قرص فولیکوژن رشد مجدد مو

تاریخ ایجاد :

موها به دلایل متفاوتی دچار ریزش می شوند و این موضوع نگرانی بسیاری را برای افراد‌ ایجاد کرده است. قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را سرعت می بخشد و یکی از بهترین مکمل های تخصصی کمک تغذیه ای و تقویتی برای رشد موها است. حال شاید از خود بپرسید که این محصول چگونه موجب رشد مجدد موها می شود. مکانیسم اثر این مکمل به گونه ای است که مواد مغذی آن به طور آهسته در بدن جذب و از آن دفع می شوند. بنابراین این محصول با تامین تمامی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن از ریزش مو جلوگیری می کند و رشد مجدد موها را سرعت می بخشد. البته مصرف بی رویه این قرص نیز ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل برای دریافت بهترین نتیجه از مصرف این قرص در درمان ریزش مو و کمک به رشد موها، باید دوز مشخص شده آن را مصرف کرد. در این مقاله قصد داریم تاثیر قرص فولیکوژن روی رشد مجدد موها را مورد بررسی قرار دهیم.

قرص فولیکوژن رشد مجدد مو: قرص فولیکوژن یکی از مکمل های تقویت کننده فولیکول های مو است که به صورت تخصصی برای رشد موها و جلوگیری از ریزش آنها فرموله شده است. این قرص به دلیل ترکیبات مفید خود در سلامت مو نقش مهمی برعهده دارد. در محتویات این محصول از زینک، سلنیوم، مس، متیونین، سیستین، ویتامین E، فولیک اسید، بیوتین، ویتامین D3، ویتامین B6 و ویتامین B5 استفاده شده است. این ترکیبات جز منابع مهم برای رشد موها و تغذیه رسانی به آنها هستند. قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را به دلیل ترکیبات موجود در خود سرعت می بخشد و یکی از بهترین و محبوب ترین مکمل های مخصوص مو است که در ایران به تولید می رسد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

آیا قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را سرعت می بخشد؟

قرص فولیکوژن یکی از مکمل های تقویت کننده فولیکول های مو است که به صورت تخصصی برای رشد موها و جلوگیری از ریزش آنها فرموله شده است. این قرص به دلیل ترکیبات مفید خود در سلامت مو نقش مهمی برعهده دارد. شاید از خود بپرسید که تاثیر فولیکوژن روی رشد مجدد مو چگونه است. برای رسیدن به پاسخ این سوال باید با مکانیسم اثر این مکمل و ترکیبات آن آشنا شوید. در محتویات این محصول از زینک، سلنیوم، مس، متیونین، سیستین، ویتامین E، فولیک اسید، بیوتین، ویتامین D3، ویتامین B6 و ویتامین B5 استفاده شده است. این ترکیبات جز منابع مهم برای رشد موها و تغذیه رسانی به آنها هستند. از آنجایی که بدن این مواد مغذی را تولید نمی‌ کند، باید به صورت روزانه از مواد غذایی یا مکمل های حاوی این ترکیبات استفاده کرد. قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را به دلیل ترکیبات موجود در خود سرعت می بخشد و یکی از بهترین و محبوب ترین مکمل های مخصوص مو است که در ایران به تولید می رسد. این محصول پرفروش خواصی مشابه مکمل های خارجی مخصوص مو و پوست دارد و با هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از آنها در داروخانه ها به فروش می رسد.

بیشتر بدانید: قرص فولیکوژن برای چیست؟

چگونه قرص فولیکوژن موجب رشد مجدد موها می شود؟

یکی از روش های بسیار ساده و در عین حال پرمخاطب برای رشد مجدد موها، استفاده از مکمل های کمک تغذیه ای است. از آنجایی که قرص ها و مکمل های متنوعی برای تقویت موها به تولید می رسند، انتخاب بهترین مکمل مو و پوست ممکن است کمی دشوار باشد. برای رفع نگرانی ها در این خصوص ما مصرف مکمل فولیکوژن را برای رشد مجدد موها پیشنهاد می دهیم. این قرص از جمله مکمل های تقویت کننده مو است که با تامین ریزمغذی های بدن موجب جلوگیری از ریزش مو و همچنین بهبود رشد مجدد مو می شود. این قرص ریشه موها را تقویت می کند و با رساندن مواد مغذی به فولیکول ها، تاثیر بسیار زیادی در بهبود مشکلات مو به خصوص کمک به رشد مجدد مو دارد. البته رشد مجدد موها از این طریق تنها در صورتی امکان پذیر است که ریزش موها به دلیل کمبود ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری بدن اتفاق افتاده باشد. اما قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را چگونه ممکن می سازد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه ترکیبات این محصول و خواص آنها را روی رشد مجدد مو بررسی می کنیم.

بیشتر بدانید: مقایسه هیرویت و فولیکوژن | کدامیک برای ریزش مو بهتر است؟ 

تاثیر اسیدهای آمینه موجود در قرص فولیکوژن روی رشد مجدد مو

برخی از اسیدهای آمینه در بدن تولید نمی شوند و همین امر موجب کمبود آنها خواهد شد. در ترکیبات این قرص از اسیدهای آمینه متیونین و سیستئین برای رشد موها استفاده شده است که در ادامه به بررسی خواص آنها می پردازیم. خواص بی نظیر ال متیونین روی رشد مجدد مو ال متیونین یکی از ضروری ترین اسیدهای آمینه‌ برای رشد مو است. از آنجایی که این ماده در بدن تولید نمی شود، در صورت عدم مصرف مواد غذایی یا مکمل های حاوی آن، بدون شک ریزش مو اتفاق خواهد افتاد. این اسید آمینه دارای خواص آنتی اکسیدانی است و با تامین گوگرد مورد نیاز بدن از ریزش مو و سایر مشکلات آن جلوگیری به عمل می آورد. ال متیونین با افزایش جریان خون در زیر پوست سر، مواد مغذی را با سرعت بیشتری به فولیکول های مو می رساند و بدین طریق موجب تقویت آنها و در نتیجه رشد مو می شود. البته نقش این ماده در تولید پروتئین و کلاژن نیز بسیار پر رنگ است. در هر عدد قرص فولیکوژن حدود 250 میلی گرم ال متیونین وجود دارد. ال سیستئین ماده ای مفید برای رشد مجدد موها ال سیستئین نیز جز مهمترین اسید آمینه ها است که بدن قادر به تولید آن نیست. به همین دلیل مصرف قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را سرعت می بخشد. ال سیستئین با حمل زینک و آهن به فولیکول های مو به رشد مجدد موها و حفظ سلامت آنها کمک می کند. این ماده حاوی مقادیر زیادی گوگرد است که برای استحکام به ریشه و ساقه مو فواید بسیاری دارد. در هر قرص فولیکوژن 50 میلی گرم ال سیستئین به کار رفته است.

مواد معدنی مفید موجود در قرص فولیکوژن برای رشد مجدد موها

بدون شک مواد معدنی نقش مهمی در بهبود سلامت موها دارند. به همین دلیل در ترکیبات این قرص از مواد معدنی زیر استفاده شده است: زینک سولفات زینک یا روی ماده معدنی مفید برای رشد مو است که به تقویت ساختار موها کمک می کند. در هر عدد قرص فولیکوژن 15 میلی گرم زینک سولفات وجود دارد که موجب بازسازی فولیکول های آسیب دیده مو می شود. این ماده با کمک به بهبود عملکرد غدد چربی اطراف فولیکول مو در رشد موهای جدید نیز بسیار موثر است.

خرید انواع قرص و مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

سلنیوم سلنیوم یکی دیگر از مواد معدنی است که خواص آنتی اکسیدانی قوی دارد. این ماده در قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را به همراه دارد. زیرا این ماده از سلول های مو در برابر رادیکال‌ های آزاد محافظت می کند. همچنین سلنیوم برای تولید هورمون‌ های تیروئید نیز ماده ای ضروری محسوب می شود. این هورمون ها نیز به رشد موها کمک بسیاری می کنند. در هر قرص فولیکوژن 0.05 میلی گرم سلنیوم به کار رفته است. مس گلوکونات برای رشد مجدد موها و جلوگیری از سفید شدن زودرس آنها بدون شک مس ماده ای ضروری است. مس سلامت پوست سر و مو را بهبود می بخشد و به دلیل خواص ضد میکروبی خود مانع از آسیب عوامل خارجی به فولیکول های مو می شود. همچنین این ماده با تقویت جریان خون در زیر پوست سر برای سلامت موها موثر است. ماده معدنی مس با تحریک فولیکول‌های مو موجب افزایش اکسیژن رسانی و رشد آنها می شود. در هر قرص فولیکوژن 1 میلی گرم مس موجود است.

ویتامین های گروه B

این ویتامین ها به صورت محلول در آب هستند و باید به صورت روزانه در بدن تامین شوند‌. از این رو مصرف روزانه قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را سرعت می بخشد و برای تامین این ویتامین ها بسیار ضروری است. در ادامه فواید مهم ترین ویتامین های گروه B موجود در این محصول را بررسی می کنیم.

خرید انواع ویتامین های گروه B از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

فولیک اسید یا ویتامین B9 این ماده بافت مو را ترمیم می کند و برای رشد سلول‌ های فولیکول مو بسیار مفید است. همچنین فولیک اسید در تولید هموگلوبین خون و حمل آهن به ریشه موها نیز نقش مهمی را بر عهده دارد. ویتامین B5 ویتامین B5 جز ویتامین های مهم برای آبرسانی و تغذیه رسانی به پوست و مو است. این ویتامین با درمان خشکی سر از ریزش موها جلوگیری به عمل می آورد و رشد آنها را افزایش می‌ دهد. ویتامین B6 ویتامین B6 موجود در قرص فولیکوژن با بهبود جریان خون، مواد مغذی و اکسیژن را به فولیکول مو و پوست سر می رساند و موجب تقویت مو و زیبایی آن می شود. بیوتین یا ویتامین B7 بیوتین ماده ای مفید در ترکیبات قرص فولیکوژن است که موجب تحریک کراتین و در نتیجه رشد فولیکول‌ های مو می شود.

ویتامین D3

این ویتامین به تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن کمک می کند. قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را بهبود می بخشد و در ساخت فولیکول های جدید مو موثر است. در هر قرص فولیکوژن، 1000 واحد ویتامین D3 استفاده شده است.

ویتامین E

ویتامین E جز آنتی اکسیدان های بسیار مفید است که در ترکیبات این قرص وجود دارد. ویتامین E مانع از ریزش مو می‌ شود  و با تقویت فولیکول های مو به رشد آنها کمک می کند. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی این ویتامین مانع از رسیدن آسیب به فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش آنها می شود. یکی دیگر از دلایل استفاده از این ویتامین در مکمل فولیکوژن، بهبود جریان خون و در نتیجه تغذیه رسانی به ریشه موها است.

بیشتر بدانید: عوارض قرص فولیکوژن 

در نتیجه …

مصرف روزانه قرص فولیکوژن رشد مجدد مو را در پی دارد. زیرا این مکمل حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مو است که کمبود این مواد مفید در بدن را جبران می کند. با تقویت فولیکول‌ های مو بدون شک موهای ریخته شده با سرعت بیشتری رشد پیدا خواهند کرد. همچنین این محصول جریان خون در زیر پوست سر را نیز بهبود می بخشد و بدین طریق اکسیژن و مواد معدنی را سریع تر به فولیکول ها می رساند. از این رو می توان گفت که این قرص برای رشد مجدد موها گزینه بسیار منحصر به فردی است.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم