بهترین قرص زینک برای رشد مو کدام است؟

مکمل زینک و تقویت مو
تاریخ ایجاد :

بهترین قرص زینک برای رشد سریع مو کدام است؟ قرص زینک برای رشد سریع مو، درمان یا پیشگیری از ایجاد مشکلات مو و پوست استفاده می شود. بدون شک هر چقدر ترکیبات موجود در این قرص بیشتر باشد، خواص آن نیز افزایش پیدا می کند. در ادامه این مطلب به بررسی بهترین قرص و مکمل زینک برای رشد مو، تأثیر و فواید آن خواهیم پرداخت.

خرید انواع قرص و مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص زینک برای رشد سریع مو با تاثیر در فرآیندهای بیولوژیکی بدن به حفظ سلامت مو، پوست و ناخن ها کمک می کند. بهترین زینک برای رشد مو:

زینک جز مواد معدنی مورد نیاز برای بدن به خصوص موها است که به جلوگیری از ایجاد مشکلات مو مانند: ریزش مو، خشکی موها، شکنندگی و نازکی تارهای مو و غیره کمک می کند. این ماده رشد موها را نیز سرعت می بخشد و در ترمیم آسیب های مو نیز نقش مهمی بر عهده دارد.

زینک با بهبود عملکرد فولیکول های مو و تقویت آنها موجب افزایش روند سریع رشد آنها می شود. برای اینکه بدانید این قرص چیست و چگونه به رشد موها کمک می کند، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

خرید انواع مکمل تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

قرص زینک برای رشد مو

تاثیر قرص زینک برای رشد سریع مو

اگر موهای شما از سلامت کافی برخوردار نیست و رشد بسیار کندی دارد، بهتر است در ابتدا به پزشک مراجعه کنید و با انجام آزمایش خون نسبت به کمبود ریز مغذی های بدن خود مطلع شوید. زیرا عدم مصرف مواد غذایی متنوع و سالم یکی از مهمترین دلایل کاهش رشد موها است.

زینک جز مواد معدنی بسیار مغذی برای رشد موها و جلوگیری از رسیدن آسیب به آنها به شمار می رود. این ماده امروزه در ترکیبات بسیاری از مکمل ها و قرص های تغذیه ای مخصوص پوست،‌ مو و ناخن ها استفاده می شود. زیرا بدن قادر به تولید آن نیست و با مصرف مواد غذایی نیز تنها 30 درصد از زینک جذب بدن می شود. از این رو احتمال کمبود زینک در بدن تمامی افراد وجود دارد.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

همانطور که گفتیم این ماده تاثیر فراوانی در رشد موها و جلوگیری از ریزش آنها دارد‌. از این رو قرص های زینک بهترین گزینه برای تامین این ماده در بدن هستند. در ترکیبات بسیاری از قرص های زینک از ویتامین های گروه B، ویتامین C و برخی از مواد معدنی استفاده می شود. در این صورت میزان جذب این ماده در بدن افزایش پیدا می‌ کند و نیاز روزانه‌ بدن به به این ریز مغذی ها برطرف می شود. قرص زینک برای رشد سریع مو با تاثیر در فرآیندهای بیولوژیکی بدن به حفظ سلامت مو، پوست و ناخن ها کمک می کند.

فواید قرص زینک برای رشد موها

بدون شک زینک جز مواد معدنی مهمی محسوب می شود که علاوه بر حفظ سلامت موها برای کلیه ارگان های بدن نیز بسیار مفید است. در واقع این ماده عملکرد بیش از 100 نوع آنزیم در بدن را بهبود می بخشد و در افزایش سلامت آنها نقش مهمی را ایفا می کند.

قرص زینک پلاس برای رشد سریع مو موثر است؟ امروزه قرص های زینک بهترین داروی تغذیه ای برای جبران کمبود این ماده در بدن به شمار می روند. این قرص ها به عنوان داروهای ضد ریزش مو و افزایش رشد موها شناخته می شوند و فواید بسیاری برای موها به همراه دارند. در ادامه فواید این قرص برای رشد موها را بررسی می کنیم.

خرید زینک پلاس یوروویتال از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تقویت فولیکول‌ های مو

زینک با نفوذ به فولیکول‌ های مو موجب تقویت آنها می شوند و بدین طریق شرایط لازم برای رشد سریع موها را فراهم می کند.

افزایش سیستم ایمنی و تاثیر آن در رشد سریع موها

با مصرف قرص زینک سیستم ایمنی بدن تقویت می شود. از آنجایی که رادیکال های آزاد و عوامل خارجی سلامت موها را در معرض خطر قرار می دهند، این ماده آنتی اکسیدانی با تقویت سیستم ایمنی موجب از بین رفتن رادیکال ها آزاد می شود. از این رو سلامت مو حفظ خواهد شد و رشد موها سرعت بیشتری به خود می گیرد.

بهبود عملکرد غدد چربی مو

از آنجایی که زینک در بدن ذخیره نمی شود، مصرف روزانه قرص زینک برای رشد سریع مو تا یک دوره مشخص ضروری است. زینک به تولید روغن های طبیعی مو کمک می ­کند و بدین طریق رطوبت کافی را به پوست سر و فولیکول‌ های مو می رساند. با بهبود عملکرد غدد چربی اطراف فولیکول‌ های مو، سرعت رشد موها افزایش پیدا می کند.

تولید پروتئین و کلاژن مورد نیاز بدن برای رشد سریع موها

زینک در تولید پروتئین کراتین و کلاژن مورد نیاز مو نقش مهمی دارد. از این رو کمبود آن در بدن رشد موها را با اختلال مواجه می کند. قرص های زینک با ترکیبات بسیار مفید خود به روند رشد و ترمیم بافت‌ های آسیب دیده مو نیز کمک بسیاری می کنند.

مصرف قرص زینک برای رشد سریع مو و جوانسازی آن

یکی دیگر از خواص زینک جلوگیری از پیری زودرس موها است.‌ این ماده طراوت و شادابی موها را افزایش می دهد و با تغذیه رسانی به فولیکول های مو موجب جلوگیری از سفید شدن موها می شود. همچنین با جوانسازی موها سرعت رشد آنها نیز افزایش پیدا می کند.

کمک به رشد و تقسیم سلول های مو

یکی دیگر از خواص این قرص برای رشد موها، کمک به رشد و تقسیم سلول های  DNA و تولید  هورمون ها است. این ویژگی زینک به رشد موها کمک بسیاری می کند.

نحوه تاثیرگذاری قرص زینک برای رشد مو

در صورتی که قصد دارید برای افزایش رشد موهای خود از قرص زینک استفاده کنید، بهتر است با نحوه تاثیرگذاری این مکمل بیشتر آشنا شوید. این محصول یکی از بهترین مولتی ویتامین های مفید برای رشد موها است که با تقویت مو مانع از ریزش آن نیز می‌ شود.

زینک و سایر ویتامین های موجود در این قرص به تولید هورمون ها و پروتئین مورد نیاز مو کمک می کنند و موجب رشد سریع موها می شوند. زینک میزان جذب ویتامین D و A در بدن را نیز افزایش می دهد. این ویتامین ها به نوبه خود برای بهبود سلامت موها و کمک به رشد آنها بسیار ضروری هستند.

از طریق مصرف قرص زینک اولین مرحله از رشد مو که به آن آناژن می گویند، سرعت بیشتری به خود می‌ گیرد. اگر در این مرحله زینک و سایر مواد مغذی به فولیکول های مو نرسد، تقسیم سلولی در ریشه مو به درستی صورت نمی گیرد و امکان رشد موی جدید نیز از بین می رود.

خاصیت آنتی اکسیدانی زینک نیز عامل مهمی در رشد موها محسوب می شود. زیرا بدین طریق عوامل مخرب خارجی تاثیری در روند رشد موها و ریزش آنها نخواهند داشت. در نتیجه مصرف قرص زینک برای رشد سریع مو بسیار موثر است.

میزان و نحوه مصرف قرص زینک روی رشد سریع مو

یکی از محصولاتی که به رشد سریع موها کمک می کند، قرص های حاوی زینک است. برای جذب بهتر مواد موجود در این قرص ها، باید به شیوه ای که در دستورالعمل آنها درج شده است، این محصولات را استفاده کرد. بهترین زمان مصرف قرص های زینک یک ساعت قبل از غذای اصلی یا دو ساعت بعد آن است. در این صورت این مکمل ها بیشترین تاثیر را روی رویش موها می گذارند.

البته پزشکان توصیه می کنند که این قرص ها با معده خالی مصرف شوند که قدرت جذب آنها در بدن افزایش پیدا کند. از آنجایی که برخی از افراد در این شرایط دچار مشکلات گوارشی می شوند، به همین دلیل بعد از صرف غذا بهترین زمان برای مصرف این مکمل ها است.

در صورت کمبود شدید روی یا زینک در بدن مصرف حداکثر 40 میلی گرم از این قرص به صورت دو نوبت در روز ضروری است. البته پزشک مصرف بیش از این میزان قرص زینک در روز را توصیه نمی کند. برای دریافت نتیجه مطلوب از قرص زینک برای رشد سریع مو نباید این قرص را همراه با فرآورده های کلسیم دار و کافئین دار مصرف کرد و حداقل بین مصرف این مواد با قرص زینک باید یک الی دو ساعت فاصله باشد.

نقش قرص زینک در رشد موها بعد از کاشت مو

کاشت مو عملی است که بعد از انجام آن موهای ریخته شده رشد پیدا می کنند و طاسی افراد درمان می شود. مراقبت های بعد از کاشت مو یکی از عوامل بسیار مهم در نتیجه این عمل است. قرص زینک جز مکمل های تقویت کننده فولیکول‌ های مو به شمار می رود که بعد از کاشت مو تجویز می شود.

مصرف روزانه این قرص به تحریک فولیکول های مو کمک می کند و رشد موها را سرعت می بخشد. همچنین برای تاثیرگذاری بهتر این مکمل روی روند رویش مجدد موها، همراه با آن مصرف مکمل فولیک اسید، بیوتین، ویتامین C و غیره نیز تجویز می شود. البته میزان کمبود این ماده در بدن تنها با آزمایش خون قابل تشخیص است. به همین دلیل با مراجعه به پزشک متخصص تغذیه یا مو نسبت به رفع این علائم و درمان مشکلات مو اقدامات لازم را انجام دهید.

در سایت nutrisense دلیل نیاز بدن به زینک را به شرح زیر بیان کرده است:

Zinc is an essential micronutrient that plays a crucial role in enzymatic, structural, and regulatory functions in the body. In fact, over 50 different enzymes depend on zinc for their ability to properly do their job throughout the human body

These enzymes participate in very important metabolic functions, including Growth and development Skin health Immune system function Neurotransmission Vision Reproduction Intestinal ion transport Gene expression Wound healing Hair health Zinc plays an antioxidant and anti-inflammatory role in the body, helping regulate oxidative stress and inflammatory cytokines in the body. It’s necessary for synaptic signaling in the brain, hormone release and regulation, and nerve transmission

The recommended daily value of zinc is

8 milligrams per day for women 11 milligrams per day for men

خرید بهترین مکمل زینک برای رشد مو

قرص زینک برای رشد سریع مو یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. زیرا این مکمل حاوی زینک و سایر ریز مغذی های مورد نیاز موها است که به تقویت و افزایش سرعت رشد موها کمک می کند.

این مکمل با کمک به تقسیم سلول فولیکول ها مو و تولید پروتئین و کلاژن، رشد موها را سرعت می بخشد و از ریزش و ایجاد مشکلات دیگر روی آن جلوگیری به عمل می‌ آورد. این قرص ها با دوزهای مشخص و برندهای متنوع در بازار به فروش می رسند و هر کدام از آنها ترکیبات منحصر به فرد خود را دارند که در رویش مجدد موها موثر هستند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم