فواید قرص امگا 3 برای سلامت بدن چیست؟ (7 مکمل بی نظیر امگا3)

تاریخ ایجاد :

چرا باید از مکمل های امگا 3 در رژیم غذایی خود استفاده کنیم؟ نقش و فواید مصرف امگا 3 بر سلامت بدن چیست؟ برای تأمین امگا 3 مورد نیاز روزانه بدن، بهترین قرص و مکمل امگا 3 چیست؟

فواید قرص امگا 3:

امگا ۳ اسید چرب غیر اشباع است که به دلیل خواص بی نظیر خود در ترکیبات برخی از مکمل ها استفاده می شود. این ماده خود دارای سه نوع متفاوت است که با نام های آلفا-لینولنیک اسیدها (ALA)، ایکوزاپنتانوئیک اسیدها (EPA) و اسید دوکوزاهگزانوئیک ها (DHA) شناخته می شوند.

این مکمل ها اثرات بسیار فوق العاده ای روی سلامت بدن باقی می گذارند و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنند. امگا ۳ در بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق و مغز نیز بسیار موثر است و در حالت کلی فواید زیر را به همراه دارد:

  • کمک به کاهش چربی مضر یا تری گلیسرید خون
  • ارتقای سلامت مغز و سیستم عصبی
  • کاهش فشار خون
  • کنترل ضربان قلب
  • جلوگیری از تجمع پلاکت در رگ‌ های خونی
  • افزایش کلسترول مفید یا HDL
  • موثر در رفع یا کاهش درد التهابی مفاصل و آرتروز
  • افزایش ضریب هوشی
  • جلوگیری از ابتلا به آسم و سرطان
  • بهبود عملکرد سیستم اسکلتی و عضلانی
  • محافظت از پوست و مو در برابر اشعه مضر نور خورشید

هرتز کپسول پلاس امگا و کیوتن یوروویتال ۳۰ عددی
کپسول امگا ۳ یوروویتال ۳۰ عددی
کپسول نرم ژلاتینی امگا 3 High DHA ویواتیون 30 عددی
کپسول امگا۳ ۵۰۰ میلی گرم آپوویتال ۳۰ عددی
شربت امگا ۳ مکس یوروویتال حجم ۲۰۰ میلی لیتر کپسول فلکسید اویل ۱۰۰۰ میلی گرم هلث اید ۶۰ عددی
کپسول نرم ژلاتینی امگا پلاس ویواتیون ۳۰ عددی

خرید انواع مکمل های روغن ماهی و امگا 3 از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

امگا ۳ از جمله اسیدهای چرب ضروری بدن است که به تنهایی در بدن تولید نمی شود. از این رو مصرف مواد غذایی حاوی این ماده تاثیر مهمی در تامین آن در بدن دارند. نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن در زمان بیماری، دوره بدنسازی و سایر فعالیت های سخت بدنی خود را بهتر نشان می‌ دهد، زیرا این ماده مفید در جلوگیری از آریتمی قلبی، افزایش فشار خون، تجمع پلاکت در خون، مشکلات عصبی و دردهای عضلانی بسیار موثر است.

امگا ۳ امروزه در ترکیبات برخی از مکمل های این گروه به کار می رود و برای کسانی که دارای کمبود این ماده در بدن هستند، تجویز می شود. برای آشنایی بیشتر با خواص این ماده و مکمل های حاوی آن، با ما همراه باشید.

در ادامه خواهید خواند... پنهان

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن چیست؟

نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن چیست؟

فواید قرص امگا 3 برای زنان و مردان چیست؟ امگا ۳ اسید چرب غیر اشباع است که به دلیل خواص بی نظیر خود در ترکیبات برخی از مکمل ها استفاده می شود. این ماده خود دارای سه نوع متفاوت است که با نام های آلفا-لینولنیک اسیدها (ALA)، ایکوزاپنتانوئیک اسیدها (EPA) و اسید دوکوزاهگزانوئیک ها (DHA) شناخته می شوند. این مواد به طور طبیعی در منابع غذایی حیوانی و گیاهی وجود دارند و بهتر است که آنها را از طریق مصرف مواد غذایی ماهی های چرب و دانه های گیاهی تامین کرد.

در صورتی که این مواد برای استفاده در طول هفته در دسترس نباشند، مصرف مکمل های امگا ۳ بسیار ضروری هستند. این مکمل ها اثرات بسیار فوق العاده ای روی سلامت بدن باقی می گذارند و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنند. امگا ۳ در بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق و مغز نیز بسیار موثر است و در حالت کلی فواید زیر را به همراه دارد:

  • کمک به کاهش چربی مضر یا تری گلیسرید خون
  • ارتقای سلامت مغز و سیستم عصبی
  • کاهش فشار خون
  • کنترل ضربان قلب
  • جلوگیری از تجمع پلاکت در رگ‌ های خونی
  • افزایش کلسترول مفید یا HDL
  • موثر در رفع یا کاهش درد التهابی مفاصل و آرتروز
  • افزایش ضریب هوشی
  • جلوگیری از ابتلا به آسم و سرطان
  • بهبود عملکرد سیستم اسکلتی و عضلانی
  • محافظت از پوست و مو در برابر اشعه مضر نور خورشید

خرید انواع مکمل های قلب و عروق از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

سافت ژل امگا 3 وانا مکس نورم لایف 1000 میلی گرم 60 عددی

امگا 3 برای بهبود التهابات سیستم اسکلتی و عضلانی چه فوایدی دارد؟

بسیاری از بیماری ها به دلیل التهابات ایجاد شده در بدن به خصوص مفاصل و عضلات ایجاد می شوند. نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن در کاهش التهابات بسیار پررنگ است. این ماده با کاهش التهابات به خصوص در سیستم اسکلتی و عضلانی موجب کاهش درد در این نواحی می شود. امگا ۳ ماده ای طبیعی در کاهش ابتلا به بیماری هایی نظیر روماتوئید آرتریت است که در بسیاری از مکمل های کاهش دهنده التهابات مفاصل و استخوان ها از آن استفاده می شود. این مکمل ها علائم بیماری های این سیستم را کاهش می‌ دهند و در پیشگیری از ابتلا به آنها نیز خواص فوق العاده ای دارند.

خستگی و کسالت از جمله نشانه های کمبود این ماده در بدن است که باید آن را جدی گرفت. افرادی که دارای گردن درد یا کمر درد شدید هستند نیز با مصرف امگا ۳ تا حدود زیادی از مشکلات آنها کاسته می شود. همچنین این افراد دیگر نیازی به مصرف داروهای شیمیایی ضد التهاب و مسکن نخواهند داشت.

از آنجایی که ورزشکاران بیشتر در معرض آسیب های اسکلتی و عضلانی قرار دارند، مصرف مکمل های حاوی امگا ۳ به میزان دو الی سه مرتبه در هفته برای آنها بسیار ضروری است. این مکمل ها با افزایش خون رسانی به عضلات بدن احتمال کوفتگی و خستگی بعد از ورزش را کاهش می دهند و مانع از ایجاد تورم یا التهاب در عضلات یا اسکلت بندی بدن می شوند. البته مصرف خونسردانه این مکمل ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، زیرا ممکن است با برخی از داروهای رقیق کننده خون یا دیابت در تداخل باشند.

هرتز کپسول پلاس امگا و کیوتن یوروویتال 30 عددی

امگا 3 برای بهبود التهابات سیستم اسکلتی و عضلانی چه فوایدی دارد؟

فواید مکمل امگا 3 برای پوست و مو چیست؟

بدون شک نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن به خصوص موها بر کسی پوشیده نیست. این ماده در بسیاری از مواد غذایی به خصوص ماهی ها و روغن های گیاهی وجود دارد و مصرف آن به صورت طبیعی به میزان چند وعده در هفته توصیه می شود. در صورتی که افراد قادر به تامین این ماده از مواد غذایی نباشند، بهترین گزینه استفاده از مکمل های امگا ۳ است.

خرید محصولات تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

کپسول امگا3 500 میلی گرم آپوویتال 30 عددی

این مکمل ها با عصاره ماهی های دریایی چرب و روغن های گیاهی تولید می‌ شوند و حاوی سه اسید چرب ضروری امگا ۳ در محتویات خود هستند. بنابراین با مصرف آنها نیاز بدن به این ریز مغذی بسیار مفید تامین می شود. فواید امگا ۳ بر سلامت بدن به خصوص پوست و مو بسیار فراوان است، زیرا این اسید چرب با ایجاد لایه ای محافظ روی پوست و مو از آنها در برابر رادیکال های آزاد، نور خورشید و سایر عوامل خارجی آسیب زا محافظت می کند. این ماده اشعه UVA و UVB خورشید را خنثی می کند و به دلیل ترکیب DHA و EPA موجود در خود میزان حساسیت پوست را به این اشعه ها کاهش می دهد. بر اساس نتایج آزمایشات صورت گرفته روی گروهی از افراد در مدت سه ماه، مصرف ۴ گرم از EPA مقاومت پوست در برابر آفتاب سوختگی را به میزان 136 درصد افزایش داده است.

این آزمایشات تاثیر امگا ۳ روی کنترل قرمزی پوست را به خوبی نشان می دهند. مکمل های حاوی امگا ۳ در رفع مشکلات التهابی پوست نظیر آکنه نیز موثر هستند و به سلامت آن کمک بسیاری می کنند. مصرف این محصولات در رشد موها، جلوگیری از ریزش و رسیدن آسیب های دیگر به آن فواید بسیاری دارند و در بسیاری از مواقع توسط پزشک برای افراد دارای مشکلات ریزش مو تجویز می‌ شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین قرص ریزش مو چیست؟

فواید مکمل امگا 3 برای پوست و مو چیست؟

نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن در  کاهش فشار خون چگونه است؟

بدون شک فشار خون بالا عامل ابتلا به بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی است. این عارضه با مصرف مواد غذایی حاوی امگا ۳ به راحتی در بدن تامین می شود. در صورت عدم مصرف مواد غذایی مناسب و سالم، مصرف مکمل امگا ۳ پیشنهاد می شود. این مکمل ها به تنظیم فشار خون کمک می کنند و بدین طریق ریسک ابتلا به مشکلات قلبی را کاهش می دهند. این ماده در تنظیم ضربان قلب و جلوگیری از آریتمی قلبی نیز موثر است و مصرف آن احتمال ابتلا به سکته قلبی را نیز تا حدود زیادی کاهش می‌ دهد.

 خرید انواع مکمل های کنترل فشار خون از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

کپسول نرم ژلاتینی امگا پلاس ویواتیون 30 عددی

نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن در  کاهش فشار خون چگونه است؟

امگا ۳ در رشد مغز جنین چه تاثیری دارد؟

این ماده برای رشد سیستم عصبی و مغزی جنین بسیار موثر است. زیرا حدود ۴۰ درصد از DHA در مغز ذخیره می شود. به همین دلیل این ماده در رژیم غذایی مادران باردار، به کاهش ابتلا به مشکلات ذهنی جنین کمک می کند. این ماده در دوران بارداری، جنین را از مشکلات جسمی در امان نگه می دارد و در کاهش ابتلای جنین به بیماری فلج مغزی، اوتیسم، کند ذهنی و … موثر است.

کپسول نرم ژلاتینی امگا 3 High DHA ویواتیون 30 عددی

امگا ۳ و لاغری چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

شاید خیلی از افراد تصور کنند که این ماده به دلیل قرار گرفتن در گروه اسیدهای چرب دارای خواص چاق کننده است. باید بگوییم که امگا ۳ نه تنها موجب افزایش وزن نمی شود، بلکه در لاغری و کاهش وزن نیز تاثیر فوق العاده ای دارد. این اسید چرب غیر اشباع به افزایش حرارت بدن و در نتیجه چربی سوزی کمک بسیاری می کند و تمامی کالری های اضافی بدن را می سوزاند. این ماده با کاهش تری گلیسیرید و کلسترول بد خون، از ایجاد اضافه وزن نیز جلوگیری به عمل می آورد. یکی دیگر از خواص امگا ۳ کاهش اشتها است که عاملی مهم در پیشگیری از افزایش وزن به شمار می رود. بنابراین نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن در کاهش وزن را نباید نادیده گرفت.

سافت ژل امگا فلکس هلث برست 60 عددی

امگا ۳ و لاغری چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

خواص امگا ۳ در مقابله با بیماری‌ های خود ایمنی چیست؟

یکی دیگر از خواص امگا ۳ را باید نقش آن در کاهش ابتلا به بیماری های خود ایمنی و کنترل آنها دانست. این بیماری ها موجب صدمه به سلول های سالم بدن می شوند و سلامت آن را به خطر می اندازند. بیماری های خود ایمنی مانند دیابت نوع ۱، از نقص سیستم ایمنی ایجاد می شوند، طوری که سلول های دفاعی بدن به سلول های سالم حمله ور می شوند و آنها را به عنوان سلول بیماری زا شناسایی می کنند. با مصرف امگا ۳ تا حدود زیادی از ابتلا به این بیماری ها پیشگیری به عمل می‌ آید. بنابراین مادران در سال های اولیه تولد نوزاد خود باید نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن را جدی بگیرند.

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

کپسول نرم ژلاتینی امگا 3 High EPA ویواتیون 30 عددی

نقش امگا ۳ در استخوان‌ سازی چیست؟

با توجه به مطالعات صورت گرفته روی خواص امگا ۳، تاثیر اسیدهای چرب بلند زنجیره این ماده در افزایش سرعت استخوان سازی بسیار موثر است. مصرف این ماده یا مکمل حاوی آن در دوران نوجوانی به افزایش حجم توده استخوانی کمک می کند و موجب کاهش ابتلا به پوکی استخوان در میانسالی می شود. این اسیدهای چرب با تاثیر بر سلول های استخوان خوار یا استئوکلاست ها از خورده شدن استخوان جلوگیری می کنند. این ماده همراه با کلسیم موجب تشکیل سلول های استخوان ساز می شود و بدین طریق استحکام اسکلت بدن را افزایش می دهد. مصرف مواد غذایی یا مکمل های حاوی امگا ۳ در هر صورت برای بدن بسیار ضروری است. زیرا کمبود آن بروز مشکلات استخوانی و مفصلی در بزرگسالی را افزایش می دهد.

کپسول امگا 3 یوروویتال 30 عددی

نقش امگا ۳ در استخوان‌ سازی چیست؟

مبارزه با افسردگی از طریق امگا ۳ چگونه ممکن است؟

افسردگی بدون شک یکی از اختلالات روانی است که هر ساله افراد زیادی را به خود درگیر می کند. این عارضه با علائمی همچون ناراحتی، اضطراب، کسالت، کاهش اعتماد به نفس،‌ عصبانیت و غیره خود را نشان می دهد. بر اساس مطالعات صورت گرفته روی افراد دارای رژیم غذایی امگا ۳، میزان ابتلای آنها به افسردگی بسیار کمتر از افراد بدون رژیم غذایی حاوی این ماده گزارش شده است. همچنین افراد افسرده با مصرف مکمل های حاوی امگا ۳ به بهبودی نسبی دست پیدا کردند. نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن و درمان افسردگی بیشتر به نوع EPA این اسید چرب مربوط است. این ماده به عنوان دارو در درمان افسردگی و پیشگیری از ابتلا به آن نیز استفاده می شود.

شربت امگا 3 مکس یوروویتال حجم 200 میلی لیتر

مبارزه با افسردگی از طریق امگا ۳ چگونه ممکن است؟

چگونه با مصرف امگا ۳ از زوال عقل یا آلزایمر پیشگیری می شود؟

مغز نیز مانند سایر اعضای بدن در اثر افزایش سن، رو به پیری و زوال می‌ رود. از این رو مصرف مواد غذایی حاوی امگا ۳ در سنین جوانی کمک بسیاری به پیشگیری از زوال عقل می کند. این ماده تاثیر بسیار زیادی روی کاهش بیماری های مغزی در سنین پیری دارد. البته تحقیقات در این زمینه هنوز در حال انجام است.

کپسول امگازون هلث اید 30 عددی

تاثیر استفاده از امگا ۳ در سلامت چشم و بینایی چیست؟

این ماده دارای سه نوع اسید چرب بسیار ضروری است که DHA از جمله فراوان ترین آن در شبکیه چشم عنوان می شود. در صورت عدم مصرف مواد غذایی مفید و دارای امگا ۳، شبکیه چشم با کمبود شدید DHA روبرو می شود که نتیجه آن مشکلات بینایی است. در صورت مصرف مواد غذایی یا مکمل های حاوی این ماده، احتمال کاهش لکه های زرد رنگ روی بخش مرکزی چشم نیز کاهش پیدا می کند. این عارضه در صورت عدم درمان، ممکن است منجر به نابینایی شود.

خرید انواع مکمل تقویت چشم و بینایی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر استفاده از امگا ۳ در سلامت چشم و بینایی چیست؟

فواید امگا ۳ در جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ ها چیست؟

سرطان حاصل تجمع سلول های بیگانه در داخل ارگان های بدن است. این بیماری امروزه سبب مرگ و میر بسیاری از افراد در سراسر جهان می‌ شود‌. یکی از دلایل ابتلا به سرطان، بدون شک تغذیه ناسالم است. مصرف امگا ۳ در طولانی مدت خطر ابتلا به این بیماری را تا ۵۵ درصد کاهش می دهد.

کپسول فلکسید اویل 1000 میلی گرم هلث اید 60 عددی

جلوگیری از ابتلا به بیماری آسم در کودکان از طریق امگا ۳ چگونه است؟

آسم یکی از بیماری های شایع تنفسی است که با علائمی همچون: تنگی نفس، خس خس سینه، سرفه، تنفس سخت و غیره خود را نشان می دهد. این بیماری با حمله های عصبی مداوم ممکن است خطر مرگ را نیز به همراه داشته باشد. از آنجایی که التهاب مجرای تنفسی و ریه موجب ایجاد آسم می شود، باید سریعا نسبت به درمان آن اقدام کرد. تحقیقات نشان از نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن به خصوص کاهش احتمال ابتلا به آسم می دهد. به همین دلیل افراد دارای کمبود این ماده در بدن باید از مکمل های امگا ۳ یا مواد غذایی حاوی آن استفاده کنند.

بهترین مکمل های کنترل آسم از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

جلوگیری از ابتلا به بیماری آسم در کودکان از طریق امگا ۳ چگونه است؟

امگا ۳ در بهبود خواب چه نقشی دارد؟

سلامتی بدن در گرو سبک زندگی سالم قرار دارد. یکی از عوامل بیماری زا را باید عدم خواب درست و به موقع دانست. از جمله دلایل عدم خواب کافی، کمبود امگا ۳ در بدن است. نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن در طولانی مدت خود را نشان می دهد که نتیجه آن افزایش بهبود خواب و در نتیجه عدم ابتلا به بیماری های ناشی از بی خوابی است.

امگا ۳ در بهبود خواب چه نقشی دارد؟

بهترین مکمل های حاوی امگا ۳ چه نام دارند؟

مواد غذایی بهترین گزینه برای تامین ریز مغذی ها در بدن هستند. در صورتی که افراد قادر به تامین این مواد از طریق مصرف مواد غذایی نباشند، استفاده از مکمل ها ضروری است. مکمل های حاوی امگا ۳ از جمله ضروری ترین محصولات مورد نیاز بدن هستند که مصرف روزانه آنها خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد. این محصولات در انواع قرص، کپسول، شربت و آمپول تهیه می‌ شوند و با توجه به شرایط هر فرد قابل استفاده هستند. البته مصرف خودسرانه و بدون تجویز این مکمل ها نیز ممکن است خطراتی را برای افراد ایجاد کنند. بنابراین هرگز دوز پیشنهادی را نباید بدون مشورت با پزشک افزایش داد. برای آشنایی با این مکمل ها در ادامه آنها را تحت بررسی قرار می دهیم.

کپسول امگا ۳ یوروویتال

کپسول امگا ۳ یوروویتال برای افراد دارای رژیم غذایی گیاه خواری، زنان باردار و شیرده، افراد مسن، بیماران دارای مشکلات قلبی، دیابت و کلسترول خون بالا تجویز می شود. در ترکیبات مکمل یوروویتال از ویتامین E نیز استفاده شده است. این ویتامین در گروه آنتی اکسیدان های بسیار قوی قرار می گیرد که اثر مخرب رادیکال های آزاد را خنثی می کند. امگا ۳ ترکیب مهم دیگری است که در تولید این مکمل از آن استفاده می شود. نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن شامل موارد زیر است:

  • کاهش ابتلا به دیابت با بهبود عملکرد انسولین خون
  • افزایش سلامت قلب و مغز
  • کاهش التهابات مفاصل و استخوان
  • کمک به کاهش چربی و تری گلیسرید خون
  • موثر در زیبایی پوست
  • حفظ سلامت کلی بدن
  • افزایش بینایی
  • کمک به بهبود تمرکز و تقویت حافظه
  • پیشگیری و کنترل آسم
  • تنظیم فشار خون
  • کاهش ابتلا به افسردگی
  • تقویت سیستم ایمنی

کپسول امگازون هلث اید

کپسول امگازون هلث اید در ترکیبات خود دارای اسیدهای چرب امگا ۳ و ویتامین E است. امگا ۳ موجود در این مکمل از روغن ماهی سالمون استخراج می شود. به همین دلیل این قرص برای رفع بیماری های آلزایمر، مشکلات التهابی، اگزما، آسم، پسوریازیس و … بسیار موثر است. این کپسول به دلیل عدم وجود مواد سمی و جیوه، همچنین پوشش محکم خود بدون بو و طعم ماهی تولید می‌ شود. کپسول امگازون هلث اید در تکامل سیستم عصبی جنین نیز تاثیرات فوق العاده ای دارد و با کاهش فشار خون، از احتمال ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی می کاهد. کپسول مورد نظر حاوی سه اسید چرب ضروری DHA، EPA و ALA در ترکیبات خود است که تمامی نیازهای بدن به این ماده را تامین می‌ کنند.

امگا اچ 3 ویتابیوتیکس

یکی دیگر از بهترین مکمل های حاوی امگا ۳، کپسول امگا اچ ۳ ویتابیوتیکس است. در ترکیبات این مکمل از روغن جوانه گندم، امگا ۳، روغن کبد ماهی، بتا کاروتن، بیوتین، اسیدهای آمینه لیزین، متیونین و ویتامین‌ های دیگر استفاده می شود. این محصول برای تمامی افراد قابل استفاده است و مصرف آن سلامت قلب و عروق، سیستم ایمنی بدن، عضلات، مغز و حافظه را افزایش می دهد.

کپسول امگا ۳ ویواتیون

کپسول امگا ۳ ویواتیون نیز مکملی بسیار محبوب از ترکیبات دارای امگا ۳ است که در کشور سوئیس و شرکت ویتا فارمد تولید می شود. این مکمل به دلیل برخورداری از اسیدهای چرب EPA و DHA برای بهبود عملکرد مغز و قلب گزینه ای مناسب به شمار می‌ رود. این سافت ژل سیستم بینایی را افزایش می دهد و مصرف روزانه یک الی سه عدد از آن در طول روز برای بزرگسالان بسیار مفید است.

از فواید ذکر شده برای امگا 3 در سایت harvard می توان به موارد زیر اشاره کرد:

They are an integral part of cell membranes throughout the body and affect the function of the cell receptors in these membranes. They provide the starting point for making hormones that regulate blood clotting, contraction and relaxation of artery walls, and inflammation. They also bind to receptors in cells that regulate genetic function. Likely due to these effects, omega-3 fats have been shown to help prevent heart disease and stroke, may help control lupus, eczema, and rheumatoid arthritis, and may play protective roles in cancer and other conditions

سخن پایانی

نقش و فواید امگا ۳ بر سلامت بدن را نباید نادیده گرفت، زیرا این ماده در سلامت قلب، عروق، مغز، سیستم تنفس، بهبود حافظه، رشد جسمی نوزاد، اسکلت بندی بدن و … بسیار موثر است. در صورت عدم مصرف مواد غذایی سالم، استفاده از مکمل های امگا ۳ پیشنهاد می شود. البته استفاده بی رویه و بدون تجویز پزشک از این قرص نیز جایز نیست. در ترکیبات این مکمل ها از سه اسید چرب بسیار مفید استفاده می شود. دو اسید چرب DHA و EPA به طور طبیعی در ماهی های چرب و اسید چرب AHA در محتویات روغن های گیاهی یافت می شوند. برای تامین تمامی این ریز مغذی های مفید، کافی است در کنار رژیم غذایی سالم از مکمل های حاوی امگا ۳ استفاده کرد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم