بهترین قرص امگا 3 کدامند ؟

بهترین قرص امگا 3
تاریخ ایجاد :

ریزش مو، خشکی پوست، درد مفاصل، خستگی، بی‌خوابی جزو دسته مشکلاتی است که افراد زیادی درگیر آن هستند و خواهند بود. ممکن است هر کدام از این مشکلات به دلایل مختلفی در بدن افراد به وجود آمده باشند، یکی از دلایل ایجاد این مشکل ها می تواند کمبود امگا ۳ در بدن باشد.

افرادی که بدن آنها دچار کمبود امگا ۳ می‌شود، دچار مشکلات عدیده بسیاری می‌شوند که گاهی خود افراد نیز متوجه این امر نیستند. برای تامین امگا ۳ مورد نیاز بدن دو راه وجود دارد. استفاده از ماهی و غذاهای دریایی و راه دوم استفاده از مولتی ویتامین‌ها و مکمل‌ها افرادی که راه دوم را انتخاب می‌کنند، معمولاً به دنبال بهترین قرص امگا 3 هستند. 

بهترین مارک قرص امگا 3

بهترین مارک کپسول امگا 3 خارجی کدام است؟ در این مقاله به بررسی معروف‌ ترین و بهترین مکمل‌های امگا ۳ ایرانی و خارجی پرداخته ایم

  • کپسول امگا 3 ویواتیون
  •  امگا 3 یوروویتال
  • سافت ژل امگا 3  نکستایل
  • کپسول روغن ماهی هلث اند مور
  • کپسول هربال امگا 3 باریج اسانس

شما می‌توانید با بررسی آنها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه موجود را انتخاب کرده و برای کمک به سلامتی بدن خود از آنها استفاده کنید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

بیشتر بدانید:بهترین زمان مصرف امگا 3

این افراد می‌خواهند از طریق استفاده از بهترین مکمل‌ها و مولتی ویتامین‌های موجود در بازار نیازهای بدن خود را برطرف کرده و بتوانند از عوارض ناشی از کمبود امگا ۳ در بدن جلوگیری کنند.

بهترین مارک قرص امگا

فواید امگا 3 چیست؟

امگا 3 بر تمامی اعضای بدن تاثیر فوق العاده‌ای دارد. آنقدر مزایای استفاده از بهترین مارک قرص امگا 3 زیاد است که در ادامه شگفت زده خواهید شد. بخش از مهم ترین مزیت ای امگا 3 را در ادامه برای شما فهرست کرده ایم:

  • افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری های قلبی و عروقی 
  • جلوگیری از ریزش موها به دلایل مختلف، کمک در بهبود بیماری های مانند روماتیسم 
  • کم علائم آزار دهنده آسم و لوپوس
  • گم کردن خطر ابتلا به قند خون بالا 
  • جلوگیری از لخته شدن خون و کمک به گردش خون در رگ ها 
  • کاهش فشار خون و تری گلیسیرید 
  • بهبود بینایی 
  • کمک به افراد مختلف در جهت بالا بردن اعتماد به نفس و
  •  تقویت سیستم ایمنی برای مبارزه با انواع بیماری ها 
  • تاثیر عالی برای افراد مبتلا به میگرن
  • کاهش استرس  
  • بهبود افسردگی
  • کمک در جهت رشد بهتر سلول های مغزی
  • کمک به جلوگیری از ایجاد و پیشروی سرطان و پوکی استخوان
  •  جلوگیری از یائسگی زودرس
  •  حفاظت از سلول های عصبی 
  •  کمک به کند کردن روند پیری مغز 
  •  جلوگیری از بیماری آلزایمر 

البته این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از این قرص برای بدن هستند. درنتیجه اگر پزشک برای شما مصرف این میزان مصرف قرص امگا 3 مکمل را تجویز کرد، شک نکنید. 

فواید امگا 3

آیا مصرف امگا 3 برای بدن ضرر دارد؟ 

از مهم ترین ترکیبات مورد نیاز بدن اسید های چرب امگا 3 است. به همین دلیل مصرف امگا 3 به هیچ عنوان برای بدن ضرر ندارد و بدن انسان در طول روز نیاز به امگا 3 دارد که راه های مختلف از جمله غذاهای دریایی و استفاده از مکمل تامین می شود. البته گاهی افراد به دلیل بیماری های خاص منع مصرف امگا 3 را دارند که این منع باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد. سایت clevelandclinic درباره مصرف بیش از حد امگا 3 گفته است:

Talk to your healthcare provider if you have 3 grams or more of omega-3 fatty acids in your diet each day. High levels of these fatty acids can cause bleeding or other issues.

بیشتر بدانید : امگا ۳ باعث لاغری می شود یا چاقی؟

تفاوت عمده مکمل های امگا 3 تولید خارج کشور و ایران

احتمالاً تاکنون نام مولتی ویتامین‌ها و مکمل‌ها به گوش شما خورده است. مکمل‌ها معمولاً تنها شامل یک نوع ویتامین هستند، اما مولتی ویتامین‌ها با در برگرفتن تعداد بیشتری از ویتامین‌ها بخش قابل توجهی از نیازهای بدن را برطرف می‌کنند.. امگا 3 های ایرانی تنها از اسیدهای چرب امگا ۳ تهیه شده‌اند. به همین دلیل اگر قصد خرید مولتی ویتامین را دارید، مکمل‌های امگا ۳ خارجی از آنجایی که علاوه بر امگا 3 حاوی سایر عناصر هم هستندبرای شما عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. با این حال اگر فقط قصد خرید امگا ۳ را دارید، مطمئنا مکمل‌های ایرانی از لحاظ هزینه و کاربرد برای شما گزینه بسیار مناسب‌تری خواهند بود.

تفاوت عمده مکمل های امگا 3 تولید خارج کشور و ایران

معرفی بهترین مارک کپسول امگا 3

اسیدهای چرب یا امگا ۳‌ ها از طریق ماهی و مواد دیگر جذب بدن می‌شوند. افرادی که طعم ماهی را دوست ندارند، معمولاً از مکمل‌های امگا ۳‌ها استفاده می‌کنند. امگا ۳ معمولاً به صورت مولتی ویتامین‌ها و مکمل‌ها در بازار به صورت خارجی و ایرانی موجود است. در ادامه به بررسی بهترین مارک کپسول امگا 3 های موجود در بازار می‌پردازیم.

خرید کپسول امگا 3 آپوویتال

کپسول امگا 3 ویواتیون 

امگا ۳‌های ویواتیون توسط کشور سوییس تهیه شده است و برای آقایان خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً در بسته‌های ۳۰ عددی سافت ژل در بازار ارائه می‌شود. تاثیرات این امگا ۳ روی عملکرد صحیح بینایی و مغز است. همچنین در حفظ طراوت پوست و مو تاثیر به سزایی دارد. 

افرادی که دچار بیماری‌های خود ایمنی و التهابی هستند نیز از این نوع مکمل‌ها معمولاً استفاده می‌کنند. علاوه‌بر آن در جهت بهبود علایم افسردگی و اختلالات عصبی امگا ۳ ویواتیون می‌تواند کمک شایانی کند. معمولاً افراد بدون نسخه پزشک لازم است از این امگا ۳ به صورت روزانه ۱ تا ۳ عدد همراه با آب فراوان استفاده کنند.

خرید کپسول امگا 3 ویواتیون 

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

امگا 3 یوروویتال

اگر به دنبال مکملی هستید که علاوه بر امگا ۳ دارای ویتامین e نیز باشد و در حفظ سلامتی عمومی بدن، تقویت سیستم قلبی عروقی، حفظ صحیح عملکرد مغز و کاهش تری گلیسیرید همچنین کاهش التهابات تاثیر فوق العاده‌ای داشته باشد، مطمئنا امگا ۳ یوروویتال می‌تواند گزینه فوق العاده‌ای برای شما محسوب شود. 

ویتامین e موجود در این مکمل  با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد می‌تواند در مقابل رادیکال‌های آزاد از بدن محافظت کند. این مکمل فوق العاده توسط شرکت ایران تحت لیسانس آلمان ساخته شده است و فواید قرص امگا 3 برای مردان و فواید قرص امگا 3 برای زنان من جمله زنان باردار می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهد. 

در هنگام مصرف این امگا ۳ باید دقت شود که حداکثر روزی یک عدد همراه با آب میل شود و ترجیحاً به همراه غذا مصرف کنید. برای افراد باردار و شیرده، این افراد حتماً قبل از استفاده با پزشک متخصص خود مشورت کنند.

خرید امگا 3 یوروویتال

سافت ژل امگا 3  نکستایل

امروزه با تمام تحریمات و مشکلات موجود نام ایران همواره در صنعت دارویی خوش می‌درخشد. امگا ۳ نیکستایل با دارا بودن اسیدهای چرب ضروری در بهبود عملکرد مغز، بینایی، سلامت عمومی برای مصرف عمومی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. معمولاً توصیه می‌شود روزانه یک تا دو عدد از این قرص را همراه با وعده غذایی مصرف کنید.

امروزه با تمام تحریمات و مشکلات موجود نام ایران همواره در صنعت دارویی خوش می‌درخشد. امگا ۳ نیکستایل با دارا بودن اسیدهای چرب ضروری در بهبود عملکرد مغز، بینایی، سلامت عمومی برای مصرف عمومی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. معمولاً توصیه می‌شود روزانه یک تا دو عدد از این قرص را همراه با وعده غذایی مصرف کنید. 

خرید سافت ژل امگا 3  نکستایل

افرادی که به منظور جلوگیری از زوال عقل می‌خواهند از امگا ۳ استفاده کنند، مطمئناً امگا ۳ فلکس هلث برست با دارا بودن مقادیر بسیار زیادی از روغن ماهی و امگا ۳ می‌تواند کمک بسیار خوبی برای این افراد باشد. همچنین در کمک به درمان اختلالات روانی و بهبود و کم کردن تاثیرات سرطان تاثیر قابل توجهی دارد.

کپسول روغن ماهی هلث اند مور 

نیاز بدن به اسیدهای چرب بر هیچکس پوشیده نیست. روغن ماهی سرشار از این اسیدها است که استفاده از قرص‌های روغن ماهی در بهبود اختلالات روانی مشکلاتی مانند افسردگی، آلزایمر، زوال عقل می‌تواند تاثیر خوبی بگذارد. اسیدهای چرب مورد نیاز بدن که از طریق رژیم غذایی تامین می‌شود و متاسفانه در بدن تولید نمی‌شوند؛ به همین دلیل افرادی که دارای رژیم غذایی مناسبی نیستند باید  اسید های چرب مورد نیاز بدن خود را  از طریق‌های مختلف تهیه کنند. زیرا نبود امگا ۳ می‌تواند عوارض قابل توجهی برای بدن داشته باشد.

طبق گفته این سایت healthline در مورد روغن ماهی:

Fish oil is extracted from oily fish like herring, tuna, anchovies, and mackerel. It contains omega-3 fatty acids, which have many health benefits.About 30% of fish oil is omega-3s, along with vitamins A and D. Fish oil has better health benefits than plant-based sources of omega-3s.The two main types of omega-3s in fish oil are eicosapentaenoic acid (EPA) and docosahexaenoic acid (DHA), while the type found in plant sources is mainly alpha-linolenic acid (ALA).

کپسول هربال امگا 3 باریج اسانس

امروزه گیاه خواری به لایف استایل زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است.  افراد گیاه خوار امکان استفاده از مکمل ها و مولتی ویتامین ها با منبع حیوانی ندارند. کپسول امگا 3 باریج اسانس با منشا کاملا گیاهی خود می تواند گزینه بسیار عالی  برای افراد گیاه خوار و افرادی که مایل به استفاده از روغن ماهی نیستند، باشد. گیاه کتان که منبع فوق العاده امگا سه محسوب می‌شود را در ساخت و تهیه کپسول هربال مورد استفاده قرار داده‌اند. همچنین هر قرص امگا 3 باریج اسانس حاوی 350 میلی گرم ALA است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

کپسول هربال امگا 3 باریج اسانس

کلام پایانی 

بدن تمامی افراد برای عملکرد صحیح و تقویت ارگان‌هایش به انواع ویتامین‌ها نیاز دارد. از جمله موادی که بدن برای سلامت خود به آنها نیاز دارد، اسیدهای چرب امگا ۳ است. این ماده بسیار مغذی در درمان بیماری‌ها در بدن تاثیر فوق العاده‌ای دارد.  معمولاً پزشکان و افراد مختلف توصیه می‌کنند این اسید چرب از طریق رژیم غذایی مناسب تامین شود، اما گاهی افراد به دلیل عدم علاقه به غذاهای دریایی یا دلایل مختلف امکان جذب این مواد مغذی را برای بدن خود ندارند. در چنین زمان‌هایی مکمل‌ها و مولتی ویتامین‌های امگا ۳ می‌تواند بخش اعظمی از نیازهای بدن را برطرف کنند. 

مطمئناً اگر قصد خرید امگا ۳ و مکمل‌های غذایی را داشته باشید، جزو مهم‌ترین و اولین سوال‌هایی که از خود می‌پرسید سوال بهترین مارک قرص امگا 3 چیست؟ است. در این مقاله به بررسی معروف‌ترین و بهترین مکمل‌های امگا ۳ ایرانی و خارجی پرداختیم. شما می‌توانید با بررسی آنها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه موجود را انتخاب کرده و برای کمک به سلامتی بدن خود از آنها استفاده کنید.

 

سوالات متداول

1- بهترین مارک قرص امگا 3 ایرانی و خارجی کدام است؟

کپسول امگا 3 آپوویتال، کپسول امگا 3 ویواتیون، کپسول هربال امگا 3 باریج اسانس و کپسول روغن ماهی هلث اند مور بهترین مارک قرص امگا 3 خارجی در ایران محسوب می شوند.

2- فواید بهترین امگا 3 برای مردان و زنان چیست؟

بهبود بینایی ، کمک به افراد مختلف در جهت بالا بردن اعتماد به نفس و تقویت سیستم ایمنی برای مبارزه با انواع بیماری ها ، تاثیر عالی برای افراد مبتلا به میگرن، کاهش استرس، بهبود افسردگی و جلوگیری از یائسگی زودرس از مهم ترین فواید بهترین قرص امگا 3 برای زنان و مردان محسوب میشوند.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم