قرص فولیکوژن چیست و برای چی خوبه؟

تاریخ ایجاد :

قرص فولیکوژن چیست؟ فواید و موارد مصرف قرص فولیکوژن برای چیست؟ شاید شما هم برای درمان ریزش موهای خود از قرص فولیکوژن استفاده کرده باشید. این قرص حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است و به تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن کمک بسیاری می‌ کند. محصول مورد نظر در شرکت ایرانی داروسازی نانو حیات دارو تولید می شود و مطابق با کمبود بدن ایرانیان به مواد مغذی، فرموله و تولید شده است. با این حال قبل از خرید این قرص یا استفاده مجدد از آن بهتر است در مورد ترکیبات، فواید، موارد مصرف و نحوه استفاده صحیح از آن بیشتر بدانید. در این مقاله شما را با کلیه جزئیات این قرص آشنا می کنیم.

قرص فولیکوژن برای چیست؟ تمامی محتویات قرص فولیکوژن برای تقویت فولیکول های مو ضروری هستند و موجب درمان ریزش مو می شوند. همچنین با مصرف این مکمل سلامت سلول های فولیکول مو نیز افزایش پیدا می کند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

ترکیبات قرص فولیکول چیست؟

برای اینکه با مکمل مورد نظر و خواص آن آشنا شوید در ابتدا باید مواد تشکیل دهنده آن را بررسی کنید. این قرص که جز مکمل های بسیار قوی برای درمان ریزش مو و تقویت آن به شمار می رود، حاوی ترکیبات مفید زیر است:

ویتامین B5

ویتامین های گروه ب به خصوص ویتامین B5 نقش مهمی در خونرسانی به فولیکول های مو برعهده دارند. افزایش سرعت خونرسانی در بدن موجب انتقال سریع تر مواد مغذی به فولیکول های مو می شود. به همین دلیل با مصرف این قرص، موها تقویت شده و از ریزش آنها جلوگیری به عمل می آید. در ترکیبات قرص فولیکوژن از میزان بالایی ویتامین B5 استفاده شده است.

ویتامین E

ویتامین مورد نظر جز آنتی اکسیدان های قوی است که از موها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین این ویتامین جریان خون در زیر پوست سر را افزایش می دهد که مواد مغذی سریع تر به فولیکول ها رسانده شوند.

فولیک اسید با ویتامین B9

برای رشد مجدد سلول‌ های پوست و مو، فولیک اسید ماده ای ضروری است. این ویتامین در بدن تولید نمی شود و برای تامین آن باید به صورت روزانه از مکمل هایی نظیر: قرص فولیکوژن یا مواد غذایی حاوی فولیک اسید استفاده کرد. در ترکیبات فولیکوژن از مقدار کافی فولیک اسید استفاده‌ شده‌ است که با مصرف آن رشد موها سرعت پیدا کند و فولیکول‌‌ های مو تقویت شوند.

ال متیونین و ال سیستئین

برخی از اسیدهای آمینه ضروری در بدن تولید نمی شوند و باید از طریق مصرف مواد غذایی یا مکمل ها آنها را تامین کرد. ال متیونین و ال سیستئین نیز دو اسیدآمینه‌ ضروری بدن هستند که در ترکیبات فولیکوژن از آنها استفاده شده است. این دو ماده به ساخت تارهای جدید مو کمک می کنند و مانع از ریزش موها می شوند.

ویتامین B6

ماده مفید دیگری که در ترکیبات قرص فولیکوژن به کار رفته است، ویتامین B6 نام دارد. این ویتامین نیز با افزایش خون‌ رسانی و تولید هموگلوبین، ریشه موها را تغذیه می‌ کند و مانع از ریزش آنها می شود.

زینک یا روی

با توجه به اینکه زینک ماده معدنی مورد  نیاز برای انجام بسیاری از واکنش های آنزیمی بدن است، کمبود آن به شدت روی پوست، مو و ناخن ها تاثیر منفی برجای می گذارد. با مصرف مکمل های مولتی ویتامین مانند فولیکوژن فعالیت های بدن به خصوص خون‌ رسانی به موها بهبود پیدا می کنند. این ماده در رفع ریزش مو و جلوگیری از سفید شدن تارهای مو نیز بسیار مفید و ضروری است.

قرص فولیکوژن اروند فارمد 60 عددی

خواص ویتامین D در ترکیبات قرص فولیکوژن

این ویتامین نیز برای رشد موها و افزایش قدرت سیستم ایمنی خواص بسیاری دارد. از آنجایی که امکان دریافت روزانه این ویتامین از طریق نور خورشید برای همه افراد وجود ندارد، باید از طریق مصرف مکمل های مولتی ویتامین این ماده را در بدن تامین کرد. همچنین کمبود ویتامین D ارتباط مستقیمی با ریزش مو و ابتلا به آلوپسی یا طاسی سر دارد.

فواید مس موجود در مکمل فولیکوژن

مس نیز جز مواد معدنی ضروری بدن است که به تولید گلبول‌ های قرمز خون، بهبود عملکرد سلول‌ های عصبی و تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. همچنین از طریق مس تولید کلاژن که ماده اصلی تشکیل دهنده پوست، مو و ناخن ها است، در بدن سریع تر اتفاق می افتد.

سلنیوم

این ماده معدنی نیز به منظور افزایش رشد و ترمیم تارهای آسیب دیده مو در ترکیبات قرص فولیکوژن استفاده می شود. با استفاده از سلنیوم در ترکیبات فولیکوژن، ریزش موها، شوره سر، ضعف سیستم ایمنی و شکنندگی موها از بین می روند.

کپسول هیرویت هلث اید 30 عددی

بیوتین یا ویتامین B7

این ماده نیز برای پوست، مو و ناخن ها بسیار مفید است و کمبود آن موجب ریزش شدید مو، شکنندگی ناخن ها و مشکلات پوستی می شود. بیوتین در تولید کراتین که ضروری ترین ماده مورد نیاز برای حفظ سلامت موها است، نقش اساسی دارد و بدین طریق به تقویت مو و قطع ریزش مو کمک می‌ کند.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

فواید مصرف قرص فولیکوژن چیست؟

تمامی محتویات این قرص برای تقویت فولیکول های مو ضروری هستند و موجب درمان ریزش مو می شوند. همچنین با مصرف این مکمل سلامت سلول های فولیکول مو نیز افزایش پیدا می کند. از دیگر فواید مصرف فولیکوژن باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از شکنندگی تارهای مو
  • درمان شوره سر
  • جلوگیری از ایجاد ریزش مو با تقویت فولیکول های مو
  • کمک به رشد مجدد مو
  • بهبودی افراد دارای سو تغذیه
  • تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن
  • تقویت سیستم ایمنی
  • افزایش سلامت و زیبایی پوست
  • درمان مشکلات پوستی مانند: جای جوش، زخم، خشکی پوست و غیره
  • رفع شکنندگی ناخن ها
  • بهبود عملکرد سلولی فولیکول ها
  • افزایش ضخامت تارهای مو
  • موثر در کلاژن سازی
  • افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی در زیر پوست سر

قیمت و خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

مقدار و نحوه مصرف فولیکوژن برای درمان مشکلات مو چگونه است؟

بدون شک تمامی قرص ها و مکمل ها اگر به میزان کافی و در زمان مشخصی مصرف نشوند، تاثیرات چندانی روی بدن باقی نمی‌گذارند. قرص فولیکوژن نیز یکی از داروهای تقویتی است که نحوه و مقدار مصرف آن توسط شرکت تولید کننده، روی بسته بندی این محصول مشخص می شود. با این حال قبل از مشورت با پزشک این قرص را برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته شده مصرف نکنید. در حالت عادی و برای کسانی که داروهای خاصی مصرف نمی کنند یا دچار بیماری های خاصی نیستند، مصرف یک عدد از آن در طول روز کافی است. برای تاثیرگذاری بهتر این مکمل و جلوگیری از ایجاد عوارض احتمالی همچون: حالت تهوع، اسهال، بی اشتهایی، سستی، حس تشنگی، سردرد، تکرر ادرار، افزایش ضربان قلب و غیره، بهتر است قرص مورد نظر در زمان صرف صبحانه و همراه با یک لیوان آب میل شود. در غیر این صورت احتمال بروز عوارض ذکر شده بالا است.

خرید و قیمت انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

چه مدت باید از قرص فولیکوژن برای درمان ریزش مو استفاده کرد؟

مدت زمان مصرف فولیکوژن نیز بستگی به نیاز بدن، سن، جنسیت، بیماری ها، داروهای مصرفی و در حالت کلی سبک زندگی افراد دارد. این محصول به منظور پیشگیری و درمان ریزش مو و کمک به رشد مجدد موها فرموله شده است. با مصرف این قرص به صورت روزانه ریشه موها تقویت می شوند و تارهای مو نیز به استقامت کافی می رسند. از آنجایی که در ترکیبات این قرص از انواع ویتامین ها و مواد معدنی استفاده شده است، مدت زمان مصرف آن باید توسط پزشک مشخص شود. البته در هر بسته بندی این محصول 60 عدد قرص وجود دارد که برای مصرف دو ماه افراد کافی است. در صورت نیاز و عدم دریافت نتیجه مورد نظر، پزشک متخصص دوره مصرف بعدی را مشخص می‌ کند.

خرید و قیمت انواع مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص پیلفود کمپلکس 60 عددی

موارد منع مصرف مکمل فولیکوژن چیست؟

برخی از افراد تصور می کنند که این قرص هیچگونه عوارضی ندارد و می‌ توانند در هر شرایطی از آن استفاده کنند. باید بگوییم که این تصور کاملا اشتباه است و مصرف تمامی مکمل ها و داروها اگر به صورت درست و اصولی انجام نشود، خطرات بسیاری را برای افراد در پی خواهد داشت. قرص فولیکوژن نیز یکی از قرص ها و مکمل های تقویتی موجود در بازار است که بدون نسخه پزشک نیز قادر به خرید آن هستید. به همین دلیل ریزش موی برخی از افراد نه تنها با مصرف این قرص درمان نمی شود، بلکه صدمات دیگری نیز به آنها وارد خواهد شد. این قرص برای کسانی که دارای مشکلات زیر هستند نباید استفاده شود:

  • افراد مبتلا به مشکلات کلیوی مانند سنگ کلیه
  • افراد دارای کلسیم بالا در خون یا مبتلا به هایپر کلسمی
  • مبتلایان به هیپرویتامینوز دی یا افزایش بیش از حد ویتامین D در بدن
  • افراد هایپر کلسیوری یا دارای سطح کلسیم بالا در ادرار
  • بیماران دارای مشکل دفع کلسیم یا فسفات
  • بیماران دارای مشکلات قلبی-عروقی
  • مبتلایان به بیماری سارکوئیدوز
  • افراد دارای اختلال در هورمون پاراتیروئید و اختلالات الکترولیت
  • منع مصرف برای کودکان
  • عدم مصرف در دوران بارداری و شیردهی بدون تجویز پزشک

قرص رینفولتیل فارمالایف 60 عددی

در نتیجه…

در انتها باید بگوییم که قرص فولیکوژن جز بهترین و محبوب ترین مکمل های ضد ریزش مو است که به رشد مجدد موها و تقویت فولیکول های مو کمک می کند. این قرص برای تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش سلامت پوست و ناخن ها نیز موثر است. در ترکیبات این محصول انواع ویتامین ها، اسیدهای آمینه و برخی از مواد معدنی مفید وجود دارد که همگی آنها برای سلامت مو ضروری هستند. از این رو با مصرف تنها یک عدد از این قرص در طول روز به موهایی سالم، زیبا، پرپشت و درخشان دست پیدا خواهید کرد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم