بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم و طریقه مصرف اکتی درم

بهترین زمان مصرف اکتی درم
تاریخ ایجاد :

بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم چه موقع است؟

بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم برای کسانی که دارای مشکلات گوارشی نیستند، یک ساعت قبل یا بعد از غذا است. در غیر این صورت بهتر است این مکمل همراه با وعده های غذایی مصرف شود. قرص اکتی درم حاوی مواد مورد نیاز مو است و به تقویت موها و در نتیجه پیشگیری از ریزش مو کمک می کند. بهترین موقع مصرف این محصول قبل از ابتلا به ریزش مو یا در اوایل پیدایش این مشکلات است. برای جلوگیری از چاق شدن ناشی از مصرف قرص اکتی درم بدون شک راحت ترین راه، مصرف این قرص همراه با وعده های غذایی پروتئین دار، کم کالری و فیبردار است. در این صورت عارضه چاقی اتفاق نخواهد افتاد‌.

نحو مصرف قرص اکتی درم:

شرکت تولید کننده اکتی درم مصرف روزانه 1 عدد از آن را همراه با وعده غذایی توصیه می کند. مصرف بیش از حد این قرص یا استفاده از آن در زمان ناشتا، بدون شک عوارض احتمالی این مکمل را افزایش می دهد. برای جلوگیری از عوارض این قرص، نباید آن را همراه با داروهای آنتی بیوتیک، داروهای تیروئید، داروهای ضد قارچ و داروهای ضد اسید مصرف کرد. همچنین جویدن این قرص نیز بسیار خطرناک است و باید آن را همراه با یک لیوان آب بلعید.

قرص اکتی درم یکی از بهترین مکمل های موجود در بازار است که تحت لیسانس شرکت لیبرتی سوئیس قرار دارد. این مکمل با سفارش شرکت ابیان دارو در شرکت فاران شیمی  تولید و بسته بندی می شود. مکمل مورد نظر مانند سایر محصولات کمک تغذیه ای باید در زمان مشخصی مصرف شود که تغییرات شگفت انگیز خود را روی پوست، مو و ناخن ها باقی بگذارد.

برای اینکه بعد از مصرف این مکمل نتیجه دلخواه را از آن به دست آورید، در ادامه بهترین زمان استفاده از این محصول را با توجه به هدف از مصرف این قرص بررسی می کنیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

  روش مصرف قرص اکتی درم

بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم برای بهبود مشکلات مو

برای بهبود مشکلات مو در ابتدا باید علت بروز آن مشکل را بررسی کرد‌. سپس درمان های لازم را انجام داد. قرص مورد نظر حاوی انواع ویتامین ها، مینرال ها، مخمر آبجو و اسیدهای آمینه است که نیازهای تغذیه ای مو را برطرف می کند. اکتی درم با تقویت فولیکول های مو موجب حفظ استحکام آنها می شود و طراوت و زیبایی را به موهای شما هدیه می دهد.

یکی از خواص بی نظیر این مکمل افزایش گردش خون است که بدین طریق رشد موهای ریخته شده سرعت بیشتری پیدا می کند. ریزش مو نیز یکی از شایع ترین مشکلاتی محسوب می شود که هر فردی در طول زندگی خود ممکن است به آن دچار شود.

ریزش موها اگر ناشی از کمبود ریزمغذی های بدن باشد، بدون شک مصرف اکتی درم در مدت زمان کمی به درمان آن کمک می کند. اما برخی از ریزش ها به دلایل هورمونی یا ژنتیکی رخ می دهند که برای درمان آنها باید به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کرد.

قرص اکتی درم حاوی مواد مورد نیاز مو است و به تقویت موها و در نتیجه پیشگیری از ریزش مو کمک می کند. بهترین زمان مصرف این محصول قبل از ابتلا به ریزش مو یا در اوایل پیدایش این مشکلات است. در این صورت مکمل اکتی درم با تامین ویتامین های گروه B، مواد معدنی و اسیدهای آمینه در کمترین زمان ممکن جوانسازی، درمان شکنندگی، خشکی و ریزش مو را ممکن می سازد.

قیمت و خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

رفع مشکلات پوست با مصرف اکتی درم در بهترین زمان

در فرمولاسیون این محصول ترکیباتی از قبیل: مخمر آبجو، زینک، بیوتین، ویتامین B5، ویتامین B6، اسید آمینه های ال سیستئین و ال متیونین به کار رفته است. این ترکیبات هر کدام فواید فراوانی در جوانسازی، حفظ سلامت و تقویت پوست برعهده دارند.

همچنین قرص اکتی درم با ترکیبات بی نظیر خود به رفع بسیاری از مشکلات پوستی نظیر: جای زخم، آکنه، خشکی پوست، التهاب و غیره کمک می‌ کند. این مکمل برای بهبود بافت و افزایش درخشندگی پوست نیز بسیار تاثیرگذار است. تمامی ترکیبات موجود در اکتی درم علاوه بر خواص مستقیم خود روی پوست تاثیر یکدیگر را نیز چندین برابر می کنند و بدین طریق نتیجه خود را روی سلامت پوست باقی می گذارند.

یکی از خواص بی نظیر این قرص را باید خاصیت آنتی اکسیدانی آن دانست. زیرا این ویژگی اکتی درم موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و در نتیجه خنثی سازی تاثیر مخرب رادیکال های آزاد روی پوست می شود.

خرید و قیمت انواع مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم برای جذب بهتر زینک در بدن

زینک یا روی جز مواد معدنی است که بدن برای بهبود عملکرد خود به آن نیاز دارد. این ماده جز آنتی اکسیدانی های بسیار مفید برای بهبود ظاهر و سلامت پوست است. زینک تاثیر عوامل خارجی آسیب رسان مانند: اشعه های مضر خورشید، رادیکال های آزاد، آلودگی های محیطی و غیره را  روی پوست، مو و ناخن ها از بین می برد و با  محافظت از آنها در حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها تاثیر بسیاری دارد.

روی به تقویت فولیکول های مو نیز کمک می‌ کند و در کمترین زمان ممکن مانع از ریزش موها می شود. همچنین از طریق زینک موجود در قرص اکتی درم حجم موها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

بهترین زمان مصرف این قرص برای کسانی که دارای مشکلات گوارشی نیستند، یک ساعت قبل یا بعد از غذا است. در غیر این صورت بهتر است این مکمل همراه با وعده های غذایی مصرف شود که عوارض جانبی ناشی از زینک موجود در آن کاهش پیدا کند. همچنین مصرف این مکمل قبل از غذا میزان جذب زینک در بدن را افزایش می دهد و سریع تر نتیجه دلخواه را به ارمغان می آورد.

خرید و قیمت انواع مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بهترین زمان جذب بیوتین موجود در محتویات مکمل اکتی درم در بدن

یکی از پرفایده ترین ویتامین های پوست، مو و ناخن ها را باید بیوتین یا ویتامین B7 دانست. این ماده جز ویتامین های گروه B است که به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌ کند. به واسطه بیوتین موجود در قرص اکتی درم از شکستن ناخن ها، خشکی پوست، ریزش موها و بسیاری از مشکلات دیگر جلوگیری به عمل می آید.

برای جذب بهتر بیوتین در بدن بهترین زمان مصرف مکمل اکتی درم با معده خالی است. البته برای کسانی که دچار مشکلات معده یا گوارشی هستند، مصرف این قرص ۲ ساعت بعد از غذا یا همراه با آن توصیه می‌ شود. در این صورت بدن تمامی مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت می کند و نتیجه اکتی درم سریع تر خود را روی پوست، مو و ناخن ها نشان می دهد.

خرید و قیمت انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

مناسب ترین زمان مصرف اکتی درم برای جذب بهتر اسید آمینه ها

ال سیستین و ال متیونین دو اسید آمینه ضروری بدن هستند که به تولید پروتئین کراتین مو به کمک می کنند. این دو ماده در سنتز کلاژن نیز تاثیرات فراوانی دارند. به همین دلیل در ترکیبات اکتی درم برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها از آنها استفاده می شود.

کمبود کراتین رابطه مستقیمی با ریزش مو و ضعیف شدن فولیکول‌ های مو دارد. همچنین کمبود کلاژن موجب پیری زودرس پوست می‌ شود. از آنجایی که اکتی درم مکمل مخصوص پوست، مو و ناخن ها است، از این رو قرص اکتی درم برای حفظ جوانی و شادابی این اعضای مهم بدن فواید بسیاری به همراه دارد. البته تاثیر اسیدهای آمینه روی پوست، مو و ناخن ها زمانی افزایش پیدا می کند که در بهترین زمان ممکن از این قرص استفاده شود.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر مصرف به موقع اکتی درم روی خواص مخمر آبجو در بدن

بدون شک یکی از مفیدترین ترکیبات موجود در اکتی درم، مخمر آبجو است. این ماده خود به تنهایی حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین های گروه ب است که در افزایش سوخت و ساز بدن و اشتها نقش پررنگی دارند. به همین دلیل یکی از عوارض قرص اکتی درم افزایش اشتها عنوان شود که ممکن است چاقی صورت و بدن را نیز در پی داشته باشد.

برای جذب بهتر مخمر آبجوی موجود در این مکمل بهترین زمان مصرف آن قبل از وعده های غذایی یا همراه با آنها است. برای جلوگیری از اضافه وزن نیز مصرف غذاهای کم کالری با پروتئین و فیبر بالا پیشنهاد می شود.

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم و طریقه مصرف اکتی درم

بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم برای جلوگیری از چاقی صورت و بدن

برخی از افراد به منظور افزایش وزن، این مکمل را مورد استفاده قرار می‌ دهند. البته باید بگوییم که این قرص برای تقویت پوست، مو و ناخن ها طراحی شده است و نباید برای افزایش وزن مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال در ترکیبات اکتی درم از عناصری همچون: مخمر آبجو، زینک، ویتامین B5، ویتامین B6 و ویتامین B7 استفاده شده است که هر کدام از این ترکیبات علاوه بر خواص بی نظیر خود در جوانسازی پوست، مو و ناخن ها موجب افزایش سوخت و ساز بدن نیز می شوند. در این صورت افراد با افزایش اشتها مواجه خواهند شد.

البته این قرص اگر به موقع و به اندازه کافی مصرف شود به طور مستقیم روی چاقی تاثیری ندارد. زیرا با مصرف غذاهای سالم و کم کالری بدون شک اضافه وزن رخ نمی‌ دهد. همچنین پر شدن صورت نیز به دلیل جوانسازی پوست و افزایش رطوبت در زیر آن است که به نظر مصرف کننده صورت چاق تر به نظر می آید.

برای جلوگیری از چاق شدن ناشی از مصرف قرص اکتی درم بدون شک راحت ترین راه، مصرف این قرص همراه با وعده های غذایی پروتئین دار، کم کالری و فیبردار است. در این صورت عارضه چاقی اتفاق نخواهد افتاد‌.

بیشتر بدانید: آیا قرص اکتی درم چاق کننده است؟

تاثیر نحوه مصرف قرص اکتی درم روی فواید آن

شرکت تولید کننده اکتی درم مصرف روزانه 1 عدد از آن را همراه با وعده غذایی توصیه می کند. مصرف بیش از حد این قرص یا استفاده از آن در زمان ناشتا، بدون شک عوارض احتمالی این مکمل را افزایش می دهد.

برای جلوگیری از عوارض این قرص، نباید آن را همراه با داروهای آنتی بیوتیک، داروهای تیروئید، داروهای ضد قارچ و داروهای ضد اسید مصرف کرد. همچنین جویدن این قرص نیز بسیار خطرناک است و باید آن را همراه با یک لیوان آب بلعید.

بیشتر بدانید: عوارض قرص اکتی درم چیست؟

در نتیجه…

اگر در بهترین زمان ممکن از قرص اکتی درم استفاده شود، تاثیرات شگفت انگیز آن روی پوست، مو و ناخن ها سریع تر قابل مشاهده خواهد بود. بهترین زمان برای مصرف این محصول همراه با وعده های غذایی است. در این صورت عوارض گوارشی نیز بروز پیدا نمی کنند.

البته کسانی که به مشکلات گوارشی مبتلا نیستند، اگر قبل یا بعد از غذا نیز این قرص را مصرف کنند، نتایج آن را به خوبی مشاهده خواهند کرد. بنابراین بهترین زمان برای مصرف این قرص باید با توجه به سن، جنسیت و شرایط فیزیکی هر فرد مشخص شود.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم