رشد سریع مو با مصرف قرص و مکمل های رشد مو مانند هیرویت، زینک پلاس، یونی زینک و بیوتین

رشد سریع مو با مصرف مکمل های تقویت مو
تاریخ ایجاد :

بهترین قرص برای رشد سریع مو: هیرویت: در ترکیبات هیرویت انواع ویتامین های گروه B، ویتامین C، زینک، آهن، اسیدهای آمینه و برخی از ترکیبات گیاهی استفاده شده است که برای تقویت موها و تغذیه رسانی به آنها بسیار مفید هستند. این محصول با استانداردهای بهداشت جهانی تولید می شود و بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز مو را دارا است. به همین دلیل قرص هیرویت برای درمان ریزش مو و رشد سریع مو بهترین گزینه محسوب می شود. این قرص یک مولتی ویتامین مینرال است که در لیست پرفروش ترین مکمل های ضد ریزش مو قرار می گیرد. یونی زینک: قرص یونی زینک نیز در دسته بندی مکمل های مخصوص پوست و مو قرار می گیرد که تحت لیسانس شرکت لیبرتی سوئیس در ایران به تولید می رسد.  این قرص برای رشد موها گزینه بسیار ایده آلی است. زیرا بدون هیچگونه عوارضی فرآیند رشد مو را سرعت می بخشد و به رویش مجدد موها کمک می کند. بیوتین: بیوتین یا ویتامین B7 یکی از مهمترین ویتامین های پوست و مو است که کمبود آن زمینه ساز بسیاری از مشکلات مو و پوست خواهد شد. به همین دلیل در ترکیبات مکمل بیوتین از دوز بالای این ماده مفید استفاده شده است. قرص های بیوتین نیز برای رشد مو سریع و بهبود مشکلات آن گزینه مناسبی هستند. زینک پلاس: در ترکیبات این مکمل از زینک، ویتامین های گروه B و ویتامین C استفاده شده است. این محصول بسیار موثر در بهبود شرایط پوست و مو کارایی بالایی دارد و یکی از بهترین محصولات کمک تغذیه ای مخصوص موها است. با مصرف زینک پلاس از ریزش موها جلوگیری می شود و شرایط لازم برای رشد سریع موهای ریخته شده فراهم می شود. مکمل مورد نظر در افزایش ضخامت تارهای مو و جلوگیری از کم پشت شدن آنها نیز بسیار موثر است.

در این مطلب قصد داریم تأثیر مکمل های دارویی بر رشد سریع مو را بررسی نماییم. تأثیر هیرویت، زینک پلاس، یونی زینک و بیوتین بر رشد سریع مو چیست؟

خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بسیاری از افراد در جستجوی راهی برای رشد سریع مو هستند. موها برای زیبایی و سلامت خود به انواع ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارند. این مواد با تقویت فولیکول های مو موجب جلوگیری از ریزش مو می شوند و در رشد مجدد موها نیز نقش مهمی را ایفا می کنند.

در برخی از مواقع این مواد از طریق مواد غذایی به بدن وارد نمی شوند. از این رو بدن با کمبود این مواد مواجه خواهد شد. برای جبران کمبود این مواد استفاده از مکمل های مخصوص مو ضروری است. این محصولات به صورت قرص و کپسول مانند: قرص هیرویت، زینک پلاس، یونی زینک و بیوتین تولید می شوند و برای مصرف تمامی افراد بالای 16 سال مناسب هستند.

البته علت ریزش مو نیز عامل مهمی در درمان مشکلات آن است که مهمترین علت ریزش مو و عدم رشد سریع آن کمبود ریزمغذی ها عنوان می شود. با استفاده از این محصولات فولیکول های مو تقویت می شوند و موها زیبایی و درخشش فوق العاده ای پیدا می کنند. با مطالعه این مقاله در مورد مکمل های مخصوص مو و نحوه تاثیرگذاری آنها روی رشد موها اطلاع پیدا خواهید کرد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

تأثیر مکمل های دارویی بر رشد مو

بهترین روش رشد سریع موها

موها جز مهمی از اجزای صورت هستند که زیبایی چهره تا حدود زیادی به آنها بستگی دارد. زیبایی و سلامت موها نیز در اثر عوامل متفاوتی تحت تاثیر قرار می گیرد. یکی از مهمترین عواملی که موجب کاهش رشد موها می شود، کمبود ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب و غیره است.

این مواد اگر از طریق مواد غذایی به بدن وارد نشوند، ریزش موها و کاهش حجم آنها اتفاق می‌ افتد. برای جلوگیری از ریزش مو و سرعت بخشیدن به رشد آن بهترین روش استفاده از مکمل های مولتی ویتامین مخصوص مو است.

این مکمل ها تمامی ریزمغذی های مورد نیاز موها را دارا هستند و مصرف روزانه آنها بدن را در برابر انواع عوامل آسیب رسان خارجی مقاوم می کند. همچنین با مصرف مکمل های تخصصی مو اکسیژن و خونرسانی سریع تر در زیر پوست سر اتفاق می افتد که در نتیجه آن موها تمامی مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

مکمل های تقویت مو و ضد ریزش مو

مواد غذایی طبیعی همیشه بهترین گزینه برای تقویت فولیکول های مو هستند. اما امروزه به دلیل سبک نادرست زندگی و عدم توانایی افراد برای خرید تمامی محصولات غذایی متنوع، مکمل های مولتی ویتامین مینرال با هزینه های مقرون به صرفه تهیه می شوند و توسط داروخانه ها در دسترس عموم قرار می گیرند.

این محصولات بدون شک باید به صورت روزانه و همراه با یک رژیم غذایی متعادل مصرف شوند که تامین کننده نیازها و کمبود ریزمغذی های بدن به خصوص موها باشند. در این صورت شاهد رشد سریع مو و توقف ریزش آن خواهید بود. این مکمل ها تمامی مواد مورد نیاز بدن را دارا هستند و با برندهای متفاوتی در بازار به فروش می رسند. به منظور آشنایی با این محصولات تخصصی مو و پوست در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

هیرویت

با مصرف کپسول هیرویت بسیاری از مشکلات مو رفع می شوند و موها درخشنده تر و زیباتر دیده خواهند شد. این مکمل تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان تهیه می شود و از جمله مکمل های بسیار مفید در کاهش ریزش مو و تقویت آن است.

در ترکیبات هیرویت انواع ویتامین های گروه B، ویتامین C، زینک، آهن، اسیدهای آمینه و برخی از ترکیبات گیاهی استفاده شده است که برای تقویت موها و تغذیه رسانی به آنها بسیار مفید هستند.

این محصول با استانداردهای بهداشت جهانی تولید می شود و بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز مو را دارا است. به همین دلیل قرص هیرویت برای درمان ریزش مو و رشد سریع مو بهترین گزینه محسوب می شود. این قرص یک مولتی ویتامین مینرال است که در لیست پرفروش ترین مکمل های ضد ریزش مو قرار می گیرد.

زینک پلاس

مکمل زینک پلاس تحت لیسانس شرکت یوروویتال آلمان در ایران تولید و بسته بندی می شود. در ترکیبات این مکمل از زینک، ویتامین های گروه B و ویتامین C استفاده شده است. این محصول بسیار موثر در بهبود شرایط پوست و مو کارایی بالایی دارد و یکی از بهترین محصولات کمک تغذیه ای مخصوص موها است.

با مصرف زینک پلاس از ریزش موها جلوگیری می شود و شرایط لازم برای رشد سریع موهای ریخته شده فراهم می شود. مکمل مورد نظر در افزایش ضخامت تارهای مو و جلوگیری از کم پشت شدن آنها نیز بسیار موثر است.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بسیاری از افراد دارای کمبود زینک و ویتامین های گروه B این قرص را برای جبران کمبود مواد مغذی استفاده می کنند. در این صورت گردش خون بالا می رود و اکسیژن رسانی به فولیکول های مو سریع تر اتفاق می افتد. در نتیجه با استفاده از زینک پلاس کلیه مشکلات موی ناشی از کمبود این ریزمغذی ها در بدن از بین می روند.

بیوتین

بیوتین یا ویتامین B7 یکی از مهمترین ویتامین های پوست و مو است که کمبود آن زمینه ساز بسیاری از مشکلات مو و پوست خواهد شد. به همین دلیل در ترکیبات مکمل بیوتین از دوز بالای این ماده مفید استفاده شده است.

خرید انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

مکمل های مورد نظر به فرم خوراکی و تزریقی فرموله می شوند و هر کدام از آنها برای درمان مشکلات متفاوت مو مفید هستند. مکمل های تزریقی بیوتین برای ریزش موی شدید تجویز می شوند و در مدت کوتاهی تاثیرات شگفت انگیز خود را به نمایش می گذارند. همچنین قرص های بیوتین نیز برای رشد سریع مو و بهبود مشکلات آن گزینه مناسبی هستند.

یونی زینک

قرص یونی زینک نیز در دسته بندی مکمل های مخصوص پوست و مو قرار می گیرد که تحت لیسانس شرکت لیبرتی سوئیس در ایران به تولید می رسد. این مکمل بسیار مفید علاوه بر زینک دارای ویتامین C و ویتامین های B نیز است. مکمل تغذیه ای مورد نظر شاداب کننده و مرطوب کننده پوست محسوب می شود و با تقویت فولیکول های مو به رفع مشکل ریزش مو کمک می کند.

این قرص برای رشد موها گزینه بسیار ایده آلی است. زیرا بدون هیچگونه عوارضی فرآیند رشد مو را سرعت می بخشد و به رویش مجدد موها کمک می کند. با مصرف این قرص از رسیدن آسیب به مو نیز جلوگیری می شود و همچنین مشکلات مو نیز به سرعت بهبود پیدا می کنند. یونی زینک با دوز مشخصی از زینک تولید می شود و نحوه مصرف آن به صورت روزانه است. در این صورت نتیجه حاصل از این مکمل سریع تر قابل مشاهده خواهد بود.

در نتیجه…

برای رشد سریع مو روش های بسیار ساده و کم هزینه ای وجود دارد که یکی از بهترین و پرمخاطب‌ ترین آنها استفاده از مکمل های مولتی ویتامین مینرال مخصوص مو است. این محصولات غنی از انواع ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر ریزمغذی های دیگر هستند که فولیکول های مو را تقویت می کنند و با افزایش اکسیژن رسانی و خونرسانی موجب بهبود ساختار مو می شوند.

همچنین با مصرف این محصولات سرعت رشد مو افزایش پیدا می کند و زیبایی و طراوت آن چندین برابر می شود. به همین دلیل پزشکان برای درمان مشکلات مو و جلوگیری از آنها در ابتدا مصرف این محصولات مانند: قرص هیرویت، بیوتین، زینک پلاس و یونی زینک را پیشنهاد می دهند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم