بهترین زمان مصرف ماکاویت

تاریخ ایجاد :

ماکاویت یکی از مکمل های تاثیرگذار در زمره مکمل های تقویت میل و قوای جنسی در زنان و مردان به شمار می رود. همچنین قابل ذکر است که این دارو در رده داروهای درمانی قرار نمی گیرد و تاثیر درمانی ندارد. 

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

بهترین زمان پیشنهادی مصرف ماکاویت حین وعده های غذایی به جز صبحانه و همراه با مقادیر زیادی آب است. همچنین به شما استفاده از این مکمل در نیمه روز و در وعده عصرانه را پیشنهاد می کنیم. از آنجایی که دز مصرفی تعیین شده توسط شرکت سازنده دو عدد در روز است، دز بعدی می تواند در وعده شام مصرف شود. نکته حائز اهمیت در این مرحله مصرف این دارو با معده تقریبا پر است.

در این مقاله قصد داریم، زمان های مناسب برای مصرف ماکاویت برای زنان، مردان و چندی از بیماری ها را بررسی کنیم. 

با وجود این که ماکاویت یک مکمل بر پایه گیاهان دارویی است و چیز مضری برای بدن در آن وجود ندارد، افرادی که بیماری های خاص دارند، بهتر است برای زمان صحیح مصرف آن با پزشک متخصص خود مشورت کنند تا اگر منع مصرفی دارند، متوجه شوند.

در ادامه : خرید مکمل های پیش از بارداری

بهترین زمان مصرف ماکاویت برای زنان

کپسول ماکاویت مختص زنان که به ماکاویت اف معروف است و اف در اینجا به مخفف کلمه female به معنی زن اطلاق می شود، دارویی در زمره تقویت قوای جنسی زنان به شمار می رود. طبق اطلاعات شرکت سازنده، بهترین زمان پیشنهادی برای مصرف ماکاویت اف حین وعده های غذایی به جز صبحانه و همراه با مقادیر زیادی آب است. همچنین به شما استفاده از این مکمل در نیمه روز و در وعده عصرانه را پیشنهاد می کنیم. از آنجایی که دز مصرفی تعیین شده توسط شرکت سازنده دو عدد در روز است، دز بعدی می تواند در وعده شام مصرف شود. نکته حائز اهمیت در این مرحله مصرف این دارو با معده تقریبا پر است.

بهترین زمان مصرف ماکاویت برای مردان

مناسب ترین زمان مصرف ماکاویت ام که مخفف کلمه male به معنی مرد است، مانند ماکاویت اف در میانه روز و با معده پر و مقدار زیادی آب است؛ زیرا پس از یک روز پر کار و خسته کننده که نیروی شما تحلیل می رود، این دارو انرژی از دست رفته در طول روز را به سبب وجود گیاه گوارانا و ماکا به شما برمی گرداند. گوارانا یک گیاه برزیلی است که بمب آنتی اکسیدان محسوب می شود. همچنین به خاطر وجود آنتی اکسیدان تاثیر به سزایی در بالا رفتن سوخت و ساز بدن دارد. در نتیجه افزایش انرژی و از بین رفتن خستگی و در ادامه افزایش میل و قوای جنسی می شود.

تاثیر زمان مصرف ماکاویت اف در بارداری زنان

ماکاویت اف به طور مستقیم به عنوان مکملی برای بارداری تجویز نمی شود، اما به دلیل این که باعث افزایش و تقویت میل و قوای جسمی و جنسی می شود، با استفاده از آن در زمان مناسب می توان تاثیر آن را افزایش داد. بهترین زمان استفاده از این مکمل برای افزایش احتمال بارداری در زنان، مانند مولتی ویتامین ها و مکمل های بارداری در زمان اقدام به بارداری است تا کمک کند نتیجه دلخواه حاصل شود. بهترین تایم برای مصرف ماکاویت اف در زمان تخمک گذاری است که توصیه می شود در روز سوم، چهارم و پنجم پس از شروع پریود این مکمل را مصرف کنید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

تاثیر زمان مصرف ماکاویت ام در باروری مردان

همان طور که گفته شد، ماکاویت ارتباط مستقیمی با باروری چه در زنان و چه مردان ندارد. بااین حال بخاطر خاصیت تقویت قوای جنسی در این دارو، احتمال باروری هم در زنان و هم در مردان بالا می رود. عموما برای تولید اسپرم جدید در آقایان پروسه ای 64 روزه در نظر گرفته می شود، پس پیشنهاد ما برای مصرف ماکاویت به منظور افزایش احتمال باروری در آقایان حداقل 3-4 ماه است تا این مکمل در تکمیل پروسه کمک کننده باشد. این دوره ۳-۴ ماهه نیاز به تمدید دوره مصرف دارو را دارد که طبق دستورالعمل به طور مکرر استفاده شود و در طول این دوره مصرف قطع نشود.

آیازمان مصرف ماکاویت در افزایش میل و قوای جنسی تاثیر دارد؟ 

بله، ضمن اینکه خود این مکمل برای افزایش میل و قوای جنسی ساخته شده است، استفاده در زمان درست تاثیر آن را بیشتر هم خواهد کرد. برای درک اهمیت زمان مصرف در هر دارویی، شما گیاهی مثل آلوئه ورا در نظر بگیرید که اگر قبل از غذا مصرف شود باعث کاهش اشتها و در نتیجه لاغری می شود، اما اگر همین گیاه بعد از وعده غذایی مصرف شود نتیجه عکس دارد و باعث افزایش وزن می شود.

زمان مناسب استفاده از این کپسول برای افزایش میل و قوای جنسی، یک ساعت بعد از غذا و با معده تقریبا خالی  و قبل از فعالیت جنسی است تا زودتر اثر بگذارد. براین اساس یک ساعت بعد از غذا بهترین زمان مصرف ماکاویت است تا فرایند هضم به طور نسبی صورت گیرد و تاثیر این دارو بیشتر شود.

 زمان صحیح مصرف ماکاویت برای بیماران دیابتی 

برای بیماران دیابتی که می خواهند از این مکمل استفاده کنند و در طول روز چندین بار انسولین مصرف می کنند، بهتر است حداقل با 4 ساعت فاصله از داروی دیابت، مورد استفاده قرار گیرد. در واقع افراد دیابتی بیشتر از دیگران در معرض بیماری های قلبی و عروقی قرار دارند و به سبب وجود ماکا که باعث کاهش فشار خون در بدن می شود و مصرف همزمان ممکن است عواقبی چون بالا و پایین شدن فشار خون را در پی داشته باشد. به همین دلیل بهتر است برای رفع این تداخل زمانی با 3 تا 4 ساعت فاصله زمانی مصرف شود.

آیا مصرف ماکاویت قبل و بعد غذا عوارضی دارد؟

گزارشاتی مبنی بر سردرد، یبوست یا اسهال پس از استفاده از سوی بعضی از مصرف کنندگان دریافت شده است.  برای جلوگیری از این عوارضی که ماکاویت ممکن است روی دستگاه گوارش و یا معده بعضی افراد داشته باشد، توصیه می شود این مکمل با شکم خالی مصرف نشود. همچنین بهتر است با مقدار زیادی آب در حین وعده های غذایی یا بعد از آن مصرف شود تا معده خالی نباشد که  فرایندهای مربوط به دستگاه گوارش را مختل نکند و تاثیر حداقلی روی آن داشته باشد.

نیاز است به این نکته هم اشاره کنیم مصرف ماکاویت بعد از غذای پرچرب یا الکل، جذب آن را تا 3-4 ساعت به تعویق می اندازد. در این شرایط می توانید به صورت استثنا قبل از غذا و با شکم خالی، این مکمل را استفاده کنید تا دچار مشکلات مربوط به دستگاه گوارش نشوید.

بهترین زمان استفاده مکمل ماکاویت برای بیماران قلبی

پزشکان برای افرادی که دارای بیماری های دریچه قلب و ضربان بالای قلب هستند یا زمینه بالارفتن فشار خون دارند،داروهایی تجویز می کنند که خاصیت رقیق کنندگی خون را دارند تا از لخته شدن خون جلوگیری شود. در این شرایط اگر فردی مایل به مصرف ماکاویت است چه در آقایان چه در خانم ها باید با 3-4 ساعت فاصله زمانی با داروهای مربوطه مصرف شود. در واقع این کپسول حاوی گیاه آرژنین است که باعث گشاد شدن عروق و افزایش جریان خون می شود و ترکیب این مکمل به طور همزمان با داروهای درمانی مربوط به قلب مضر است. همچنین توصیه می کنند با پزشک خود در زمینه مصرف این مکمل مشورت کنید تا دچار مشکل نشوید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

ماکاویت با چه فاصله زمانی از داروهای ضد افسردگی مصرف شود؟

افسردگی یکی از بیماری هایی است که علاوه بر تاثیرات روحی و روانی، تاثیرات منفی روی بدن و جسم هم می گذارد. بیمارانی که داروهای ضد افسردگی دریافت می کنند چون دچار کاهش مکانیسم سوخت و ساز و کاهش میل جنسی می شوند، به این مکمل نیاز پیدا می کنند. 

علاوه بر این به علت خاصیت افزایش سوخت و ساز بدن هم در داروهای ضد افسردگی و هم در این مکمل ممکن است فرد دچار بالا و پایین شدن ناگهانی ضربان قلب شود و برای کنترل این شرایط باید بین داروهای خود و مکمل ماکاویت، فاصله زمانی قائل شوند. 

از آنجایی که تاثیرات داروهای ضد افسردگی در برخی موارد نظیر افزایش انرژی، کاهش خستگی و بهبود خواب شبیه به ماکاویت است، بهترین زمان پیشنهادی ما به شما برای مصرف این کپسول دو ساعت قبل از داروهای افسردگی است تا منجر به تداخل دارویی نشود و در طول روز بتوانید هر دوی این داروها را به موقع استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین زمان مصرف ماکاویت را با توجه قرار دادن جنسیت یا بیماری ها و مشکلاتی که ممکن است داشته باشید، به شما معرفی کنیم تا طبق آن به مصرف ماکاویت بپردازید و تاثیرات آن را بر بهبود خود و زندگیتان احساس کنید.

اما به این نکته توجه کنید که فلسفه مصرف مکمل ها از تقویت یکسری کارایی که خود بدن آن را دارا است، نشات می گیرد. پس این را در نظر داشته باشید که مکمل ها قرار نیست در درمان بیماری یا مشکلی به شما کمک کنند و تنها نقش یک کاتالیزور برای تسریع این فرایند ایفا می کنند.

در زمان خرید این دارو حتما به منع مصرف آن هم توجه داشته باشید. توجه داشته باشید درست است که ماکاویت به عنوان مکملی برای افزایش قوای جنسی شناخته شده است، اما اگر دچار مشکلات جنسی جدی هستید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید تا داروهای مورد نیاز برای درمان خود دریافت کنید. 

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم