تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی چیست؟

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی
تاریخ ایجاد :

برای درمان مشکل ریزش مو، مصرف قرص هیرویت ایرانی و خارجی که مکمل کمک تغذیه ای مخصوص افزایش سلامت موها است، پیشنهاد می شود. بدون شک ریزش‌ مو یکی از مشکلات شایعی است که در نتیجه عوامل متعددی به خصوص کمبود ریز مغذی ها در بدن اتفاق می افتد. این قرص با تغذیه رسانی به فولیکول مو، مواد لازم برای رشد و ترمیم مشکلات ایجاد شده روی ساقه مو را به آن می رساند. از این رو شادابی و طراوت موها حفظ می شود و زیبایی آنها دو چندان خواهد شد.

البته بسیاری از افراد هنگام خرید این مکمل در مورد خارجی و ایرانی بودن آنها تردید دارند. باید بگوییم که هیرویت محصول دارویی مشترک بین ایران و انگلستان است که به عنوان مکمل رفع ریزش مو محبوبیت فراوانی به دست آورده است. برای آشنایی بیشتر با تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی تا ادامه این مقاله همراه ما باشید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی

شاید بسیاری از افراد هیرویت را به عنوان یک مکمل خارجی بشناسند. باید بگوییم که این قرص دارای فرمولاسیونی بسیار حرفه ای از ترکیبات طبیعی و بدون مواد مضر است که مراحل تولید آن در ایران انجام می شود. مکمل هیرویت دارای ارزش تغذیه ای بالایی است که رشد موها را سرعت می بخشد و به درمان ریزش آنها کمک می کند.

علاوه بر کمک به رشد مو مصرف قرص هیرویت روی سلامت پوست هم بسیار تاثیرگذار می باشد. برای اطلاع از تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت پیشنهاد میکنیم مطلب مربوطه را بخوانید.

این مکمل با جبران ویتامین ها و مواد معدنی ضروری موها از آنها در برابر آسیب عوامل خارجی محافظت می کند. قرص هیرویت دارای ترکیبات طبیعی و بدون رنگ های مصنوعی، گلوتن، نمک، طعم دهنده، شکر، فرآورده های لبنی، مواد افزودنی و غیره است. از این رو تقاضا برای خرید آن روز به روز درحال افزایش است.

این مکمل تولید مشترک ایران و انگلستان به شمار می رود که تمامی استانداردهای بین المللی در تهیه و تولید آن رعایت شده است. خلوص مواد اولیه هیرویت تحت آزمایشات متفاوت قرار می گیرد.‌ به همین دلیل اثرگذاری آن بسیار بالا است.

قرص هیرویت ایرانی و خارجی در واقع یک نوع مکمل تغذیه ای است که در بازار دارویی ایران به فروش می رسد. تمامی مراحل تولید و بسته بندی این مکمل در ایران انجام می شود. به همین دلیل شاید برخی از افراد تصور کنند که مکمل هیرویت دارای دو نوع خارجی و ایرانی است.

فرمولاسیون این محصول در انگستان تهیه می شود. به همین دلیل روی بسته بندی آن تحت لیسانس انگلستان به چشم می خورد. بنابراین در زمان خرید هیرویت به دنبال نوع خارجی و ایرانی آن نباشید.

قیمت و خرید قرص هیرویت هلث اید

تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی در رفع ریزش مو

قیمت و خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو

چند نوع برند تولید کننده قرص هیرویت در بازار وجود دارند؟

همانطور که گفته شد این مکمل در نوع خود بی نظیر است و یکی از محصولات پرفروش برای رفع ریزش مو و جبران ریز مغذی های مورد نیاز برای رشد مو به شمار می رود. هیرویت در بسیاری از کشورهای جهان تولید می شود و جز محبوب ترین و معتبرترین برندهای دارویی و تغذیه ای است. این محصول توسط برند هلث اید HealthAid  تولید می شود و در بازار مکمل های دارویی با نام هیرویت به فروش می رسد.

هلث اید برند معتبر انگلیسی است که علاوه بر قرص هیرویت ایرانی و خارجی، بیش از 560 نوع محصول دارویی و تغذیه ای دیگر را نیز به تولید رسانده است. این برند حدود 38 سال پیش تاسیس شد و تاکنون در عرصه تولید محصولات سلامت فعالیت پررنگی داشته است.

هلث اید در این مدت محصولات سلامتی خود را به بیش از 60 کشور دنیا صادر کرده است و در تمام دنیا برندی شناخته شده به شمار می رود. یکی از محصولات پرفروش این برند نیز هیرویت نام دارد. استفاده از جدیدترین تکنولوژی و ترکیبات طبیعی در تهیه این مکمل، از آن محصولی باکیفیت، استاندارد و بسیار منحصر به فرد ساخته است.

این برند امروزه نمایندگی های متعددی در سرتاسر جهان دارد که این مکمل یا سایر محصولات دیگر هلث اید را به تولید می رسانند. ایران نیز یکی از کشورهای دارای مجوز تولید کننده این فرآورده است که مکمل هیرویت را تحت لیسانس انگلستان روانه بازار می کند.

خرید و قیمت انواع مکمل های کلاژن

قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس
قیمت و خرید قرص فولیکوژن اروند فارمد
قیمت و خرید قرص پیلفود کمپلکس

منظور از هیرویت تحت لیسانس چیست؟

خواص این مکمل در رفع ریزش مو و تقویت آن در نوع خود بی نظیر است. در واقع این قرص، نوع خارجی و ایرانی ندارد. زیرا تحت لیسانس برند هلث اید انگلستان است و سایر مراحل تولید آن در ایران انجام می شود. در واقع قرص هیرویت ایرانی و خارجی تنها یک محصول است.

این مکمل دارای تاییدیه و مجوزهای رسمی از مالک تولید کننده اصلی یا صاحب امتیاز اولیه این برند است که برای کاهش هزینه ها در کشور ایران تولید و بهره برداری می شود. در این صورت نیازی به صرف هزینه های گزاف برای واردات این محصول نیست.

مکمل هیرویت نیز جز مکمل های دارویی تحت لیسانس است که در ایران به تولید و فروش می‌ رسد. این محصول با مواد اولیه و فرمولاسیون برند هلث اید تولید می شود و به دلیل اینکه امتیاز تولید آن توسط کشور ایران خریداری شده است، تحت لیسانس محسوب می شود. بنابراین دو نوع متفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی وجود ندارد.

قیمت و خرید قرص رینفولتیل فارمالایف

چه تفاوتی بین کیفیت مکمل هیرویت ایرانی و خارجی اصل و غیر آن وجود دارد؟

تولیدکنندگان داروها و مکمل های سلامت با توجه به نیاز بدن افراد، شرایط جسمی، سن، جنسیت و غیره این محصول را تولید می کنند. بدون شک تهیه فرمولاسیون هیرویت نیز با توجه به این موضوع انجام می شود. هیرویت دارای ترکیبات متنوعی از ویتامین ها و مواد معدنی است که وجود آنها برای عملکرد بدن ضرورت دارند.

این محصول ایرانی به دلیل بسته بندی در ایران جز مکمل های ایرانی است که تحت لیسانس شرکت هلث اید در انگلستان قرار دارد. بنابراین از نظر کیفیت تمامی استانداردهای بین المللی و مجوزهای سازمان غذا و داروی جهانی را دریافت کرده است.

متاسفانه به دلیل سودجویی برخی از افراد، قرص هیرویت اصل و تقلبی در بازار به فروش می رسند که دارای ترکیبات بسیار نامرغوب و غیر بهداشتی هستند. این مکمل های غیر اصل در بیشتر مواقع با عنوان قرص خارجی هیرویت و با قیمت های بسیار کمتر از حد معمول در مراکز غیر معتبر فروخته می شوند. بنابراین اگر بدانید که تنها یک نوع از این مکمل در بازار ایران موجود است، دیگر در پی یافتن تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی نخواهید بود.

این کپسول در شرکت داروسازی امید پارسینا دماوند تهران تولید می شود و به طور مستقیم در بازار دارویی ایران به فروش می رسد. مکمل اصلی این قرص دارای بارکد اصالت و قیمت تصویب شده است. بنابراین در زمان خرید این محصول باید به قیمت آن نیز توجه کرد.

خرید و قیمت زینک پلاس

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید و قیمت انواع مکمل های بیوتین

سخن پایانی

در نتیجه باید بگوییم که قرص هیرویت ایرانی و خارجی وجود ندارد و تنها یک مکمل از این نام و برند در ایران به تولید و فروش می رسد. زیرا این محصول تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان قرار دارد و تنها مراحل تولید و بسته بندی آن در ایران صورت گیرد. به همین دلیل برخی از افراد تصور می کنند که این مکمل در دو نوع خارجی و ایرانی موجود است.

در واقع امتیاز تولید این مکمل توسط شرکت امید پارسینا دماوند در تهران خریداری شده است. تولید هیرویت در ایران هزینه های خرید آن را کاهش می دهد و این امر موجب رضایت بسیاری از مصرف کنندگان شده است. زیرا دیگر نیازی به واردات هیرویت از انگستان نیست و محدودیتی در دسترسی به آن وجود نخواهد داشت. بنابراین اگر به دنبال قرص هیرویت اصل و باکیفیت هستید، آن را از مراکز معتبر تحت نظارت سازمان غذا و دارو یا داروخانه تهیه کنید.

 

سوالات متداول

1- تفاوت قرص هیرویت ایرانی و خارجی چیست؟

هیچ تفاوتی بین قرص هیرویت ایرانی و خارجی وجود ندارد و هر دو یکی هستند.  قرص هیرویت ایرانی و خارجی در واقع یک نوع مکمل تغذیه ای است که در بازار دارویی ایران به فروش می رسد. تمامی مراحل تولید و بسته بندی این مکمل در ایران انجام می شود. به همین دلیل شاید برخی از افراد تصور کنند که مکمل هیرویت دارای دو نوع خارجی و ایرانی است. فرمولاسیون این محصول در انگستان تهیه می شود. به همین دلیل روی بسته بندی آن تحت لیسانس انگلستان به چشم می خورد. بنابراین در زمان خرید هیرویت به دنبال نوع خارجی و ایرانی آن نباشید.

2- قیمت قرص هیرویت خارجی چقدر است؟

قیمت یک بسته 30 عددی قرص هیرویت خارجی معمولا بین 100 الی 200 هزار تومان می باشد.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم