نظرات درباره قرص اکتی درم چیست؟

تاریخ ایجاد :

قرص اکتی درم نیز مانند سایر مکمل های تغذیه ای فواید و عوارض بسیاری دارد و نتیجه آن روی پوست، مو و ناخن هر فرد نیز با دیگری متفاوت است. به همین دلیل نظرات مثبت و منفی بسیاری نیز در مورد آن وجود دارد که نشان از رضایت یا عدم رضایت هر فرد از این مکمل می دهد. البته نباید از این محصول انتظار بیهوده ای داشت و از آن برای درمان یا پیشگیری از مشکلات پوست، مو و ناخن ها استفاده کرد. اکتی درم اگر در کنار یک رژیم غذایی سالم و ورزش روزانه مصرف شود، سلامت کلی بدن را بهبود می ‌بخشد و مانع از ابتلا افراد به بیماری ها نیز می شود. در این مقاله سعی کردیم برای آشنایی بیشتر شما با این قرص نظرات مثبت و منفی مصرف کنندگان را در مورد آن مورد بررسی قرار دهیم.

نظرات درباره قرص اکتی درم چیست؟ این مکمل بسیار حرفه ای یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت لیبرتی سوئیس است. اکتی درم مصرف کنندگان بسیاری دارد که بیشتر آنان در مورد نتیجه و تاثیرگذاری این مکمل نظر مثبتی دارند. در واقع با مصرف این مکمل طی حدود دو ماه، تاثیرات شگفت انگیز آن روی پوست، مو، ناخن و به طور کلی بدن قابل مشاهده است. بیشترین نظر منفی راجع به این مکمل، تاثیر بر چاقی است. از آنجایی که ویتامین های گروه B و زینک متابولیسم بدن را افزایش می دهند، بدون شک میل به مصرف مواد غذایی نیز بیشتر می شود. در نتیجه برخی از افراد بعد از مصرف اکتی درم از غذاهای پرکالری و ناسالم استفاده می کنند که در چاقی یا افزایش وزن و همچنین کاهش سلامت بدن آنان تاثیرات بسیار منفی دارد.

خرید قرص اکتی درم لیبرتی سوئیس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نظرات مثبت و منفی در مورد قرص اکتی درم

این مکمل بسیار حرفه ای یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت لیبرتی سوئیس است. اکتی درم خواص بی نظیری در تقویت سیستم ایمنی، بهبود ظاهر پوست و آبرسانی به آن دارد. به همین دلیل از آن به عنوان یکی از قوی ترین مکمل های تخصصی پوست و مو استفاده می کنند. البته این محصول اگر به اندازه مصرف نشود، ممکن است برای برخی از افراد عوارضی نیز به همراه داشته باشد که در برخی از مواقع خطر آفرین است. با این حال اگر افراد دوز توصیه شده این مکمل را زیر نظر پزشک مصرف کنند، دیگر نگرانی از این بابت نخواهند داشت. در ادامه نظرات مثبت و منفی در مورد این مکمل را بررسی می کنیم.

بیشتر بدانید: خواص اکتی درم: قرص اکتی درم برای چی خوبه؟

نظرات مثبت

اکتی درم مصرف کنندگان بسیاری دارد که بیشتر آنان در مورد نتیجه و تاثیرگذاری این مکمل نظر مثبتی دارند. در واقع با مصرف این مکمل طی حدود دو ماه، تاثیرات شگفت انگیز آن روی پوست، مو، ناخن و به طور کلی بدن قابل مشاهده است. در ادامه نظرات مثبت راجع به این قرص را عنوان می کنیم. قرص اکتی درم بهترین داروی درمان ریزش مو است. ریزش مو مشکل شایعی است که در بیشتر مواقع به دلیل کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن اتفاق می افتد. از آنجایی که قرص مورد نظر برای درمان مشکلات مو، پوست و ناخن ها فرموله شده است، نقش مهمی در درمان ریزش مو و جلوگیری از ایجاد مجدد آن ایفا می کند. اکتی درم حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه ضروری بدن و مخمر آبجو است که در تقویت فولیکول های مو و آبرسانی به آن بسیار موثر هستند. این ترکیبات با نفوذ به لایه های زیرین پوست سر موجب افزایش گردش خون نیز می شوند و بدین طریق فولیکول ها را تحریک می کنند. در نتیجه اکسیژن و مواد غذایی سریع تر به ریشه موها حمل می شوند که نتیجه آن رفع ریزش مو است. بسیاری از افراد بعد از مصرف این مکمل در یک دوره مشخص دیگر دچار ریزش مو نشده اند.

خرید انواع مکمل تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

مکمل اکتی درم برای رشد مجدد موها معجزه می کند. بسیاری از مصرف کنندگان قرص اکتی درم عنوان کرده اند که بعد از مصرف این محصول، رشد موهای آنان سرعت بیشتری به خود گرفته است. از آنجایی که مواد مغذی این قرص موجب تقویت فولیکول های مو می شوند، در نتیجه امکان رشد مجدد موهای ریخته شده بعد از مصرف این مکمل وجود دارد. البته هنوز شواهد علمی بر صحت این ادعا وجود ندارد، اما این نظر نیز توسط بسیاری از افراد به ثبت رسیده است. ریزش موی ناشی از کمبود ریزمغذی ها بدون شک با جبران آنها در بدن درمان می شود. بنابراین اگر ریزش مو در اثر مشکلات هورمونی یا ژنتیکی نباشد، احتمال رشد مجدد موها بعد از مصرف این قرص بسیار بالا است.

بیشتر بدانید: قرص اکتی درم یا هیرویت؟

اکتی درم دارویی با ترکیبات منحصر به فرد است. این ترکیبات که شامل: مخمر آبجو، روی، بیوتین، ویتامین B6، ویتامین B5، ال سیستئین و ال متیونین می شوند، جز ویتامین‌ ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری بدن هستند. ترکیبات قرص اکتی درم به دلیل خواص بی نظیر خود بسیاری از مشکلات پوست، مو و ناخن ها را حل می کنند و مانع از ایجاد مجدد آنها می شوند. ویتامین های گروه B با افزایش خون رسانی در زیر پوست، موجب بهبود تغذیه رسانی و اکسیژن رسانی به این عضو مهم بدن می شوند. همچنین زینک به دلیل برخورداری از خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، نقش مهمی در بهبود سلامت پوست، تقویت مو و حفظ استحکام ناخن ها بر عهده دارد. مخمر آبجو نیز مرطوب کننده پوست است و مانع از خشکی موها و ناخن ها می شود. اسیدهای آمینه موجود در ترکیبات مکمل اکتی درم نیز نیاز بدن به این مواد را رفع می کنند و در تقویت سیستم ایمنی و همچنین حفظ زیبایی و شادابی پوست، مو و ناخن موثر هستند. بنابراین می توان گفت که با مصرف روزانه این مکمل بسیاری از مواد مغذی بدن تامین می شوند.

خرید انواع مکمل های سلامت پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

با مصرف قرص اکتی درم سیستم ایمنی بدن ارتقا پیدا می کند. سیستم ایمنی بدن برای تقویت و بهبود عملکرد خود به مواد مغذی بسیاری نیاز دارد. در صورت کمبود این مواد در بدن که شامل: ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و غیره می شوند، رادیکال های آزاد به راحتی قادر به رساندن آسیب به سلول های بدن خواهد بود. به همین دلیل با مصرف این مکمل کمبود این مواد در بدن جبران می شود و سیستم ایمنی نیز ارتقا پیدا می کند.

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم و طریقه مصرف اکتی درم

با مصرف اکتی درم از پوستی سالم برخوردار خواهید شد. این قرص در کلاژن سازی پوست نیز موثر است و به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. با این حال نباید از مکمل اکتی درم انتظارات بیهوده داشت. برای داشتن صورت پر و زیبا در کنار مصرف این مکمل باید از غذاهای پروتئینی و فیبردار نیز استفاده کرد. ال متیونین و ال سیستئین همراه با زینک، مخمر آبجو و ویتامین های گروه B موجود در قرص اکتی درم به طراوت، شادابی و زیبایی پوست کمک می‌ کنند و با بهبود ساختار پوست موجب جوانسازی آن نیز می‌ شوند. مکمل اکتی درم برای بهبود ساختار ناخن ها فوق العاده است. از آنجایی که در ترکیبات این مکمل از زینک و ویتامین های گروه ب استفاده شده است، مصرف آن برای تقویت ناخن ها بسیار مفید است. همچنین بسیاری از مصرف‌ کنندگان این مکمل در مورد استحکام ناخن های خود نظرات مثبتی را بیان کرده اند.

بیشتر بدانید: آیا قرص اکتی درم برای ریزش مو مفید است؟

مکمل اکتی درم به بهبود اشتها کمک می کند. این قرص دارای محتویاتی است که به بهبود اشتها کمک می کنند، زیرا سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و برای کسانی که دچار کاهش وزن یا بی اشتهایی هستند، انتخاب منحصر به فردی است. البته نباید از قرص اکتی درم به قصد افزایش وزن استفاده کرد، زیرا فرمولاسیون آن به طور تخصصی برای سلامت پوست، مو و ناخن طراحی شده است.

نظرات منفی

در ادامه این مطلب شما را با نظرات منفی در مورد اکتی درم آشنا می کنیم: اکتی درم موجب چاقی بدن می شود. از آنجایی که ویتامین های گروه B و زینک متابولیسم بدن را افزایش می دهند، بدون شک میل به مصرف مواد غذایی نیز بیشتر می شود. در نتیجه برخی از افراد بعد از مصرف اکتی درم از غذاهای پرکالری و ناسالم استفاده می کنند که در چاقی یا افزایش وزن و همچنین کاهش سلامت بدن آنان تاثیرات بسیار منفی دارد.

بیشتر بدانید: آیا قرص اکتی درم چاق کننده است؟

قرص اکتی درم چاق کننده صورت است. از آنجایی که پوست جوان و باطراوت در زیبایی ظاهر بسیار تاثیرگذار است، شاید تصور کنید که قرص اکتی درم برای چاقی صورت استفاده می شود. البته قبل از مصرف این مکمل بهتر است با پزشک مشورت های لازم را انجام دهید‌. اگر دارای کمبود ویتامین ها و مواد معدنی باشید، بعد از مصرف این قرص دچار افزایش اشتها و در نتیجه چاقی صورت خواهید شد. البته این موضوع برای افراد دارای اضافه وزن بدون شک ناخوشایند است. به همین دلیل این افراد نظر مثبتی راجع به این قرص ندارند.

بیشتر بدانید: آیا قرص اکتی درم برای چاقی صورت مؤثر است؟

مصرف مکمل اکتی درم عوارض بسیاری دارد. در اثر استفاده بی رویه از این قرص امکان ایجاد عوارضی مانند: اسهال، سردرد، سرگیجه و غیره بالا است. البته این عوارض احتمالی بسیاری از مکمل های تقویت کننده است و نگرانی از بابت آنها وجود ندارد. بدیهی است که برخی از افراد در مورد مصرف این قرص نگران باشند و نظر منفی خود را به ثبت برسانند. قرص اکتی درم با برخی از داروها تداخل دارد. مصرف همزمان این مکمل به دلیل برخورداری از ماده معدنی روی (زینک) با آنتی بیوتیک هایی همچون: کینولون ها، تتراسایکلین ها، بیس فسفونات ها، آنتی اسیدها، داروهای تیروئیدی و داروهای ضد قارچ توصیه نمی شود. زینک میزان جذب این داروها در بدن را کاهش می دهد و اثر آنها را از بین می برد. بنابراین افراد مصرف کننده داروهای نام برده، بدون شک نظر مثبتی در مورد این قرص ندارند.

بیشتر بدانید: عوارض قرص اکتی درم چیست؟

در نتیجه…

حال که با نظرات مثبت و منفی در مورد قرص اکتی درم آشنا شده اید، بهتر و راحت تر قادر به انتخاب این مکمل خواهید بود. در واقع این قرص برای تقویت پوست، مو و ناخن ها طراحی شده است و با تامین ریزمغذی های مورد نیاز بدن به حفظ سلامت عمومی آن نیز کمک می کنند. همچنین با مصرف بی رویه اکتی درم ممکن است عوارضی را نیز مشاهده کنید که نباید نگرانی از بابت آنها داشته باشید. بنابراین اگر دارای سبک زندگی سالم هستید و به دنبال بهترین مکمل برای جوان‌ تر و شاداب‌ تر شدن پوست، تقویت موها و بهبود ظاهر ناخن های خود می گردید، بدون شک اکتی درم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم