قرص چربی سوز قوی برای لاغری شکم و پهلو

تاریخ ایجاد :

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو:

مکمل اسلیم کوئیک: یکی از مکمل هایی که در کاهش وزن و اشتها تاثیر فوق العاده ای می گذارد، اسلیم کوئیک نام دارد و این قرص چربی سوز قوی در داروخانه ها قابل دسترس است. این مکمل چربی سوز برای کسانی که از چاقی موضعی رنج می برند و دارای اضافه وزن ناشی از عدم کارکرد درست انسولین هستند، استفاده می شود.

مکمل چربی سوز اسلیم می نچرال ورلد: قرص لاغری اسلیم می توسط کشور آمریکا تولید شده است و یکی از مکمل های غذایی مخصوص کاهش وزن به شمار می‌ رود که ترکیبات گیاهی دارد. این محصول چربی های اضافی بدن را می سوزاند و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود، به حفظ سلامت بدن کمک می‌ کند.

مکمل گیاهی کربو اسلیم: قرص لاغری کربو اسلیم هلث اید را نیز باید یک محصول کاهش دهنده وزن و لاغری به شمار آورد. این قرص حاوی عصاره چای سبز، عصاره لوبیای سفید و کروم است که ترکیباتی بسیار ضروری برای کاهش چربی های اضافی بدن و کاهش اشتها به شمار می روند. این مواد در جذب کالری کمتر از مواد غذایی نیز موثر هستند و سرعت چربی سوزی بدن را افزایش می دهند.

قرص برنینگ فت گلدن لایف: بالا بودن قند و چربی در سطح خون موجب افزایش اشتها می شود. بنابراین کنترل این دو ماده در بدن نیاز کاذب به مصرف آنها را کاهش می دهد. قرص برنینگ فت گلدن لایف دارای ترکیبات گیاهی و مفیدی همچون گارسینیا کامبوجیا، ویتامین B6، جیمنما و کولئوس است که در چربی سوزی، کاهش اشتها و وزن خواص موثری دارند. این ترکیبات متابولیسم چربی ها را بالا می برند و روند چربی سوزی را بهبود می بخشند.

چاقی مشکل شایعی است که در اثر عوامل متعددی از جمله مصرف غذاهای پرکالری ایجاد می شود. رسیدن به اندام ایده آل و متناسب از طریق راه های متفاوتی امکان پذیر است که مصرف قرص چربی سوز قوی بهترین و ساده ترین روش عنوان می شود. البته همراه با مصرف این مکمل ها باید به رژیم غذایی و ورزش روزانه نیز توجه شود.

مکمل های چربی سوز با سوخت و ساز چربی ها، لاغری بدن را تضمین می کنند. این محصولات میل به مصرف مواد غذایی پرکالری را نیز کاهش می دهند و بدین طریق در کاهش وزن تاثیرات شگفت انگیزی دارند. در ادامه به بررسی نحوه تاثیرگذاری این فرآورده ها و خواص برخی از پرفروش ترین آنها می پردازیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید انواع مکمل کاهش وزن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر قرص چربی سوز بر کاهش اشتها و لاغری

مصرف مکمل های چربی سوز نیز یکی از راه حل های بسیار مقرون به صرفه و تضمینی برای کاهش وزن و لاغری است. این مکمل ها با اسامی و عناوین متنوعی در بازار به فروش می رسند و دارای ترکیبات و قدرت اثرگذاری متفاوتی هستند. این محصولات به طور مستقیم روی چربی های اضافی بدن اثر می گذارند و آنها را از بین می برند.

مکمل چربی سوز به فرم پودر، قرص و کپسول تولید می‌ شود و بهتر است با دستور پزشک یا مربی ورزشی مصرف شود. مکانیسم اثر این مکمل ها به صورت زیر است:

افزایش سوخت و ساز بدن

این فرآورده ها با افزایش متابولیسم بدن، به سرعت در سوزاندن چربی های اضافی بدن موثر هستند و با کاهش سایز به تناسب اندام کمک می‌ کنند.

کاهش اشتها و لاغری

برخی از این مکمل ها نیز روی اشتها تاثیر می گذارند و میل به مصرف غذاهای پرکالری را کاهش می‌ دهند. این مکمل ها به دلیل برخورداری از فیبر بالا، حجم معده را پر می‌ کنند و بدین طریق در کاهش وزن موثر هستند.

سوزاندن چربی ها

مکانیسم اثر برخی دیگر از این محصولات، کاهش حذف چربی از مواد غذایی است. در این صورت احتمال افزایش وزن نیز از بین می‌ رود.

خرید انواع مکمل های تنظیم وزن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

مکمل اسلیم کوئیک و تاثیر آن بر چربی سوزی و لاغری

یکی از مکمل هایی که در کاهش وزن و اشتها تاثیر فوق العاده ای می گذارد، اسلیم کوئیک نام دارد. این قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو گیاهی برای کسانی که از چاقی موضعی رنج می برند و دارای اضافه وزن ناشی از عدم کارکرد درست انسولین هستند، استفاده می شود. مکمل اسلیم کوئیک چربی های انباشته شده در نواحی متفاوت بدن به خصوص قسمت شکم و پهلو را از بین می برد و یکی از قرص های گیاهی ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد.

در ترکیبات این محصول که به بی رحم ترین قرص چربی سوز شکم و پهلو معروف است از عصاره چای سبز، ساقه کرفس و شوید استفاده شده است که در سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها تاثیر فوق العاده بالایی دارند. این قرص لاغری و کاهش وزن برای سلامتی عمومی بدن نیز استفاده می شود و به دلیل عوارض جانبی بسیار ناچیز خود خطری به همراه ندارد‌.

چای سبز موجود در ترکیبات این مکمل، متابولیسم چربی در کبد را افزایش می دهد و به کاهش مقاومت انسولین در بدن کمک می‌ کند. در این صورت از ابتلا به سندروم متابولیک نیز کاسته خواهد شد. این سندروم موجب تجمع چربی در ناحیه شکم و افزایش وزن می شود. چای سبز به دلیل کاتچین و کافئین موجود در خود، غلظت کاتکولامین را افزایش می دهد و با مهار سنتز اسیدهای چرب در بدن، در چربی سوزی و لاغری موثر است.

خرید انواع مکمل های چربی سوز از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر اسلیم کوئیک بر چربی سوزی

تاثیر مکمل چربی سوز اسلیم می نچرال ورلد بر کاهش اشتها و چربی سوزی

قرص لاغری اسلیم می توسط کشور آمریکا تولید شده و یکی از مکمل های غذایی مخصوص کاهش وزن و قرص لاغری شکم و پهلو به شمار می‌ رود که ترکیبات گیاهی دارد. این محصول چربی های اضافی بدن را می سوزاند و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود، به حفظ سلامت بدن کمک می‌ کند.

این قرص خطر ابتلا به دیابت ناشی از چاقی و اضافه وزن را نیز کاهش می دهد و بهترین گزینه برای کسانی است که از چاقی موضعی به خصوص در نواحی شکم و پهلو رنج می برند. کپسول اسلیم می با کاهش اشتها و توده های چربی، در رسیدن به اندامی ایده آل و بسیار سالم نقش مهمی بر عهده دارد.

در ترکیبات این محصول از کروم، گارسیانا، فلفل سیاه، گوارانا و چای سبز استفاده شده است. کروم موجب کاهش مقاومت بدن به انسولین می شود و در بهبود عملکرد آن موثر است. همچنین به واسطه کروم موجود در این مکمل، سوخت و ساز کربوهیدرات و کالری بدن بالا می رود.

گارسیانا نیز گیاهی است که به دلیل برخورداری از ماده ای به نام هیدروکسی سیتریک اسید در خود، برای کاهش اشتها و افزایش چربی‌ سوزی به کار می رود. این ماده با ترشح هورمون سروتونین در مغز، اشتها را نیز کاهش می دهد.

چای سبز نیز ماده ای بسیار مفید در ترکیبات این مکمل چربی سوز است که در کنترل وزن، افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی نقش مهمی دارد. این ماده همراه با فلفل سیاه و گیاه گوارانا سطح کلسترول و چربی خون را در یک حد نرمال قرار می دهد و با حفظ سلامت بدن به کاهش وزن، کنترل اشتها، افزایش چربی سوزی و لاغری کمک می کند.

تاثیر اسلیم می بر چربی سوزی

تاثیر مکمل گیاهی کربو اسلیم بر چربی سوزی

قرص لاغری کربو اسلیم هلث اید که به قرص چربی سوزی شکم معروف است یکی از بهترین محصولات کاهش دهنده وزن و لاغری به شمار می رود. این قرص حاوی عصاره چای سبز، عصاره لوبیای سفید و کروم است که ترکیباتی بسیار ضروری برای کاهش چربی های اضافی بدن و کاهش اشتها به شمار می روند. این مواد در جذب کالری کمتر از مواد غذایی نیز موثر هستند و سرعت چربی سوزی بدن را افزایش می دهند.

عصاره لوبیای قرمز موجود در این مکمل، مهار کننده بسیار قوی جذب کربوهیدرات ها به شمار می رود. در این صورت از هضم پلی ساکاریدها و تبدیل آنها به گلوکز در بدن جلوگیری می شود. بنابراین گلولز در بدن تبدیل به اسیدهای چرب نخواهد شد. در این صورت مکمل چربی سوز با سوزاندن چربی ها در بدن، علاوه بر تامین انرژی به کاهش وزن نیز کمک می‌ کند.

چای سبز موجود در ترکیبات کربو اسلیم، به دلیل ترکیب فعال خود به نام کاتچین، موجب افزایش متابولیسم بدن، جلوگیری از جذب چربی ها و کنترل اشتها می شود. کروم نیز ماده معدنی مفیدی است که با تاثیرگذاری روی گیرنده های انسولینی، عملکرد آن را بهبود می بخشد و با وارد کردن گلوکز به داخل سلول، موجب افزایش سوخت و ساز بدن می شود.

گلوکز خون اگر در یک سطح قرار گیرد، در کنترل اشتها نیز موثر است. بنابراین با مصرف این مکمل توده های چربی در بدن کاهش پیدا می‌ کند و چربی سوزی رخ می‌ دهد.

تاثیر کربو اسلیم بر چربی سوزی

قرص برنینگ فت گلدن لایف و تاثیر آن بر لاغری و چربی سوزی

بالا بودن قند و چربی در سطح خون موجب افزایش اشتها می شود. بنابراین کنترل این دو ماده در بدن نیاز کاذب به مصرف آنها را کاهش می دهد. قرص برنینگ فت گلدن لایف دارای ترکیبات گیاهی و مفیدی همچون گارسینیا کامبوجیا، ویتامین B6، جیمنما و کولئوس است که در چربی سوزی، کاهش اشتها و وزن خواص موثری دارند.

این ترکیبات متابولیسم چربی ها را بالا می برند و روند چربی سوزی را بهبود می بخشند. هیدروکسی سیتریک اسید موجود در عصاره گیاه گارسینیا کامبوجیا به افزایش ذخایر گلیکوژن و فعال کردن گیرنده های آن در بدن کمک می کند و بدین طریق موجب احساس سیری می‌ شود.

این ماده در مکمل چربی سوز مورد نظر، با مهار فعالیت آنزیم آدنوزین تری فسفات سیترات لیاز از تولید و انباشته شدن چربی در بدن جلوگیری به عمل می آورد. فورس کولین نیز ماده موثر دیگری به شمار می رود که در ترکیبات گیاه کولئوس وجود دارد.

این ماده سوخت و ساز بدن را ارتقا می دهد و با تحریک هورمون تیروئید در از بین بردن چربی ها موثر عمل می‌ کند. دو ماده دیگر کولین و اینوزیتول در ترکیبات قرص برنینگ فت گلدن لایف نیز مانع از تولید چربی در بدن و در نتیجه افزایش وزن و چاقی می شوند.

تاثیر برنینگ فت گلدن لایف بر چربی سوزی

عوارض مصرف مکمل های چربی سوز

محصولات غذایی چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل و تناسب اندام بسیار موثر هستند. این مکمل ها در سریع ترین زمان ممکن اندامی فیت را برای مصرف‌ کنندگان به ارمغان می آورند. البته عدم استفاده صحیح و به اندازه از این محصولات نیز عوارضی را به همراه دارد.

این عوارض برای بسیاری از افرادی که دوز مشخصی از این مکمل ها را مصرف می کنند، بروز پیدا نمی کند‌. با این حال برای آشنایی بیشتر با عوارض جانبی مکمل چربی سوز، در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  • ایجاد استرس با افزایش میزان هورمون کورتیزول در بدن
  • سرگیجه و استفراغ
  • بی خوابی به دلیل برخورداری از کافئین
  • افزایش فشار خون و تپش قلب با بالا رفتن متابولیسم و دمای بدن
  • ایجاد اختلال در شرایط روحی و عصبی افراد
  • کم آبی بدن به دلیل برخورداری از کافئین و افدرین در زمان کاهش وزن
  • احتمال خطر مرگ در اثر مصرف بیش از حد

در سایت healthline درباره تأثیر مصرف قرص چربی سوز به شرح زیر توضیح داده شده است:

Some options are more popular than others, including certain pills, drugs, and natural supplements. These claim to help you lose weight, or at least to make it easier to lose weight when you combine them with other methods

They tend to work via one or more of these mechanisms

reducing appetite, making you feel fuller so you eat fewer calories

reducing absorption of nutrients such as fat, making you take in fewer calories

increasing fat burning, making you burn more calories

Various options are available, including over-the-counter (OTC) supplements and prescription medications

However, you should always discuss any diet or supplement changes with a healthcare professional, such as a doctor or registered dietitian, and use medications or OTC pills only as directed

در نتیجه

مکمل چربی سوز به دسته ای از مکمل های تغذیه ای گفته می شود که متابولیسم بدن را افزایش می دهند، به کاهش اشتها کمک می کنند و مانع از جذب چربی از طریق مواد غذایی در بدن می شوند. این مکمل ها دارای ترکیبات گیاهی و بسیار ضروری همچون چای سبز، کروم، عصاره گیاه گوارانا، گارسیانا، فلفل سیاه و غیره هستند که در چربی سوزی و لاغری نقش موثری دارند.

این ترکیبات بسیار مفید علاوه بر حفظ تناسب اندام به عملکرد بهتر انسولین و جلوگیری از تولید اسیدهای چرب در بدن نیز کمک می کنند و بدین طریق موجب کاهش وزن، اشتها و چاقی می شوند. قبل از خرید این مکمل ها بهتر است در مورد آنها اطلاعات جامعی را به دست آورید.‌ زیرا به دلیل بازار داغ فروش این محصولات، بسیاری از افراد سودجو مکمل های چربی سوز فیک را به فروش می رسانند.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم