میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن

تاریخ ایجاد :

آیا مصرف مکمل های گیاهی بر کاهش وزن تأثیری دارد؟ اگر قصد دارید برای کاهش وزن از داروهای گیاهی استفاده کنید، لازم است که میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن را مورد توجه قرار دهید. در مورد این داروها اطلاعات متنوعی وجود دارد. برخی مقاله ­ها داروهای گیاهی را پیشنهاد می دهند و برخی دیگر این مکمل ها را تایید نمی کنند. اکثر افراد از گرفتن رژیم های غذایی متفاوت و طولانی خسته شده اند و به دنبال سریع ترین راه برای کم کردن وزن خود هستند. این مکمل ها مثل همه مکمل های دیگر دارای عوارضی هستند، اما پیشنهاد می شود از طریق سایت داروهوم داروخانه اینترنتی آنلاین برای خرید بهترین مکمل ها با کمترین عوارض اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم تاثیر مکمل های لاغری بر کاهش وزن را مورد بررسی قرار دهیم و در انتها، بهترین مکمل های لاغری را به شما معرفی خواهیم نمود.

خرید و قیمت انواع مکمل های کاهش وزن

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

تاثیر قرص لاغری گیاهی در کاهش وزن

تاثیر قرص لاغری گیاهی بر کاهش وزن

قبل از شروع مصرف مکمل های لاغری به میزان فعالیت و رژیم غذایی خود توجه کنید، در صورتی که این موارد رعایت نشوند، میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن تقریبا صفر خواهد بود. گاهی اوقات داروهای لاغری علاوه بر گران بودن تاثیری بر کاهش وزن ندارند. لذا لازم است قبل از مصرف این مکمل ها به فکر درست کردن سبک زندگی خود باشید. این مکمل ها به هیچ عنوان جایگزین رژیم غذایی و ورزش محسوب نمی شوند. مکمل های گیاهی برای لاغری به صورت آزاد در بازار قابل فروش هستند، اما به عنوان راه حلی مستقل برای لاغری تعیین نشده اند و معمولا مناسب افرادی با وزن بسیار بالا هستند.

قیمت و خرید انواع مکمل های لاغری و کاهش وزن

نحوه کارکرد قرص های لاغری

میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن همیشه صد در صد نیست، به عبارتی هیچ مکمل لاغری باعث از بین رفتن کامل چربی ها نمی شود، اما باعث از بین رفتن درصد قابل توجهی از چربی ها خواهد بود. هر کدام از مکمل ها به روش های مختلفی باعث کاهش وزن در افراد می شوند که این روش ها به شرح زیر هستند.

روش افزایش انرژی: برخی مکمل ها با افزایش انرژی باعث تحرک بیشتر افراد می شوند، از این رو فرد کالری بیشتری می سوزاند و در نهایت لاغر می شود.

روش تمرکز: برخی مکمل ها به تمرکز در تمرین کمک می کنند که عامل مهمی برای سوزاندن کالری به شمار می آید.

روش افزایش سوزاندن کالری: در بررسی میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن، برخی مکمل ها با مواد طبیعی موجود خود باعث سوزاندن کالری بیشتر می شوند.

روش افزایش سوزاندن کالری

روش اتصال به چربی ها: بعضی مکمل ها با اتصال چربی به فیبر باعث از بین رفتن چربی در بدن می شوند. به این معنی که توده فیبر متصل به چربی نمی تواند جذب روده کوچک شود و این موضوع باعث خروج چربی از بدن خواهد شد.

روش مسدود کننده های کربوهیدرات: این نوع مکمل ها مانع عملکرد آنزیم های گوارشی مثل آلفا آمیلاز می شود. به این صورت که اجازه هضم کربوهیدرات های مواد غذایی را نمی دهد و این چربی ها بدون هضم از بدن خارج می شوند. اگر کربوهیدرات ها هضم شوند، به عنوان چربی جذب بدن می شوند.

روش سرکوب کننده های اشتها: برخی از قرص ها برای کاهش وزن دارای ماده ای گیاهی به اسم hoodia gordonii هستند که این ماده باعث از بین رفتن اشتها می شود.

روش کاهش اشتها: بعضی قرص های گیاهی برای کاهش وزن دارای مواد مغذی هستند که استفاده از آن باعث احساس سیری و کاهش اشتها در فرد می شود. این روش به کمتر خوردن مواد غذایی و میان وعده ها کمک بسیاری می کند.

روش کاهش اشتها

روش تقویت کننده های متابولیسم: علاوه بر روش های ذکر شده با بررسی میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن در برخی از مکمل های گیاهی لاغری از عصاره هایی مثل فلفل قرمز و فلفل دلمه ای استفاده می شود. این مکمل ها باعث افزایش سوخت و ساز در افراد خواهد شد. با استفاده از این مکمل، فرد تحرک بیشتری پیدا می کند و در نتیجه کاهش وزن به وجود می آید.

روش تجزیه چربی: برخی از قرص های لاغری باعث جلوگیری از تولید آنزیم گوارشی تجزیه کننده چربی در بدن می شوند که این امر مانع جذب چربی در بدن خواهد شد. این قرص مناسب افرادی است که با رژیم غذایی مناسب و ورزش نتوانسته اند کاهش وزنی مناسب داشته باشند.

مدت زمان مصرف مکمل های لاغری

با توجه به میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن، لازم است استفاده از این قرص ها را به مدت کوتاه مثل 2 الی 6 هفته زیر نظر پزشک محدود کرد. مصرف طولانی مدت این قرص ها دارای عوارضی است که ممکن است از آن بی خبر باشید. لذا توصیه می شود با استفاده کوتاه مدت از آن علاوه بر اثرات مطلوب بر کاهش وزن از سلامتی جسمی خود نیز محافظت کنید.

عوارض جانبی استفاده از مکمل های گیاهی برای کاهش وزن

مکمل های گیاهی نیز مثل داروهای شیمیایی دارای عوارضی است. طبق تحقیقات انجام شده توسط موسسه ملی بهداشت ایتالیا، 46 مورد از عوارض هنگام استفاده از مکمل های گیاهی شناسایی شده اند که از جمله این عوارض می توان به آسیب سیستم قلبی و عروقی، سیستم عصبی مرکزی، مشکلات گوارشی، کبدی و … اشاره کرد.

طبق بررسی میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن، این مکمل ها طرفداران بسیاری دارند. عوارض جانبی مکمل های گیاهی گاهی ماهیت خطرناکی ندارند و در نهایت خوش خیم هستند. بر این اساس می توان نتیجه گیری کرد که داروهای گیاهی نسبت به داروهای شیمیایی از ایمنی بیشتری برخوردار هستند. مفهوم این موضوع به بی خطری مکمل های دارویی اشاره ای ندارد، بلکه نسبت خطر به فایده در این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.

عوارض جانبی استفاده از مکمل های گیاهی برای کاهش وزن

بهترین قرص های لاغری گیاهی کدامند؟

میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن به ترکیبات آن­ها نیز بستگی دارد. اکثر مکمل های گیاهی دارای ماده ترموژنیک و کافئین هستند که بسته به شرایط افراد ممکن است تاثیر خوب یا بدی بر آن ها داشته باشند. در ادامه به معرفی بهترین مکمل های لاغری می پردازیم.

مکمل اسلیم می

کپسول اسلیم می نچرال ورلد ساخت کشور آمریکا است. این مکمل با خاصیت آنتی اکسیدان خود، برای حفظ و بهبود سلامتی مناسب است. این مکمل با عملکرد خاص خود دچار سوخت و ساز بدن می شود که در نهایت باعث از بین رفتن چربی های اضافی بدن خواهد شد.

مکمل اسلیم کوئیک

قرص اسلیم کوئیک با ویژگی هایی که دارد، باعث سوخت و ساز چربی ها و کاهش وزن می شود. این قرص با توجه به میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن، جزء بهترین مکمل ها محسوب می شود. ترکیبات این مکمل به صورت کاملا گیاهی است که ترکیبات ویژه آن شامل کرفس، شوید و چای سبز هستند که بیشترین تاثیر بر لاغری را دارند. استفاده از این مکمل به افرادی که می خواهند سریع به نتیجه برسند، با داشتن رژیم غذایی مناسب در کنار این مکمل توصیه می شود.

مکمل کربو اسلیم هلث اید

ترکیبات مکمل کربو اسلیم هلث اید شامل عصاره لوبیای قرمز، عصاره چای سبز و عنصر کروم است که مانع از ترشح آنزیم هضم کربوهیدرات شده و در نتیجه باعث جلوگیری از جذب آن­ها در بدن می شود. این مکمل جزء مکمل هایی با کمترین عوارض به شمار می آید.

داروی گیاهی لاغری هودیا

داروی گیاهی لاغری هودیا برگرفته از گیاهانی در صحرای آفریقا است که در قدیم از ریشه و ساقه این گیاه برای رفع تشنگی و گرسنگی استفاده می شد. در حال حاضر از این گیاه در مکمل های لاغری جهت کاهش اشتها استفاده می شود. کاهش اشتها در این گیاه توسط ماده P57 ایجاد می شود. این مکمل مثل تمام مکمل های دیگر بدون عوارض نیست، پس لازم است قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت کنید.

داروی گیاهی لاغری گوارگام

این مکمل برگرفته از گیاه گوار است که باعث عدم جذب چربی و کاهش اشتها می شود. این دارو بیش از هر داروی دیگری مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است، لذا تاثیر چندانی بر کاهش وزن ندارد. برخی از عوارض آن شامل اسهال و نفخ معده خواهد بود.

سخن پایانی

استفاده از مکمل های گیاهی لاغری برای همه افراد یکسان نیست. بسته به شرایط هر فرد میزان تاثیر مکمل های گیاهی لاغری بر کاهش وزن متفاوت است. ممکن است برخی افراد با استفاده از این مکمل ها به نتیجه دلخواه خود برسند، اما برای عده ای نیز ممکن است عوارض جانبی را به همراه داشته باشند. لازم است قبل از مصرف هر مکملی تحقیقات لازم را انجام دهید، سپس با مشورت پزشک آن را استفاده کنید. چاقی بر ظاهر افراد بسیار تاثیر گذار است، علاوه بر آن امکان بروز بیماری هایی مثل دیابت، بالا رفتن فشار خون و سایر بیماری ها وجود خواهد داشت. شاید مصرف این مکمل ها کمک بسیار زیادی به کاهش وزن افراد کند، اما بهترین راه برای کم کردن وزن، داشتن رژیم غذایی مناسب در کنار ورزش و فعالیت روزانه است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم