قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال: سلامتی عمومی در یک قرص

تاریخ ایجاد :

کمبود ویتامین همیشه یکی از مشکلاتی است که عوارض آن بعد از خرابی بصره مشخص می شود. به همین دلیل باید در برنامه غذایی ما جای خود را داشته باشند. قرص مولتی ویتامین کامپلیت یورویتال یکی از انواع مکمل هایی است که به کمک بدن می آید که از کمبود ویتامین جلوگیری شود. بااین حال قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال برای چیست؟ چه تاثیری روی بدن دارد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، مقاله پیش رو نوش دارو پیش از مرگ سهراب است که به کمک شما می آید.

در جواب به این سوال به فواید قرص مولتی ویتامین کامپیلیت یوروویتال میپردازیم:

  • مولتی ویتامینی که کلیه شما را ایمن نگه می دارد
  • مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال و تقویت سیستم ایمنی
  • عملکرد مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال بر سیستم بینایی
  • حفظ سلامت پوست و مو با کامپلیت یوروویتال
  • با قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال از سرطانی کشنده به دور باشید
  • از خردسالی تا سالمندی با مصرف مکمل یوروویتال استخوان هایی پایدار داشته باشید

در ادامه با توضیحات کامل این محصول با ما همراه باشید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال برای چی خوبه؟

این قرص حاوی انواع ویتامین نظیر ویتامین های A،B،C،D،E،K و مواد معدنی چون کلسیم، آهن، روی، ید، پتاسیم، منیزیم، فسفر، کروم، مس و منگنز و ترکیباتی دیگر است. ترکیباتی که در این قرص به کار گرفته شده بر ارگان های مختلف بدن تاثیر مثبت می گذارد. این مولتی ویتامین همه کاره در حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها، جلوگیری از نوع خطرناکی از سرطان، تقویت عملکرد جنسی، حفظ سلامت سیستم بینایی، عصبی و ایمنی تاثیر گذار است. اگر همچنان درباره موارد مصرف مولتی ویتامین یوروویتال سوال دارید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال برای چیست؟

مولتی ویتامینی که کلیه شما را ایمن نگه می دارد

مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال با حفظ وضعیت طبیعی دستگاه ادراری فرد و حفظ عملکرد کلیه از طریق افزایش حجم ادرار فرد که نام علمی آن دیورز است، به سلامت کلیه ها کمک زیادی می کند. همچنین از طریق بهبود عمل دفع اسید اوریک احتمال ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می دهد.

مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال و تقویت سیستم ایمنی

مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال با تحریک سیستم ایمنی بدن از رشد عوامل بیماری زا جلوگیری کرده و به پاکسازی سموم بدن کمک می کند. از دیگر مزایایی که این مولتی ویتامین برای سیستم ایمنی دارد، حفظ سلول های کبدی از رادیکال های آزاد است. در واقع رادیکال های آزاد سبب آسیب سلول ها، بافت ها و اندام ها می شوند و جزو موارد سمی برای بدن هستند.

خرید: قیمت استثنایی داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن در داروخانه داروهوم

عملکرد مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال بر سیستم بینایی

مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال یک مجموعه غنی آنتی اکسیدانی است که به بهبود بینایی فرد کمک می کند. همچنین از طریق تقویت رگ های خونی چشم خطر ابتلا به آب مروارید و عارضه ای به نام دژنراسیون ماکولا که شایع ترین علت نابینایی در سالمندان است را کاهش می دهد. ویتامین A موجود در این قرص که رتینول نیز نامیده می شود، در تولید رنگدانه شبکیه چشم و تقویت بینایی بخصوص در نور کم موثر است.

حفظ سلامت پوست و مو با کامپلیت یوروویتال

 قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال سلامت پوست شما را تضمین می کند. در این محصول به ویتامین B و ویتامین C وجود دارد. این ویتامین ها در رشد و ترمیم بافت های پوستی و بهبود زخم ها، تشکیل رگ های خونی و همچنین در کلاژن سازی تاثیر دارند. در نتیجه استفاده از این مکمل سبب بهبود سلامت پوست شما می شود. دخالت دارد، سلامتی پوست شما را به ارمغان می آورد.

آیا میدانستید:  ویتامین ای برای چی خوبه؟

از خردسالی تا سالمندی با مصرف مکمل یوروویتال استخوان هایی پایدار داشته باشید

از دیگر تاثیرات قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال کمک به حفظ استحکام استخوان ها است. این مولتی ویتامین حاوی ویتامین هایی چون ویتامین A ،C ، D و ماده معدنی کلسیم است. در نتیجه ترکیبات این محصول به تقویت و شکل گیری دندان ها و استخوان ها در کودکان و همچنین استحکام استخوان های عزیزانتان حتی در میانسالی کمک می کند.

با قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال از سرطانی کشنده به دور باشید

حتما نام سرطانی که جان افراد زیادی را پس از دچار کردن او به درد و رنج زیاد از او گرفته است را بسیار شنیده اید، این سرطان، سرطان پانکراس است. قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال حاوی ویتامین B است که به دلیل تاثیر در تقویت سیستم ایمنی و دستگاه عصبی در کاهش خطر ابتلا شما به این سرطان نقش دارد.

آیا قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال بر کم خونی موثر است؟

کم خونی یکی از بیماری های رایج جوامع امروزی است که به دلیل کمبود گلبول های قرمز حامل اکسیژن ایجاد می شود. ویتامین ای و ب دو ویتامینی هستند که در قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال به کار رفته اند. در واقع ویتامین های B ،E در رشد و تقسیم سلولی گلبول های قرمز خونی موثر اند.

آیا میدانستید:  کدام مولتی ویتامین ها باعث چاق شدن می شوند؟

مصرف مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال در سالمندان

پا به سن گذاشتن و ضعیف تر شدن بدن پس از سال ها تلاش و کوشش بدن سبب می شود که کم کم درد ها و بیماری ها جسمی و روحی به سراغ فرد بیایند و به مرور زورشان بیشتر شود. بیماری هایی چون پوکی استخوان، بیماری قلبی عروقی، زوال عقل، بیماری های کلیوی و کبدی از جمله این بیماری ها هستند. بنابراین، نیاز بدن به ویتامین ها و مواد معدنی نیز بیشتر می شود. همچنین انسان ها هرچه که پا به سن می گذارند، اشتهایشان هم چون میزان خوابشان کم می شود. اینجاست که نیاز مولتی ویتامین ها برای جبران این کم و کاستی های بدن و تقویت آن احساس خواهد شد و کاملپلیت یوروویتال جای خود را در زندگی افراد باز می کند.

بیشتر بدانید: بهترین مولتی ویتامین برای تقویت حافظه کدامند ؟

مصرف مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال در زنان باردار

اولین چیزی که در ذهن افرادی که خبر بچه دار شدنشان را می شنوند، شکل می گیرد این است که امیدوارم سالم به دنیا بیاید و لازمه تولد فرزند سالم، تغذیه سالم مادر است. اما گاهی علی رغم تغذیه خوب مادر باز هم کمبود برخی ویتامین ها و مواد معدنی در او مشاهده می شود. بنابراین، مصرف مولتی ویتامین در حفظ سلامت مادر و فرزند مهم و ضروری است و از زایمان زودرس نیز جلوگیری می کند.

یکی از بیماری ها شایع در نوزادان بیماری ریکتز، راشیتیسم نام دارد که مربوط به نرمی استخوان در نوزادان و کودکان است. این بیماری موجب نرمی و خمیدگی و همچنین رشد ناقص استخوان می گردد و با افزایش سن احتمال شکستگی را به دنبال دارد. از این رو مصرف مولتی ویتامین هایی که دارای ترکیباتی چون ویتامین D هستند برای مادران باردار ضروری است.

مصرف مولتی ویتامین برای زنان باردار به دوران بارداری منتهی نمی شود؛ زیرا آن ها در دوران شیردهی نیز به مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال نیاز دارند. در واقع مادران جهت تامین ویتامین ها، مواد معدنی، تقویت سیستم ایمنی بدن خود، نوزاد، همچنین جلوگیری از ریزش مو و رفع خستگی نیز به تداوم مصرف مولتی ویتامین نیاز دارند.

قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال برای چیست؟

مصرف مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال در جوانان

جوانان چون در سن رشد هستند، باید برای حفظ تندرستی خود کوشا باشند. اما جوانان امروزی به خوردن فست فود ها و تنقلات چرب و شور و شیرین تمایل بیشتری تا خوردن میوه و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی سالم دارند. بنابراین، این وظیفه والدین آن ها است که به وضعیت جسمانی آن ها توجه بیشتری کنند. 

مثلا خرید مولتی ویتامین هایی که کمبودها را جبران و به رشد فرزندانشان کمک می کند، انجام دهند. به عنوان مثال مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال به سبب داشتن ویتامین B ،C و کلسیم در رشد و سلامت استخوان ها و عضلات بدن بسیار موثر است.

مصرف مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال در بدنسازان

ورزشکاران و به خصوص بدنسازان جزو آن دسته افرادی هستند که به بدن خود بسیار اهمیت و تناسب اندام خود اهمیت می دهند و رژیم غذایی خاص خود را نیز دنبال می کنند. به این خاطر به سبب این که فرد روی عضلات خود کار می کند، نباید یک سری از مواد غذایی را استفاده کند. در نتیجه مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال با داشتن انواع مواد معدنی و ویتامین ها به بدنسازان کمک می کند به هدف خود نزدیک تر شوند.

آیا میدانستید: قرص ال کارنتین برای لاغری موثر است؟

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

کلام آخر

همه ما از اهمیت ویتامین ها و مواد معدنی برای حفظ سلامتی و کارکرد درست ارگان های بدن آگاهیم و باید این مواد اولیه را برای سلامتی خودمان تامین کنیم. یکی از راه ها جهت تامین این ریز مغزی ها استفاده از مولتی ویتامین هاست. قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال منبع مطمئنی برای تامین تمام مواد مورد نیاز بدن از زمانی که در رحم مادر هستیم تا سالمندی است.

 در نتیجه این محصول ما را از بسیاری از عارضه ها و بیماری های احتمالی که در اثر کمبود هر یک از ترکیبات ضروری بدن ممکن است برای ما ایجاد شود، در امان می دارد. در این مقاله به پرسش قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال برای چیست؟ به صورت کامل پاسخ دادیم. اگر برای خرید این محصول شک دارید، از مشاوران داروهوم برای تصمیم نهایی خود مشاوره بگیرید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم