معرفی بهترین قرص برای رویش مجدد مو (بهترین قرص ریزش مو)

تاریخ ایجاد :

بهترین قرص رویش مجدد مو | بهترین قرص برای ریزش مو

  • هیرویت: کپسول هیرویت هلث اید از جمله فرآورده های پرفروش در رشد موهای بانوان و درمان ریزش مو است. این مکمل به طور اختصاصی برای زنان دارای ریزش مو در اثر عوامل متعدد مانند: کمبود ریز مغذی ها، رژیم های لاغری، استرس و غیره تولید می شود و به رشد مجدد موهای آنان کمک می کند. در ترکیبات این محصول از ویتامین‌ های گروه B، روی، فسفر و مس استفاده شده است.
  • قرص فولیکوژن: قرص فولیکوژن که به صورت تخصصی برای تغذیه رسانی به موها تهیه شده است، حاوی انواع مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه ضروری بدن است. دو اسید آمینه مهم موجود در این مکمل ال ‌متیونین و ال ‌سیستین نام دارند که در رفع ریزش مو بسیار موثر هستند. این مواد با خواص آنتی اکسیدانی خود در درمان ریزش مو بسیار موثر عمل می کنند. با مصرف روزانه یک عدد از مکمل مورد نظر به موهایی ضخیم، پرپشت و سالم دست پیدا خواهید کرد.
  • قرص پرفکتیل اورجینال: یکی دیگر از مکمل های تقویت کننده فولیکول ها و ساقه مو، قرص پرفکتیل اورجینال نام دارد. این قرص دارای بیوتین، ویتامین های گروه B، زینک، ویتامین C، اسید فولیک، عصاره دانه انگور، مس، ید، سلنیوم، سیستئین، منیزیم، کروم، ویتامین D، ویتامین E و منگنز است.
  • قرص رینفولتیل: یکی از بهترین مکمل های تاثیرگذار در رویش مجدد موها، قرص رینفولتیل است. این مکمل با ترکیبات مفید خود موجب افزایش ضخامت تار موها، تقویت پوست سر و رفع ریزش موها می شود. این قرص در ترکیبات خود دارای عصاره خشک گیاه نخل، عصاره چای سبز، آمینو اسیدهای ال لیزین و ال سیستئین، زینک، مس، سلنیوم، ویتامین C، کلسیم، بیوتین و غیره است.
  • قرص ویتامین فور هیر نچرال ورلد: این قرص که توسط شرکت ناسکو در آمریکا فرموله شده است، حاوی ترکیباتی مانند ویتامین های گروه B، ویتامین C، مس، دانه سویا، مخمر آبجو، روی، آهن و منیزیم می باشد. در مکمل ویتامین فور هیر نچرال ورلد نیز از ویتامین ها و مواد معدنی متفاوتی استفاده شده است که همگی آنها در تقویت و بازسازی پوست و مو نقش مهمی را ایفا می کنند.

بهترین قرص ریزش مو چیست؟ قویترین مکمل های رشد مجدد مو کدام است؟ اگر شما هم به دنبال قرص و مکملی جهت جلوگیری از ریزش مو هستید، در ادامه مطلب با معرفی ویژگی های بهترین قرص و مکمل های ریزش مو و رشد مجدد مو، همراه شما خواهیم بود.

موها عضو مهمی در چهره به شمار می روند و در زیبایی آن تاثیر بسزایی دارند. هر گونه اختلال در عملکرد بدن ممکن است روی فولیکول های مو تاثیر منفی بر جای بگذارد و سبب ریزش موها شود. عوامل متعددی در این خصوص دخیل هستند که کمبود ریز مغذی ها را باید مهمترین و شایع ترین آنها دانست. درمان ریزش مو نیز در سال های اخیر با روش های متعددی صورت می‌ گیرد که اکثر آنها مانند کاشت مو تهاجمی هستند و درد، التهاب و دوران نقاهت طولانی مدتی دارند.همچنین هزینه این درمان ها نیز بسیار زیاد است، به گونه ای که هر فردی قادر به انجام آنها نیست. یکی از روش های بسیار ساده و در عین حال ارزان، استفاده از انواع قرص ریزش مو و مکمل های تقویت کننده و تغذیه ای مخصوص‌ مو است.

خرید انواع مکمل های تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

این محصولات در انواع برندها و با ترکیبات مفیدی همچون ویتامین ها، مواد معدنی و غیره تولید می شوند و هر کدام از آنها با مکانیسم اثر متفاوت خود به جذب سریع این مواد در بدن و کاهش ریزش مو یا پیشگیری از ایجاد آن کمک می کنند. از معروف ترین مکمل های ریزش مو که اکثر ما با اسم آنها آشنا هستیم، مکمل های هیرویت، فولیکوژن، پرفکتیل، رینفولتیل و ویتامین فور هیر می باشند که در ادامه، پس از بررسی دلایل ریزش مو، به چگونگی اثربخشی این مکمل ها در کاهش ریزش مو می پردازیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

اهمیت یافتن علل ریزش مو قبل از درمان ریزش مو

اهمیت یافتن علل ریزش مو قبل از درمان ریزش مو

بدون شک ریزش مو علل متعددی دارد که در بسیاری از مواقع کمبود ویتامین ها و مواد معدنی شایع ترین آنها به شمار می رود. رژیم های غذایی و گیاهخواری ممکن است بدن را با کمبود این مواد مغذی روبرو کند. همچنین برخی از بیماری ها و اختلالات نیز در پیدایش ریزش مو نقش مهمی دارند.

بدون شک مصرف غذاهای متنوع و سالم بهترین روش برای پیشگیری از این اختلال عنوان می شود، اما برخی از افراد به دلایل متفاوت قادر به مصرف مواد غذایی متنوع نیستند. به همین دلیل مکمل های تغذیه رسان، بهترین گزینه برای جبران ریز مغذی های مورد نیاز بدن آنان به شمار می رود.

ریزش مو و نحوه درمان آن از زمان های قدیم تاکنون جزو دغدغه بسیاری از زنان و مردان بوده است. ولی امروزه با روش های متنوعی درمان ریزش مو به راحتی صورت می گیرد. استفاده از روغن های گیاهی، لوسیون های تقویت کننده، روش های نیمه تهاجمی با تزریق و کاشت مو را باید از جمله درمان های ریزش مو به شمار آورد که بسیاری از افراد را به خود علاقه مند کرده اند.

متاسفانه انجام این روش ها برای درمان مشکلات مو در بسیاری از مواقع نتیجه دلخواه را به همراه ندارد، زیرا ریزش مو در اثر کمبود ویتامین ها و مواد معدنی تنها از طریق مصرف مواد غذایی مفید یا مکمل های حاوی ویتامین ها و مواد معدنی درمان می شود. بنابراین یافتن علل ریزش مو اولین اقدامی است که باید قبل از درمان صورت گیرد.

خرید انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

عوامل تاثیرگذار در ریزش موی زنان و مردان

ریزش مو را باید نشانه ای از بیماری ها، استرس یا کمبود ریز مغذی ها دانست. این مشکل در بسیاری از مواقع به صورت موقت اتفاق می افتد که طی 2 الی 3 ماه خود به خود رفع می شود، اما در مواردی که بدن دچار اختلالات هورمونی یا تغذیه ای است، باید درمان ریزش مو را جدی گرفت. این مشکل در زنان و مردان ممکن است به دلایل متفاوتی ایجاد شود که در ادامه به صورت جداگانه به بررسی آنها می پردازیم.

دلایل مهم ریزش مو در زنان

بهترین قرص برای ریزش مو خانم ها کدام است؟ زنان به دلیل سیستم متفاوت بدن خود در دوران های خاصی به ریز مغذی ها و مواد مفید بیشتری نیاز دارند، زیرا در این دوران بدن آنان دچار کمبود شدید این مواد می شود و احتمال ریزش مو افزایش پیدا می کند. از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار در این خصوص شامل موارد زیر می شوند:

  • کمبود آهن و ویتامین ها

آهن از جمله مینرال هایی است که بدن برای انجام برخی از فعالیت های حیاتی خود همچون: تولید گلبول های قرمز، تولید هموگلوبین و انتقال اکسیژن به ارگان های بدن به آن نیاز دارد. کمبود آهن از جمله شایع ترین علل ریزش مو است که به راحتی با مصرف مکمل های حاوی آهن و تامین این ماده در بدن از بین می رود.

البته مصرف این مکمل ها به منظور درمان ریزش مو باید با تجویز پزشک و صلاحدید او انجام شود، زیرا در صورت استفاده بی رویه از مکمل های آهن، احتمال مسمومیت و سایر مشکلات دیگر وجود دارد. مکمل های مولتی ویتامین و آهن بهترین گزینه برای کاهش ریزش موی ناشی از ریز مغذی ها در بدن به شمار می روند که مصرف کنندگان بسیاری را به خود علاقه مند کرده اند. البته قبل از مصرف باید از میزان کمبود آهن و ویتامین های بدن به واسطه آزمایش خون اطلاع پیدا کرد. سپس پزشک با توجه به نیاز بدن هر فرد، میزان مصرف این فرآورده ها را مشخص کند.

  • اختلالات غده تیروئید

تیروئید یکی از غدد مهم بدن است که در صورت پرکاری یا کم کاری آن احتمال ریزش مو وجود دارد.

  • کاهش مقدار استروژن

زنان در دوران یائسگی ممکن است به ریزش مو دچار شوند، زیرا در این دوران ترشح استروژن یا هورمون های زنانه بدن آنان کاهش پیدا می کند و این امر به شدت در ریزش مو تاثیرگذار است. درمان ریزش مو در این دوران با مصرف مکمل های حاوی استروژن به راحتی صورت می‌ گیرد.

  • تغییرات هورمونی قبل، حین و بعد از حاملگی

در دوران حاملگی، بدن زنان تغییرات بسیاری می کند و دچار کمبود ریز مغذی ها می شود. به همین دلیل اکثر زنان باردار با تجویز پزشک مجاز به مصرف مکمل های تقویت کننده در دوران حاملگی و شیردهی هستند. این مکمل ها نیاز بدن جنین به ریز مغذی های حیاتی را نیز تامین می کنند و مانع از ریزش موی بانوان نیز می‌ شوند. در دوران بعد از زایمان نیز به دلیل برگشت میزان استروژن به حالت قبل، ممکن است ریزش مو ادامه داشته باشد که نهایت بعد از مصرف مکمل ها به مدت 6 ماه موها به حالت اولیه خود برمی گردند.

علل ریزش موی مردان

بهترین قرص برای ریزش مو آقایان کدام است؟ مو در زیبایی و جذابیت چهره مردان نیز مانند زنان تاثیرگذار است. از این رو امروزه داشتن موهایی پرپشت و سالم یکی از عوامل مهم در افزایش اعتماد به نفس مردان به شمار می رود. برای درمان ریزش موی مردان در ابتدا باید با عوامل تاثیرگذار در این خصوص آشنا شد. ریزش مو در مردان به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد که تغذیه نامناسب و رژیم غذایی ناسالم را باید مهمترین علت آن به شمار آورد. این نوع ریزش مو با مصرف مکمل های تغذیه رسان به راحتی درمان پیدا می کند، اما دلایل دیگر ریزش مو در مردان شامل موارد زیر می شوند:

  • استرس و اضطراب
  • کم خونی ناشی از فقر آهن و ویتامین های گروه B
  • آسیب های فیزیکی
  • مصرف بیش از حد ویتامین A
  • کم کاری تیروئید
  • کمبود پروتئین در مواد غذایی
  • رژیم لاغری و کاهش وزن
  • بیماری لوپوس
  • شیمی درمانی
  • رژیم گیاهخواری
  • استفاده از داروهای خاص
  • افزایش سن
  • کشیدن بیش از حد سیگار و نوشیدن مشروبات الکلی
  • مصرف بیش از حد مکمل‌ های بدنسازی
  • عدم استفاده از محصولات شستشوی مناسب مو
  • تغییرات هورمونی
  • شرایط جوی نامناسب و آلوده
  • ریزش موی موقت پس از تب یا بیماری (تلوژن افلوویوم)

البته برخی از این عوامل در ریزش موی زنان نیز تاثیرگذار هستند و جزء عوامل مشترک در ریزش مو به شمار می روند.

ریزش مو در زنان و مردان

بهترین مکمل های رفع ریزش مو

بهترین قرص برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد کدام است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال باید ترکیبات، ویژگی ها و مکانیسم اثر مکمل های تقویت کننده مو را تحت بررسی قرار داد که این کار به دلیل تعداد بیشمار آنها بسیار سخت است. درمان ریزش مو با انواع مکمل ها در فرم شربت، قرص، کپسول و ساشه امکان پذیر است. مراجعه به سایت های آنلاین، سریع ترین روش برای انتخاب بهترین ها در این زمینه است، اما در ادامه این مقاله قصد داریم برخی از بهترین و پرکاربردترین مکمل های تغذیه رسان و درمان کننده ریزش مو را مورد بررسی قرار دهیم که با خیال راحت به تهیه و استفاده از آنها اقدام کنید.

خرید زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

1. قرص هیرویت

کپسول هیرویت هلث اید از جمله فرآورده های پرفروش در رشد موهای بانوان و درمان ریزش مو است. این مکمل به طور اختصاصی برای زنان دارای ریزش مو در اثر عوامل متعدد مانند: کمبود ریز مغذی ها، رژیم های لاغری، استرس و غیره تولید می شود و به رشد مجدد موهای آنان کمک می کند. در ترکیبات این محصول از ویتامین‌ های گروه B، روی، فسفر و مس استفاده شده است.

مس ماده ای معدنی است که از تغییر رنگ مو، کاهش ضخامت تارهای مو و ضعیف شدن فولیکول ها جلوگیری می کند. این ماده با اکسیژن رسانی به ریشه موها، از ریزش آنها جلوگیری به عمل می آورد. سایر ترکیبات دیگر این مکمل نیز به تغذیه رسانی موها کمک می کنند و طراوت و زیبایی آنها را افزایش می‌ دهد.

2. قرص فولیکوژن

قرص فولیکوژن که به صورت تخصصی برای تغذیه رسانی به موها تهیه شده است، حاوی انواع مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه ضروری بدن است. دو اسید آمینه مهم موجود در این مکمل ال ‌متیونین و ال ‌سیستین نام دارند که در رفع ریزش مو بسیار موثر هستند. این مواد با خواص آنتی اکسیدانی خود در درمان ریزش مو بسیار موثر عمل می کنند. با مصرف روزانه یک عدد از مکمل مورد نظر به موهایی ضخیم، پرپشت و سالم دست پیدا خواهید کرد.

3. قرص پرفکتیل اورجینال

یکی دیگر از مکمل های تقویت کننده فولیکول ها و ساقه مو، قرص پرفکتیل اورجینال نام دارد. این قرص دارای بیوتین، ویتامین های گروه B، زینک، ویتامین C، اسید فولیک، عصاره دانه انگور، مس، ید، سلنیوم، سیستئین، منیزیم، کروم، ویتامین D، ویتامین E و منگنز است. این ترکیبات فواید زیر را به همراه دارند:

  • تقویت مو و پیشگیری از ریزش آن
  • کمک به حفظ سلامت پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • رفع خشکی و شکنندگی موها
  • موثر در کلاژن سازی
  • مراقبت از ساختار مو و ناخن ها
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد رادیکال های آزاد

4. قرص رینفولتیل

یکی از بهترین مکمل های تاثیرگذار در رویش مجدد موها، قرص رینفولتیل است. این مکمل با ترکیبات مفید خود موجب افزایش ضخامت تار موها، تقویت پوست سر و رفع ریزش موها می شود. این قرص در ترکیبات خود دارای عصاره خشک گیاه نخل، عصاره چای سبز، آمینو اسیدهای ال لیزین و ال سیستئین، زینک، مس، سلنیوم، ویتامین C، کلسیم، بیوتین و غیره است.

این مواد مکمل مورد نظر را به یک محصول غذایی کامل و طبیعی برای تقویت فولیکول‌ های مو تبدیل کرده اند. مکانیزم اثر این قرص، مهار 5-آلفا ردوکتاز است. بدین طریق تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون کاهش پیدا می‌ کند. این مکمل با خواص آنتی اکسیدانی خود از رسیدن آسیب به موها جلوگیری می کنند.

ترکیبات این مکمل، محرک تولید کراتین مو نیز هستند و بدین طریق سلامت و استحکام موها را افزایش می دهند.‌ درمان ریزش مو با مصرف قرص ویال طی یک دوره مشخص به راحتی اتفاق می افتد. قرص مورد نظر در احیای موهای آسیب دیده و افزایش ضخامت آنها نیز بسیار موثر است و مانع از طاسی سر در اثر ریزش مو می شود.

5. قرص ویتامین فور هیر نچرال ورلد

این قرص که توسط شرکت ناسکو در آمریکا فرموله شده است، حاوی ترکیباتی مانند ویتامین های گروه B، ویتامین C، مس، دانه سویا، مخمر آبجو، روی، آهن و منیزیم می باشد. در مکمل ویتامین فور هیر نچرال ورلد نیز از ویتامین ها و مواد معدنی متفاوتی استفاده شده است که همگی آنها در تقویت و بازسازی پوست و مو نقش مهمی را ایفا می کنند. برخی از مزایای مصرف ویتامین فور هیر عبارتند از:

  • تقویت کننده مو و جلوگیری از ریزش مو
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی
  • بازسازی موهای آسیب دیده
  • پیشگیری از ایجاد شوره روی سر
  • پیشگیری از سفید شدن زود هنگام موها
  • بهبود مشکلات پوستی
  • کمک به سلامت ناخن و افزایش استحکام آن

بهترین مکمل های رفع ریزش مو

ترکیبات موجود در مکمل‌ های تغذیه رسان برای درمان ریزش مو

بهترین قرص ضد ریزش مو برای زنان چیست؟ همانطور که گفته شد، ریزش مو مشکلی شایع در زنان و مردان است که به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد که مهمترین آن، کمبود ریز مغذی ها در بدن است. رژیم غذایی نامناسب و برخی از اختلالات داخلی بدن در جذب کامل ویتامین ها و مواد معدنی تاثیر می گذارند. از این رو احتمال ریزش مو در اثر کمبود این مواد در بدن افزایش پیدا می‌ کند.

برای جبران این کمبودها، مصرف مکمل های تقویت کننده و تغذیه رسان مانند مولتی ویتامین های مخصوص رشد مجدد مو بسیار ضروری است. در این مکمل ها، مواد و ترکیبات موثری برای کنترل ریزش مو و درمان آن به کار می روند که همگی آنها عملکرد فولیکول های مو را بهبود می بخشند. البته این مکمل ها باید با تجویز پزشک و بعد از اطمینان از علل ریزش مو مصرف شوند.

مواد مغذی موجود در این مکمل ها عبارت اند از:

  • آهن
  • پروتئین
  • ویتامین A
  • ویتامین های گروه B بخصوص ویتامین‌ B12 و بیوتین
  • ویتامین C
  • ویتامین E
  • ویتامین D3
  • سلنیوم
  • روی یا زینک
  • مس

خرید زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

ترکیبات موجود در مکمل‌ های تغذیه رسان برای درمان ریزش مو

خرید بهترین قرص برای رشد مجدد مو

مصرف مکمل های تقویت کننده، بهترین و آسان ترین روش برای درمان ریزش مو عنوان می شوند. البته مکمل های تغذیه رسان مو تنها قادر به رفع ریزش های ناشی از کمبود ریز مغذی ها در بدن هستند. به همین دلیل قبل از مصرف آنها باید علل ریزش مو شناسایی شوند. ریزش مو در مردان و زنان به دلایل متفاوتی اتفاق می‌ افتد که کمبود مواد معدنی و ویتامین ها، مشکلات هورمونی، استرس، مصرف برخی از داروها، دوران بارداری و یائسگی در زنان، قرارگیری در معرض آلاینده ها، عدم شستشوی مو با محصولات بهداشتی مناسب و غیره جزء مهمترین دلایل آن هستند. مکمل های پرمصرف و بسیار مفید برای درمان این مشکل شامل هیرویت، فولیکوژن، پرفکتیل، ویتامین فور هیر، رینفولتیل و غیره می شوند. این مکمل ها دارای مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن هستند و به جبران کمبود آنها در بدن کمک می کنند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم