قرص هیرویت برای چاقی صورت موثر است؟

تاریخ ایجاد :

مهمترین تاثیر قرص هیرویت روی بهبود ساختار مو، پوست و ناخن ها است. با این حال برخی از افراد مدعی هستند که قرص هیرویت برای چاقی صورت نیز استفاده می شود. برای اثبات این ادعا بدون شک به دلایل علمی و پزشکی نیاز است و نباید بر اساس تجربه فردی عنوان کرد که این قرص موجب چاقی بدن و صورت می شود. بنابراین اگر نگران چاقی بعد از مصرف این مکمل هستید یا قصد دارید برای پر شدن صورت خود از هیرویت استفاده کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا در ادامه به بررسی خواص و تاثیر قرص هیرویت روی چاقی صورت و بدن می پردازیم.

ویتامین ها و مواد معدنی به کار رفته در فرمولاسیون هیرویت ممکن است سبب افزایش اشتهای افراد شوند. اشتهای برخی از افراد دارای سو تغذیه ناشی از کمبود ریز مغذی ها با مصرف قرص هیرویت افزایش پیدا می کند، در این صورت افراد ممکن است برای رفع نیاز خود به سمت مصرف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات و کالری کشیده شوند. تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت در همچین مواقعی به خوبی مشهود است، زیرا با مصرف این نوع مواد غذایی ناسالم وزن بدن افزایش پیدا می کند و موجب بروز چاقی می شود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

آیا قرص هیرویت برای چاقی صورت مناسب است؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در خصوص قرص هیرویت پرسیده می شود، مربوط به خواص چاق کنندگی آن است. این مکمل بسیار مفید به حفظ سلامت مو و پوست کمک می کند و با تامین ریز مغذی های مورد نیاز بدن، نقش مهمی در جلوگیری از کاهش پیری زودرس پوست برعهده‌ دارد. 

هیرویت از جمله مکمل های بسیار پرفروش و شناخته شده است که می تواند در افزایش وزن نیز تاثیرگذار باشد، زیرا در ترکیبات آن از موادی همچون: ویتامین های گروه B، زینک و مخمر آبجو استفاده شده است. این مواد در کنار افزایش سوخت و ساز بدن و تولید انرژی، نقش مهمی در بهبود اشتها دارند‌. به همین دلیل برخی از افراد با مصرف این قرص تصور می کنند که چاق شده اند یا صورت آنها پرتر شده است. 

تاثیر این مکمل روی سلامت پوست و مو بر کسی پوشیده نیست. چین و چروک های روی پوست به دلایل متفاوتی از جمله: کم آبی، افزایش سن، تابش اشعه مضر نور خورشید و کمبود مواد مغذی ایجاد می شوند. یکی از مهمترین دلایل افتادگی پوست را باید کاهش وزن و اشتها دانست. در این صورت بدن با کمبود ویتامین ها و مواد معدنی روبرو می شود که برای جبران آنها، بهترین روش استفاده از مکمل های مولتی ویتامین مینرال است.  

قرص هیرویت برای چاقی صورت، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها و سلامت عمومی بدن استفاده می شود، زیرا این مکمل با جبران کمبود ریز مغذی ها و آبرسانی به پوست، تاثیر فوق العاده ای در شادابی و جوانسازی آن دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد بعد از مصرف هیرویت احساس می کنند که صورت آنان پرتر و چاق تر از قبل شده است. البته مصرف این مکمل باید همراه با غذاهای سالم و حاوی پروتئین و فیبر باشد تا تاثیر آن روی چاقی صورت افزایش پیدا کند.

خرید مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

آیا قرص هیرویت چاق کننده است؟

بدون شک قرص هیرویت مکمل بسیار مفید و پر خاصیتی در بهبود ساختار پوست، مو و ناخن ها است، اما آیا خواص این مکمل تنها شامل این اعضای بدن می شود؟ این قرص به طور تخصصی برای پوست، مو و ناخن ها فرموله شده است و به هیچ عنوان برای افزایش وزن و چاقی صورت توصیه نمی شود، زیرا هم تاثیر کمی روی افزایش وزن بدن دارد و هم هدف از تولید آن بهبود لاغری نیست. 

با این حال ویتامین ها و مواد معدنی به کار رفته در محتویات این قرص خواص متعددی دارند که ممکن است سبب افزایش اشتهای افراد شوند. اشتهای برخی از افراد دارای سو تغذیه ناشی از کمبود ریز مغذی ها با مصرف قرص هیرویت افزایش پیدا می کند. در این صورت افراد ممکن است برای رفع نیاز خود به سمت مصرف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات و کالری کشیده شوند.

تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت در همچین مواقعی به خوبی مشهود است، زیرا با مصرف این نوع مواد غذایی ناسالم وزن بدن افزایش پیدا می کند و موجب بروز چاقی می شود. البته ترکیبات موجود در این مکمل در رشد عضلات و تقویت استخوان ها نیز بسیار مفید هستند. چاقی بدن و صورت در طی افزایش وزن طبیعی است ولی نمی توان آن را جز عوارض صد درصدی این قرص دانست. 

خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

تاثیر ترکیبات موجود در هیرویت روی چاقی صورت و بدن چیست؟

قبل از پاسخ به این سوال که آیا قرص هیرویت چاق کننده است یا خیر، قصد داریم در مورد ترکیبات موجود در این مکمل و خواص آنها روی چاقی و افزایش وزن صحبت کنیم. این محصول حاوی انواع مواد مورد نیاز بدن مانند: ویتامین های گروه B، زینک، مخمر آبجو و سایر مواد مغذی است که بدن برای بهبود ساختار پوست، مو و ناخن ها و تقویت سیستم ایمنی به آنها نیاز دارد. برخی از این ترکیبات موجب افزایش اشتها می شوند و اثر چاق کنندگی دارند که در ادامه تاثیر آنها را روی افزایش اشتها و وزن بررسی می کنیم.

نقش ویتامین های گروه B موجود در قرص هیرویت برای چاقی صورت

قرص هیرویت دارای ویتامین های گروه B یا ب کمپلکس است که  در افزایش وزن و سوخت و ساز بدن نقش پررنگی دارند. ویتامین‌ های گروه B موجب بهبود اشتها می شوند و بدین طریق در چاقی بدن و صورت موثر هستند. این ویتامین‌ ها سبب افزایش سرعت متابولیسم کربوهیدرات‌ ها، چربی‌ ها، پروتئین‌ ها می شوند و به تولید انرژی مورد نیاز بدن کمک می کنند. 

افراد دارای کمبود ویتامین های گروه B بدون شک دارای اشتهای کمی هستند. به همین دلیل با مصرف این مکمل دچار افزایش اشتها خواهند شد. در صورتی که این افراد به مصرف غذاهای پرکالری و کربوهیدارت ها روی آورند، وزن آنان افزایش پیدا می کند و دچار چاقی می شوند. 

روی و تاثیر آن بر چاقی صورت

این ماده معدنی بعد از آهن جز ضروری ترین مینرال های مورد نیاز بدن است که بسیاری از فعالیت‌ های آنزیمی ‌بدن را کنترل می کند. از طریق زینک، رشد و ترمیم بافت های بدن نیز صورت می گیرد. یکی از خواص مهم زینک، افزایش اشتها است. به همین دلیل قرص هیرویت برای چاقی صورت نیز استفاده می شود. 

این ماده معدنی با افزایش متابولیسم و بهبود هضم، به طور مستقیم روی چاقی تاثیرگذار است. کمبود روی در بدن موجب کاهش اشتها و در نتیجه لاغری می شود. از آنجایی که در ترکیبات قرص هیرویت از روی یا زینک استفاده شده است، این مکمل اشتها را بهبود می دهد و در چاقی صورت و افزایش وزن افراد دارای کمبود روی نقش مهمی را ایفا می کند.

نقش مخمر آبجو روی چاقی صورت

یکی دیگر از ترکیبات چاق کننده به کار رفته در محتویات قرص هیرویت، مخمر آبجو نام دارد. این ماده حاوی انواع ویتامین‌ های گروه B است که در افزایش اشتها تاثیر بسیاری دارند. مخمر آبجو سبب افزایش اشتهای افراد لاغر و دارای کمبود ریز مغذی هایی همچون ویتامین های گروه B و برخی از مواد معدنی می‌ شود. این ماده در چاقی افراد لاغر بسیار موثر است ولی ممکن است روی افزایش وزن افراد چاق تاثیری نداشته باشند.

البته تاثیر قرص هیرویت برای چاقی صورت و وزن بسیار ناچیز است و اگر به دنبال قرص چاق کننده صورت و بدن هستید، گزینه های دیگری را امتحان کنید. مخمر آبجو با تنظیم فعالیت آنزیم ها در بدن به بهبود اشتها کمک می‌ کند و منجر به افزایش وزن و چاقی صورت و بدن می شود. البته باید به این نکته توجه کنید که تاثیر این قرص روی چاقی بدن و صورت به یک اندازه است و پوست افراد بعد از مصرف این مکمل جوان تر و پرتر دیده خواهد شد.

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف هیرویت و طریقه مصرف قرص هیرویت

قیمت قرص هیرویت برای چاقی

در صورتی که به دنبال افزایش وزن و چاقی هستید یا می خواهید صورت پر و جوانی داشته باشید، مصرف قرص هیرویت به شما کمک بسیاری می‌ کند. این مکمل حاوی انواع ریز مغذی های مفید برای افزایش اشتها است که تاثیر فوق العاده ای روی چاقی دارند. از آنجایی که این مکمل تحت لیسانس انگلستان در ایران تولید می شود، قیمت آن نسبت به سایر مکمل های خارجی کمتر است.

این محصول برای تمامی زنان و مردان دارای ریزش مو و مشکلات پوستی قابل استفاده است. همچنین برخی از افراد لاغر دچار کمبود ریز مغذی هایی همچون: زینک و ویتامین های گروه B نیز با مصرف این قرص دچار چاقی بدن و صورت شده اند، اما این مکمل تاثیر کمی روی چاقی دارد و اگر به این منظور خریداری شود شاید پاسخگوی نیاز شما نباشد. به همین دلیل قبل از خرید این محصول با یک پزشک یا داروساز مشورت کنید.

بیشتر بدانید: عوارض قرص هیرویت چیست؟ آیا این عوارض، قابل پیشگیری هستند؟

در نتیجه

در صورتی که قصد استفاده از قرص هیرویت برای چاقی صورت را دارید، باید در ابتدا تاثیر هر کدام از ترکیبات آن روی افزایش وزن را بررسی کنید. در این مقاله اطلاعات کافی در مورد تمامی ترکیبات این محصول را در اختیار شما قرار دادیم تا قبل از خرید و مصرف این مکمل با میزان تاثیرگذاری آن در چاقی صورت و بدن آشنا شوید. محصول مورد نظر برای تقویت پوست، مو و ناخن ها فرموله شده است و برخی از ترکیب موجود در آن مانند: ویتامین های گروه B، زینک و مخمر آبجو خواص چاق کنندگی دارند.

در واقع این مواد اشتهای افراد لاغر دارای کمبود این ریز مغذی ها را افزایش می دهند و موجب تمایل آنان به مصرف مواد غذایی پر کالری و چاق کننده می‌ شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد بعد از مصرف قرص هیرویت چاقی صورت و بدن را تجربه می کنند. البته تاثیرات چاق کنندگی این قرص روی تمامی اعضای بدن و صورت به یک اندازه است.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم