تاثیر هیرویت بر درمان ریزش مو چگونه است؟

تاثیر هیرویت بر درمان ریزش مو چگونه است؟
تاریخ ایجاد :

تاثیر هیرویت بر درمان ریزش مو چگونه است؟ آیا مصرف هیرویت برای رفع و جلوگیری از ریزش مو مؤثر است؟ در ادامه مطلب با بررسی ویژگی های قرص هیرویت بر ریزش مو همراه شما هستیم.

https://daroohome.com/p/%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84-%D9%87%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D9%84%D8%AB-%D8%A7%DB%8C%D8%AF

عدم تغذیه صحیح را باید مهمترین دلیل ریزش مو عنوان کرد که تنها راه حل آن، مصرف مواد غذایی مقوی یا مکمل های تغذیه ای است. شرکت های معتبر بسیاری در سراسر جهان با تولید مکمل های تغذیه رسان و دارویی در صدد رفع این مشکل برآمده اند. تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو به گونه ای است که امروزه مخاطبان بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. رژیم غذایی سالم در کنار مکمل هیرویت بهترین گزینه برای پیشگیری و درمان ریزش مو و سایر مشکلات در این زمینه به شمار می رود.

این مکمل برای درمان ریزش مو و ترمیم آسیب های وارد شده به آن تولید می شود و باید توسط پزشک تجویز شود. این قرص که در گروه مکمل های تقویت کننده مو قرار می گیرد، باید با رعایت نکات و هشدارهای بسیاری مصرف شود. البته این قرص دارای ترکیباتی است که به خودی خود برای بدن ضرری به همراه ندارند، زیرا تمامی ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی موجود در محتویات این مکمل برای سلامت بدن به خصوص موها ضروری هستند. برای آشنایی بیشتر با این مکمل و تاثیر آن در پیشگیری از ریزش مو با ما همراه باشید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو

تاثیر هیرویت بر درمان ریزش مو و رشد مجدد مو چگونه است؟

امروزه راهکارهای بسیاری برای تغذیه رسانی به موها پیشنهاد می شود که بیشتر آنها دارای درد و دوره نقاهت طولانی مدتی هستند. برای این منظور تولید مکمل های تغذیه رسان و تقویت کننده را باید انقلابی در صنعت داروسازی و پزشکی در نظر گرفت، زیرا برخی از این محصولات مانند قرص هیرویت به صورت اختصاصی برای تقویت فولیکول های مو، ترمیم و کمک به رشد مجدد آنها فرموله می شوند. این قرص همچنین از ریزش موها جلوگیری می کند. کیفیت بالای هیرویت و رعایت استانداردهای بهداشتی در تولید آن، این مکمل را به ویتامین مو تبدیل کرده است. این قرص موجب توقف ریزش مو می شود و با تقویت فولیکول‌ ها، سلامت موها را به ارمغان می آورد. رشد موها و ترمیم آسیب های وارد شده به آنها، تنها با تقویت و رسیدگی به موها امکان پذیر است. قرص مورد نظر تمامی استانداردهای بهداشتی را از سازمان غذا و داروی جهانی دریافت کرده است و تحت لیسانس انگلستان قرار دارد.

قیمت و خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو

این قرص نیز تا حدود زیادی در رشد مجدد موها تاثیرگذار است و با رفع کمبودهای بدن به تغذیه رسانی آنها کمک می کند. البته برخی از افراد ممکن است به دلایل هورمونی یا ژنتیکی به ریزش مو دچار شوند. در این صورت قرص مورد نظر برای رفع این مشکل مناسب نیست. زیرا مکمل هیرویت یک محصول تغذیه ای است که برای تقویت فولیکول و ساقه موها به کار می رود و نباید از آن به عنوان دارو برای رفع ریزش و رشد مجدد مو استفاده کرد.

از این رو مراجعه به پزشک سبب می شود که دلیل ریزش مو مشخص شود و سپس درمان مناسب برای آن صورت گیرد. این مکمل همراه با رژیم غذایی سالم و سبک زندگی صحیح، قادر خواهد بود مشکلات ریزش موی ناشی از کمبود ریزمغذی ها در بدن را کاهش دهد و بدین طریق به پرپشت شدن و حجیم شدن موها کمک کند. بنابراین نباید از این مکمل انتظار درمان بیماری های ژنتیکی یا هورمونی را داشت.

این مکمل برای افرادی که در معرض استرس و آلاینده های محیطی هستند نیز گزینه مناسبی عنوان می شود، زیرا در این صورت از سلامت موهای این افراد نیز محافظت خواهد شد. تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو با مصرف به موقع و به اندازه آن افزایش پیدا می کند. از آنجایی که قرص هیرویت در گروه مکمل های دارویی و تغذیه ای قرار می گیرد، باید زیر نظر پزشک و با تجویز او مصرف شود. در غیر این صورت عوارض هیرویت ممکن است به سلامت بدن آسیب جدی وارد کند. همچنین مصرف این مکمل همراه با مولتی ویتامین های دیگر سبب افزایش بیش از حد مواد معدنی و ویتامین ها در بدن می شود که نتیجه آن ایجاد مسمومیت و در برخی از موارد آسیب جدی به ارگان های داخلی بدن است.

خرید هیرویت از داروهوم

داروهوم

آیا هیرویت موجب رشد مجدد مو می شود؟

مکمل های تغذیه رسان مو، پوست و ناخن انواع متفاوتی دارند که از بین آنها هیرویت به صورت تخصصی برای تقویت موها و رشد مجدد آنها طراحی می شود. این مکمل بسیار پرخاصیت در فرم قرص به تولید می رسد و نحوه استفاده از آن بسیار راحت است. این محصول برای پیشگیری از ریزش موی بانوان تولید می شود، ولی استفاده از آن برای مردان نیز مانعی ندارد.

از آنجایی که بانوان در دوره های متفاوت زندگی خود مانند: حاملگی، یائسگی یا شیردهی در معرض ریزش مو و کاهش حجم آن قرار دارند، این محصول بعد از این دوران به آنان کمک می کند که مجددا به موهایی سالم، پرپشت و درخشان دست پیدا کنند. تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو و تحریک فولیکول های آن برای رویش مجدد مو قابل مقایسه با سایر مکمل های تغذیه رسان مو نیست.

این محصول حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی است که به رشد مجدد مو و پیشگیری از ریزش آنها کمک بسیاری می کند. قرص Hair vit به دلیل برخورداری از ترکیبات باکیفیت، قیمت مقرون به صرفه و عدم برخورداری از دوران نقاهت، نسبت به سایر روش های محرک رویش مو مخاطبان بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. بنابراین با مصرف این قرص، موها به رشد قابل قبولی می رسند و سلامت آنها حفظ می شود.

قیمت و خرید کپسول هیرویت هلث اید
قیمت و خرید قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس
قیمت و خرید قرص فولیکوژن اروند فارمد
قیمت و خرید قرص پیلفود کمپلکس
قیمت و خرید قرص رینفولتیل فارمالایف

تاثیر هیرویت بر درمان ریزش مو، روی چه کسانی بیشتر است؟

همانطور که گفته شد، این قرص برای رفع ریزش مو و تقویت فولیکول های مو تهیه می شود و مخصوص بانوان طراحی شده است. با این حال آقایان نیز قادر به استفاده از آن هستند. مصرف روزانه یک عدد از این قرص در صبح، تمامی نیاز بدن به ریز مغذی های مورد نیاز مو را تامین می کند. در این صورت موها به درخشش، زیبایی، مقاومت و ضخامت وصف نشدنی خواهند رسید. در پاسخ به این سوال که قرص هیرویت روی رشد موی چه کسانی تاثیر بیشتری می‌ گذارد؟ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

✔     مصرف این مکمل برای بانوانی که در دوران بارداری به سر می برند، مناسب است.

✔     افرادی که از رژیم غذایی ناسالم برخوردار هستند و ریزش موی شدید دارند، با مصرف این محصول به موهایی مقاوم و سالم دست پیدا می کنند.

✔     بانوانی که به دلیل استرس و شرایط پرتنش دچار ریزش مو می شوند، کاندیدای مناسبی برای مصرف این قرص هستند.

✔     افرادی که در محیط کاری آلوده قرار دارند و بدین دلیل دچار ریزش مو می شوند، قادر به مصرف این قرص هستند.

✔     زنانی که به واسطه استفاده از رنگ های شیمیایی دچار ریزش، خشکی و شکنندگی مو شده اند، بهتر است برای تغذیه موهای خود از قرص هیرویت استفاده کنند.

✔     بانوان دارای ریزش مو به دلیل مشکلات هورمونی با نظر پزشک و بنا به تشخیص او قادر به مصرف این قرص هستند.

✔     در واقع تمام کسانی که به دلیل بیماری های خاص، عدم رعایت مراقبت های بهداشتی و غیره دچار ریزش مو می شوند، مصرف این مکمل به آنها کمک می‌ کند که سلامت و زیبایی موهای خود را برگردانند.

✔     تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو روی بیماران دارای سلیاک بسیار زیاد است، زیرا در ترکیبات این مکمل از گلوتن استفاده نمی‌ شود.

تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو روی چه کسانی بیشتر است؟

چرا قرص هیرویت برای درمان ریزش مو مناسب است؟

این قرص در گروه مکمل های درمان ریزش مو قرار می گیرد و به دلیل فرمولاسیون حرفه ای و تخصصی خود، به تحریک و رشد موها کمک می کند. این محصول موجب افزایش ضخامت موها و نرمی آنها نیز می شود. مواد و ترکیبات به کار برده شده در این مکمل برای تغذیه رسانی به فولیکول های مو و تحریک آنها بسیار موثر هستند و بدین طریق موجب حفظ سلامت موها می شوند. تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو به دلیل مواد مغذی موجود در این دارو است که مهم‌‌ ترین آنها شامل موارد زیر می شوند.

ویتامین B1 یا تیامین

تیامین از جمله ویتامین های گروه B است که موجب افزایش خون رسانی به زیر پوست سر می شود و بدین طریق اکسیژن و مواد مغذی را سریع تر به فولیکول های مو می رساند. کمبود این ماده در بدن به شدت در ریزش مو و کاهش حجم آن تاثیرگذار است. به همین دلیل در ترکیبات این مکمل از تیامین استفاده می شود.

ویتامین B2 یا ریبوفلاوین

یکی دیگر از ترکیبات موجود در این مکمل، ویتامین B2 نام دارد. این ماده برای رشد، ترمیم و پیشگیری از ریزش مو موثر است و با تقویت سیستم ایمنی بدن مانع از رسیدن آسیب به موها می شود. در صورتی که مقدار این ماده در بدن کاهش پیدا کند، مکمل هیرویت بهترین گزینه برای جبران آن به شمار می رود، زیرا این ماده در کاهش تولید سبوم و در نتیجه جلوگیری از ضعیف شدن فولیکول های مو نقش مهمی دارد.

ویتامین B3 یا نیاسین

تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو به دلیل نیاسین موجود در آن است. این ماده موجب گشاد شدن عروق می شود و بدین طریق سرعت گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد. در نتیجه رشد موها افزایش پیدا می کند و از ریزش آنها جلوگیری به عمل می آید. نیاسین در کنترل چربی پوست سر نیز تاثیرگذار است و با جلوگیری از تبدیل این چربی ها به DHT مانع از ریزش موها می شود.

ویتامین B6 یا پیریدوکسین

ویتامین B6 موجب عدم تبدیل تستوسترون به دی هیدرو تستوسترون می شود. این ماده یکی از دلایل مهم در ریزش مو به شمار می رود. به همین دلیل با مصرف این مکمل تا حدود زیادی ریزش مو متوقف خواهد شد. این ویتامین در تقویت ملانین یا رنگدانه مو نیز فواید بسیاری دارد. تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو به دلیل وجود ویتامین B6 در ترکیبات این مکمل و جذب اسیدهای آمینه سولفوره توسط آن است. همچنین این ماده با افزایش خون‌ رسانی در پوست سر و تولید گلبول های قرمز خون به سلامت مو کمک بسیاری می کند.

ویتامین B7 یا بیوتین

در ترکیبات هیرویت از بیوتین یا ویتامین B7 استفاده شده است. این ماده موجب تحریک کراتین و تولید آن در بدن می شود. کراتین که همان پروتئین مو است، ماده ای مهم در جلوگیری از ریزش مو به شمار می رود. بیوتین در تولید هموگلوبین خون و بهبود اکسیژن رسانی به پوست سر نیز موثر است. بدین طریق با تامین این ماده در بدن از کاهش سوخت و ساز ریز مغذی ها و نازک شدن تارهای مو جلوگیری می شود. این ویتامین با تغذیه رسانی به فولیکول‌ های مو از استحکام و بافت آنها محافظت می کند و تاثیر بسیاری در سلامت موها برعهده دارد.

خرید و قیمت کپسول هیالورون پلاس آپوویتال
خرید و قیمت کپسول هیالورون سائور پلاس یوروویتال

ویتامین های گروه b موثر در جلوگیری از ریزش مو

پانتوتنیک اسید

این ویتامین به ترشح هورمون کورتیزول که برای سلامت پوست و مو ضروری است، کمک می کند. بدین طریق احتمال ریزش موها از بین می رود و سلامت آن حفظ می شود.

کلسیم

کلسیم ماده ای معدنی است که در ترکیبات قرص هیرویت به کار می رود. این ماده موجب تولید پروتئین کراتین می شود و برای رشد موها و پیشگیری از ریزش آنها موثر است. این ماده علاوه بر تقویت موها موجب افزایش زیبایی، سلامت، درخشندگی و استحکام آنها نیز می شود. تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو به دلیل وجود این مینرال ضروری در ترکیبات آن است.

فسفر، منگنز و آهن

این مواد معدنی موجود در ترکیبات هیرویت برای ترمیم سلول های آسیب دیده مو بسیار موثر هستند. فسفر موجب تولید پروتئین کراتین می شود و بدین طریق رشد و سلامت موها را ارتقا می دهد. این ماده معدنی با همکاری ویتامین های گروه B به تقویت فولیکول های مو می پردازد. منگنز و آهن نیز جزو مینرال های ضروری مورد نیاز بدن به خصوص موها به شمار می روند که در ذخیره انرژی برای رشد موها موثر هستند. این مواد با تولید اسید نوکلئیک و سیکل کربس، عملکرد فولیکول های مو را افزایش می دهند و به پیشگیری از کاهش رشد آنها کمک می کنند.

مس

مس از جمله ترکیبات موجود در هیرویت است که برای تشکیل هموگلوبین خون ماده ای ضروری به شمار می رود. هموگلوبین با خون‌ رسانی و اکسیژن رسانی به ریشه موها، از ریزش آنها جلوگیری می کند. مس در پیشگیری از تغییر رنگدانه های مو نیز موثر است و موجب کاهش سفیدی زودرس موها می شود. از طریق مس، تولید کراتین، رشد فولیکول‌ های در حالت کمون و تشکیل پیوندهای دی سولفیدی نیز افزایش پیدا می کند. در نتیجه تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو به دلیل برخورداری از مس را نباید نادیده گرفت.

مخمر

این ماده دارای ویتامین های گروه B، اسید آمینه های ضروری بدن، روی، کروم، سلنیوم و مس است که هر کدام از آنها برای رشد مو و پیشگیری از ریزش آن تاثیرگذار هستند. این ماده سلامت مو را بهبود می بخشد و در ترمیم آسیب های وارد شده به ساقه و ریشه مو نیز فواید بسیاری به همراه دارد.

نحوه و دوره مصرف کپسول هیرویت برای رویش مجدد موها چگونه است؟

این مکمل تغذیه ای برای تمامی بانوان و آقایانی که از 16 سالگی به بعد دچار مشکلات ریزش یا سایر اختلالات مو می شوند، قابل استفاده است. البته این مکمل به صورت تخصصی برای بانوان طراحی شده است و در رفع ریزش مو یا مشکلات دیگری که در اثر کمبود ریز مغذی ها در بدن اتفاق می‌ افتد، اثرگذار است. بنابراین در ابتدا باید دلیل ریزش و کم حجم شدن تار موها مشخص شود.

رشد مجدد مو در دوره ای مشخص انجام می شود و برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب در این زمینه باید مصرف هیرویت را در یک یا دو دوره چند ماهه و زیر نظر پزشک ادامه داد. برای رفع مشکل ریزش مو و کمک به رشد مجدد آن در ابتدا یک دوره سه ماهه برای مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود. در این مدت با مصرف روزانه یک عدد از این قرص، موها به ضخامت، درخشش و زیبایی فوق العاده ای دست پیدا می کنند.

پزشک با توجه به شرایط متقاضیان ممکن است بعد از این دوره نیز به روند درمان ادامه دهد و مصرف این مکمل را به مدت دو ماه دیگر تمدید کند‌. در این صورت امکان رشد موهای ریخته شده نیز افزایش پیدا می کند و از ریزش مجدد آنها جلوگیری به عمل می آید.

خرید و قیمت قرص بیوتین یوروویتال
خرید و قیمت کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید
خرید و قیمت قرص بیوتین 1000 میکروگرم برونسون
خرید و قیمت قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم
خرید و قیمت قرص بیوتین آپوویتال 2500 میکروگرم

خرید و قیمت هیرویت

مکمل هیرویت یکی از محصولات تغذیه ای و درمانی است که به طور اختصاصی برای بانوان تهیه شده است، اما مردان نیز قادر به استفاده از آن هستند. ترکیبات این مکمل موجب حفظ سلامت ریشه و ساقه مو می شوند و به درخشش، لطافت، حالت، ضخامت و زیبایی آنها نیز کمک می کنند. تاثیر هیرویت بر جلوگیری از ریزش مو به دلیل ترکیبات موجود در آن است.

این مکمل به دلیل برخورداری از انواع ویتامین ها، اسید آمینه ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی محصولی همه جانبه برای ممانعت از ریزش مو و جلوگیری از کم شدن حجم آن به شمار می رود. این مواد با تغذیه رسانی به فولیکول مو، مواد مغذی و رطوبت کافی را برای رشد به آنها می رسانند و بدین طریق از رسیدن آسیب به موها جلوگیری می کنند. البته اگر دارای ریزش مو هستید، قبل از مصرف هر گونه مکمل دارویی در ابتدا پزشک را در جریان قرار دهید و سپس به مصرف آن محصول اقدام کنید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم