بهترین قرص سم زدایی بدن را بشناسید.

تاریخ ایجاد :

شاید تاکنون نام بهترین قرص سم زدایی بدن و کبد را شنیده باشید. در واقع این قرص ها برای کسانی که دچار مشکلات کبدی هستند به کار می روند و یکی از روش های بسیار ساده در بهبود سلامت کبد هستند. بهترین قرص های سم زدایی بدن که برای پاکسازی خون و کبد استفاده می شوند، تنوع بسیاری دارند.

این مکمل ها در تمامی داروخانه ها به فروش می رسند و به همین دلیل در سال های اخیر تقاضا برای خرید آنها افزایش چشمگیری داشته است. البته برای پاک شدن بدن و کبد از هر گونه ماده مضر و سمی باید به پزشک متخصص مراجعه کرد و زیر نظر او از این قرص ها بهره برد. برای جلوگیری از عوارض احتمالی این مکمل ها، به هیچ وجه نباید بدون اطلاع پزشک از قرص های سم زدای کبد در خانه استفاده شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع قرص های پاک کننده و سم زدای کبد بپردازیم.

سم زدایی با دارو یا مکمل، بهترین و کم هزینه ترین روشی است که طی آن مواد مضر و سمی از بدن و کبد خارج می شوند و سلامت کبد افزایش پیدا می کند. بهترین قرص سم زدایی بدن به شما کمک می کند تا بدنی سالم و پوستی زیبا داشته باشید. از جمله بهترین مکمل های پاکسازی و سلامت کبد عبارتند از:
قرص لیورگل گل دارو
قرص لیورکر هلث اید
قرص هلسی لیور گلدن لایف
قرص لیوریل اورجینال ویتابیوتیکس

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید قرص کبد و سم زدایی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

آشنایی با عملکرد بهترین قرص سم زدایی بدن و کبد

دارو یا مکمل سم زدایی، برای پاکسازی مواد مضر از بدن استفاده می شود. این داروها هم توسط پزشکان متخصص تجویز می شوند و هم به صورت آزاد در داروخانه ها به فروش می رسند که بیماران درگیر اعتیاد به مواد مخدر، الکل، قرص، داروهای بدنسازی و غیره باید آنها را در دوزهای متفاوت و در دوره ای مشخص استفاده کنند. سم زدایی با دارو یا مکمل، بهترین و کم هزینه ترین روشی است که طی آن مواد مضر و سمی از بدن و کبد خارج می شوند و سلامت کبد افزایش پیدا می کند.

بهترین قرص سم زدایی بدن باید همراه با رژیم غذایی سالم استفاده شود تا نتیجه مورد نظر قابل مشاهده باشد. در واقع هدف از مصرف این قرص ها پاکسازی کبد و بدن از هر گونه ماده سمی و مضر است که به این فرآیند، سم زدایی می گویند. بیمار در این دوره برای کنترل عوارض احتمالی مکمل های پاکسازی کبد، به مراقبت ویژه نیاز دارد. از آنجایی که کبد عضو مهمی به شمار می رود که وظیفه تجزیه مواد غذایی و سم زدایی را بر عهده دارد، حفظ سلامت آن از جمله عواملی است که موجب کاهش ابتلا به بیماری ها می شود.

بهترین قرص سم زدایی بدن به شما کمک می کند تا بدنی سالم و پوستی زیبا داشته باشید. قرص ها و مکمل های تولید شده در زمینه سم زدایی، بدون شک تاثیر مستقیمی روی عملکرد کبد می گذارند. این مکمل ها با حفظ سلامت کبد، موجب افزایش تعادل در ترشح هورمون ها می شوند و به دفع سریع تر سموم از بدن کمک می کنند. همچنین با مصرف این محصولات، تنظیم متابولیسم بدن نیز به خوبی انجام می‌ شود که نتیجه آن تبدیل کلسترول، کربوهیدرات و پروتئین به انرژی است.

بیشتر بدانید: قرص لیورکر بهتر است یا لیورگل

انواع روش های سم زدایی بدن با دارو

سم زدایی با روش های متفاوتی انجام می شود که انتخاب بهترین آن با توجه به نوع ماده مخدر، مدت زمان مصرف، مقدار مصرف، شرایط جسمی، روحی، سن و غیره بستگی دارد. به همین دلیل، پزشک تنها کسی است که بهترین روش سم زدایی را برای بیمار تشخیص می دهد. در ادامه، بهترین روش های سم زدایی را بررسی می کنیم.

استفاده از بهترین قرص سم زدایی بدن

در این روش، بدون شک از داروهایی با دوز مشخص و کنترل شده استفاده می شود. در ترک اعتیاد سریع، نیاز به داروهای مسکن قوی و ضد مخدر است. در این صورت مصرف مواد مخدر قطع می شود و داروها به تدریج جایگزین ماده مخدر خواهند شد.

این داروها به بیمار درگیر اعتیاد کمک‌ می کنند تا علائم ترک اعتیاد مانند خماری در آنها کمتر خود را نشان دهد و همچنین درد کمتری را نیز تجربه کنند. داروها توسط پزشک و زیر نظر او تجویز می شوند، زیرا مصرف خودسرانه آنها عوارض بسیاری به همراه دارند و ممکن است خود سبب اعتیاد نیز شوند. ترک اعتیاد و سم زدایی توسط دارو، از طریق روش های زیر انجام می گیرد:

  • سم زدایی تدریجی

در این روش از سم زدایی همانطور که از نام آن مشخص است، ترک اعتیاد به صورت تدریجی و طی دوره ای مشخص انجام می شود. به عبارت دیگر در سم زدایی تدریجی، مواد مخدر به صورت تدریجی و با کاهش دوز مصرفی از بدن بیمار خارج می شود.

بهترین قرص سم زدایی بدن در این روش با توجه به شرایط جسمی و روحی بیمار در کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت به او داده خواهد شد. این دارو با تشخیص پزشک و درمانگر، برای کاهش علائم ناشی از خروج ماده مخدر از بدن برای بیمار تجویز می شود. این داروها در بیشتر مواقع همان مسکن های قوی مانند متادون یا بوپرنورفین هستند.

  • روش کوتاه مدت

در این روش سم زدایی با دارو، از داروی مخدر دیگری برای کاهش علائم قطع مصرف ماده مخدر استفاده می شود. در این صورت درد فیزیکی بیمار نیز کاهش پیدا می کند و راحت تر قادر به ترک اعتیاد است. مقدار این دارو یا قرص نیز در مدت 4 الی 7 روز کاهش پیدا می کند و به تدریج مصرف آن قطع می شود. در روش کوتاه مدت سم زدایی ماده مخدر، بیمار باید به مدت 10 الی 15 روز برای مراقبت های پزشکی و روانشناسی در مرکز ترک اعتیاد بستری شود.

  • روش میان مدت

در ترک اعتیاد با روش میان مدت، از بهترین قرص سم زدایی بدن همچون داروهای آگونیست با کمترین دوز استفاده می شود. در این صورت بیمار بعد از قطع مصرف ماده مخدر هیچگونه علائمی را مشاهده نمی کند و میل به مصرف مخدر نیز در او به حداقل می رسد. 

در این روش باید در مدت 3 الی 6 روز دوز داروهای جایگزین ماده مخدر کاهش پیدا کند و در نهایت قطع شود. همچنین ارائه درمان های روانشناسی نیز در این روش به عدم برگشت بیمار به اعتیاد کمک می کند، زیرا در این دوره چند ماهه احتمال برگشت زیاد است. به همین دلیل بعد از این دوره، مصرف داروهای ضد مخدر مانند: نالتروکسان و داروهای ضد افسردگی نیز همراه با درمان های روانشناختی توصیه می شود.

  • روش طولانی مدت

ترک اعتیاد با دارو در طولانی مدت را به عنوان درمان نگهدارنده می شناسند. در این روش از داروهای آگونیستی مانند متادون یا بوپرنورفین در کمترین دوز و به مدت چند سال استفاده می‌ شود. در این مدت شرایط جسمی و روحی بیمار تحت کنترل قرار می گیرد و بعد از اعلام آمادگی بیمار، به صورت کامل مصرف ماده مخدر و این داروها قطع می شود.

بیشتر بدانید: قرص لیورگل چیست؟ (موارد مصرف لیورگل)

معرفی بهترین قرص های پاکسازی کبد

در صورتی که دچار بیماری های کبدی هستید، باید بدانید که احتمال تجمع سموم در بدن شما بالا است، زیرا کبد به درستی قادر به پاکسازی مواد زیان آور از بدن نخواهد بود. برای این منظور بهترین قرص سم زدایی بدن تولید شده است که به درمان مشکلات کبد و افزایش سلامت آن کمک می کند. این قرص ها و مکمل ها حتی احتمال ابتلا به نارسایی یا سرطان کبد را نیز کاهش می‌ دهند.

در پاکسازی سریع کبد، نیاز به مکمل های قوی است که برخی از محبوب ترین و بهترین آنها را عنوان می کنیم. بهترین قرص ها در ترکیبات خود از عصاره های گیاهی برخوردار هستند که ضرری برای بدن به همراه ندارند. برخی از این مکمل ها شامل موارد زیر می شوند:

این مکمل های دارویی توسط پزشک و زیر نظر او تجویز می شوند، زیرا مصرف خودسرانه آنها نیز عوارض بسیاری به همراه دارند و ممکن است سبب اعتیاد شوند.

خرید انواع مکمل های خار مریم از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

بررسی تخصصی بهترین قرص سم زدایی بدن

درمان های شیمیایی برای پاکسازی کبد در بیشتر مواقع دارای عوارض جبران ناپذیری هستند. به همین دلیل بسیاری از شرکت های دارویی با تولید انواع مکمل ها و قرص های دارویی به بهبود مشکلات کبدی کمک بسیاری کرده اند. این محصولات حاوی ترکیبات گیاهی و ریز مغذی های مورد نیاز بدن هستند که بیماری های کبد را بهبود می بخشند و سلامت این ارگان حیاتی بدن را حفظ می کنند.

از آنجایی که این محصولات تنوع بسیاری دارند، بهتر است بهترین قرص سم زدای کبد و بدن را با کمک پزشک متخصص انتخاب کنید. این قرص ها نباید به صورت خودسرانه و در دوره ای طولانی مصرف شوند. داروها یا مکمل های گیاهی ایرانی و خارجی برای بازگرداندن سلامت کبد بسیار مفید هستند که در ادامه به بررسی برخی از بهترین آنها می پردازیم.

قرص هلسی لیور گلدن لایف؛ بهترین قرص پاکسازی بدن

این قرص، یکی از بهترین مکمل های حاوی عصاره گیاه خار مریم است که برای پاکسازی بدن و سم زدایی کبد تولید می شود. این محصول در جلوگیری از ابتلا به دیابت و بهبود عملکرد دستگاه گوارشی نیز نقش مهمی دارد. قرص هلسی لیور گلدن لایف با بازسازی سلول های آسیب دیده کبد، سلامت این ارگان حیاتی بدن را ارتقا می‌ دهد و به رفع مشکلات کبدی مانند کبد چرب و هپاتیت کمک می‌ کند.

کپسول لیوردتوکس برونسون ۱۰۰ عددی

این مکمل ساخت کشور آمریکا است که برای محافظت از سلامت کبد و صفرا تولید شده است‌. کپسول لیوردتوکس برونسون حاوی عصاره گیاه خار مریم، ویتامین B6، فولات، ویتامین B12، بیوتین، عصاره گل قاصدک، زردچوبه و کنگر فرنگی می باشد. این ترکیبات خواص سم زدایی قوی دارند و با افزایش سوخت و ساز چربی ها در کبد، به سلامت این عضو مهم بدن کمک می کنند‌. این مکمل جز بهترین قرص پاکسازی بدن به شمار می رود که خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی نیز دارد. کپسول لیوردتوکس برونسون با حفاظت از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد و تقویت سیستم ایمنی بدن، عملکرد کبد را بهبود می بخشد.

کپسول لیور هلث جی سبز دارو ۳۰ عددی

این مکمل نیز برای محافظت از سلامت کبد و بهبود عملکرد طبیعی آن فرموله شده است. این محصول حرفه ای به دلیل برخورداری از گیاه خار مریم یا سیلیمارین، نقش مهمی در بازسازی سلول های آسیب دیده کبد بر عهده دارد. این گیاه به درمان مشکلات و اختلالات کبد کمک می کند و مانع از ابتلا به بیماری های کبدی مانند: کبد چرب، مسمومیت کبدی و غیره می شود. گیاه مریم خاصیت آنتی اکسیدانی فراوانی دارد که در پاکسازی و سم زدایی کبد موثر است. همچنین این قرص با بهبود عملکرد کیسه صفرا، از تجمع مواد مضر و سمی در کبد جلوگیری می کند.

قرص لیورکر هلث اید به عنوان بهترین قرص پاکسازی بدن

در محتویات این قرص پاکسازی کبد، از ترکیبات گیاهی همچون: عصاره گل قاصدک، زرشک، کنگر فرنگی و زردچوبه استفاده شده است. این عصاره ها جز قوی ترین ترکیبات گیاهی برای سم زدایی مواد مضر از بدن هستند. به همین دلیل از قرص قرص لیورکر برای جلوگیری از مسمومیت کبدی، حفظ سلامت کبد و بهبود مشکلات کبد نیز استفاده می شود. این قرص به دلیل برخورداری از زرشک، در کاهش التهابات کیسه صفرا نیز نقش مهمی دارد.

قرص لیورگل گل دارو

بدون شک یکی از بهترین مکمل های گیاهی ایرانی مخصوص سلامت کبد و صفرا، قرص لیورگل گل دارو است. این محصول برای کسانی که دچار مشکلات کبدی مانند: هپاتیت، سیروز کبدی، کبد چرب و غیره هستند، بسیار توصیه می شود. در تولید این محصول از گیاه خار مریم استفاده شده است. این گیاه به پیشگیری از بیماری های کبدی و درمان آنها کمک می‌کند.

به دلیل ترکیبات پلی فنلی گیاه خار مریم، دفع سموم داروهای شیمیایی ضد سرطان در بدن نیز به راحتی انجام می شود. همچنین خواص آنتی اکسیدانی این نوع از بهترین قرص پاکسازی بدن در حفظ سلامت کبد و تنظیم آنزیم های کبدی بسیار موثر است. به طور کلی خواص این محصول شامل موارد زیر می شوند:

  • بهبود هپاتیت ویروسی، کبد چرب و سیروز کبدی
  • از بین بردن سموم داروها و مواد غذایی از کبد
  • افزایش ترشح صفرا
  • موثر در ترمیم سلول های آسیب دیده کبد
  • مبارزه با اثر مخرب رادیکال های آزاد روی کبد
  • حفظ سلامت کبد و پیشگیری از ابتلا به بیماری های کبدی
  • کمک به سوخت و ساز کبد

قرص لیو ۵۲ دی اس هیمالیا

این قرص به محافظت از کبد در برابر سموم کمک می کند. همچنین با مصرف این مکمل، از ایجاد اختلال در عملکرد کبد جلوگیری می شود. قرص لیو دی اس هیمالیا برای افراد مبتلا به سیروز کبدی بسیار مفید است. این قرص تحت لیسانس کشور هند قرار دارد و به منظور افزایش سلول های کبدی تولید شده است. این محصول حاوی ترکیباتی از قبیل: بادنجان تاجریزی، گیاه کبر، کاسیا اسید نتیال، کاسنی وحشی، ماندور باسما، ترمینالیا آرجونا، آچیلا ملیفولیوم و تاماریکس گالیکا است. این ترکیبات در پاکسازی کبد نقش موثری دارند و به راحتی سموم را از کبد دفع می‌ کنند.

قرص لیوریل اورجینال ویتابیوتیکس

اگر به دنبال بهترین قرص پاکسازی بدن  و کبد هستید، قرص لیوریل اورجینال ویتابیوتیکس را امتحان کنید. این مکمل دارای بیش از ۲۰ ماده مفید و مغذی است که به حفظ تعادل آنزیم های کبدی کمک می کنند. در ترکیبات این محصول از عصاره های گیاهی کنگر فرنگی و گریپ فروت استفاده شده است که این ترکیبات همراه با استیل سیستئین، کولین، ال کارنیتین و ال گلوتاتیون، به تقویت کبد کمک می کنند. در حالت کلی این قرص دارای فواید زیر است:

  • کمک به پاکسازی کبد و بدن از طریق دفع سموم
  • جلوگیری از آسیب های ناشی از استرس اکسیداتیو رادیکال های آزاد
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • موثر در متابولیسم طبیعی بدن و تولید انرژی
  • کمک به ذخیره آهن و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن
  • کمک به تولید پروتئین در بدن
  • افزایش تولید صفرا برای هضم بهتر و سریع تر مواد غذایی

در نتیجه…

امروزه پاکسازی کبد و بدن از سموم با روش های متفاوتی صورت می گیرد که استفاده از بهترین قرص سم زدایی بدن، راحت ترین و موثرترین آنها است. این قرص ها دارای ترکیبات گیاهی مفیدی همچون: خار مریم، عصاره قاصدک، ویتامین ها و غیره هستند که علائم ناشی از مشکلات کبدی را کاهش می دهند.

سم زدایی کبد با مکمل های متفاوتی انجام می شود که انتخاب بهترین آنها، به نوع ماده سمی، مدت زمان مصرف، مقدار مصرف، شرایط جسمی، روحی، سن و غیره بستگی دارد. به همین دلیل پزشک تنها کسی است که بهترین قرص سم زدایی کبد و بدن را برای بیمار تشخیص می دهد. برای سم زدایی کبد، بدون شک از داروهای گیاهی با دوز مشخص و کنترل شده استفاده می شود. در این صورت سلامت کبد افزایش پیدا می کند و مکمل های گیاهی به تدریج موجب پاکسازی سموم از کل بدن می شوند.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم