نحوه تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی

تاریخ ایجاد :

امکان تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی برای برخی از مصرف کنندگان بسیار سخت است. زیرا فروش این محصول در بازار دارویی رونق چشمگیری به خود گرفته است. کپسول هیرویت یکی از مکمل های محبوب تخصصی در حوزه سلامت به شمار می‌ رود که برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها تولید می شود.

راههای زیادی برای تشخیص هیرویت اصل از تقلبی وجود دارد که در هنگام خرید هیرویت توجه به آنها، شما را از اصالت محصول مطمئن می سازد:

  • تأیید اصالت بارکد کالا از سایت و برنامه www.ttac.ir
  • بررسی اندازه، رنگ و شکل کپسول
  • داشتن عوارض جانبی بیش از حد، پس از مصرف قرص
  • مطابقت دادن آدرس سازنده اصلی با آنچه روی جعبه نوشته
  • خرید کپسول هیرویت از مراکز معتبر

 

این مکمل دارای ترکیبات بسیار مفیدی است که بدن برای رشد موها به آنها نیاز دارد. متاسفانه در سال های اخیر شاهد فروش بسیاری از مکمل های تقلبی از جمله هیرویت هستیم. این محصول کمک تغذیه ای در ایران تولید می شود و تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان قرار دارد. بنابراین مصرف کنندگان باید در زمان خرید آن باید به این موضوع توجه داشته باشند. در ادامه شما را با چگونگی تشخیص مکمل هیرویت تقلبی از اصل آشنا می کنیم.

 

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

ویژگی قرص هیرویت اصلی و تقلبی

تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی چگونه امکان پذیر است؟

امروزه به دلیل تحریم‌ های گسترده به خصوص در زمینه دارویی، نیاز کشور به مکمل های تغذیه ای بیش از پیش احساس می شود. همچنین این امر ورود داروهای تقلبی و قاچاق را به ایران راحت تر کرده است. با این اوصاف تشخیص مکمل هیرویت اصل از غیر آن ممکن است برای برخی از افراد دشوار باشد.

این محصول برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت فولیکول‌ های آن تولید می شود. همچنین در بهبود سلامت پوست نیز موثر است. از این رو در انتخاب آن باید نهایت دقت و توجه را به خرج دارد. شاید بپرسید که نحوه تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی چگونه است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه به صورت کلی مشخصات داروهای تقلبی هیرویت را بررسی می کنیم.

قیمت و خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو

بررسی هیرویت تقلبی از طریق کیفیت مواد اولیه آن

این دارو دارای مواد اولیه مشخصی است و تاثیرگذاری آن نیز به کیفیت این مواد بستگی دارد. هیرویت تقلبی از مواد اولیه بی کیفیتی برخوردار است و میزان دقیق ترکیبات، روی بسته بندی محصول درج نشده باشد. البته کیفیت این مکمل تنها با مصرف آن قابل تشخیص است. به همین دلیل افراد بعد از مصرف هیرویت در یک بازه زمانی مشخص، نتیجه ای را دریافت نمی کنند.

تمامی ترکیبات این مکمل طبیعی هستند و هیچ گونه افزودنی غیر مجاز همچون: نمک، گلوتن، رنگ مصنوعی، شکر و غیره در تهیه آن به کار نرفته است. همچنین در صورت استفاده بیش از حد داروی تقلبی هیرویت امکان رسیدن آسیب به بدن به خصوص کلیه ها و کبد بسیار زیاد است. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، حتما خرید هیرویت را از داروخانه ها و مراکز معتبر انجام دهید.

تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی از طریق بسته بندی استاندارد محصول

هیرویت تقلبی دارای بسته بندی غیر مجاز است. به همین دلیل تاثیری در جلوگیری از ریزش مو ندارند. البته بسته بندی مکمل تقلبی هیرویت بسیار مشابه نوع اصلی آن است و تغییرات نامحسوسی با اورجینال آن دارد. اندازه بسته بندی این کپسول به گونه ای است که در تعداد 30 عددی به بازار عرضه می‌ شود. در غیر این صورت مکمل مورد نظر تقلبی است.

توجه به فونت های نگاشته شده روی بسته بندی این مکمل، رنگ فونت، وضوح چاپ، غلط های املایی و غیره نیز تاثیر بسیاری در تشخیص راحت مکمل اورجینال هیرویت از تقلبی آن دارد. در صورتی که قبلا این دارو را خریداری کرده اید با یک مقایسه ساده قادر به تجزیه‌ و تحلیل آن خواهید بود.

دوز ترکیبات به کار رفته در هیرویت

یکی دیگر از نکاتی که منجر به تشخیص مکمل هیرویت اصل از غیر آن می شود، دوز مواد اولیه آن است. تمامی مکمل های تغذیه ای دارای دوز مشخصی از مواد اولیه هستند. مصرف کنندگان قدیمی این مکمل بدون شک با دوز آن آشنا هستند و راحت تر قادر به تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی خواهند بود.

ویژگی‌ های ظاهری کپسول‌ هیرویت

مصرف کنندگان با مشاهده دقیق شکل دارو به تقلبی بودن آن پی خواهند برد. مکمل هیرویت اصل با فرم کپسول و رنگ قهوه ای تیره تولید می شود. در صورتی که شکل ظاهری مکمل دارای فرم یکسان نباشد یا رنگ آن تغییر پیدا کرده باشد، باید به اصل بودن آن شک کرد.

ویژگی های ظاهری این کپسول توسط سازمان بهداشت و غذا مشخص شده است. بنابراین اگر در بسته بندی این مکمل، کپسول ها دارای شکستگی، ترک خوردگی، بلورهای کریستالی، فرم نرم و لکه باشند، نباید آن را خریداری کرد. توجه به این ویژگی ها یکی از روش های بسیار ساده در خرید مکمل باکیفیت و اصل است.

مشاهده علائم آلرژی یا سایر عوارض جانبی با مصرف این دارو

مکمل هیرویت اگر در دوز مشخص و دوره کوتاه مصرف شود، عوارض جانبی خاصی ندارد. اما داروی تقلبی هیرویت دارای عوارض جانبی خطرناکی همچون آلرژی است. این عارضه به صورت کهیر، تنگی نفس و برخی از مشکلات دیگر خود را نشان می دهد و یکی از روش های تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی است.

بنابراین با مشاهده این عارضه باید از مصرف دارو خودداری کرد و پزشک را در جریان قرار داد. همچنین مصرف کنندگان با مقایسه میزان اثربخشی هیرویت نسبت به مکمل های قبل باید پی به تقلبی یا اصل بودن آن ببرند.

توجه به قیمت هیرویت

قیمت مکمل هیرویت توسط کارخانه تولید کننده آن مشخص می شود. بنابراین هر بسته از این مکمل در تمامی مراکز معتبر دارای یک قیمت مشخص است. کاهش ناگهانی قیمت این دارو ممکن است یکی از نشانه های تقلبی بودن آن باشد. زیرا شرکت های تولید کننده هیرویت تقلبی با این روش قصد جذب مصرف کنندگان و فریب آنها را دارند.

تایید آنلاین یا پیامکی مکمل هیرویت

پیشرفت تکنولوژی این امکان را به تمامی افراد داده است که از طریق آنلاین، اورجینال بودن این محصول را مورد بررسی قرار دهند. یکی دیگر از روش هایی که در تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی موثر است، توجه به بارکد اصالت کالای آن است.

 برای اطلاع از اصالت بارکد این محصول سایت های معتبری وجود دارند که با وارد کردن بارکد هیرویت به شما در تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن کمک می کنند. همچنین با ارسال کد شناسایی 16 رقمی و بارکد درج شده روی بسته بندی آن به شماره 20008822، پیامی از طرف سازنده دارو به مخاطب ارسال می شود. این پیام از اصالت دارو خبر می دهد. پیام دریافتی ممکن است حاوی متن های زیر باشد:

  1. پیام اصالت کالا

این پیام در صورت استاندارد و اورجینال بودن دارو به مخاطب ارسال می شود.

  1. پیام کنترل مجدد

اگر اصالت این مکمل توسط شخص دیگری بررسی شده باشد، این پیام که «اصالت فرآورده قبلا توسط سامانه یا دستگاه دیگری کنترل‌ شده است» توسط مخاطب دریافت خواهد شد.

  1. پیام بررسی تاریخ انقضای دارو

این پیام نیز تاریخ انقضای محصول را برای مخاطب مشخص می کند که در صورت منقضی شدن آن، باید از مصرف هیرویت خودداری کرد.

  1. پیام جمع‌ آوری دستوری

سازمان غذا و دارو به برخی از مراکز فروش، دستور جمع آوری برخی از داروها را داده است. در صورت مشاهده این پیام باید مصرف هیرویت را قطع کرد.

  1. تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی از طریق پیامک داروی تقلبی

این پیامک نیز در صورت تقلبی بودن محصول به مصرف کننده ارسال می‌ شود.

بررسی آدرس شرکت تولید کننده

بررسی آدرس شرکت تولید کننده هیرویت نیز این امکان را به مصرف کنندگان می دهد که راحت تر پیگیری های لازم را انجام دهند. اکثر مکمل های تقلبی دارای نشانی شرکت تولید کننده نیستند. این کپسول در حال حاضر در شرکت داروسازی امید پارسینا دماوند تهران به تولید می رسد.

  تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی

چگونه به مکمل اصل هیرویت دسترسی پیدا کنیم؟

برای تشخیص داروهای غیر استاندارد و تقلبی از نوع اورجینال آن باید به نکات بسیار ظریفی دقت کرد. داروهای جعلی با تاثیر نامطلوب روی بدن ممکن است عواقب خطرناکی را نیز به همراه داشته باشند. بنابراین مصرف کنندگان باید قبل از استفاده از آنها با روش های موثر در این خصوص آشنا شوند.

البته در صورتی که تشخیص هیرویت اصلی و تقلبی از طریق روش های ذکر شده امکان پذیر نباشد، انجام آزمایشات و آنالیزهای پزشکی ضروری است. با این حال تنها راه جلوگیری از سودجویی برخی از افراد متقلب، خرید این مکمل از داروخانه ها و مراکز فروش معتبر است.

برخی از تولید کنندگان داروی تقلبی هیرویت بسیار ماهرانه دست به این کار می زنند که حتی برخی از پزشکان نیز قادر به تشخیص اصل آنها نیستند. خرید این مکمل نباید از فروشگاه های غیر مجاز یا فروشندگان خیابانی انجام شود. زیرا داروها یا مکمل های جعلی تاثیر مخربی روی بدن باقی می گذارند و بسیاری از آنها ممکن است خطر مسمومیت یا مرگ را به همراه داشته باشند.

 بنابراین خرید این محصول از فروشگاه های معتبر، داروخانه ها یا سایت های آنلاین داروخانه ای مانند داروخانه آنلاین داروهوم، ریسک تقلبی بودن آن را کاهش دهد.

 

در آخر

هیرویت مکملی تخصصی برای رشد موها است که برای حفظ سلامت پوست نیز به کار می رود. برخی از افراد سودجو با تولید مکمل هیرویت تقلبی، جان افراد را در معرض خطر قرار می دهند. به همین دلیل در هنگام خرید هیرویت برای اصلی و تقلبی بودن بهتر است به نکات مهمی از قبیل نوع بسته بندی، شکل ظاهری کپسول، نشان اصالت کالا، کیفیت مکمل و … توجه کرد. همچنین خرید هیرویت از مراکز معتبر و داروخانه های زیر نظر سازمان غذا و دارو مثل داروخانه آنلاین داروهوم به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که با خیال راحت از آن استفاده کنند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم