معرفی بهترین قرص و مکمل زینک: بهترین قرص روی کدام است؟

تاریخ ایجاد :

بهترین قرص زینک کدام است؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی بهترین مکمل های زینک بپردازیم.

قرص زینک ویتال سان لایفاین کپسول توسط شرکت سان لایف در آلمان تولید می شود. در ترکیبات محصول مورد نظر علاوه بر روی از ویتامین B1، B2 و B6 نیز استفاده شده است.

کپسول زینک پلاس پابا و ب کمپلکس یوروویتال: این محصول در دسته بندی بهترین قرص و مکمل زینک خارجی قرار دارد و حاوی زینک و عصاره پابا است که معجزه ای برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها محسوب می شود.

قرص زینک پلاس ویتامین C و ب کمپلکس گلدن اسکور: در ترکیبات این قرص از زینک، ویتامین C و ب کمپلکس استفاده شده‌ است. به همین دلیل با مصرف روزانه یک عدد از این مکمل در مدت ۲ ماه سلامت پوست، مو و ناخن ها افزایش پیدا می کند و سیستم ایمنی تقویت می‌ شود.

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس: این قرص زینک تحت لیسانس کشور سوئیس است و در ایران تولید می شود. علاوه بر زینک از ویتامین های گروه B و ویتامین C در تهیه فرمولاسیون این فرآورده استفاده می شود.

قرص زینک پلاس سوپرابیون: این قرص را باید بهترین قرص و مکمل زینک ایرانی دانست که به دلیل برخورداری از زینک و ویتامین‌ های خانواده B موجب افزایش سلامت پوست، بهبود رشد جسمی‌ و ذهنی کودکان، درمان ریزش مو، تقویت سیستم ایمنی و افزایش استحکام ناخن ها می‌ شود.

کپسول زینک پلاس دانا: این کپسول با دوز 5 و 10 میلی گرم زینک در ایران به تولید می رسد و مصرف روزانه یک عدد از آن برای تامین نیاز روزانه بدن به زینک توصیه می شود.

قرص ویتا فلش زینک پلاس آرامیس فارمد: مصرف روزانه یک عدد از این قرص به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کند. خاصیت آنتی اکسیدانی قرص ویتا فلش زینک پلاس  برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها نیز بسیار مفید است.

خرید انواع قرص و مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

اگر قصد خرید بهترین قرص و مکمل زینک را دارید، ولی نمی دانید چگونه این محصول را خریداری کنید، بهتر است به ویژگی ها، دوز زینک، برند، نوع و ترکیبات این محصولات توجه کنید. مکمل های زینک توسط شرکت های دارویی ایرانی و خارجی به تولید می رسند و دسترسی به آنها از طریق داروخانه ها و فروشگاه های دارویی و تغذیه ای آنلاین به راحتی امکان پذیر است.

از آنجایی که جذب این ماده به طور کامل از طریق مواد غذایی در بدن  اتفاق نمی افتد، مصرف مکمل های  غذایی حاوی آن از اهمیت بسیاری برخوردار است‌. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با بهترین مکمل های زینک به طور کامل به بررسی آنها بپردازیم‌.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

بهترین قرص و مکمل زینک

خواص بهترین قرص و مکمل زینک

زینک از جمله مواد معدنی مورد نیاز بدن است که عملکرد بیش از 100 آنزیم در بدن به آن بستگی دارد‌. زینک به راحتی از طریق مواد غذایی تامین می شود، اما میزان جذب آن از این طریق تنها 30 درصد است. به همین دلیل احتمال کمبود این ماده در بدن بسیاری از افراد به خصوص زنان باردار، افراد مسن، بیماران و غیره بسیار بالا است.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

مصرف بهترین مکمل زینک یکی از روش های بسیار کاربردی و موثر در جبران کمبود این ماده در بدن است. در ادامه خواص بی نظیر مکمل های زینک را بررسی می کنیم.

خواص بی نظیر مکمل زینک روی سلامت پوست، مو و ناخن ها

این مکمل به طور اختصاصی برای درمان مشکلات پوست، مو و ناخن ها به کار می رود. همچنین با مصرف روزانه این مکمل از ایجاد مشکلاتی مانند: بثورات پوستی،  آکنه، ریزش مو، شکنندگی ناخن ها و غیره نیز پیشگیری به عمل می آید.

زینک یا روی موجود در این مکمل ها به کاهش التهاب پوستی کمک می کند و با بهبود سریع  زخم‌ های پوستی سلامت این عضو مهم بدن را افزایش می دهد. همچنین بهترین قرص و مکمل زینک با تقویت فولیکول های مو سلامت آنها را حفظ می کند و موجب افزایش طراوت و شادابی آنها می شود.

خواص مکمل زینک برای بدن

این مکمل ها دارای مزایای بسیاری هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • کمک به بهبود سرماخوردگی و جلوگیری از ابتلا به آن
  • تقویت سیستم ایمنی
  • موثر در حفظ سلامت و استحکام استخوان‌ ها
  • موثر در افزایش قدرت باروری
  • کمک به تولید پروتئین بدن
  • ترمیم ترک ‌های روی لب‌
  • کمک به تقویت ذهن و جسم
  • افزایش تقسیم سلولی و سنتز DNA
  • کمک به رشد و تکامل جنین در دوران بارداری
  • بهبود عملکرد چشایی و بویایی
  • موثر در درمان اسهال

بیشتر بدانید: خواص قرص زینک چیست؟

کاندیدای مصرف بهترین مکمل و قرص زینک

مکمل زینک جز ضروری ترین و پرکاربردترین مکمل های تغذیه ای موجود در بازار است که برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوست، مو و ناخن ها گزینه ای مفید به شمار می رود. بدن قادر به ساخت این ماده معدنی مهم نیست. از این رو با مصرف مواد غذایی و مکمل های حاوی زینک نیاز بدن به این ماده تامین می‌ شود.

شاید از خود بپرسید که آیا همه افراد باید از این محصولات استفاده کنند؟ باید بگوییم که مصرف روزانه این مکمل ها برای کسانی که از کمبود روی در بدن رنج می برند، ضروری است. در صورتی که این ماده به اندازه کافی در بدن وجود داشته باشد، مصرف این محصولات پیشنهاد نمی شود. زیرا در این صورت میزان زینک در بدن بالا می رود که خود موجب ایجاد عوارض جانبی و سایر مشکلات دیگر می شود. به همین دلیل بهترین قرص و مکمل زینک باید توسط افراد زیر مورد استفاده قرار گیرد:

  • کودکان برای افزایش رشد جسمی و ذهنی
  • افراد دارای مشکلات پوستی
  • افراد دارای مشکلات مو و ناخن
  • بیماران دارای ضعف سیستم ایمنی مبتلایان به سرماخوردگی
  • زنان باردار و شیرده
  • گیاهخواران و افراد دارای رژیم های سخت لاغری
  • افراد مسن و سالمندان
  • افراد دارای بی اشتهایی ناشی از مشکلات عصبی
  • ورزشکاران برای تولید پروتئین مورد نیاز عضلات
  • نوجوانان در زمان بلوغ
  • مصرف کنندگان الکل
  • افراد دچار بی اشتهایی عصبی

بهترین مکمل های زینک

مکمل های حاوی زینک با برندهای متنوع خارجی و ایرانی تولید می شوند و هر کدام از آنها ویژگی های مربوط به خود را دارند. یکی از سوالات رایج بسیاری از متقاضیان مکمل های زینک این است که قرص زینک ایرانی بخوریم یا خارجی است؟

این محصولات در خواص، نوع ترکیبات و کیفیت مشابه هم هستند و تنها قیمت، برند و دوز ترکیبات آنها با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به بررسی بهترین قرص و مکمل زینک ایرانی و خارجی می پردازیم که افراد بر اساس ویژگی ها و ترکیبات هر کدام از این مکمل ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بیشتر بدانید: روی یا زینک چیست؟

بهترین مکمل زینک خارجی

این مکمل ها توسط شرکت های دارویی خارجی تولید می شوند و جز محصولات کمک تغذیه ای وارداتی به ایران هستند. به همین دلیل قیمت آنها نسبت به مکمل های زینک ایرانی بیشتر است. در ادامه به معرفی بهترین و باکیفیت ترین مکمل های زینک خارجی می پردازیم.

قرص زینک ویتال سان لایف

این کپسول توسط شرکت سان لایف در آلمان تولید می شود. در ترکیبات محصول مورد نظر علاوه بر روی از ویتامین B1، B2 و B6 نیز استفاده شده است. از این مکمل به وفور برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن استفاده می شود. سایر خواص دیگر این مکمل عبارت است از:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حفظ سلامت پوست
  • افزایش استحکام ناخن ها

کپسول زینک پلاس پابا و ب کمپلکس یوروویتال

این محصول در دسته بندی بهترین قرص و مکمل زینک خارجی قرار دارد. کپسول زینک پلاس پابا و ب کمپلکس یوروویتال حاوی زینک و عصاره پابا است که معجزه ای برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها محسوب می شود. فرمولاسیون آهسته رهش بودن این مکمل از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن است که به هضم و جذب بهتر زینک در بدن کمک می کند.

قرص زینک پلاس ویتامین C و ب کمپلکس گلدن اسکور

در ترکیبات این قرص از زینک، ویتامین C و ب کمپلکس استفاده شده‌ است. به همین دلیل با مصرف روزانه یک عدد از این مکمل در مدت ۲ ماه سلامت پوست، مو و ناخن ها افزایش پیدا می کند و سیستم ایمنی تقویت می‌ شود. این کپسول زینک برای بهبود زخم‌ ها و تنظیم متابولیسم بدن نیز خواص بسیاری دارد.

بهترین قرص و مکمل زینک ایرانی

این محصولات با برندهای متنوعی در بازار موجود هستند که در ادامه بهترین مکمل های زینک ایرانی را بررسی می کنیم.

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

این قرص زینک تحت لیسانس کشور سوئیس است و در ایران تولید می شود. این مکمل به دلیل ترکیبات مفید خود مورد توجه مصرف کنندگان مکمل های تغذیه ای قرار گرفته است.

علاوه بر زینک از ویتامین های گروه B و ویتامین C در تهیه فرمولاسیون این فرآورده استفاده می شود. این محصول برای حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو گزینه ای ایده آل و مقرون به صرفه است. سایر فواید این مکمل شامل موارد زیر می شوند:

  • افزایش سطح انرژی و رفع خستگی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • درمان کم خونی ناشی از کمبود ویتامین های گروه B
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطان
  • افزایش قدرت حافظه
  • کمک به کلاژن سازی پوست
  • جلوگیری از ریزش مو و سفیدی شدن آن
  • موثر در بهبودی سریع تر زخم‌ ها

قرص زینک پلاس سوپرابیون

این قرص را باید بهترین قرص و مکمل زینک ایرانی دانست که به دلیل برخورداری از زینک و ویتامین‌ های خانواده B موجب افزایش سلامت پوست، بهبود رشد جسمی‌ و ذهنی کودکان، درمان ریزش مو، تقویت سیستم ایمنی و افزایش استحکام ناخن ها می‌ شود.

قرص ویتا فلش زینک پلاس آرامیس فارمد

مصرف روزانه یک عدد از این قرص به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کند. خاصیت آنتی اکسیدانی قرص ویتا فلش زینک پلاس  برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها نیز بسیار مفید است. در ترکیبات این مکمل از ویتامین‌ های گروه ب، ویتامین C و زینک استفاده می شود. در هر عدد از این قرص 15 میلی‌ گرم زینک وجود دارد که برای تامین نیاز روزانه بدن به این ماده بسیار کافی است.

کپسول زینک پلاس دانا

این کپسول با دوز 5 و 10 میلی گرم زینک در ایران به تولید می رسد و مصرف روزانه یک عدد از آن برای تامین نیاز روزانه بدن به زینک توصیه می شود. این فرآورده برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها، تقویت سیستم ایمنی، بهبود رشد جسمی و ذهنی نوجوانان و غیره بسیار مفید است.

خرید و قیمت بهترین قرص و مکمل زینک

برای دسترسی به بهترین قرص و مکمل زینک مطالعه این مقاله به شما کمک بسیاری می کند. این مطلب برای آشنایی بیشتر شما با خواص این محصولات، ترکیبات و انواع مکمل های ایرانی و خارجی جمع آوری شده است.

با خواندن این مقاله در می یابید که زینک بعد از آهن ضروری ترین ماده معدنی مورد نیاز بدن است که به طور طبیعی در بدن تولید نمی شود. از این رو مصرف بهترین مکمل زینک یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین روش های جبران کمبود روی است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها و غیره فواید بسیاری به همراه دارد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم