باید توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد ویتامین ها و مواد مینرال می تواند مضر باشد و در صورت کمبود این مواد، مکمل های دارویی بهتر است زیر نظر متخصص مصرف گردد.

Eating well means emphasizingexternal icon plenty of fruits and vegetables, lean protein, whole grains, and fat–free or low–fat milk and milk products. Eating well also means limiting saturated fats, cholesterol, salt, and added sugars

Eating well provides multiple nutrients that support optimal immune function. Be aware, however, that too much of some vitamins and minerals can be harmful. Talk to your health care provider if you think you need nutritional supplements

در نتیجه

اگر در انتخاب بین پاورفیت یا قرص ایمیونس دچار تردید هستید، به ویژگی‌ ها و ترکیبات این مکمل ها توجه کنید. پاورفیت و‌ ایمیونس هر دو برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش سلامت بدن تولید می شوند و دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. در ترکیبات پاورفیت از قارچ شیتاکه استفاده شده است.

این قارچ خواص آنتی اکسیدانی، ضد میکروبی، ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد و به درمان عفونت ها کمک بسیاری می کند. همچنین موجب تنظیم کلسترول خون می شود. قارچ شیتاکه منبع غنی از ویتامین های گروه B، ویتامین D، مواد معدنی، فیبر، 8 نوع قند ضروری و اسیدهای آمینه ضروری بدن است که سطح ایمنی آن را افزایش می دهد.

این قرص در درمان زگیل تناسلی نیز مفید است. قرص ایمیونس نیز دارای طیف بسیار متنوعی از ریز مغذی های مورد نیاز بدن است که برای افراد دارای کمبود شدید این مواد و همچنین حساس به داروهای گیاهی تجویز می شود. بنابراین بهتر است با توجه به نیاز و شرایط جسمی خود، یکی از این دو مکمل را انتخاب کنید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم