قرص بیوتین بهتر است یا هیرویت؟ (مصرف همزمان هیرویت و بیوتین)

تاریخ ایجاد :

قرص هیرویت یا بیوتین هلث اید؟

انتخاب مکمل تقویت کننده مو به عوامل متفاوتی بستگی دارد که مهمترین آن، ترکیبات به کار رفته در آن محصول است. برای دانستن اینکه هیرویت یا بیوتین هلث اید کدام یک برای کاهش ریزش مو بهتر است؟ باید در ابتدا هر کدام از این مکمل ها را به طور جداگانه بررسی کنیم.

قرص هیرویت به دلیل برخورداری از ترکیباتی همچون: روی، آهن، اسیدهای آمینه، ویتامین های گروه B، ژلاتین، مخمر و غیره بهترین گزینه برای رفع ریزش مو و رشد مجدد آن به شمار می رود.

در ترکیبات قرص بیوتین هلث اید نیز از ویتامین های گروه B به خصوص B7 استفاده شده است. از این رو اگر ریزش مو ناشی از کمبود این ویتامین در بدن باشد، مکمل بیوتین برای رفع آن تجویز می شود. در صورتی که ریزش مو به دلیل کاهش مواد معدنی، ویتامین ها و غیره اتفاق بیفتد، پزشک مصرف مکمل هیرویت را توصیه می کند. البته در برخی از مواقع استفاده همزمان از این مکمل ها نیز برای رفع ریزش مو و سایر مشکلات ایجاد شده در آن موثر است.

برای رفع و جلوگیری از ریزش مو، مصرف قرص هیرویت موثرتر است یا بیوتین هلث اید؟ در ادامه مطلب با بررسی و مقایسه ویژگی های این دو مکمل همراه شما خواهیم بود.

مکمل های تقویت کننده مو برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن مناسب هستند. این مکمل ها با برندهای متفاوت و ترکیبات منحصر به فرد تولید می شوند و برای تقویت موها و حفظ سلامت آنها به کار می روند. هیرویت و بیوتین از جمله محصولات تخصصی مو به شمار می روند که ریزش مو را کنترل می کنند و عملکرد فولیکول های مو را بهبود می بخشند. این مکمل ها جزو منابع تغذیه رسان مو هستند که به ترمیم مشکلات و آسیب های مو نیز کمک می کنند.

خرید انواع مکمل های تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تغذیه سالم در کنار این مکمل ها برای درمان ریزش مو بسیار تاثیرگذار است و بهترین گزینه برای رشد موها به شمار می‌ رود. در صورتی که قرص بیوتین یا هیرویت توسط پزشک برای شما تجویز شده است، ولی در مورد این مکمل ها هیچگونه اطلاعاتی در اختیار ندارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید، زیرا در این مطلب به بررسی جداگانه هر مکمل و مزایای آن ها می پردازیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

هیرویت یا بیوتین؟ کدامیک برای ریزش مو بهتر است؟

قرص هیرویت یا بیوتین هلث اید، کدام یک ریزش مو را متوقف می کند؟

این مکمل ها توسط شرکت های متفاوتی تولید شده اند. به همین دلیل ممکن است در نحوه مصرف و مدت تاثیرگذاری با یکدیگر متفاوت باشند. از این رو قبل از مصرف هر گونه مکمل تقویت کننده مو، باید با پزشک مشورت های لازم را انجام داد. قرص بیوتین هلث اید و هیرویت، دو محصول شناخته شده در زمینه مو هستند که برای رشد، جلوگیری از ریزش و درمان مشکلات ایجاد شده در مو به کار می روند.

هر کدام از این مکمل ها دارای خواص و ویژگی های مربوط به خود هستند که آنها را بین مصرف کنندگان بسیار خاص می کنند. این محصولات باید همراه با رژیم غذایی مغذی و سبک زندگی سالم مصرف شوند که به سرعت ریزش موی ناشی از کمبود ریز مغذی ها در بدن را برطرف کنند. هیرویت و بیوتین هلث اید جزو مکمل های دارویی نیز به شمار می روند که سلامت مو را افزایش می دهند و مانع از ایجاد ریزش مو می شوند.

اینکه کدام یک از این مکمل ها موجب تغذیه رسانی بهتر به موها می شود، سوال بسیاری از کاربران است که قصد داریم با بررسی هر کدام از این محصولات به آن پاسخ دهیم. از آنجایی که هیرویت و بیوتین هلث اید دو قرص پرمصرف و باکیفیت در رفع ریزش مو به شمار می‌ روند، هر کدام از آنها با توجه به نیاز بدن مصرف‌ کنندگان و شرایط جسمی آنان تجویز می شوند. از آنجایی که هیرویت دارای ترکیبات مغذی بیشتری نسبت به قرص بیوتین هلث اید است، این مکمل محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان دارد.

بیشتر بدانید: درمان ریزش مو: بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو

قرص هیرویت یا بیوتین، کدام یک ریزش مو را متوقف می کند؟

قرص هیرویت چه کاربردی دارد؟

انتخاب مکمل تقویت کننده مو به عوامل متفاوتی بستگی دارد که مهمترین آن، ترکیبات به کار رفته در آن محصول است. برای دانستن اینکه هیرویت یا بیوتین هلث اید کدام یک برای کاهش ریزش مو بهتر است؟ باید در ابتدا هر کدام از این مکمل ها را به طور جداگانه بررسی کنیم. هیرویت یکی‌ از بهترین مکمل های تغذیه رسان مو است که تحت لیسانس انگلستان قرار دارد. این مکمل به دلیل برخورداری از ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز بدن به درمان ریزش مو کمک می کند. این مکمل برای تقویت پوست و ناخن ها نیز بسیار موثر است و به دلیل ویژگی‌ های زیر فروش بالایی دارد:

  • کمک به درمان ریزش مو ناشی از عوامل متعدد
  • تقویت فولیکول‌ های مو و تغذیه رسانی به آنها
  • موثر در افزایش درخشندگی و سلامت موها
  • کمک به افزایش ضخامت تارهای مو و پرپشت کردن موها
  • تقویت و استحکام ناخن‌ ها
  • موثر در بهبود سلامت و زیبایی پوست
  • جلوگیری از ریزش مو

بیشتر بدانید: تاثیر هیرویت بر درمان ریزش مو چگونه است؟

خرید آنلاین قرص هیرویت

لینک خرید آنلاین هیرویت از داروهوم

قیمت قرص هیرویت خارجی در داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بیوتین چیست و دارای چه مزایایی است؟

این قرص به دلیل ویتامین B7 یا بیوتین موجود در خود برای سلامت پوست، مو و ناخن ها مفید است. این ماده یکی از مهمترین ویتامین های تغذیه رسان مو است که در ترکیبات هیرویت یا بیوتین هلث اید به کار می رود. بیوتین جزو ویتامین های گروه B به شمار می رود که تاثیر فوق العاده ای در رشد و تقویت فولیکول های مو دارد.

این ماده در ترکیبات مکمل بیوتین هلث اید به تولید کراتین یا پروتئین مورد نیاز مو نیز کمک بسیاری می کند و کمبود آن در بدن به شدت سلامت موها را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل مصرف مکمل بیوتین هلث اید بهترین گزینه برای جبران کمبود این ویتامین در بدن به شمار می رود. این قرص به دلیل مزایای زیر یکی از پرفروش ترین مکمل های خارجی موجود در بازار است:

  • کنترل ریزش مو در زنان و مردان
  • تقویت کراتین موها و حفظ سلامتی آن
  • حفظ استحکام و ساختار اصلی مو
  • جلوگیری از کاهش ضخامت موها
  • موثر در پرپشت شدن موها
  • کمک به کاهش ریزش مو
  • افزایش درخشندگی و سلامت موها
  • موثر در افزایش سرعت رشد موها
  • حفظ سلامت و زیبایی پوست
  • افزایش انرژی بدن و تنظیم متابولیسم سلول ها
  • کمک به استحکام ناخن ها و پیشگیری از شکنندگی آنها

خرید انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خرید و قیمت قرص بیوتین یوروویتال
خرید و قیمت کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید
خرید و قیمت قرص بیوتین 1000 میکروگرم برونسون
خرید و قیمت قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم
خرید و قیمت قرص بیوتین آپوویتال 2500 میکروگرم

در سایت medicalnewstoday معیارهای انتخاب بهترین مکمل بیوتین به شرح زیر بیان شده است.

How to choose the best biotin supplement

:When choosing a product, a person may consider

Type of supplement: A person may choose a liquid, tablet, gummy, or capsule, based on preference or need

Cost: Some products may be more cost-effective when a person signs up for a subscription, so a person may like to consider how regularly they intend to take the supplements

Company reviews: A person should consider a company’s reviews from independent sources such as the Better Business Bureau or Trustpilot

قرص بیوتین چیست و دارای چه مزایایی است؟

در قرص هیرویت از چه ترکیباتی استفاده شده است؟

این قرص شامل مجموعه ای از ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری بدن است که ارزش غذایی بالایی به این مکمل بخشیده اند. این ترکیبات برای تقویت موها موثر هستند و هر کدام از آنها خواص مربوط به خود را دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

ویتامین های گروه B

این ویتامین ها برای سلامت مو، پوست و ناخن ها ضروری هستند و به همین دلیل در ترکیبات قرص هیرویت به کار می‌ روند. البته ویتامین بیوتین یا B7 در قرص هیرویت نیز وجود دارد، ولی میزان آن در مکمل بیوتین بیشتر از هیرویت است. سایر ویتامین های گروه B به کار رفته در این مکمل شامل: B1، B2، B3، B5، B6 ، B9 و B12 می شوند.

آهن و زینک

مواد معدنی از جمله آهن و زینک نیز جزو مهمترین ترکیبات به کار رفته در این مکمل هستند. آهن موجب تولید هموگلوبین خون می شود و بدین طریق از کم خونی بدن جلوگیری می کند. بهبود عملکرد گردش خون نیز به واسطه آهن کافی در بدن به خوبی انجام می شود. از این رو اکسیژن و مواد مغذی همراه با خون به سایر ارگان های بدن به خصوص پوست زیر سر می رسند که نتیجه آن کاهش ریزش مو و تقویت فولیکول‌ های مو است.

زینک یا روی نیز موجب رفع مشکلات مو می شود و مهمترین ماده در تقویت موها، حفظ سلامت پوست و استحکام ناخن ها به شمار می رود. هیرویت به دلیل برخورداری از این ماده در ترکیبات خود، مکملی بسیار باکیفیت و همه جانبه در تقویت این اعضای بدن محسوب می شود. در صورتی که بین انتخاب هیرویت یا بیوتین هلث دچار تردید هستید، بهتر است ترکیبات مهم این مکمل ها را مورد بررسی قرار دهید.

خرید و قیمت زینک پلاس

لسیتین

این اسید آمینه موجود در هیرویت به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود، از تخریب سلول های مو توسط رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. لسیتین جزو فسفولیپیدهای طبیعی موجود در ساختار سلولی بدن است که در تولید کراتین یا پروتئین مو نقش مهمی دارد. کراتین از جمله مواد مورد نیاز مو است که ساختار، حالت و لطافت موها را حفظ می‌ کند و موجب افزایش سلامت موها می شود. این ماده در تحریک فولیکول های مو و رشد آنها موثر است و آسیب های وارد شده به مو را نیز ترمیم می کند.

بیشتر بخوانید: هیرویت یا فولیکوژن؟ کدامیک برای ریزش مو بهتر است؟

سیستئین

سیستئین اسید آمینه ای مفید در سنتز پروتئین، سوخت و ساز انرژی، تولید اسیدهای چرب، تقسیم سلولی و تقویت سیستم ایمنی است. این ماده در ترکیبات قرص هیرویت موجب افزایش سطح سلامت پوست، مو و ناخن ها می شود و تاثیر فراوانی در ضخامت ساقه مو و رشد آن دارد. این اسید آمینه ماده ای مفید در رفع و پیشگیری از ریزش مو نیز به شمار می‌ رود. در زمان خرید هیرویت یا بیوتین هلث اید باید نیاز بدن به این ماده را در نظر گرفت، زیرا تنها در ترکیبات مکمل هیرویت از این قرص استفاده شده است.

متیونین

متیونین جزو مواد غنی از سولفور به شمار می رود که خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارد. این ماده اسید آمینه ای ضروری برای بدن است که اختلالات مربوط به مو، پوست و ناخن ها را برطرف می کند و در عدم پیدایش مجدد آنها موثر است. به واسطه این ماده در ترکیبات مکمل هیرویت از نازک شدن تارهای مو و کم پشت شدن آنها نیز جلوگیری می شود.

پودر ژلاتین

این پودر با تامین پروتئین های مورد نیاز مو مانند کلاژن، نقش مهمی در رفع ریزش مو دارد. این ماده در افزایش ضخامت مو و تقویت بافت های پیوندی بسیار موثر است و بدین طریق رشد موها را سرعت می بخشد.

سایر ترکیبات به کار برده شده در تولید هیرویت

کولین، مخمر و غیره از جمله ترکیباتی هستند که برای رشد موها و جلوگیری از ریزش آنها به کار می روند. این مواد موجب ترمیم آسیب های وارد شده به ریشه و ساقه موها نیز می شوند. مصرف مکمل هیرویت یا بیوتین هلث اید برای بدن فواید بسیاری به همراه دارد. البته به دلیل ترکیبات بسیار متنوع قرص هیرویت تقاضا برای تهیه آن روز به روز در حال افزایش است.

قیمت و خرید کپسول هیرویت هلث اید
قیمت و خرید قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس
قیمت و خرید قرص فولیکوژن اروند فارمد
قیمت و خرید قرص پیلفود کمپلکس
قیمت و خرید قرص رینفولتیل فارمالایف

در قرص هیرویت از چه ترکیباتی استفاده شده است؟

تاثیر بیوتین هلث اید یا هیرویت روی سلامت مو، پوست و ناخن چگونه است؟

این مکمل ها به دلیل ترکیبات موجود در خود، به سلامت مو، پوست و ناخن ها کمک می کنند و مانع از ایجاد ریزش مو و سایر مشکلات در این خصوص می شوند. بیوتین یا هیرویت به عنوان قرص تقویت کننده فولیکول ها و ساقه مو باید با توجه به علل ایجاد این مشکلات انتخاب شوند.

قرص هیرویت دارای ویتامین های گروه B، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر ترکیبات محرک در رویش موها است، اما در محتویات قرص بیوتین هلث اید از مقدار بالایی ویتامین B7 یا بیوتین استفاده شده است. از این رو اگر ریزش مو ناشی از کمبود این ویتامین در بدن باشد، مصرف مکمل بیوتین پیشنهاد می شود. در صورتی که کمبود آهن یا زینک و ریز مغذی های دیگر سبب پیدایش ریزش مو یا سایر اختلالات در آن شوند، قرص هیرویت گزینه مناسبی برای رفع و پیشگیری از این مشکلات به شمار می رود.

مکمل بیوتین هلث اید به صورت قرص و آمپول در اختیار افراد قرار می گیرد و در دوزهای 300، 500، 800 و 1000 تولید می شود. از این رو نسبت به مکمل هیرویت مصرف راحت تری دارد. البته قبل از مصرف هر کدام از این مکمل ها باید با پزشک مشورت های لازم انجام گیرد و بنا به تشخیص او مکمل مورد نیاز برای رشد موها و رفع ریزش آنها تجویز شود.

بیشتر بدانید: بهترین قرص ریزش مو چیست؟ [قویترین مکمل رشد مجدد مو]

خرید آنلاین بیوتین هلث اید

لینک خرید آنلاین بیوتین از داروهوم

آیا امکان مصرف همزمان قرص هیرویت یا بیوتین هلث اید با یکدیگر وجود دارد؟

مصرف همزمان این مکمل ها با یکدیگر باید با توجه به تشخیص پزشک انجام شود، زیرا برخی از افراد ممکن است دارای کمبود شدید بیوتین و سایر مواد مفید در بدن باشند. در این صورت مصرف مکمل هیرویت و بیوتین همزمان با یکدیگر مانعی ندارد. البته پزشک قبل از تجویز این دو مکمل سن، جنسیت، میزان ریزش مو و شرایط جسمی مصرف کنندگان را تحت بررسی قرار می دهد.

زمانی که مانعی در این خصوص وجود نداشته باشد، مصرف دوز مشخصی از این مکمل ها توصیه می شود. در برخی از مواقع نیز پزشک مصرف قرص هیرویت و آمپول بیوتین بپانتن (ویتامین B5) را همزمان با هم تجویز می کند. این ویتامین های گروه B در رشد موها و افزایش ضخامت آنها نقش مهمی دارند و در مواقع ضروری برای توقف ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرند. البته آمپول بیوتین هر هفته یا دو هفته یکبار همزمان با مصرف روزانه هیرویت پیشنهاد می شود.

خرید انواع ویتامین های گروه B از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر بیوتین یا هیرویت روی سلامت مو، پوست و ناخن چگونه است؟

قرص هیرویت بهتره یا بیوتین؟

ریزش مو، از جمله شایع ترین مشکلاتی است که در اثر کمبود ریز مغذی ها در بدن اتفاق می افتد. هیرویت یا بیوتین هلث اید جزو مکمل های تقویت کننده موها به شمار می روند که در رفع مشکلات ایجاد شده در موها نظیر: ریزش مو، نازک شدن تارهای مو، موخوره، خشکی و غیره تاثیرگذار هستند. قرص هیرویت به دلیل برخورداری از ترکیباتی همچون: روی، آهن، اسیدهای آمینه، ویتامین های گروه B، ژلاتین، مخمر و غیره بهترین گزینه برای رفع ریزش مو و رشد مجدد آن به شمار می رود.

در ترکیبات قرص بیوتین هلث اید نیز از ویتامین های گروه B به خصوص B7 استفاده شده است. از این رو اگر ریزش مو ناشی از کمبود این ویتامین در بدن باشد، مکمل بیوتین برای رفع آن تجویز می شود. در صورتی که ریزش مو به دلیل کاهش مواد معدنی، ویتامین ها و غیره اتفاق بیفتد، پزشک مصرف مکمل هیرویت را توصیه می کند. البته در برخی از مواقع استفاده همزمان از این مکمل ها نیز برای رفع ریزش مو و سایر مشکلات ایجاد شده در آن موثر است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم