فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث چیست؟

تفاوت بیوتین و بیوتی هلث
تاریخ ایجاد :

فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث در شرکت تولید کننده و دوز بیوتین موجود در این محصولات است. بیوتین یا ویتامین B7 که آن را به نام ویتامین H نیز می شناسند،  جز مهمترین ویتامین های گروه B است که برای پوست، مو و ناخن ها فواید بسیاری دارد.

تفاوت قرص بیوتین با بیوتی هلث بسیار جزئی است، زیرا در ترکیبات هر دوی این مکمل ها از ویتامین B7 یا بیوتین استفاده شده است. این دو محصول کمک تغذیه ای به بهبود وضعیت پوست، مو و ناخن ها کمک می کنند و خواصی مشابه دارند. در واقع هر کدام از این محصولات تنها حاوی یک ترکیب به اسم بیوتین هستند که خواص این دو قرص را مشابه می کند. بیوتی هلث تنها در یک دوز 1000 میکروگرمی در بازار موجود است و مانند قرص بیوتین تنوعی در دوز بیوتین ندارد. مکمل بیوتین دارای دوزهای متفاوتی است و مقدار بیوتین موجود در هر قرص یا کپسول از 800 میکروگرم تا 5000 میکروگرم متفاوت است.

این ویتامین در بیشتر مواد غذایی وجود دارد و احتمال کمبود آن در بدن کم است. با این حال برخی از افراد به دلیل شرایط ویژه خود با کمبود بیوتین در بدن مواجه می شوند که باید جهت تامین آن اقدامات لازم را انجام دهند. استفاده از مکمل های بیوتین یکی از بهترین روش های جبران این ماده در بدن است. این مکمل ها به فرم قرص، کپسول، شربت و حتی آمپول بیوتین تولید می شوند و برای گروه های سنی متفاوتی قابل استفاده هستند. قرص ها و کپسول های بیوتین با برندهای متفاوتی در بازار به فروش می رسند، اما سوال اینجا است که تفاوت بین قرص بیوتین با بیوتی هلث چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش، مطالعه مقاله مورد نظر به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

خرید انواع ویتامین های گروه B از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید کپسول بیوتی هلث

تفاوت کپسول بیوتین و بیوتی هلث

فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث بسیار جزئی است، زیرا در ترکیبات هر دوی این مکمل ها از ویتامین B7 یا بیوتین استفاده شده است. این دو محصول کمک تغذیه ای به بهبود وضعیت پوست، مو و ناخن ها کمک می کنند و خواصی مشابه دارند. در واقع هر کدام از این محصولات تنها حاوی یک ترکیب به اسم بیوتین هستند که خواص این دو قرص را مشابه می کند. با وجود شباهت های متعددی که بین این دو محصول وجود دارد، بررسی تفاوت های آنها نیز بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل در ادامه به طور کلی فرق بین این دو محصول را بررسی می کنیم.

خرید کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

تفاوت برند و شرکت تولید کننده

قرص یا کپسول بیوتین توسط شرکت ها و برندهای دارویی متنوع ایرانی و خارجی به تولید رسیده است. به همین دلیل انتخاب بهترین مکمل بیوتین برای عده ای از افراد دشوار است، اما بیوتی هلث یکی از مکمل های بسیار حرفه ای حاوی بیوتین است که توسط برند هلث اید و تحت لیسانس انگلستان در ایران تولید می شود.

فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث در دوز دارو

این مکمل تنها در یک دوز 1000 میکروگرمی در بازار موجود است و مانند قرص بیوتین تنوعی در دوز بیوتین ندارد. مکمل بیوتین دارای دوزهای متفاوتی است و مقدار بیوتین موجود در هر قرص یا کپسول از 800 میکروگرم تا 5000 میکروگرم متفاوت است. به همین دلیل هر فرد بر اساس کمبود بدن خود به این ماده قادر به انتخاب بهترین برند از مکمل های بیوتین خواهد بود. اگر به دنبال یافتن فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث هستید، باید آن را در  موارد ذکر شده جستجو کنید.

تفاوت قیمت مکمل بیوتین با بیوتی هلث

این مکمل ها دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند که برای اطلاع دقیق از قیمت هر محصول، بهترین روش مراجعه به وب سایت داروخانه های آنلاین است. در این صورت کلیه مشخصات و ویژگی های محصول نیز در دسترس شما قرار می گیرد و با مقایسه آنها قادر به انتخاب راحت تر مکمل های بیوتین خواهید بود.

تفاوت بین بیوتین با بیوتی هلث در نوع بسته بندی

فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث را باید در نوع بسته بندی آنها نیز دانست. قرص ها یا کپسول های بیوتین در بطری های پلاستیکی بسته بندی می شوند یا در یک جعبه مقوایی به فروش می رسند، اما کپسول بیوتی هلث دارای یک مدل بسته بندی است. کپسول های حاوی بیوتین به صورت ورق در یک جعبه مقوایی قرار می گیرند.

تعداد قرص حاوی بیوتین در هر بسته بندی

همانطور که گفته شد قرص بیوتین دارای برندهای متفاوتی است. از این رو ممکن است تعداد قرص ها در هر بسته بندی یکسان نباشد. اصولا شرکت های تولید کننده این مکمل آنها را در بسته های 30 الی 60 عددی به بازار عرضه می کنند. به عنوان نمونه در بسته بندی مکمل بیوتین 1000 ایکس مارت، 60 عدد قرص وجود دارد و تعداد قرص های موجود در مکمل بیوتین هلث اید 30 عدد است. اما در هر ورق از مکمل بیوتی هلث 30 عدد کپسول خوراکی وجود دارد که به مدت یک ماه نیاز بدن افراد به بیوتین را تامین می کند.

معرفی بیوتین و قرص بیوتی هلث

برای اینکه با فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث آشنا شوید، باید هر کدام از این مکمل ها را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهید. برای درک راحت تر تفاوت بین این دو مکمل در ادامه به معرفی کامل هر کدام از آنها می پردازیم.

معرفی قرص یا کپسول بیوتین

این مکمل به شکل های متفاوت تولید می شود که قرص و کپسول آن پرکاربردتر از سایر اشکال هستند، زیرا در هر زمان و مکانی که باشید تنها با یک لیوان آب قادر به مصرف آنها خواهید بود. قرص های بیوتین حاوی 800 الی 5000‌ میکروگرم بیوتین هستند. در واقع هر برند یا شرکت دارویی دوز متفاوتی از ویتامین B7 یا بیوتین را در  تولید این محصول به کار می برد. به همین دلیل هر فرد با توجه به سن و شرایط فیزیکی خود قادر به انتخاب مناسب ترین دوز از این مکمل ها است. بیوتین جز ویتامین های گروه B محسوب می شود که در تولید بسیاری از مکمل های غذایی مخصوص پوست، مو و ناخن ها به کار می رود. این ماده به تولید پروتئین کلاژن و کراتین مو کمک بسیاری می کند و مانع از پیری زودرس پوست و ریزش موها یا نازک شدن تارهای مو می شود. فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث در ایرانی و خارجی بودن مکمل، در دسترس بودن، قیمت مقرون به صرفه، تنوع برند و دوز بیوتین است. به همین دلیل قرص یا کپسول بیوتین جز پرفروش ترین و بهترین مکمل های مخصوص پوست، مو و ناخن به شمار می رود.

خرید انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

خواص قرص بیوتین

این محصول حرفه ای حاوی مقدار مشخصی از ویتامین بیوتین است که به دلایل زیر در این مکمل استفاده می شود:

  • افزایش سلامت پوست
  • بهبود استحکام ناخن‌ ها و جلوگیری از شکستگی آنها
  • رفع ریزش مو و تقویت فولیکول های مو
  • افزایش انرژی بدن و رفع خستگی
  • بهبود رشد جنین در دوران بارداری
  • کمک به تنظیم قند خون
  • افزایش سلامت چشم‌ ها
  • کمک به عملکرد صحیح کبد و سیستم عصبی

خرید انواع مکمل های تقویت مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بهترین قرص های بیوتین خارجی و ایرانی

همانطور که گفته شد این مکمل با برندهای ایرانی و خارجی متنوعی در بازار به فروش می رسد که مهمترین فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث در این زمینه است. در این صورت فرد با توجه به بودجه خود قادر به انتخاب نوع مناسبی از مکمل های بیوتین خواهد بود. در ادامه برخی از بهترین و پرفروش ترین برندهای قرص بیوتین خارجی و ایرانی را عنوان می کنیم.

بیشتر بدانید: فواید و عوارض قرص بیوتی هلث چیست؟

معرفی کپسول بیوتی هلث

یکی دیگر از مکمل های پرطرفدار حاوی بیوتین، کپسول بیوتی هلث نام دارد. فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث در دوز بیوتین موجود در آنها است. در هر عدد کپسول بیوتی هلث از 1000 میکروگرم بیوتین یا ویتامین B7 استفاده شده است. به همین دلیل این مکمل در تقویت پوست، مو و ناخن‌ ها تاثیر فراوانی دارد. در واقع این محصول تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان است، ولی مراحل تولید و بسته بندی آن در ایران انجام می‌ شود. به همین دلیل قیمت آن نسب به مکمل های خارجی بیوتین کمتر است. در هر بسته از این کپسول نیز 30 عدد قرص بیوتین وجود دارد که نیاز بدن به این ویتامین را در مدت یک ماه تامین می‌ کند. مکمل مورد نظر برای مصارف زیر کاربرد گسترده ای دارد:

  • کاهش ریزش مو
  • تقویت پوست و جلوگیری از ایجاد چروک
  • افزایش استحکام و ضخامت ناخن‌ ها
  • از بین بردن سیاهی دور چشم
  • افزایش ضخامت تار مو
  • کاهش التهابات بدن
  • افزایش گردش خون در پوست
  • کمک به بهبود کارکرد سیستم عصبی

خواص قرص بیوتی هلث برای مو، پوست و ناخن

این مکمل برای تقویت فولیکول‌ های مو، افزایش استحکام ناخن ها  و بهبود وضعیت پوست فرموله می شود و با افزایش متابولیسم بدن در تولید انرژی نیز موثر است. با مصرف روزانه یک عدد از این قرص در طول روز خونرسانی به فولیکول های مو افزایش پیدا می کند و در نتیجه ریزش موها از بین می رود. از آنجایی که بیوتین یکی از ویتامین های ضروری برای تولید کراتین مورد نیاز مو، پوست و ناخن ها است، در نتیجه از نازک شدن موها، پیری زودرس پوست و شکنندگی ناخن ها جلوگیری به عمل می آورد. بیوتی هلث نسب به قرص بیوتین دارای دوز بالاتری از ویتامین بیوتین است. به همین دلیل این قرص در جلوگیری از ایجاد مشکلات روی پوست،  مو و ناخن ها نیز تاثیر بیشتری دارد.

خرید مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

مطلبی کامل در سایت harvard ثبت شده که به توضیح مزایای مصرف بیوتین برای سلامت بدن پرداخته است:

You may recognize vitamin B7 by its popular name of biotin. It is a water-soluble B vitamin found naturally in some foods and also in supplements. Biotin

plays a vital role in assisting enzymes to break down fats, carbohydrates, and proteins in food

ممکن است ویتامین B7 را با نام محبوب بیوتین بشناسید. این یک ویتامین B محلول در آب است که به طور طبیعی در برخی غذاها و همچنین در مکمل ها یافت می شود. بیوتین نقش حیاتی در کمک به آنزیم ها برای تجزیه چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین ها در مواد غذایی ایفا می کند.

در نتیجه…

فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث بسیار نامحسوس است، زیرا این دو مکمل هر دو حاوی بیوتین هستند و برای رفع مشکلات پوست، مو و ناخن ها فرموله می شوند. اما در محتویات قرص بیوتی هلث 1000 میکروگرم بیوتین وجود دارد، در صورتی که قرص بیوتین دارای دوزهای متفاوتی از این ماده است. شرکت های متفاوتی دست به تولید قرص یا کپسول بیوتین زده اند که هلث اید تنها یکی از آنها عنوان می شود. به همین دلیل قیمت، دوز، شرکت تولید کننده، تعداد قرص ها و نوع بسته بندی این قرص یا کپسول با بیوتی هلث متفاوت است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم