بهترین زمان مصرف قرص بیوتین و میزان و طریقه مصرف بیوتینB7

تاریخ ایجاد :

بیوتین یکی از بهترین مکمل های مخصوص پوست، مو و ناخن ها به شمار می رود که ممکن است نام آن را شنیده باشید. نحوه مصرف بیوتین و بهترین زمان مصرف بیوتین از مهمترین عواملی است که در نتیجه این قرص روی رشد مو تاثیر می‌ گذارد. زیرا این محصول نیز مانند سایر مکمل های تغذیه ای باید در دوز مشخص و دوره ای تعیین شده مصرف شود.

بهترین زمان مصرف قرص بیوتین در روز: بهترین زمان خوردن بیوتین چه زمانی است؟ قرص بیوتین بهتر است با معده خالی مصرف شود. ۱ ساعت قبل از غذا و ۲ ساعت بعد از غذا بهترین زمان مصرف قرص بیوتین است. در صورتی که مصرف بیوتین با معده خالی اختلالات گوارشی برایتان ایجاد کند، می‌توانید این مکمل را همراه با غذا میل نمایید. همچنین، ویتامین B با افزایش سطح انرژی در بدن شما مرتبط است که آن را به یک مکمل ایده آل برای روز تبدیل می کند و در صورت مصرف در شب ممکن است خواب شما را مختل کند. میزان مصرف بیوتین در روز: یکی از مهمترین نکاتی که در مورد نحوه مصرف بیوتین اهمیت دارد، کامل کردن دوره درمان است. در واقع با مصرف مکمل بیوتین در یک دوره 3 ماهه، بهترین نتیجه را در رشد موها دریافت خواهید کرد. برای جلوگیری از عوارض کمبود بیوتین در بدن باید روزانه میزان مشخصی از آن را مصرف کرد. این میزان نیز بر اساس سن، جنسیت، شرایط جسمی و سایر عوامل دیگر به صورت علمی برای هر فرد در نظر گرفته شده است.

  • کودکان از بدو تولد تا سن 3 سالگی باید به میزان 5 الی 20 میکروگرم بیوتین در طول روز مصرف کنند.
  • کودکان 4 تا 6 سال نیز به 25 میکروگرم بیوتین در یک روز نیاز دارند.
  • برای کودکان 7 الی 10 سال نیز روزانه 30 میکروگرم بیوتین تجویز می‌ شود.
  • نوجوانان و بزرگسالان با توجه به سن خود باید بین 30 الی 100 میکروگرم بیوتین دریافت کنند.
  • زنان شیرده به 35 میکروگرم یا کمی بیشتر از بیوتین در طول روز نیاز دارند.

هر فرد با توجه به سن، جنسیت و سایر شرایط جسمی و فیزیکی خود ممکن است به میزان متفاوتی از این مکمل نیاز داشته باشد. برای آشنایی با چگونگی مصرف و میزان مکمل بیوتین برای افراد متفاوت با ما همراه باشید.

خرید و قیمت انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نحوه و میزان مصرف بیوتین

اهمیت دانستن نحوه مصرف بیوتین برای رشد مو چیست؟

قبل از پاسخ به این پرسش که چگونه از بیوتین استفاده کنیم، بهتر است در مورد این مکمل توضیحاتی را ارائه دهیم. بیوتین یا ویتامین B7 یکی از ویتامین های بسیار مهم گروه B است که فواید بسیاری برای بدن به همراه دارد.

این ماده در مکمل بیوتین و با همین نام استفاده می شود و در دسترس عموم قرار می گیرد. بیوتین با تبدیل چربی ها، کربوهیدارت ها و پروتئین ها به انرژی نقش مهمی را در سلامت کلی بدن ایفا می کند. البته مهمترین خاصیت این مکمل رفع ریزش مو و کمک به رشد موها است.

این ماده فولیکول های مو را تغذیه رسانی می کند و بدین طریق از نازک شدن و کم حجم شدن موها نیز جلوگیری به عمل می آورد. اطلاع از نحوه مصرف بیوتین تاثیرگذاری این مکمل روی رشد مو را افزایش می دهد و بدین طریق بدون هیچگونه عارضه جانبی برای تمامی افراد قابل استفاده خواهد بود.

مردان، زنان و کودکان در سنین متفاوت ممکن است ریزش مو را تجربه کنند. به همین دلیل این مکمل بدون تجویز پزشک نیز قابل خریداری است. البته قبل از خرید این مکمل بهتر است از میزان کمبود بدن خود به بیوتین اطلاع پیدا کنید.

خرید انواع مکمل های تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خرید و قیمت قرص بیوتین یوروویتال
خرید و قیمت کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید
خرید و قیمت قرص بیوتین 1000 میکروگرم برونسون
خرید و قیمت قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم
خرید و قیمت قرص بیوتین آپوویتال 2500 میکروگرم

میزان مصرف بیوتین در روز برای رشد موها چقدر است؟

بیوتین از جمله مکمل های مورد نیاز بدن است که باید به صورت روزانه مصرف شود. زیرا بدن قادر به تولید ویتامین B7 نیست و در صورت عدم مصرف مواد غذایی یا مکمل های حاوی این ماده، مشکلات بسیاری از جمله ریزش مو، شکنندگی ناخن ها، مشکلات پوستی و غیره برای شما رخ می‌ دهد.

برای جلوگیری از عوارض کمبود بیوتین در بدن باید روزانه میزان مشخصی از آن را مصرف کرد. این میزان نیز بر اساس سن، جنسیت، شرایط جسمی و سایر عوامل دیگر به صورت علمی برای هر فرد در نظر گرفته شده است. در ادامه میزان و نحوه مصرف بیوتین برای رشد مو را بررسی می کنیم.

  • کودکان از بدو تولد تا سن 3 سالگی باید به میزان 5 الی 20 میکروگرم بیوتین در طول روز مصرف کنند.
  • کودکان 4 تا 6 سال نیز به 25 میکروگرم بیوتین در یک روز نیاز دارند.
  • برای کودکان 7 الی 10 سال نیز روزانه 30 میکروگرم بیوتین تجویز می‌ شود.
  • نوجوانان و بزرگسالان با توجه به سن خود باید بین 30 الی 100 میکروگرم بیوتین دریافت کنند.
  • زنان شیرده به 35 میکروگرم یا کمی بیشتر از بیوتین در طول روز نیاز دارند.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

چگونه قرص بیوتین را برای افزایش رشد موها مصرف کنیم؟

بیوتین یا ویتامین B7 از جمله موادی است که بدن برای رشد موها به آن نیاز دارد. مکمل های بیوتین به شکل قرص، آمپول و کپسول تولید می شوند که هر کدام از آنها قدرت جذب متفاوتی دارند. افرادی که دارای ریزش موی شدید هستند باید از نوع تزریقی آن استفاده کنند که نتیجه این مکمل سریع تر قابل مشاهده باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد نحوه مصرف بیوتین اهمیت دارد، کامل کردن دوره درمان است. در واقع با مصرف مکمل بیوتین در یک دوره 3 ماهه، بهترین نتیجه را در رشد موها دریافت خواهید کرد. بنابراین اگر مصرف کننده بیوتین هستید، علاوه بر میزان دوز این مکمل باید در مورد نحوه استفاده از آن نیز اطلاع پیدا کنید.

بیشتر بدانید: تفاوت آمپول بیوتین و قرص بیوتین را می دانید؟!

مصرف بیوتین با چه مکملی به رشد بهتر موها کمک می کند؟

طریقه مصرف بیوتین برای مو چگونه است؟ مکمل بیوتین بهتر است با زینک و سایر مولتی ویتامین های B کمپلکس مصرف شود که در روند رشد مو تاثیرگذارتر باشد. البته این مکمل بهتر است با تجویز پزشک و زیر نظر او مصرف شود که احتمال ایجاد عوارض یا تداخل آن با سایر داروها کاهش پیدا کند.

در حال حاضر سقفی برای مصرف این مکمل توسط سازمان جهانی غذا و دارو تعیین نشده است، اما برای رشد مو و درمان مشکلات آن، میزان پیشنهادی برای مصرف بیوتین بین 2 الی 5 میلی‌ گرم است. از آنجایی که بیوتین یک ویتامین محلول در آب عنوان می شود، مقادیر اضافی آن توسط ادرار از بدن دفع خواهد شد. بنابراین امکان ایجاد مسمومیت و سایر عوارض دیگر وجود ندارد. با این حال برای جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی، قبل از مصرف بیوتین با پزشک متخصص تغذیه مشورت کنید.

بیشتر بدانید: آیا مصرف قرص بیوتین برای درمان ریزش مو مؤثر است؟

خرید و قیمت کپسول هیالورون پلاس آپوویتال
خرید و قیمت کپسول هیالورون سائور پلاس یوروویتال

خرید و قیمت انواع قرص و مکمل بیوتین

مکمل بیوتین یکی از مهمترین محصولات تغذیه ای برای رشد موها و سلامت آنها است. نحوه مصرف بیوتین از جمله عواملی است که میزان تاثیرگذاری و جذب این ماده در بدن را افزایش می‌ دهد. میزان دوز مصرفی بیوتین برای افراد در سنین متفاوت با توجه به میزان کمبود بیوتین در بدن و سایر شرایط جسمی آنان مشخص می شود.

این میزان برای کودکان از بدو تولد تا سن 10 سالگی 5 الی 30 میکروگرم و برای نوجوانان و بزرگسالان بین 30 الی 100 میکروگرم است. برای جذب بهتر این مکمل مصرف آن با مکمل های حاوی زینک و ویتامین های دیگر گروه B توصیه می شود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم