قرص جینسینگ چیست و بهترین قرص جینسینگ کدام است؟

قرص جینسینگ چیست
تاریخ ایجاد :

بهترین قرص جینسینگ خارجی: قرص های جینسینگ خارجی با برندهای متفاوتی در بازار به فروش می‌ رسند. این محصولات ممکن است به طور مستقیم در کشورهای خارجی تولید شوند یا تحت لیسانس آن کشورها در ایران به تولید و بسته بندی برسند. در صورتی که قصد خرید بهترین برند از قرص جینسینگ خارجی را دارید، در ادامه برخی از معروفترین برندهای خارجی این قرص را معرفی می کنیم.

خرید انواع مکمل جینسینگ از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص جینسینگ چیست و مصرف آن چه تأثیری دارد؟ بهترین قرص جینسینگ چیست؟ ریشه گیاه جینسینگ در تولید بسیاری از مکمل های تقویت کننده قوای جسمی و جنسی به کار می رود. استفاده از این گیاه در ترکیبات بهترین قرص جینسینگ خارجی و ایرانی به شما انرژی مضاعفی می دهد و به پیشگیری و کنترل بسیاری از بیماری ها نیز کمک می کند. در ترکیبات قرص های جینسینگ علاوه بر این ماده ممکن است از ترکیبات دیگری مانند: انواع ویتامین ها و مواد معدنی نیز استفاده شود. در این صورت خواص مکمل مورد نظر افزایش پیدا می کند و بدین طریق عملکرد بسیاری از اندام های بدن نیز بهبود می یابد. این مکمل ها بدون شک تنوع بسیاری دارند و هر کدام از آنها با توجه به محتویات خود تاثیرات متفاوتی روی تقویت بدن می گذارند. از این رو در مقاله مورد نظر قصد داریم در مورد انواع جینسینگ، ویژگی ها و خواص بهترین مکمل های خارجی جینسینگ اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

جینسینگ قرمز

آشنایی با انواع جینسینگ موجود در بهترین قرص جینسینگ خارجی

مصرف انواع مواد مغذی و گیاهان پر خاصیت برای تقویت بدن ضروری است. جینسینگ یکی از گیاهان دارویی غنی از آنتی اکسیدان به شمار می رود که از سالیان طولانی تاکنون از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. در واقع ریشه این گیاه از دو ترکیب مفید به نام جین سنوزیدها و جینتونین برخوردار است که این ترکیبات خواص معجزه آسایی روی عملکرد سیستم کلی بدن به خصوص افزایش قوای جسمی و جنسی مردان و زنان دارند. امروزه از این گیاه برای تولید انواع مکمل ها و قرص های تقویت میل جنسی و به طور کلی ارتقای سلامت کل بدن استفاده می شود. البته یکی از مهمترین خواص این قرص ها تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بروز بیماری ها است. هر چقدر ترکیبات موجود در مکمل های جینسینگ کامل تر و متنوع تر باشد، آن مکمل جز بهترین قرص جینسینگ خارجی برای افزایش قوای جسمی و جنسی به شمار خواهد رفت. قرص جینسینگ بر اساس نوع گیاه به کار رفته در آن دارای ویژگی های متفاوتی است. در واقع جینسینگ بر اساس محل کشت به انواع متفاوتی تقسیم می شود که  سه نوع کره ای، آمریکایی و چینی آن بیشترین خواص و غلظت ترکیبات فعال را در بهبود سلامت بدن دارند. گیاه جنسینگ موجود در قرص ها و مکمل های تقویتی با توجه به مدت رشد خود در سه دسته زیر قرار می گیرند: جینسینگ تازه جینسینگ سفید جینسینگ قرمز جینسینگ قرمز و سفید در تهیه انواع مکمل های دارویی و غذایی به کار می روند و به این مکمل ها خواص متنوعی را می بخشند.

فواید مصرف قرص و مکمل های جینسینگ

همانطور که گفته شد جینسینگ خواص بسیاری در ارتقای سلامت بدن دارد و این خواص از نظر علمی و پزشکی نیز به اثبات رسیده اند‌. آنتی اکسیدان های موجود در این گیاه به حدی قوی هستند که  به سرعت کلیه التهابات بدن را کاهش می دهند و مانع از اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد روی سلول ها می شوند. خاصیت گیاه جینسینگ به دلیل ماده جین‌ سنوزید موجود در آن است که علاوه بر بهبود التهابات به درمان بیماری‌ های مزمن و خطرناک همچون سرطان نیز کمک می کند. همچنین مصرف کوتاه مدت بهترین قرص جینسینگ خارجی در عضله سازی نیز بسیار موثر است. در ادامه مهمترین خواص این مکمل را عنوان می کنیم.

  • حفظ سلامت مغز بعد از آسیب های نخاعی
  • بهبود عملکرد حافظه و تمرکز
  • تقویت سیستم ایمنی
  • افزایش میل و قوای جنسی (رفع مشکلات نعوظ مردان)
  • کنترل قند خون
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان
  • افزایش انرژی و قدرت جسمانی

بهبود عملکرد مغز از طریق قرص جینسینگ

جینسینگ در عملکرد مغز و بهبود حافظه تاثیر بسزایی دارد. زیرا مطالعات نشان داده است که اجزای این گیاه همچون: جین‌ سنوزیدها آنتی اکسیدان هایی قوی هستند که به از بین رفتن رادیکال های آزاد کمک می کنند. این ترکیبات با محافظت از سلول های مغزی مانع از آسیب رادیکال های آزاد به مغز می شوند. بر اساس نتیجه تحقیقات و آزمایشات دیگر روی خواص جینسینگ، عنوان شده است که مصرف 200 میلی گرم از جینسینگ آمریکایی به طور باور نکردنی حافظه را بهبود بخشیده است. این ماده با کاهش استرس موجب جلوگیری از بروز افسردگی و آشفتگی های مغزی نیز می شود. به همین دلیل مصرف بهترین قرص جینسینگ خارجی برای بهبود عملکرد مغز به خصوص افراد مبتلا به آلزایمر بسیار مفید است‌.

نقش مکمل جینسینگ خارجی در تقویت سیستم ایمنی بدن

یکی از فواید بسیار مفید قرص جینسینگ، افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن است که موجب کاهش ابتلا به بیماری های عفونی، ویروسی، قارچی، میکروبی و غیره می شود. جینسینگ موجود در این قرص ها دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که به افزایش سلول های سد ایمنی بدن کمک بسیاری می کند. از طریق مصرف این مکمل ها تمامی نیازهای بدن به ریزمغذی ها نیز تامین می شوند. زیرا در ترکیبات این قرص ها ممکن است از ویتامین ها و ریزمغذی های دیگر نیز استفاده شود. تمامی این مواد خواص آنتی اکسیدانی مکمل های جینسینگ را افزایش را افزایش می دهند و به بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک می کنند.

خرید و قیمت انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بهبود اختلال نعوظ با مصرف بهترین قرص جینسینگ خارجی

نتیجه برخی از مطالعات علمی نشان می دهد که جینسینگ موجود در انواع قرص های جینسینگ در بهبود قوای جنسی زنان و همچنین درمان اختلال نعوظ مردان تاثیرات شگفت انگیزی دارد. ترکیبات موجود در گیاه جینسینگ از طریق تولید اکسید نیتریک موجب افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردان و در نتیجه بهبود مشکلات نعوظ می شوند. همچنین این ترکیبات در جلوگیری از ایجاد استرس اکسیداتیو در رگ های خونی آلت تناسلی مردان نیز موثر هستند. با افزایش سرعت پمپاژ خون در رگ های آلت تناسلی نعوظ به خوبی اتفاق می افتد و بسیاری از مشکلات جنسی زوجین حل خواهد شد. این قرص ها در افزایش میل جنسی زنان و مردان نیز فواید بسیاری به همراه دارند. به همین دلیل بعد از مصرف این قرص عملکرد طبیعی آلت تناسلی و قوای جنسی بهبود پیدا می کند.

خرید انواع مکمل های تقویت جنسی آقایان از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر قرص جینسینگ در کاهش قند خون

خواص قرص جینسینگ آمریکایی و آسیایی از نظر علمی در کاهش قند خون به اثبات رسیده است. این قرص ها به بهبود عملکرد سلول های پانکراس کمک می کنند و بدین طریق تولید هورمون انسولین در بافت های بدن را افزایش می دهند. در نتیجه سطح قند خون افراد دارای دیابت با مصرف بهترین قرص جینسینگ خارجی در وضعیت کنترل شده ای قرار می گیرند. جینسینگ موجود در این مکمل ها دارای خواص آنتی‌ اکسیدانی است که به کاهش رادیکال‌ های آزاد و جلوگیری از استرس اکسیداتیو سلول‌ های افراد دیابتی کمک می کند.

نقش قرص جینسینگ در بهبود سرطان

برخی از تحقیقات علمی نشان از تاثیر قرص جینسینگ در کاهش خطر ابتلا به برخی از سرطان ها می دهد. جینسینگ حاوی جین سنوزیدهایی است که در رفع التهابات بدن نقش مهمی دارند. این ترکیبات به جینسینگ خواص آنتی اکسیدانی بخشیده اند. از این رو  با مصرف این قرص تا حدود زیادی از ابتلا به سرطان پیشگیری می شود. همچنین این قرص عوارض ناشی از شیمی درمانی را نیز کاهش می دهد و موجب بهبودی سریع تر بیماران دچار سرطان می شود.

افزایش انرژی و قدرت جسمانی

جینسینگ گیاهی مقوی است که در کاهش خستگی، افزایش انرژی و توان جسمی نقش بسزایی دارد. این ماده در ترکیبات بهترین قرص جینسینگ خارجی قوای جسمی را بهبود می بخشد و برای کسانی که دارای فعالیت های شدید فیزیکی هستند، گزینه مناسبی است. در ترکیبات جینسینگ اجزایی به نام پلی ساکاریدها و الیگوپپتیدها وجود دارند که استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد را خنثی می کنند و موجب تولید انرژی در سلول ها می شوند.

معرفی بهترین قرص های جینسینگ خارجی

قرص های جینسینگ خارجی با برندهای متفاوتی در بازار به فروش می‌ رسند. این محصولات ممکن است به طور مستقیم در کشورهای خارجی تولید شوند یا تحت لیسانس آن کشورها در ایران به تولید و بسته بندی برسند. در صورتی که قصد خرید بهترین برند از قرص جینسینگ خارجی را دارید، در ادامه برخی از معروفترین برندهای خارجی این قرص را معرفی می کنیم.

  • کپسول جینسینگ پلاس اسی 30 عددی تولید کشور ایتالیا
  • کپسول جینسانا فارماتون ساخت کشور سوئیس
  • کپسول جینسینگ 1000 مارنیز ساخت کشور اسپانیا
  • قرص تقویت قوای جنسی پرمن مکس تولید شده در شرکت والمارک کشور چک
  • قرص سیبرجین 2500 میلی گرم هلث اید تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان
  • کپسول هومتامین جینسینگ کره یونایتد تولید شده در کشور کره
  • کپسول جینسینگ کاماسوترا گلدن لایف ساخت کشور استرالیا
  • قرص ارکتومکس کاروسوس نچرال هلث 30 عدد تحت لیسانس استرالیا
  • قرص اسکای من ویت اسکای 30 عددی تحت لیسانس ویت اسکای انگلستان
  • قرص جینسو تحت لیسانس انگلستان

در نتیجه…

مصرف بهترین قرص جینسینگ خارجی به شما در تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد مغز، افزایش توان جسمی، بهبود قوای جنسی، کاهش قند خون و التهابات بدن کمک بسیاری می کند. این قرص ها از جمله مکمل های پرفروش در بازار هستند که در سلامت کلی و عمومی بدن نقش مهمی دارند. در این مقاله بهترین برندهای قرص خارجی جینسینگ را معرفی کردیم که متناسب با نیاز بدن خود نوع مناسبی از آنها را خریداری کنید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم