قرص لیورکر بهتر است یا لیورگل

لیورکر یا لیورگل؟
تاریخ ایجاد :

شفای بسیاری از بیماری ها در طبیعت وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از متخصصان و دانشمندان پزشکی به سمت تولید مکمل های گیاهی روی آورده‌اند. قرص لیورکر و لیورگل دو نمونه از بهترین مکمل های سم زدای کبد هستند که در عملکرد بهتر این عضو حیاتی بدن تاثیر فوق العاده ای دارند. 

قرص لیورکر و لیورگل با هدف پیشگیری و بهبود اختلالات کبدی تولید شده اند، ولی ترکیبات، دوز، قیمت، کیفیت، برند، میزان تاثیرگذاری و شیوه مصرف آنها با یکدیگر متفاوت است. ترکیبات موجود در قرص لیورکر و لیورگل نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در محتویات لیورکر از ترکیبات بیشتری استفاده شده است. در واقع این محصول حاوی عصاره 5 نوع گیاه و برخی از مواد معدنی است. در صورتی که تنها یک عصاره گیاهی در تولید قرص لیورگل استفاده می شود. از آنجایی که ترکیبات گیاهی و مواد معدنی موجود در قرص لیورکر متنوع تر از قرص لیورگل است، این مکمل بیشتر برای بهبود مشکلات حاد کبدی استفاده می شود و کسانی که دارای مشکلات کبدی کمتری هستند، بهتر است مکمل لیورگل را انتخاب کنند.

این دو مکمل به کبد کمک می کنند که به متابولیسم چربی ها، تصفیه خون، تولید پروتئین، ذخیره گلوکز، آهن و سایر مواد معدنی بپردازد و با تجزیه مواد غذایی و هضم آنها، فعالیت های مهم بدن را به بهترین نحوه ممکن انجام دهد. این قرص های گیاهی از نوع خارجی و ایرانی هستند و به بازسازی سلول های آسیب دیده کبد نیز کمک می کنند.  بسیاری از افراد در زمان انتخاب این مکمل مردد می شوند و نمی دانند کدام محصول را برای بهبود فعالیت های کبد و درمان مشکلات آن انتخاب کنند. از آنجایی که هر دوی این مکمل ها کیفیت بالایی دارند، در ادامه قصد داریم آنها را به صورت جداگانه بررسی کنیم که راحت تر قادر به انتخاب مناسب ترین آنها باشید.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید آنلاین لیورگل 140 میل از داروهوم خرید آنلاین کپسول لیور ساپورت خرید آنلاین لیورگل 70 میل از داروهوم خرید آنلاین لیورکراز داروهوم
قرص لیورگل 140 میل کپسول لیورساپورت قرص لیورگل 70 میل قرص لیورکر هلث اید

قرص لیورکر و لیورگل چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

قرص لیورگل و لیورکر دو نمونه از بهترین مکمل های دارویی هستند که هر کدام از آنها ویژگی های متفاوتی دارند. البته هدف از تولید این دو محصول کمک به حفظ سلامت کبد و درمان مشکلات کبدی است. با این حال برند، ترکیبات، بسته بندی، دوز و مکانیسم اثر آنها با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

خرید انواع مکمل های سلامت کبد و سم زدایی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تفاوت برند و شرکت تولید کننده

مکمل لیورکر توسط شرکت انگلیسی هلث اید فرموله شده است و تحت لیسانس این شرکت در ایران بسته بندی و عرضه می شود. اما تمامی مراحل تهیه و تولید مکمل لیورگل در شرکت گل دارو انجام می شود و این مکمل صد در صد ایرانی است. 

تفاوت محتویات 

ترکیبات موجود در قرص لیورکر و لیورگل نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در محتویات لیورکر از ترکیبات بیشتری استفاده شده است. در واقع این محصول حاوی عصاره 5 نوع گیاه و برخی از مواد معدنی است. در صورتی که تنها یک عصاره گیاهی در تولید قرص لیورگل استفاده می شود.  بدون شک ترکیبات موجود در هر قرص میزان اثرگذاری آن را نشان می دهد. از آنجایی که قرص لیورکر دارای ترکیبات کامل تر و بیشتری نسبت به لیورگل است، در نتیجه مشکلات کبدی را سریع تر درمان می کند. البته افراد دارای مشکلات حاد مربوط به کبد بهتر است از قرص لیورکر استفاده کنند و سایر افراد با مصرف لیورگل نتایج مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد. 

بیشتر بدانید: بهترین قرص کبد چرب چیست؟ برای کبد چرب چی بخوریم؟

دوز متفاوت قرص لیورکر و لیورگل

دوز این دو محصول نیز با یکدیگر متفاوت است. در هر قرص لیورکر 500 میلی گرم عصاره خار مریم، 200 میلی گرم گل قاصدک، 200 میلی گرم، پودر ریشه زرشک، 200 میلی گرم پودر زردچوبه، 200 میلی گرم پودر کنگر فرنگی، 200 میلی گرم کولین سیترات، 200 میلی گرم تورین، 200 میلی گرم متیونین و 200 میلی گرم اینوزیتول وجود دارد، ولی بالاترین دوز خار مریم موجود در قرص لیورگل 140 میلی گرم است.  از آنجایی که سیلیمارین مهمترین ماده موجود در گیاه خار مریم به شمار می رود که روی عملکرد کبد تاثیرگذار است، در نتیجه قرص لیورکر در درمان مشکلات حاد کبدی، بازسازی سلول های آسیب دیده کبد و محافظت از سلامت این عضو مهم بدن تاثیر بیشتری دارد.  البته میزان بالای سیلیمارین موجود در این قرص نیز برای کسانی که به داروهای گیاهی حساسیت دارند، مشکل آفرین است. در صورتی که افراد به گیاهان دارویی آلرژی و حساسیت نداشته باشند، قرص لیورکر برای آنان انتخاب بهتری خواهد بود. مصرف قرص لیورگل برای ترمیم آسیب های کبدی خفیف یا درمان کبد چرب گرید پایین پیشنهاد می شود.  قرص لیورگل دارای دو دوز 70 و 140 میلی گرم است و تمامی افراد به راحتی قادر به خرید نوع مناسبی از آن هستند. در صورتی که لیورکر در یک دوز تولید می شوند و دوز بالای ترکیبات موجود در آن برای کسانی که قصد پیشگیری از ابتلا به بیماری های کبدی را دارند، مناسب نیست. 

بیشتر بدانید: بهترین درمان کبد چرب چیست؟ علائم و تشخیص کبد چرب

تفاوت قیمت 

قرص لیورکر و لیورگل از نظر قیمت نیز با یکدیگر تفاوت دارند. بدون شک ایرانی و خارجی بدون این محصولات اولین دلیل برای متفاوت بودن هزینه آنها است. دومین دلیل تفاوت قیمت این دو محصول نیز مربوط به تعداد ترکیبات و فرآیند تولید آنها می شود.  از آنجایی که قرص لیورکر محصول خارجی تحت لیسانس انگلستان به شمار می رود و در محتویات آن از عصاره چند گیاه متنوع و مواد معدنی با دوز بالاتر استفاده شده است، هزینه آن از قرص لیورگل بیشتر است.

تفاوت کیفیت دو قرص لیورگل و لیورکر 

کیفیت هر قرص به فرمولاسیون، نحوه تولید و بسته بندی آن بستگی دارد. این دو محصول در شرکت های متفاوتی تولید می شوند و بدون شک کیفیت آنها با یکدیگر برابر نیست. حال چگونه بفهمیم که کدام قرص کیفیت بالاتری دارد؟ با بررسی پیشینه شرکت های تولید کننده این مکمل ها به کیفیت آنها پی خواهید برد.  شرکت انگلیسی هلث اید یکی از معروف ترین کمپانی های سازنده داروهای شیمیایی، گیاهی و مکمل های غذایی است که سابقه ای دیرینه در این زمینه دارد‌. از این رو فرمولاسیون لیورکر و کیفیت آن از نظر استانداردهای جهانی بررسی شده است.  شرکت ایرانی دارو گل نیز یکی از معروف ترین شرکت های داروسازی ایرانی محسوب می شود که با تولید قرص لیورگل بر اساس استانداردهای بهداشتی، نامی آشنا در این صنعت دارد. هر فرد بر اساس نیاز بدن خود به مواد مغذی باید قرص لیورکر و لیورگل را انتخاب و مصرف کند.

خرید لیورکر

تفاوت میزان اثرگذاری هر محصول روی بدن

قرص لیورگل با دو دوز متفاوت 70 و 140 میلی‌ گرم تولید می شود. بدیهی است که هر چقدر دوز خار مریم موجود در این قرص کمتر باشد، میزان اثرگذاری آن نیز کاهش پیدا می کند. این محصول در کل با هدف بهبود عملکرد کبد و درمان آسیب های وارد شده به آن طراحی و تولید شده است. از این رو نباید از آن انتظار بی جایی داشت. زیرا این مکمل گیاهی جز داروهای کمک کننده به درمان مشکلات کبدی همچون کبد چرب است و نباید به جای داروهای درمانی استفاده شود.  مکمل لیورکر نیز با همین هدف تولید شده است و مانند لیورگل مکملی گیاهی به شمار می رود که خواص فراوانی روی بهبود عملکرد کبد دارد. اما به دلیل ترکیبات گیاهی متنوع تر موجود در قرص  لیورکر، این محصول خواص آنتی اکسیدانی بیشتری دارد و در محافظت از سلول های کبدی در برابر رادیکال‌ های آزاد، ویروس ها، اکسیداسیون چربی، التهاب و بیماری ها قوی تر عمل می‌ کند.  زردچوبه موجود در ترکیبات قرص لیورکر، گیاهی آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که با کاهش التهابات کبد، مانع از چرب شدن آن می‌ شود. کنگر فرنگی نیز ترکیب دیگر موجود در این قرص است که به افزایش تولید صفرا برای بهبود متابولیسم چربی‌ ها و خارج کردن سموم از کبد می کند. زرشک نیز با کنترل قند خون و خنثی کردن رادیکال‌ های آزاد نقش بسزایی در افزایش تاثیرگذاری این قرص روی عملکرد کبد دارد.  گل قاصدک موجود در لیورکر نیز به دلیل برخورداری از ویتامین C و K به متابولیسم چربی‌ های کبد کمک می‌ کند و موجب تولید صفرا و بهبود کارایی سیستم گوارشی می شود. از این رو اگر دچار مشکلات حاد کبدی هستید یا نیاز به پاکسازی فوری کبد دارید، با نظر پزشک خود بهترین و تاثیرگذارترین مکمل را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص لیورگل

تفاوت در نحوه مصرف قرص لیورکر و لیورگل 

قرص لیورگل و لیورکر هر دو نحوه مصرف متفاوتی دارند و مصرف کنندگان این محصولات باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. زیرا مصرف بی رویه و خودسرانه هر کدام از این مکمل ها زمینه ساز مشکلات دیگری خواهد شد.  از این رو قبل از خرید و استفاده از این دو مکمل، بهتر است مشورت های لازم با پزشک انجام شود که عوارض جانبی و خطرات احتمالی مصرف بیش از حد این قرص ها بروز پیدا نکنند. در ادامه نحوه مصرف قرص لیورکر و لیورگل را بررسی می کنیم.

نحوه مصرف قرص لیورگل 70

برای دریافت بهترین نتیجه از این قرص کافی است آن را در سه نوبت روزانه مصرف کنید. البته در هر نوبت باید 2 عدد قرص 70 میلی گرم همراه با آب و بعد از غذا مصرف شود.

خرید قرص لیورگل گل دارو 70میلی گرم

نحوه استفاده از قرص لیورگل 140

با مصرف روزانه 3 عدد از این قرص به مدت حداقل 3 ماه تمامی خواص آن را دریافت خواهید کرد. این 3 قرص باید بعد از غذا و در سه نوبت مصرف شوند که اثر خود را سریع تر روی سلامت کبد و بهبود عملکرد آن بگذارد.

خرید قرص لیورگل گل دارو ۱۴۰ میلی گرم

شیوه استفاده از قرص لیورکر

این مکمل قوی و پرخاصیت مخصوص سم زدایی کبد برای افراد بالای 16 سال طراحی و فرموله شده است و نباید برای سنین پایین تر مصرف شود. برای بهبود مشکلات کبدی مصرف روزانه 2 الی 4 عدد از این قرص در چند نوبت ضروری است. 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تفاوت های قرص لیورکر و لیورگل را بررسی کنیم که راحت تر قادر به انتخاب قرص مناسب برای بهبود کبد چرب و سایر مشکلات کبدی خود باشید. این دو محصول با هدف پیشگیری و بهبود اختلالات کبدی تولید شده اند، ولی ترکیبات، دوز، قیمت، کیفیت، برند، میزان تاثیرگذاری و شیوه مصرف آنها با یکدیگر متفاوت است.  از آنجایی که ترکیبات گیاهی و مواد معدنی موجود در قرص لیورکر متنوع تر از قرص لیورگل است، این مکمل بیشتر برای بهبود مشکلات حاد کبدی استفاده می شود و کسانی که دارای مشکلات کبدی کمتری هستند، بهتر است مکمل لیورگل را انتخاب کنند.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم