فواید مصرف قرص زینک پلاس برای مردان چیست؟

زینک پلاس برای باروری و تقویت اسپرم
تاریخ ایجاد :

بسیاری از مردان برای بهبود باروری و تقویت اسپرم های خود از مکمل های مولتی ویتامین مینرال استفاده می کنند. قرص زینک پلاس برای مردان خواص‌ بسیاری دارد و با تامین کمبود روی یا زینک و سایر مواد مغذی بدن موجب جلوگیری از ابتلا به ناباروری مردان می شود. این مکمل برای ارتقای سلامت عمومی بدن مردان بسیار مفید است و به بهبود عملکرد جنسی، سیستم تولید مثل، تحرک اسپرم و تقویت غده پروستات مردان نیز کمک می کند. در ترکیبات این محصول از ماده معدنی زینک و ویتامین های گروه B برای سوخت و ساز هورمون ها، تولید اسپرم ها و بهبود تحرک آنها به کار رفته است. البته مردان همراه با مصرف این مکمل باید رژیم غذایی مناسبی را نیز برای خود در نظر بگیرند که خواص کلی این محصول را به سرعت روی قدرت باروری خود مشاهده کنند. برای اینکه با نحوه مصرف این قرص و تاثیر آن روی بدن مردان آشنا شوید، مطالعه این مقاله برای شما سودمند خواهد بود.

قرص زینک پلاس برای مردان خواص بسیاری دارد که یکی از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تقویت اسپرم ها
  • تولید هورمون های جنسی مهم تستوسترون و پرولاکتین
  • کمک به تشکیل ماده اصلی مایع پروستاتیک
  • تقویت اسپرم
  • تقویت باروری مردان
  • افزایش سطح تستوسترون
  • افزایش میزان اسپرم ها و تحرک آنها
  • بهبود مشکلات جنسی به خصوص نعوظ

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

اثر قرص زینک پلاس برای مردان در بهبود باروری

این مکمل به طور تخصصی برای تقویت سیستم ایمنی، افزایش سلامت پوست، مو و ناخن ها فرموله شده است، اما به دلیل ترکیبات بی نظیر موجود در آن، به تقویت قدرت جنسی و جسمی مردان نیز کمک می کند. زینک از جمله مواد بسیار ضروری و مورد نیاز بدن است که جز دومین عنصر معدنی مهم به شمار می رود. کمبود این ماده در بدن مردان روی قدرت باروری آنان بسیار تاثیرگذار است. در واقع مردانی که دارای کمبود زینک هستند، تستوسترون پایین، بیضه کوچک و اسپرم های کم یا کم تحرک دارند. از آنجایی که 5 میلی گرم زینک در هر بار تخلیه منی از بدن مردان خارج می شود، آنان برای جبران کمبود زینک و درمان مشکلات ذکر شده، بهتر است از مکمل های تقویت کننده حاوی زینک و ویتامین ها استفاده کنند. به همین دلیل با مصرف قرص زینک پلاس وضعیت باروری آنان بهبود پیدا می کند. البته ویتامین های موجود در قرص زینک پلاس برای مردان خواص بسیاری دارد و در کنار زینک تاثیرگذاری این مکمل را در بهبود باروری مردان افزایش می دهد. با مصرف این محصول سطح روی بدن مردان بالا می رود و همین امر موجب افزایش تعداد اسپرم ها نیز خواهد شد. زیرا زینک مهمترین ماده معدنی است که در غلظت بالای اسپرم ها یافت می شود. بدیهی است که تعداد اسپرم ها در بدن مردان با میزان زینک رابطه مستقیمی دارد. هر چقدر این ماده در بدن کاهش پیدا کند، غلظت و تعداد اسپرم ها نیز کم می شود که نتیجه آن مشکلات ناباروری در مردان است. از آنجایی که بدن قادر به ذخیره و تولید زینک نیست، این ماده باید از طریق مواد غذایی سالم و همچنین مکمل های تغذیه ای در بدن تامین شود. از آنجایی که زینک پلاس حاوی مقادیر بالایی از زینک است، این مکمل در کنار مزایای بیشمار خود برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها در باروری مردان نیز تاثیرگذار است.

خرید انواع قرص و مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خرید زینک پلاس پابا و ب کمپلکس یوروویتال

قرص زینک پلاس برای اسپرم مردان

آیا قرص زینک پلاس بر اسپرم مردان تاثیر دارد؟ قرص زینک پلاس برای مردان خواص بسیاری دارد که یکی از مهمترین آنها تقویت اسپرم ها است. زینک ماده ای ضروری در تولید هورمون های جنسی مهم تستوسترون و پرولاکتین محسوب می شود. این ماده موجود در مکمل زینک پلاس در تشکیل ماده اصلی مایع پروستاتیک نیز نقش مهمی را ایفا می کند. زینک با تقویت باروری مردان، سطح تستوسترون در بدن مردان را افزایش می دهد و همچنین میزان اسپرم ها و تحرک آنها را نیز بالا می برد. اسپرم بالغ و سالم مهمترین عامل باروری مردان است که با مصرف این قرص تا حدود زیادی افزایش پیدا می کند. همچنین عامل دیگری که در باروری مردان اهمیت بسیاری دارد، تحرک اسپرم ها است. یکی دیگر از خواص قرص زینک پلاس افزایش تحرک اسپرم ها عنوان می شود. زینک موجود در این مکمل غلظت اسپرم را بالا می برد و به تحرک بیشتر دم اسپرم کمک می کند. مردانی که از کمبود روی یا زینک در بدن رنج می برند، در باروری و تولید مثل دچار مشکلات بسیاری خواهند شد. مصرف این مکمل که منبعی سرشار از زینک و ویتامین ها است به تقویت قوای جنسی و تولید مثل مردان کمک می کند و با تقویت اسپرم ها و به طور کلی بدن آنان، احتمال ناباروری مردان را کاهش می دهد، زیرا از این طریق کیفیت سلول های اسپرم و در نتیجه عملکرد قوای جنسی مردان افزایش پیدا می کند.

خرید انواع مکمل های تقویت قوای جنسی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

کپسول زینک پلاس یوروویتال

خواص قرص زینک پلاس برای مردان در رفع مشکلات جنسی و نعوظ

قرص زینک پلاس منبع مهمی از زینک و ویتامین های مورد نیاز بدن است. از آنجایی که این مواد در بدن تامین نمی شوند، مصرف روزانه این قرص یکی از بهترین روش های موثر در بهبود مشکلات جنسی به خصوص نعوظ در مردان است. زینک به عنوان ماده معدنی اصلی در ترکیبات این محصول به کار می رود. روی یا زینک با بهبود عملکرد بدن، تاثیرات مثبتی روی سلامت تمامی اعضا به خصوص دستگاه تناسلی مردان می گذارد. از طریق زینک سیستم ایمنی بدن تقویت می شوند و رشد سلول های جنسی نیز افزایش پیدا می کند. همچنین ویتامین های گروه B و ویتامین C موجود در این مکمل سهم بسزایی در رفع مشکلات نعوظ مردان دارند، زیرا این ترکیبات موجب افزایش گردش خون و تولید هموگلوبین می شوند و بدین طریق در رفع مشکل نعوظ مردان بسیار موثر هستند. در واقع اختلال در نعوظ یکی از مشکلاتی است که برخی از مردان در طول زندگی خود به آن دچار می شوند. این اختلال که به دلیل کاهش سطح تستوسترون یا هورمون مردانه در بدن اتفاق می افتد، آلت تناسلی مردان را در رسیدن به نعوظ و حفظ آن دچار مشکل می کند. در این صورت ناتوانی جنسی اتفاق می‌ افتد که مرد قادر به برقراری رابطه و زاد و ولد نیست. به همین دلیل قرص زینک پلاس برای مردان گزینه مناسبی در رفع مشکلات نعوظ است، زیرا زینک میزان تولید هورمون جنسی مردانه یا تستوسترون را افزایش می دهد و تاثیر فوق العاده ای در رفع اختلال نعوظ دارد.

بیشتر بدانید: بهترین مکمل زینک پلاس کدام است؟

شربت زینک پلاس یوروویتال

بهترین زمان مصرف قرص زینک پلاس برای مردان

مردان برای جلوگیری از ابتلا به مشکلات جنسی و افزایش کیفیت رابطه خود بهتر است این مکمل را 1 الی 2 ساعت قبل از وعده اصلی یا 2 ساعت بعد از غذا مصرف کنند. در این صورت بدون مشاهده هیچگونه عارضه جانبی، قادر به دریافت تمامی مزایای این محصول خواهند بود. البته مردانی که دچار مشکلات گوارشی و معده هستند، باید از مصرف قرص زینک پلاس با معده خالی پرهیز کنند، زیرا زینک و سایر ترکیبات موجود در این مکمل ممکن است موجب ایجاد مشکلاتی از قبیل: حالت تهوع، یبوست و معده درد شوند. با این حال مردان برای جلوگیری از ایجاد مشکلات ذکر شده، باید این مکمل را همراه با غذا مصرف کنند یا قبل از مصرف آن با پزشک مشورت های ضروری را انجام دهند. یکی دیگر از بهترین زمان های مصرف این مکمل قبل از خواب و همراه با وعده شام است، زیرا زینک موجود در آن به بهبود کیفیت خواب کمک بسیاری می کند و موجب افزایش عملکرد جنسی مردان می شود.

بیشتر بدانید: بررسی نحوه مصرف و بهترین زمان مصرف زینک پلاس

خرید زینک پلاس ۵ میلی گرم ب کمپلکس دانا

عوارض مکمل زینک پلاس برای مردان

مصرف بیش از اندازه قرص زینک پلاس برای مردان بدون عارضه نیست، زیرا بدن هر مرد در طول روز به میزان مشخصی از روی و ویتامین ها نیاز دارد. در حالت کلی دریافت روزانه بیش از 40 میلی گرم زینک موجب بروز مشکلات بسیاری از جمله: استفراغ، سردرد، سرگیجه، اسهال، حالت تهوع، کسالت، خواب آلودگی، کاهش اشتها، ضعف سیستم ایمنی، ابتلا به علائم آلرژی، کاهش کلسترول مفید خون، دردهای شکمی،  و تپش قلب می شود. همچنین با مصرف بیش از اندازه این مکمل میزان روی در بدن افزایش پیدا می کند که در کاهش جذب مس و آهن و در نتیجه ابتلا به کم خونی تاثیرگذار است. البته قرص زینک پلاس دارای ترکیباتی با دوز مورد نیاز بدن است که در صورت مصرف به موقع و به اندازه مشکلی را برای مردان ایجاد نمی‌ کند.

بیشتر بدانید: عوارض قرص زینک پلاس چیست؟ تداخل دارویی و موارد منع مصرف zinc plus

نحوه مصرف قرص زینک پلاس برای مردان

نحوه مصرف قرص زینک پلاس برای مردان با توجه به کمبودهای بدن آنان مشخص می شود. بدون شک پزشک تنها کسی است که دوز مصرفی دقیق این مکمل را برای هر فرد تعیین می کند. البته شرکت های تولید کننده این مکمل نیز مصرف روزانه یک عدد از این قرص را برای مردان مناسب می دانند. در این صورت میزان 10 میلی گرم زینک به بدن وارد می شود که برای جلوگیری از ابتلا به کمبود این ماده در بدن مردان موثر است. البته مردان برای اطلاع دقیق از میزان کمبود زینک و ویتامین های بدن خود باید آزمایش خون بدهند و بر اساس آن از این مکمل استفاده کنند.

بیشتر بدانید: معرفی بهترین قرص و مکمل زینک: بهترین قرص روی کدام است؟

 در نتیجه…

مردان دچار مشکلات باروری و ناتوانی جنسی برای افزایش سطح تستوسترون، تراکم اسپرم و تحرک آن بهتر است از مکمل زینک پلاس استفاده کنند. در واقع قرص زینک پلاس برای مردان به دلیل برخورداری از روی، ویتامین های گروه B و ویتامین C بسیار مفید است و موجب سلامت و بهبود فعالیت اندام های تولید مثل آنان می شود. از این رو مصرف روزانه یک عدد از این قرص برای مردانی که دچار مشکلات نعوظ یا ناباروری هستند، توصیه می شود.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم